68-as prie Lentvario pervažos.
Tarp dviejų reisų į Panerius (7:23 ir 7:45) pravažiavo dvi maršrutkės, beveik visi keleiviai lipo į jas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
jau šiandien suspėjau pasinaudoti 2 kartus greitaisiais, ir nenuvylė 1G puikiai laikėsi grafiko, o vairuotojus, lendančius į A juostą nupypindavo (kas aišku negalima gyvenvietėse pagal KET, bet buvo efektyvi priemonė). Ir dar nesustojo kalvarijų turgaus stotelėje, pamiršo
O dar kitu atveju nuo mindaugo tilto pavažiavau iki šilo tilto troleibusu ir tada kaip tik persėdau į 4G, kuris toliau į saulėtekį vežė 2 keleivius o šiaip persėdimas buvo sėkmingas, nes sugebėjo aplenkti 2 maršruto laidabraukį kokiom 4 min...
Komentuoti:
-
Pažiūrėjus į šio straipsnio nuotraukas, matosi, kad niekas nepasikeitė. Kaip ir anksčiau, 44 maršrutinis taksi užlenda prieš pat 6G maršrutą (anksčiau prieš pat A44) Žaliojo tilto stotelėj, o 5 prieš pat 1G (anksčiau 26). Ir nuo kada 5 maršrutui iš viso leidžia vėl važiuoti Kalvarijų gatve nuo Žaliojo tilto iki Žalgirio g.?
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61746237
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko ten nedarė. Ir stotelės kol kas tikrai nebus.
Komentuoti:
-
Gal kas žinot ar jau visur spėta pakeisti tvarkaraščius? Nes tarkim naujus VT ženklus (tiksliau jų dublerius su maršrutų numeriais) tai labai vangiai montuoja.
Komentuoti:
-
Kadangi nauji tvarkaraščiai įkelti į atskirą duomenų bazę, maršrutai.lt jos nerodo. Kai tik stops.lt/vilniusliepa esantys grafikai įsikels ir į stops.lt/vilnius, maršrutai.lt pradės rodyt naujus grafikus. Paprastai tas automatinis įkėlimas būna apie 1 val. nakties.
Komentuoti:
-
Marsrutai.lt svetainėje man rytoj siūlo vykti iš stoties į Kalvarijų turgų su 05 autobusu... Kažkodėl jokios informacijos apie pokyčius. Gali kilti problemų tiems kas orientuojasi pagal šios svetainės duomenis Vilniuje.
Komentuoti:
-
Kadangi mikrobai darbą baigdavo ir taip anksčiau, galima sakyti, jų jau nebeliko Vilniaus gatvėse šiuo metu (22:26). Būtų gerai, jei visiems laikams.
Ir talonėlių žymėjimas mechaniniu komposteriu teoriškai turėtų nueiti į praeitį jau už geros valandos-pusantros. Teoriškai. Praktiškai ne visuose autobusuose bus sumontuoti elektroniniai komposteriai, todėl priekyje vis dar po vieną jų liks. Dalyje troleibusų šiandien jau buvo nuimti komposteriai, paliekant tik elektroninius priekyje.
Šiandien pažymėtas talonėlis. Pasilikau kelis nepanaudotus atminčiai.
Komentuoti:
-
Taip, ten važiuos 73. Stotelė turėjo būti kažkur čia (šios dienos nuotrauka):
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąČia rodo, kad stotelės bus http://www.stops.lt/vilniusliepa/ind...bus/73/a-b/map jį gali būti be įvažos tiesiog gali būti pastatytas stotelės ženklas.
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąPilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).
Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO tai 73 dabar važiuos Naugarduko g.? Ten neperseniausiai buvo vykdomi kažkokie darbai šalia tarnybos.
Čia rodo, kad stotelės bus http://www.stops.lt/vilniusliepa/ind...bus/73/a-b/map jį gali būti be įvažos tiesiog gali būti pastatytas stotelės ženklas.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGrįžtant prie maršrutų reformos: 73 maršruto stotelė Migracijos valdyba (prie Naugarduko g. 100 pastato) egzistuoja tik ant popieriaus. Faktiškai ten nieko nėra.
Komentuoti:
-
Grįžtant prie maršrutų reformos: 73 maršruto stotelė Migracijos valdyba (prie Naugarduko g. 100 pastato) egzistuoja tik ant popieriaus. Faktiškai ten nieko nėra.
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąPilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).
Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
Komentuoti:
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąParašė Pilaitis Rodyti pranešimąKokius dar 30 milijonų? Vilniuje už 60 mln. planuota KT pakabinti Ateities ir Kalvarijų gatvėse, naikinant 26 autiką, 16 troleibusą pratęsiant.
Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
Komentuoti:
-
Ateities g. ta kaina buvo nukritus iki 27mln. pamenu. Kiek dabar tokie darbai kainuotų sunku pasakyti. Tik aš nesuprantu troleibusų priešininkų, kuom jie čia remiasi, kad troleibusas yra totalus blogis? Taip, autobusai manevringi, bet ir jiems reikalinga infrastruktūra, laukais jie irgi nevažinėja, reikalingos gatvės, kaip ir trulikams KT. O tie ir tie tiesimo darbai kainuoja. Toj pačioj Austrijoj po ilgų svarstymų investuota į "power saving" trulikus (čia gal labiau troleibusų entuziastai paaiškins, bet kiek supratau, tai su patobulintais varikliais). Labai norint ir jeigu kažkam rimtai, tai rūpėtų būtų galima turėti puikų KT ir Vilniuje. Kitas dalykas, kodėl čia kai kas kalba TIK apie pervežimą iš taško A į tašką B? O tai tarpiniai taškai? Pusantros val. tikrai niekas nevažiuos, bet keleivių būna nemažai tarp mikrorajonų. Juos siūlote palikti be VT? kas bus jeigu visi maršrutai taptų tiesioginiais - balaganas...Paskutinis taisė SPX; 2013.06.30, 12:14.
Komentuoti:
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąNu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...
Mettal, čia pateikiau kai kainų palyginimą.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKokius dar 30 milijonų? Vilniuje už 60 mln. planuota KT pakabinti Ateities ir Kalvarijų gatvėse, naikinant 26 autiką, 16 troleibusą pratęsiant.
Komentuoti:
Komentuoti: