Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 0570043
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    O tu dar kartą perskaityk, ką jis rašė. Jis taip pat siūlė tankinti 1G. Kaip ir sakiau, problema, kad žmonės neįsiskaito, bet vis tiek rėkauja.
    1G tankinimas nieko neduos, nes čia visai kita opera. Aš tau rimtai sakau, išeik pasivažinėti 53 piko metu, bei pats pamatysi, jog aš visiškai teisus. Ar tu nori, kad pusė Fabijoniškių dėl kažkokių Žirmūnų turėtų persėsti? Vat išeik į gatvę, bei pats įsitikink, jog aš teisus - 53 yra reikalingas koks yra, jis yra patogus, bei visada važiuoja pilnas.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Tu išeik į 53 trasą, ypač piko metu. Pažiūrėk, kiek žmonių važiuoja būtent nuo stoties, bei būtent iki Fabijoniškių. Pasižiūrėk, kiek daug žmonių ten važiuoja. Kam žmonėms tas 7G į Žirmūnus, jeigu Fabijoniškių gyventojams reikia būtent 53 į STOTĮ, o ne į Žirmūnus... Todėl ir sakau, kad ta Vilniečio mintis yra visiška NESĄMONĖ.
    O tu dar kartą perskaityk, ką jis rašė. Jis taip pat siūlė tankinti 1G. Kaip ir sakiau, problema, kad žmonės neįsiskaito, bet vis tiek rėkauja.
    Į Stotį reikia visiems, bet tai nereiškia, kad visi mikrorajonai turės tiesioginį maršrutą. Jeigu prieš daugybę metų nebūtų įkurtas 53 maršrutas Stotis - Fabijoniškės, niekas iki šiol nesakytų, kad jis žūtbūt reikalingas. Tiesiog dar kartą įrodymas, kad žmonės bijo keisti tą, prie ko priprato. Ir čia tikrai ne europietiškas požiūris.
    Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.07.16, 19:32.

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    1) O kas tau sakė, kad 40 nebūtų įtrauktas į bendrąją sistemą? Pats interpretuoji savaip. Žmogus man parašė:

    2) Dėl Vilnietiz. Žmogus nesakė, kad 53 maršrutą naikins. Jis pasakė, kad esant 7G, galima būtų atsisakyti 53 maršruto paslaugų. Vėl gi, vėl vaikų neteisingi interpretavimai. Taigi, labiau tu perkaitai saulėje, negu jis.
    Tu išeik į 53 trasą, ypač piko metu. Pažiūrėk, kiek žmonių važiuoja būtent nuo stoties, bei būtent iki Fabijoniškių. Pasižiūrėk, kiek daug žmonių ten važiuoja. Kam žmonėms tas 7G į Žirmūnus, jeigu Fabijoniškių gyventojams reikia būtent 53 į STOTĮ, o ne į Žirmūnus... Todėl ir sakau, kad ta Vilniečio mintis dėl 7G, bei 53 atsisakymas yra visiška NESĄMONĖ.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Baikite nesąmones šnekėti. Privatininkai jei ir sugrįš, tai tik bendroje biletų sistemoje. Niekas nejudins jokio 53. O tai ko nori Žirmūnai, tai dar nieko nereiškia.Jie turi troleibusus, tegul ir džiaugiasi jais. Salininkai jau senai suaktyvėją dėl greitųjų, tačiau jų norai nesikerta su realiu poreikiu. 53 vienintelis būdas tiesiogiai pasiekti Stotį iš Fabijoniškių gilumos, juolab, jisai dar nuo Kalvarijų g surenka keleivius ten, kur nestoja 1G. Apsišnekėjo Vilnietiz ir tiek. Perkaito saulėje matyt...
    1) O kas tau sakė, kad 40 nebūtų įtrauktas į bendrąją sistemą? Pats interpretuoji savaip. Žmogus man parašė:
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Pala, pala, ponas. Fabijoniškėse tokiu atveju praktiškai nebelieka jokio VT, o ypač, Stanevičiaus ir L. Giros gatvėse. 40 žada perleisti privatininkui, belieka 56.
    Todėl ir pasakiau, kad nejaugi, jei 40 autobuso maršrutą atiduos privatininkams, žmonės juo nesinaudos. Vaikeli, kur tu čia matai, kad aš teigiu, kad privatininkai nebus bendroje sistemoje? Nereikia savų interpretacijų.

    2) Dėl Vilnietiz. Žmogus nesakė, kad 53 maršrutą naikins. Jis pasakė, kad esant 7G, galima būtų atsisakyti 53 maršruto paslaugų. Vėl gi, vėl vaikų neteisingi interpretavimai. Taigi, labiau tu perkaitai saulėje, negu jis.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Baikite nesąmones šnekėti. Privatininkai jei ir sugrįš, tai tik bendroje biletų sistemoje. Niekas nejudins jokio 53. O tai ko nori Žirmūnai, tai dar nieko nereiškia. Jie turi troleibusus, tegul ir džiaugiasi jais. 53 vienintelis būdas tiesiogiai pasiekti Stotį iš Fabijoniškių gilumos, juolab, jisai dar nuo Kalvarijų g surenka keleivius ten, kur nestoja 1G. Apsišnekėjo Vilnietiz ir tiek. Perkaito saulėje matyt...
    Aš irgi taip manau.

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Jeigu 40 atiduos privatininkams, juo žmonės nesinaudos? Jooooo.... O kur dar 24, 48.
    Baikite nesąmones šnekėti. Privatininkai jei ir sugrįš, tai tik bendroje biletų sistemoje. Niekas nejudins jokio 53. O tai ko nori Žirmūnai, tai dar nieko nereiškia.Jie turi troleibusus, tegul ir džiaugiasi jais. Salininkai jau senai suaktyvėją dėl greitųjų, tačiau jų norai nesikerta su realiu poreikiu. 53 vienintelis būdas tiesiogiai pasiekti Stotį iš Fabijoniškių gilumos, juolab, jisai dar nuo Kalvarijų g surenka keleivius ten, kur nestoja 1G. Apsišnekėjo Vilnietiz ir tiek. Perkaito saulėje matyt...
    Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.16, 18:25.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Jeigu 40 atiduos privatininkams, juo žmonės nesinaudos? Jooooo.... O kur dar 24, 48.
    O 48 kur mane nuveš - dideliu ratu į Šeškinę, kai ten dviračiu yra greičiau iš kokios Stanevičiaus g. pasiekti šeškinės žiedą? ką tu čia nusikalbi apie šį maršrutą. Fabijoniškių gyventojams jis nėra prioritetinis. 24 + persėdimas į 7 trolį nebent. Nors kokį savaitgalį, kai 24 retai važinėja, šansų mažai visur suspėt.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Pala, pala, ponas. Fabijoniškėse tokiu atveju praktiškai nebelieka jokio VT, o ypač, Stanevičiaus ir L. Giros gatvėse. 40 žada perleisti privatininkui, belieka 56. Tokiu atveju reikia dažninti 56 reisų skaičių per valandą, kitaip nepavyks normaliai be susigrūdimų pasieki centro, o tuo labiau laiku persėsti į kokį 1G prie Žaliojo tilto, kad nukatum iki stoties. Alternatyva 2G ir važiuoti visu Laisvės pr. nuo kokios L.Giros stotelės, tik įdomus tada tokios kelionės trukmės rezultatas.
    Jeigu 40 atiduos privatininkams, juo žmonės nesinaudos? Jooooo.... O kur dar 24, 48.

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?
    53 buvo yra ir bus, baikite nesąmones sakyti. Ji reikia dažninti, o ne naikinti.
    Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.16, 18:08.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Jus visi norite ir reikalaujate tiesioginių maršrutų, tačiau vėliau patys gi esate nepatenkinti, kad VT kursuoja retai.
    Pala, pala, ponas. Fabijoniškėse tokiu atveju praktiškai nebelieka jokio VT, o ypač, Stanevičiaus ir L. Giros gatvėse. 40 žada perleisti privatininkui, belieka 56. Tokiu atveju reikia dažninti 56 reisų skaičių per valandą, kitaip nepavyks normaliai be susigrūdimų pasieki centro, o tuo labiau laiku persėsti į kokį 1G prie Žaliojo tilto, kad nukatum iki stoties. Alternatyva 2G ir važiuoti visu Laisvės pr. nuo kokios L.Giros stotelės, tik įdomus tada tokios kelionės trukmės rezultatas.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?
    Jus visi norite ir reikalaujate tiesioginių maršrutų, tačiau vėliau patys gi esate nepatenkinti, kad VT kursuoja retai.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Naikinami 53 autobusų ir 20, 21 troleibusų maršrutai. Gal (bet abejoju) dar ir 17 iki Šiaurės miestelio trumpinamas.
    1G dažninamas ir tarp Žaliojo tilto ir Stoties stoja visose stotelėse.
    53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Būtent. Bet tam reikėtų pirma lūšnelę prie Oksalio nuverst. Kitoj pusėj irgi galėtų laisvai būti stotelė prie to parkelio.
    Taip galima būtų patogiai derinti pavyzdžiui:
    4G su 1G "Saulėtekis - Žaliasis Tiltas - Stotis"
    4G su 1G "Pilaitė - Žaliasis Tiltas - Stotis"

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Mano manymu greitųjų maršrutų trasos labiau pasiteisintų jei būtų įrengtas patogus persėdimo mazgas Konstitucijos/Lvovo/Kalvarijų sankryžoje. Nes būtent šioje vietoje kertasi beveik visos greitųjų linijos 1G, 3G, 4G, 6G. O ėjimas nuo Lvovo st. iki Žaliojo tilto arba nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto sukelia nepatogumų laiko atžvilgiu.
    Būtent. Bet tam reikėtų pirma lūšnelę prie Oksalio nuverst. Kitoj pusėj irgi galėtų laisvai būti stotelė prie to parkelio.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Pašilaičiai irgi turi gerą susisiekimą troleibusais, Fabijoniškės - autobusais, NV - autobusais ir t.t.
    Nereikia dubliuojančių troleibusus dubliuojančių autobusų maršrutų. Skirtingos VT rūšys turi pilnai tenkinti tam tikro rajono poreikius, o ne dubliuotis. Taip yra vystomas VT tuose miestuose, kuriuos mes galėtume laikyti pavyzdiniais. Taip kažkada buvo vystomas Vilniaus VT, bet per pastaruosius 20 metų, o ypač po 2000-ųjų nuo to smarkiai nukrypta.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    1) Kas nusprendė, kad būtent Fabijoniškės yra pagrindinis Vilniaus rajonas? Pvz., Justiniškės jau nebe svarbūs, nes nėra susisiekimo su Stotimi?
    2) O kas siūlo dar vieną maršrutą Pylimo gatvėje?
    3) Jums visi pasiūlymai yra absurdiški, tačiau niekada nepasiūlote savo. Gal todėl, kad net neįsivaizduojate ko reikia miestui?
    Tai Fabijoniškės nėra vienas iš stambiausių miegamųjų rajonų? Justiniškės turi tiesioginį susisiekimą su stotimi - 7 troleibusą.
    Aš nenoriu užsiiminėti tuščiais siūlymais.

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Mano manymu greitųjų maršrutų trasos labiau pasiteisintų jei būtų įrengtas patogus persėdimo mazgas Konstitucijos/Lvovo/Kalvarijų sankryžoje. Nes būtent šioje vietoje kertasi beveik visos greitųjų linijos 1G, 3G, 4G, 6G. O ėjimas nuo Lvovo st. iki Žaliojo tilto arba nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto sukelia nepatogumų laiko atžvilgiu.
    Įrengus tokį persėdimų punktą, galima būtų panaikinti dar kelis dubliuojančius maršrutus.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Absurdiškas pasiūlymas. Pylimo g. ir taip pakanka VT. 53 reikalingas tarp stoties ir Fabijoniškių. Pagrindiniai rajonai turi turėti tiesioginį susisiekimą su centru ir stotimi, o ne su N persėdimų.
    1) Kas nusprendė, kad būtent Fabijoniškės yra pagrindinis Vilniaus rajonas? Pvz., Justiniškės jau nebe svarbūs, nes nėra susisiekimo su Stotimi?
    2) O kas siūlo dar vieną maršrutą Pylimo gatvėje?
    3) Jums visi pasiūlymai yra absurdiški, tačiau niekada nepasiūlote savo. Gal todėl, kad net neįsivaizduojate ko reikia miestui?

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kai kurie keleiviai, kiek girdėjau pageidauja greitojo maršruto iš Žirmūnų g. į centrą. Todėl siūlau tokį 7G maršrutą: Fabijoniškės - Ozo g. - Kalvarijų g. - Žygimantų g. - Žirmūnai.
    Mano galva logiškiau būtų 12 troleibuo maršrutą konvertuoti į greitajį, bet kad bendrai nematau atkarpų, kuriose čia įvyktų tas didysis laiko sutaupymas, jei praleistų kelias stoteles... Ir dar pilnam greitųjų maršrutų karkasui turėtų būti antakalnio g. kažkas važiuojantis per centrą, bet kad realiai kaip ir nebūtina, t.y. koks 2T+7T...
    53 anksčiau ar vėliau bus nutrumpintas, ir nėra ko rėkauti, kad visi visur "turi turėti susisiekimą su stotimi". Jei reikia į stotį, turėtų būti ekonomiškai efektyvus sprendimas, o X maršrutų ta pačia kryptimi, ir visi velkasi paskui lėčiausią vielabraukį (čia pylimo g.)

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Šiaip ir 53 galėtų padaryti greituoju, kad nestotų dalyje stotelių...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Absurdiškas pasiūlymas. Pylimo g. ir taip pakanka VT. 53 reikalingas tarp stoties ir Fabijoniškių. Pagrindiniai rajonai turi turėti tiesioginį susisiekimą su centru ir stotimi, o ne su N persėdimų.

    Komentuoti:

Working...
X