Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Tą patį galite pasakyti ir apie Avižienių - Senojo Ukmergės pl. variantą. Aišku, kam reikia tų papildomų išvažiavimų, stovėkim kamščiuose po kilometrą.
    Kiekvieno gyventojo, nieko nenusimanancio urbanistikoje ir eismo organizavime veiksmu seka:
    1. Labai siauros gatves, davaj padarykit greito eismo gatve, bus visiems gerai. Dabar cia prie kiekvieno sviesoforo stovet po puse minutes nesamone, sugaistu net 3 minutem ilgiau i darba.
    - Ok, miestas padaro 4 juostu horda be sviesoforu.
    Praeina 1-2 metai.
    2. Blemba stoviu kamstyje pries isvaziuojant i aplinkkeli jau 10 minuciu, kas per nesamone... , darykite dar daugiau isvaziavimu.
    - Ok, miestas padaro dar pora isvaziavimu, dar ikisa plovyklu i degaliniu, aplinkkelis tampa parodija.
    3. Blemba, kazkaip aj velniop ta masina, sesiu i paspirtuka. Oj, cia 6 juostu gatve, is kur ji? Kur saligatviai? Kodel viskas automobiliams?

    Comment


      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

      Tą patį galite pasakyti ir apie Avižienių - Senojo Ukmergės pl. variantą. Aišku, kam reikia tų papildomų išvažiavimų, stovėkim kamščiuose po kilometrą.
      Tai juose stovi tik tie, kurie tuos kamščius ir sudaro bei renkai juose stovėti. Čia panašiai kaip įsidurčiau sau į koją šakutę ir sakyčiau, kad reiktų vietoj šakučių gaminti šaukštus, nes su jais negalima įsidurti kojos. Jeigu žmonės turi potraukį save žaloti ar kitaip sau kenkti, tai jiems padės nebent psichoterapija ar vaistai. Panašiai ir su vaYrotojeis mapMštistais. Jeigu jiems to norisi, bus labai sunku jiems padėti to nedaryti. Tai yra grynai psichologinė problema ir jokie "papildomi įvažiavimai" į aplinkkelį jos neišspręs.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tai juose stovi tik tie, kurie tuos kamščius ir sudaro bei renkai juose stovėti. Čia panašiai kaip įsidurčiau sau į koją šakutę ir sakyčiau, kad reiktų vietoj šakučių gaminti šaukštus, nes su jais negalima įsidurti kojos. Jeigu žmonės turi potraukį save žaloti ar kitaip sau kenkti, tai jiems padės nebent psichoterapija ar vaistai. Panašiai ir su vaYrotojeis mapMštistais. Jeigu jiems to norisi, bus labai sunku jiems padėti to nedaryti. Tai yra grynai psichologinė problema ir jokie "papildomi įvažiavimai" į aplinkkelį jos neišspręs.
        Tai gal apskritai visas gatves išarti reiktų? Beje, laužantys dviračius ar kojas netvarkinguose ar apskritai neegzistuojančiuose šaligatviuose ir dviračių takuose irgi turi psichologinių problemų?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tai gal apskritai visas gatves išarti reiktų? Beje, laužantys dviračius ar kojas netvarkinguose ar apskritai neegzistuojančiuose šaligatviuose ir dviračių takuose irgi turi psichologinių problemų?
          Na kad visi masiškai kojų kaip ir nesilaužo ten. O kamščiuose stovi ženkli dalis ir daro tai tyčia. Kitaip nei tyčinis savęs žalojimas ar kenkimas sau (o ir kitiems), to vadinti neišeina.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Na kad visi masiškai kojų kaip ir nesilaužo ten. O kamščiuose stovi ženkli dalis ir daro tai tyčia. Kitaip nei tyčinis savęs žalojimas ar kenkimas sau (o ir kitiems), to vadinti neišeina.
            Tai sakau, reikia išarti visas gatves ir niekas nei savęs nebesižalos, nei kitiems kenks, problema bus išspręsta.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Tai sakau, reikia išarti visas gatves ir niekas nei savęs nebesižalos, nei kitiems kenks, problema bus išspręsta.
              Nereikia taip ekstremaliai. Dabartinis gatvių tinklas yra ok. Pakaktų sutvarkyti viską adekvačiai su poreikius atitinkančiais gatvių pločiais, pakingo vietomis etc. Kažkokių radikalių pokyčių kaip "išarti gatves" tikrai nereikia.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nereikia taip ekstremaliai. Dabartinis gatvių tinklas yra ok. Pakaktų sutvarkyti viską adekvačiai su poreikius atitinkančiais gatvių pločiais, pakingo vietomis etc. Kažkokių radikalių pokyčių kaip "išarti gatves" tikrai nereikia.
                O pagal kokius kriterijus? Gyventojų mieste nedaugėja, miestas nebeauga? Šiaip reikia visko daugiau, tiek gatvių, tiek takų pėstiesiems/dviratininkams.
                Paskutinis taisė Lettered; 2021.06.01, 14:12.
                Flickr

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tai juose stovi tik tie, kurie tuos kamščius ir sudaro bei renkai juose stovėti. Čia panašiai kaip įsidurčiau sau į koją šakutę ir sakyčiau, kad reiktų vietoj šakučių gaminti šaukštus, nes su jais negalima įsidurti kojos. Jeigu žmonės turi potraukį save žaloti ar kitaip sau kenkti, tai jiems padės nebent psichoterapija ar vaistai. Panašiai ir su vaYrotojeis mapMštistais. Jeigu jiems to norisi, bus labai sunku jiems padėti to nedaryti. Tai yra grynai psichologinė problema ir jokie "papildomi įvažiavimai" į aplinkkelį jos neišspręs.
                  Atleiskite, nesutiksiu su šia nuomone, nes dauguma neturi pasirinkimo arba jis yra gerokai prastesnis nei pasirinkimas stovėti kamščiuose. Jeigu tai yra bėda tų, kurie patys pasirenka ten stovėti, tai tuomet keičiam darbo lokaciją, persikeliam darželius arčiau namų ir dar n+k kriterijų. Pasiūlysite VT - puiku, tik važiavimas prailgėja 4 kartus (išbandyta). Filosofiškai žiūrint, jūs teisus, tik tokį būti ar nebūti galima taikyti ne šių konkrečių atvejų pavyzdžiais. Lygiai tą pats dėl šakutės, nebūtų kreivos rankos, nekristų šakutė iš rankų. Ant grindų jai ne vieta, o gal regėjimas prastas ir akinių reikia arba bioninė ranka padėtų, nereikėtų tų šaukštų tiek gamint, nors filosofiškai žiūrint, gal šaukštas ir geriau nei šakutė...

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                    Atleiskite, nesutiksiu su šia nuomone, nes dauguma neturi pasirinkimo arba jis yra gerokai prastesnis nei pasirinkimas stovėti kamščiuose. Jeigu tai yra bėda tų, kurie patys pasirenka ten stovėti, tai tuomet keičiam darbo lokaciją, persikeliam darželius arčiau namų ir dar n+k kriterijų. Pasiūlysite VT - puiku, tik važiavimas prailgėja 4 kartus (išbandyta). Filosofiškai žiūrint, jūs teisus, tik tokį būti ar nebūti galima taikyti ne šių konkrečių atvejų pavyzdžiais. Lygiai tą pats dėl šakutės, nebūtų kreivos rankos, nekristų šakutė iš rankų. Ant grindų jai ne vieta, o gal regėjimas prastas ir akinių reikia arba bioninė ranka padėtų, nereikėtų tų šaukštų tiek gamint, nors filosofiškai žiūrint, gal šaukštas ir geriau nei šakutė...
                    Aš tik bandau pasakyti, kad jeigu kažkas mėgsta gyventi "kamščiuose", tai mažų mažiausiai nereiktų gadinti gyvenimo kitiems, tiesiant papildomus įvažiavimus (kurių ir taip smarkiai per daug) į aplinkkelį.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Aš tik bandau pasakyti, kad jeigu kažkas mėgsta gyventi "kamščiuose", tai mažų mažiausiai nereiktų gadinti gyvenimo kitiems, tiesiant papildomus įvažiavimus (kurių ir taip smarkiai per daug) į aplinkkelį.
                      O aš noriu akcentuoti, kad 70% jų ten ne savo noru gyvena. Būtų patogesnis pasirinkimas, nemanau kad net ir didžiausias berazumis rinktųsi sunkesnį variantą.

                      Comment


                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                        O aš noriu akcentuoti, kad 70% jų ten ne savo noru gyvena. Būtų patogesnis pasirinkimas, nemanau kad net ir didžiausias berazumis rinktųsi sunkesnį variantą.
                        Kam patogesnis?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Aš tik bandau pasakyti, kad jeigu kažkas mėgsta gyventi "kamščiuose", tai mažų mažiausiai nereiktų gadinti gyvenimo kitiems, tiesiant papildomus įvažiavimus (kurių ir taip smarkiai per daug) į aplinkkelį.
                          Taip žiūrint, tai kiekvienas žmogus kažkur eidamas ir kažką veikdamas vienaip ar kitaip trukdo kitiems, bet taip jau miestas veikia.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Tik įdomu kokiais būdais per 10 metų šalies gyventojų pajamos pakils taip, kad leistų sau bent jau iš antrų rankų kažką nusipirkt. Greičiausiai bus kaip ir siekia visi "ekologai" - nuosavas transportas bus tik turtingųjų privilegija, kad kartu su varguoliais keliuose nesimaišytų.
                            Na jeigu neįperki prabangos prekių tai tada ir nepirk. Automobilis visada buvo prabangos prekė. Jei nenori tam leisti pinigų yra viešasis transportas.


                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Na jeigu neįperki prabangos prekių tai tada ir nepirk. Automobilis visada buvo prabangos prekė. Jei nenori tam leisti pinigų yra viešasis transportas.

                              Automobilis Lietuvoje bent jau paskutinius 20 metų tikrai nėra prabangos prekė. Prabangus automobilis yra prabangos prekė.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                Automobilis Lietuvoje bent jau paskutinius 20 metų tikrai nėra prabangos prekė. Prabangus automobilis yra prabangos prekė.
                                Na tai kokį juodais dųmais varomą dyzeli už 500 eurų nepavadinsi prabangos preke. Jeigu tokie netvarkingi nevažinėtu išvis ir būtų normalus automobilių taršos mokestis tada gal neturėtume didžiausio automobilių skaičiaus/gyv europoje.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Na tai kokį juodais dųmais varomą dyzeli už 500 eurų nepavadinsi prabangos preke. Jeigu tokie netvarkingi nevažinėtu išvis ir būtų normalus automobilių taršos mokestis tada gal neturėtume didžiausio automobilių skaičiaus/gyv europoje.
                                  Tas anglimi kūrenamas passatas už 500 gana dažnai yra vienintelis būdas žmogui pasiekti darbą.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                    Tas anglimi kūrenamas passatas už 500 gana dažnai yra vienintelis būdas žmogui pasiekti darbą.
                                    Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.
                                      Taip tikrai, autobusai "puikiai" padengia Vilniaus periferiją. Jau nekalbant apie provinciją.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.
                                        https://goo.gl/maps/A2LiQdLDwdq9HR1o7

                                        Štai atstumas nuo populiaraus Kauno priemiesčio iki Kauno LEZ, kur daug darbo vietų.
                                        Išmokink kaip nuvažiuoti atstumą autobusu. Manau daug kas bus dėkingi.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.
                                          O kai kuriems "didmiesčių žmonėms" reikėtų išmokti skaityti autobusų grafikus (sustojus kokioje pakelės stotelėje nutolusioje kad ir 15km nuo miestų) .


                                          Comment

                                          Working...
                                          X