Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Jau nebelabai žinau į kurią temą rašyt.. dalis postų persikėlė į bendrą Vilniaus VT temą...

    11 dienų VT reformos analizė ir pristatymas nuveiktų darbų

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
    Konstitucijos - Seimyniskiu dirba dviem rezimais - dienos ir nakties (skiriasi ciklai). Kiek as vaziuoju, tai reikia vaziuoti ne leciau 60-65km/h, bo vaziuodamas 50km/h niekaip per visas zalias nepataikau
    Taip, gali būt. Dažniausiai pro ten važiuoju naktį, todėl laikantis tinkamo greičio nuo pat Šeimyniškių galo žiedo iki Konstitucijos pr. žiedo nuvažiuoju nesustodamas prie šviesoforų. Jeigu ten dar būtų estakada per žiedą, tai galima būtų iki pat Spaudos rūmų nuvažiuot nestojant, o gal ir toliau (iki pat Pilaitės kokios, jeigu būtų poreikis)

    Komentuoti:


  • Lakis
    replied
    Dar ir Savanorių pr. veikia.

    Komentuoti:


  • ZuluDrag
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Žinau, kad Konstitucijos pr. ir Šeimyniškių gatvėje tikrai veikia. Ten nuolatos važiuodamas ~50 km greičiu per visas žalias pravažiuoju. Jeigu neklystu, tai ir Švitrigailos gatvėje ji turi būti. Gal dar kas mane papildys.
    Konstitucijos - Seimyniskiu dirba dviem rezimais - dienos ir nakties (skiriasi ciklai). Kiek as vaziuoju, tai reikia vaziuoti ne leciau 60-65km/h, bo vaziuodamas 50km/h niekaip per visas zalias nepataikau

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    O tai veikia ta sistema, ar neveikia? Niekada niekur nepastebiu, kad veiktų tas koridorius. Gal kokia nuorodą su info kur jie turi veikt?
    Žinau, kad Konstitucijos pr. ir Šeimyniškių gatvėje tikrai veikia. Ten nuolatos važiuodamas ~50 km greičiu per visas žalias pravažiuoju. Jeigu neklystu, tai ir Švitrigailos gatvėje ji turi būti. Gal dar kas mane papildys.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Žalieji koridoriai yra įdiegti ne vienoje vietoje. Žinoma, jie galėtų būti pritaikyti ir VT, o ne automobiliams.

    Kažin, kur galima rasti tuos sistemos statistinius duomenis?
    O tai veikia ta sistema, ar neveikia? Niekada niekur nepastebiu, kad veiktų tas koridorius. Gal kokia nuorodą su info kur jie turi veikt?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Straipsnio antraštė tokia, kad tarsi Zuokas kaltas. Juk čia aiškiai matosi, kas kaltas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Greitieji Vilniaus autobusai įstrigo spūstyje



    Kiek girdėjau, kad tą jų automatinė reguliavimo sistema neveikia. Nes pagal viską turėjo būti žalias koridorius, kurio ir nėra net iki šiol, o jeigu VT vėluoja jam visada turi būti žalia šviesa.
    Žalieji koridoriai yra įdiegti ne vienoje vietoje. Žinoma, jie galėtų būti pritaikyti ir VT, o ne automobiliams.

    Kažin, kur galima rasti tuos sistemos statistinius duomenis?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Opozicija taip politikuoja, kad net nejaučia kada pradeda sau prieštaraut. Juk ta pati miesto opozicija aiškino, kad ši sistema neefektyvi, o dabar jau remiasi jos rezultatais. Šiaip duomenų rinkimas veikia ir viską galima matyti http://www.sviesoforai.lt/map/

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Greitieji Vilniaus autobusai įstrigo spūstyje

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Sveiki,

    Gerbiamas Karoli Jūs turėtumėte žinoti, kad Vilniuje už beveik 150 mln. Lt įdiegta automatinė eismo reguliavimo sitema, ji skkaičiuoja srautus realiuoju laiku.

    Vidas Urbonavičius
    Kiek girdėjau, kad tą jų automatinė reguliavimo sistema neveikia. Nes pagal viską turėjo būti žalias koridorius, kurio ir nėra net iki šiol, o jeigu VT vėluoja jam visada turi būti žalia šviesa.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61777435

    Įdomu, įdomu. Gal kas žinot kokiu pagrindu toks tyrimas buvo atliktas, kad jau teigia padidėjusiu auto srautu? Jeigu žmonės grįžo iš atostogų, tai ką VT reforma kalta, kad darbdavys darbdaviui nelygus. Vieni atostogauja vasaros pradžioj, kiti pabaigoj, treti išvis gal neatostogauja
    Užklausiau gerb. Urbonavičiaus kuo gi jie rėmėsi:

    Sveiki,

    Noriu, kad paaiškintumėte savo pasisakymus DELFI portalui. Kaip per 3 darbo dienas buvo atliekamas tyrimas parodęs, kad mieste išaugo automobilių srautas 7-8proc.? Aš pats turintis statistikos diplomą tokiais skaičiais surinktais per tokį trumpą laiką nelabai galiu patikėti. Vien tokio tyrimo pasirnegimui reikia bent savaitės - dviejų laiko. O Jūs jau teigiat, kad padidėjo automobilių srautai. Gal tiesiog kažkam baigėsi atostogos, juk ne visi atostaogauja vienu metu. Kokiu principu toks tyrimas buvo organizuojamas ir kas jį atliko? Ar čia tik Jūsų sportinio intereso rezultatai pro kabineto langą? Reali padėtis yra tokia, kad aš pats, kaip viešojo transporto naudotojas, pastebiu tik padidėjusius keleivių srautus torleibusuose ir autobusuose ir besisikiundžančius dėl "mikriukų" pašalinimo iš gatvių, taip pat bilieto kainomis perkant iš vairuotojo.

    Pagarbiai,
    Karolis Timinskas.
    Šiandien gavau atsakymą:

    Sveiki,

    Gerbiamas Karoli Jūs turėtumėte žinoti, kad Vilniuje už beveik 150 mln. Lt įdiegta automatinė eismo reguliavimo sitema, ji skkaičiuoja srautus realiuoju laiku.

    Vidas Urbonavičius

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Manau tai vieša diskusija, ir gali komentuoti visi. Kitu atveju yra privačios žinutės.
    Tiesiog nereikia neįsigilinus mesti repliką: "Kam kartojiesi?"

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Kvailumui nėra ribų ir Jus puikus tam pavyzdys. Žmogus pakomentavo mane, tačiau aš parašiau, kad ne tą turėjau omeny. Bet visgi atsiranda veikėjas, kuris įkiša savo trigrašį
    Manau tai vieša diskusija, ir gali komentuoti visi. Kitu atveju yra privačios žinutės.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Apie tą pusę jau buvo šnekėta, kad yra pakankamai transporto (10, 26, 34, 49, 50, 87), vežančio miesto link, ir taip sudarant galimybes persėsti į greituosius maršrutus. Kam kartojiesi?
    Kvailumui nėra ribų ir Jus puikus tam pavyzdys. Žmogus pakomentavo mane, tačiau aš parašiau, kad ne tą turėjau omeny. Bet visgi atsiranda veikėjas, kuris įkiša savo trigrašį

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Aš kalbu apie kitą Baltupių pusę - Didlaukio ir Baltupio gatves (kur didelis studentų kiekis).
    Apie tą pusę jau buvo šnekėta, kad yra pakankamai transporto (10, 26, 34, 49, 50, 87), vežančio miesto link, ir taip sudarant galimybes persėsti į greituosius maršrutus. Kam kartojiesi?

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Angis Rodyti pranešimą
    Aš siūlyčiau 1G sustoti tarp Jeruzalės ir Baltupių stotelių. Atstumas tarp šių stotelių yra nemažas (praleistos 2 stotelės). Tokiu būdu nemažai žmonių turėtų galimybę įsėsti į 1G arčiau savo namų, o ne eiti 2 kilometrus iki Baltupių (prie Maximos) stotelės.
    Aš kalbu apie kitą Baltupių pusę - Didlaukio ir Baltupio gatves (kur didelis studentų kiekis).

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Ne, aš turėjau omenyje aplamai visus greituosius maršrutus važiuosiančius žiemą? Jei bus blogos oro salygos (slidu), tai vėluos ir greitieji autobusai.
    Gal but greitieji pagal savo turimus grafikus ir veluos, taciau keleiviai to velavimo nepajus, nes autobusu bus daugiau, ir jie važiuos vienas po kito

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Parašė Angis Rodyti pranešimą
    Toje vietoje, kur siūlau sustoti 1G, yra nuokalnė, tad žiemą problemų, manau, nebūtų
    Ne, aš turėjau omenyje aplamai visus greituosius maršrutus važiuosiančius žiemą? Jei bus blogos oro salygos (slidu), tai vėluos ir greitieji autobusai.

    Komentuoti:


  • Angis
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip greitieji autobusai suspės važiuoti žiemą kai prisnigę bus.. Galima daug eismo įvykių sulaukti.
    Toje vietoje, kur siūlau sustoti 1G, yra nuokalnė, tad žiemą problemų, manau, nebūtų

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Parašė Angis Rodyti pranešimą
    Aš siūlyčiau 1G sustoti tarp Jeruzalės ir Baltupių stotelių. Atstumas tarp šių stotelių yra nemažas (praleistos 2 stotelės). Tokiu būdu nemažai žmonių turėtų galimybę įsėsti į 1G arčiau savo namų, o ne eiti 2 kilometrus iki Baltupių (prie Maximos) stotelės.
    Įdomu kaip greitieji autobusai suspės važiuoti žiemą kai prisnigę bus.. Galima daug eismo įvykių sulaukti.

    Komentuoti:

Working...
X