Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Marius555
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    2G maršruto autobusai nebelėks kaip akis išdegę - pridedama apie 10-15 minučių daugelio reisų įveikimui.
    Pridedama laiko tik kryptimi Santariškės - Stotis: vietoj 35 minučių bus skirtos 44 minutės (išskyrus rytinį piką; ten situacija nesikeičia: iki 52 minučių). Nors praktiškai nesu važiavęs šiuo maršrutu, tačiau jau vien išsinagrinėjus grafiką sunku įsivaizduoti, kaip autobusai gali spėti įveikti trasą per 35 minutes...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Dar vienas pastebėjimas - 3 maršruto autobusai Salininkuose neužsuks į Melioratorių stotelę, nors tai ir yra pagrindinė mikrorajono stotelė.
    Kas dėl 2G maršruto - jam tiesiog gyvybiškai būtina buvo pridėti šiek tiek laiko, nes, net ir lėkdami kaip kaip akis išdegę, vairuotojai bent 6-7 minutėm vėluodavo. Pridėkime dar kamščius Laisvės propekte. Jeigu jau 16 maršrutui iš Pašilaičių į Stotį duodamos 45 minutės, tai kaip gi tikėtis 2G maršrutui nuo Santariškių iki Stoties nuvažiuoti per 35 minutes? Pažiūrėk dar laikus tarp tarpinių stotelių: pavyzdžiui, atstumą tarp Viršuliškių ir Gerosios Vilties stotelių įveikti duodamos 9 minutės (Sietyno st.- Lazdynai - 3 minutės). Tokio atstumo net automobiliu nenuvažiuosi neviršydamas greičio.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Na va, atėjo laikas ir greitiesiems maršrutams tapti lėtiems. Kodėl 4G vietoje 35 minučių, dabar važiuos 39? 2G vietoje 35 minučių dienos metu, važiuos 44 minutes. Jeigu nemoka vairuotojai paspausti, tai kodėl turi kentėti keleiviai? Pats ne kartą važiavau 2G - ryte daugelis vairuotojų turbūt specialiai niekur neskuba, nes dar šiaip pastovi stotelėse, o į Stotį atvažiuoja vėluodami 8-14 minučių. Jus man pasakykit, nejaugi GRA vairuotojams reikia važiuoti lėtai, o privažiuojant prie šviesoforo, kuriame dega žalia šviesa, specialiai stabdyti ir riedėti iki jo, kol neuždegs raudona? Čia gi GRA, po velnių... Toks jausmas, kad vairuotojai nekvalifikuoti.


    Čia vos keletą maršrutų. O tokie kaip 31, 40 ir vėl lieka tokie pat "greituoliai".

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nuo rugpjūčio 1 dienos dalis autobusų jau bus perkelta į 2-ąjį troleibusų parką. Perkeliami tik Pilaitės maršrutai: 4G, 54, 75.
    Toli gražu ne visi 4G autobusai keliaus į 2-ąjį parką: tie grafikai, kurie darbą pradeda ryte nuo Saulėtekio, pasiliks autobusų parke.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo rugpjūčio 1 dienos dalis autobusų jau bus perkelta į 2-ąjį troleibusų parką. Kol kas perkeliami tik Pilaitės maršrutai: 4G, 54, 75. tiesa, 4G maršrutas bus aptarnaujamas ir autobusais iš 2-ojo parko, ir iš autobusų parko.

    Kai kurie kiti pastebėjimai:
    3 ir 19 troleibusų maršrutus vėl aptarnaus abu parkai.
    2G maršruto autobusai nebelėks kaip akis išdegę - pridedama apie 10-15 minučių daugelio reisų įveikimui.
    Pagal grafiką, 3 maršruto autobusas sekmadienį ryte iš autobusų parko į Vaidotus važiuos be keleivių.
    42 maršrute bus pažymėti žemagrindžio autobuso reisai.
    53 maršrute d.d. pridedamas 1 pamaininis autobusas.
    82 maršrute d.d. nuimamas 1 pertraukiamo grafiko autobusas.
    O dabar prašvieskite, su kokiais maršrutais jungiami 2, 4, 7, 10, 17 troleibusai maršrutai, jei tik vakarinio piko metu dažniau važiuos
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.07.26, 14:12.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Įdomu. Keičiasi 3 autobuso trasa. Jis dabar važiuos pro Salininkus iki Vaidotų.
    Vaidotams susisiekimo su stotimi tikrai trūko, o į Salininkus matyt užvažiuos, kad atliktų buvusio 71 "mikriuko" vaidmenį. Nors mano nuomone ir taip pakanka transporto ten nusigauti, persėdant iš 42 į 3 maršrutą.
    http://stops.lt/vilnius/#bus/3(nuo08.01)/a-b/0530g/map

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vėl keičiami Vilniaus troleibusų ir autobusų grafikai

    Keičiami 2G, 3G, 4G greitųjų autobusų, 3, 12, 19, 24, 38, 41, 42, 43, 52, 53, 54, 56, 60, 73, 75, 78, 82 autobusų ir 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 21 troleibusų maršrutų tvarkaraščiai.

    Komentuoti:


  • Marius555
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Labai daug problemų su duotų trasos įveikimo laiku visame mieste.

    Gera naujiena :
    12, 43, 52, 56, 60 ir 73 autobusų maršrutuose mažinama reiso trukmė, t. y. autobusai važiuos greičiau.
    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=544

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, pirmas variantas tai tiesiog paieškos sistemos netobulumas. Bet bet kokiu atveju tą patį ruožą tarp stotelių skirtingų maršrutų autobusai įveikia nuo 10 iki 17 minučių - tai visiškas tvarkaraščių sudarymo pravalas. Tai puikiai įliustruoja tai, apie ką tiek aš, tiek kiti ne kartą rašė - VT lėtas visų pirma dėl prastai sudarytų (ir galbūt tyčia) tvarkaraščių, o ne vien tik dėl kontaktinio tinklo, duobėtų gatvių, senų VT priemonių ir pan.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Kalbant apie trasos įveikimo laiką, tai turiu iliustraciją, kaip šauniai galima pasivažinėti VT. SĮ SP nusiunčiau elektroninį laišką dėl šito ir dar kelių problemėlių, ir kas žinot - ar jie įpareigoti ką nors per kiek nors dienų atsakyti? Nes jei net nepadėkos už pasiūlymus ir nepasakys, kad stengsis, jog VT būtų geriau suderintas, tai rašysiu piktesnį laišką
    Na pasigrožėkit... galiu nuvažiuoti per 10 min, galiu nuvažiuoti per 17 min lygiai tą patį atstumą realiai važiavau kažkada dar ir 25 min, o autobusas stojo prie žalio šviesoforo tai čia tik trumpa atkarpa, o kas jei visą maršrutą tokiu greičiu įveikinėja....?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, kaip tik 1 maršrutas po liepos 1 pradėjo rėčiau kursuoti. 9 maršrutas irgi nebuvo sutankintas
    Rečiau pradėjo kursuoti tik 1 (sumažėjo kažkur 1 reisu per valandą). 3 ir 9 maršrutai sutrumpinti, tačiau troleibusų skaičius išliko tas pats - ten bent po 1-2 reisus per valandą kiekvienam prisidėjo. Negana to, savaitgaliais 9 net pridėti papildomi troleibusai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Pala, tai žmonės negali pasakyti, kad TP dvokia ar ja važiuoja smirdantis asocialas? Tada jie iškart būki, nes demaskuoja VT, kuris gali lygintis su kitų šalių normaliu transportu? Dėdė Zuokas specialiai sodina asocialus į VT? Ai, jo, tiksliai, panaikino gi specialiai įlipimą pro priekines duris.
    Aišku, kad gali. Bet yra tokia žmonių kategorija, kurie nepriklausomai nuo to, koks bus VT, klyks tą patį. Ir jų klyksmais besinaudojant žiniasklaidoje bus piešiami apokaliptiniai vaizdas VT bei formuojama žmonių nuomonė. Taip, kaip to kai kam reikia.
    Bomžai yra ne VT problema, tai valstybės ir visuomenės problema. Deja, nedaroma nieko, kad tokių būtų vis mažiau.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, ką pakeis ir ko nepakeis. Aišku, kad visko nepakeis, bet reikia keleiviams parodyti, kad esamas VT blogas ir tramvajus yra panacėja. O taikoma į statistinį buką keleivį. Ir visokius - fu, smirda, bomžai, lėtas autobusas (troleibusas), senas...
    Pala, tai žmonės negali pasakyti, kad TP dvokia ar ja važiuoja smirdantis asocialas? Tada jie iškart būki, nes demaskuoja VT, kuris gali lygintis su kitų šalių normaliu transportu? Dėdė Zuokas specialiai sodina asocialus į VT? Ai, jo, tiksliai, panaikino gi specialiai įlipimą pro priekines duris.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kaip tik atvirkščiai- trasa sutrumpėjo, troleibusų skaičius liko tas pats, todėl reisų skaičius net padidėjo.
    Dėl trasos trumpinimo problemų nematau- persėdimas papildomai nekainuoja, ir Antakalnio gatvėje keturių vienws kitą iki Karaliaus Mindaugo st. dubliuojančių maršrutų tikrai nereikia. Beje, juk iš pradžių planuota ir 14 maršrutą naikinti.
    Kiek žinau, kaip tik 1 maršrutas po liepos 1 pradėjo rėčiau kursuoti. 9 maršrutas irgi nebuvo sutankintas

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Po optimizacijos Karoliniškių problema ne tame, kad prarado tiesioginį susisiekimą, o kad praretino kursavimo dažnį.
    Kaip tik atvirkščiai- trasa sutrumpėjo, troleibusų skaičius liko tas pats, todėl reisų skaičius net padidėjo.
    Dėl trasos trumpinimo problemų nematau- persėdimas papildomai nekainuoja, ir Antakalnio gatvėje keturių vienas kitą iki Karaliaus Mindaugo st. dubliuojančių maršrutų tikrai nereikia. Beje, juk iš pradžių planuota ir 14 maršrutą naikinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Tramvajus nepakeis visų troleibusų ir, tuo labiau, autobusų maršrutų Nereikia paranojos. Net Zuokas, mėgstantis piarą, neleis tramvajų į Grigiškes, Skaidiškes, Salininkus, Birelius, Naująją Vilnią, Dvarčionį ir t.t.
    Nesvarbu, ką pakeis ir ko nepakeis. Aišku, kad visko nepakeis, bet reikia keleiviams parodyti, kad esamas VT blogas ir tramvajus yra panacėja. O taikoma į statistinį buką keleivį. Ir visokius - fu, smirda, bomžai, lėtas autobusas (troleibusas), senas...

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Nuo Rugpjucio menesio 3 troleibuso trasa keisis. Nuo Kudirkos st vaziuos Zygimantu gatve iki Petro ir Povilo baznycios, gris per Seimyniskiu gatve. Logiskiausia butu vaziuoti abejomis kryptimis per Zygimantu.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nesvaikit. 40 į Fabijoniškes važiuoja lėtai, nes reikia prastumti tramvajų Stotis - Santariškės? Gal dar pasakysit, kad 61 autobusą į Kuprioniškes paleido dėl to, kad panaikino 17 maršrutinį taksi Antakalnis - Antaviliai - Sakiškės?
    Pagal kai kuriuos taip ir išeina

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nesvaikit. 40 į Fabijoniškes važiuoja lėtai, nes reikia prastumti tramvajų Stotis - Santariškės? Gal dar pasakysit, kad 61 autobusą į Kuprioniškes paleido dėl to, kad panaikino 17 maršrutinį taksi Antakalnis - Antaviliai - Sakiškės?

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Juk reikia padaryti esamą VT nepatraukliu, kad būtų galima pagrįsti tramvajaus reikalingumą.
    Tramvajus nepakeis visų troleibusų ir, tuo labiau, autobusų maršrutų Nereikia paranojos. Net Zuokas, mėgstantis piarą, neleis tramvajų į Grigiškes, Skaidiškes, Salininkus, Birelius, Naująją Vilnią, Dvarčionį ir t.t.

    Komentuoti:

Working...
X