Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Manote, vairuotojai pamatė naujus autobusus ir nutarė nuo šiol važiuot į darbą tik VT, arba nutiesė dviračių takus ir mašiną paliko kieme, nes reikia būti ekologišku? Deja, tai gali būti tik labai maža dalis, realių paskatų tame mažai.
    Na aš ne visai ta dalis, bet po 15-16 m. pertaukos vėl važiuoju VVT ir esu maloniai nustebintas.

    Comment


      Teises gal pragėrei?

      Čia draugiškai, neįsižeisk
      Show must go von!

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

        Bet nevengiat teigti, kad naujas atobusas paskatino žymią dalį vairuotojų persėsti į VT, nors neradote tam duomenų. Tai Jūsų išvada ar ne?
        M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane teiginių nepagrindimu ir toliau.

        Parašė index Rodyti pranešimą

        Na, aš visgi manau, kad dabartinio stiliaus A juostų plėtimas ir tiesiog didesni autobusai gali būti tikrai nepakankama. A juostomos vis tiek vyksta posūkiai į dešinę, kas stabdo viešąjį transportą, dar visiškai neišnyko ir kamščių apvažinėjimas A juostomis.

        Kitas dalykas, kad nebūtinai tai turi būti bėginis transportas. Fiziškai atskirtos autobusų juostos (be galimybės ten pakliūti automobiliu), kai kur gal išvis einančios ne palei automobilių gatves ir labai dideli (keturašiai, gal dar daugiau ašių turintys autobusai) galėtų būti tokia pat efektyvi tik pigesnė alternatyva.
        Nu va gerai būtų, kad ne manytum, o pagrįstum teiginius skaičiais. Susisiekimo paslaugų studija rodo, kad užteks į G išleisti triašius metrobusus su ~180 žmonių talpa.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Nu va gerai būtų, kad ne manytum, o pagrįstum teiginius skaičiais. Susisiekimo paslaugų studija rodo, kad užteks į G išleisti triašius metrobusus su ~180 žmonių talpa.
          Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

          Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane
            Ok, išvada ne Jūsų, o VMS. Be analizės ji tiek pat verta, kiek išvada, kad Covid-19 skatina gimstamumą ir skyrybas

            Šiuo metu vienas šioje temoje, tai matyt dėl to, kad Šiaurinės entuziastai dar nesubėgo, spjaudymamiesi ugnimi
            Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 16:56.
            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

              Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
              Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.
              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

              Comment


                Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Na aš ne visai ta dalis, bet po 15-16 m. pertaukos vėl važiuoju VVT ir esu maloniai nustebintas.
                  Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.
                    Nu matyt nevisai be pagrindo. Tai yra tiesiog prailgintas autobusas, kuriam padarė tramvajaus dizainą. Kodėl jie taip sugalvojo, tai tik vienas velnias žino. Galima būtų uždėti, pavyzdžiui, lėktuvo fiuzeliažo dizaino elementų ir pavadinti lėktuvu ant ratų, būtų lygiai tas pats

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                      Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
                      Man tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.

                      Comment


                        Pasirinkite kitą transporto priemonę.
                        Jau istoriniai kadrai, įrodantys, kad Vilniuje galima važiuoti nenuobodžiai
                        https://www.youtube.com/watch?v=B8v8snvrlgs
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                          Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
                          Kartais, iki 10-ies kelionių per mėn., dažniausiai išeiginėmis. Bet kelioliką metų nesinaudojau VT visai.
                          Į darbą važiuoju automobiliu, nes taip sutaupau 2 val. per parą ir kartais prireikia važinėti darbo reikalais.
                          Vaikai (turi automobilius) važiuoja į darbą cantre VT arba dviračiu.

                          Comment


                            Parašė 99 Rodyti pranešimą
                            Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.
                            Žinant vairavimo Vilniuje ypatumus, kai A juostomis dažnai važinėja ne tik tie, kas gali jomis važinėti, o taip pat įvertinus gatvės dangos "kokybę", oro sąlygas žiemą - nemanau kad būtų tinkamas sprendimas.
                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Man tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.
                            Epidemijos metu nuosavas automobilis mažina kontaktų skaičių.

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

                              Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
                              Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP

                              Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP

                                Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
                                Kitas dalykas, kad visgi būtų gerai "nutiesti" kvazitramvajaus liniją t.y. įrengti atskiras juostas, sureguliuoti eismą, kad automobiliai neužkištų juostos autobusams, vietomis gal įrengti išvis atskiras juostas (vietoje skiriamosios juostos, kai kur gal išvis atskirai nuo gatvės, sureguliuoti šviesoforus su pirmenybe jiems). Nes tas greičiui duotu ne mažiau nei pats ilgesnis autobusas.

                                O posūkio reikia, panašu, gana plataus. Bet tokie autobusai it neturėtų važinėti kaip įprasti, visose gatvėse. Jie kaip ir tramvajus turėtų važiuoti specialiai adaptuotais magistraliniais maršrutais.
                                https://www.researchgate.net/figure/...fig2_271261053
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.

                                  Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?

                                  Comment


                                    Nera problemu su isisukimais ju.. Daugiausiai problemu kyla su 15m triasiais, pas mus tokie senieji Solaris trolikai.. Turbut visi mate legendini posuki is Pylimo i Basanaviciaus g. Del ko ir atitraukta ta STOP linija taip toli..

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.

                                      Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?
                                      Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
                                        Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks

                                        Comment


                                          Click image for larger version  Name:	ilgas.PNG Views:	0 Size:	157,9 kB ID:	1850040Šaltinis : Exqui.City

                                          Taip pat galite pažiūrėti mano video iš Austrijos miesto Linco , šio modelio troleibusai kaip įveikia siaurus posūkius ar apsisukimus
                                          2:40 min

                                          Paskutinis taisė Etransport; 2020.12.28, 21:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X