Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Daugiau suneša, bet dar daugiau gauna net skaičiuojant per capita. Suprasčiau, jei tarandėje būtų gatvės apšviestos, su šaligatviais, dviračių takais ir pan. kaip yra vakaruose tokiuose rajonuose, tada jūsų teiginiuose būtų logikos, bet kai ten tik laukai, tai realiai nieko ir nesiurbia iš miesto.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Dėl to savo pavyzdyje ir kalbėjau tik apie dirbančius - Karoliniškėse vs Tarandėje. Ir karoliniškiečiai, net skaičiuojant labai į jūsų pusę, suneša mokesčių vienam kvadratiniam infrastruktūros metrui kelis kartus daugiau mokesčių nei tarandiečiai.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nemaža dalis karoliniškių gyventojų yra pensininkai, kurie apskritai nemoka mokesčių
- 3 patinka
Komentuoti:
-
priemiesčiai yra viso miesto siurbėlės, nesvarbu, kaip jūs tą vartysite ar dangstysitės pensininkais. Lietuvoje didžioji dalis žmonių gyvena daugiabučiuose. Supuvusių troleibusų nebe tiek ir daug belikę, tik kai iš mašinos neišlipama (nes priemiestyje nėra apskritai normaliai funkcionuojančio VT), tai tokie ir komentarai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąLabai sudėtinga paskaičiuoti, o ir mano iliustracijai to visai nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Labai sudėtinga paskaičiuoti, o ir mano iliustracijai to visai nereikia. Na, galit (jei jums taip labiau patinka) dauginti Tarandės rodiklį iš dviejų - vistiek gaunasi didžiulis skirtumas. Aš jau net nekalbu apie tai, kad aš ir taip skaičiavau labai oponento naudai, toli gražu ne visi gyvenantys Tarandėje uždirba tokias sumas, kaip ir toli gražu ne visi gyvenantys Karoliniškėse uždirba tik vidurkį. Nėra taip kad visi daugiau uždirbantys žmonės automatiškai perka namą viduryje laukų. Aš pvz, uždirbu ryškiai daugiau už vidurkį, bet gyvenu sename daugiabučių rajone ir apie savo namą net negalvoju. Man labai patinka galimybė pėsčiom nueiti iki centro. Nenoriu dėl bet kokios smulkmenos sėsti į automobilį.
Ir tai IMHO būtų labai gerai. Ar geriau kai dabar visi iš už miesto per kamščius brukasi į miesto centrą? Kaip atrodo dangoraižių miestelis darbo valandomis (arba Akropolis po darbo valandų) gi tikriausiai matėte.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.01, 13:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Reiktų pradėt nuo NPD taikymo išsiaiškinus atlyginimų rėžius. O ne aklai imti vidurkį.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir dar labiau paskatinti verslo kėlimąsi į priemiesičus.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąMano skaičiai remiasi oficialia Lietuvos statistika. Tai nėra niekuo neparemti skaičiai. Taip, jie nėra vienareikšmiai, ten yra vietos interpretacijoms, bet apie jas ir reikėtų kalbėti, jei skaičiai nepatinka, o ne tiesiog "pieno riebumas" ir atmetam nepasigilinę.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąSukasti gal nereikėtų, bet vienokia ar kitokia forma apmokestinti, kad ir per brangų parkingą priregistruotiems ne Vilniuje, nepakenktų. Arba kokią nors "vilniečio vinjetę" įvedant, nežinau. Tegul VMS sprendžia.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekuo neparemti skaičiai yra blogiau nei jokių skaičių.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąJei kažkas bando sakyti, kad Tarandė negauna absoliučiai nieko, tai tokia pat nesąmonė, kaip GPM traukimas iš velnias žino kur.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Privažiuoja drožt miestiečių gatvių ne tik iš Tarandžių, bet ir iš visokių maišiagalų, trakų ir nemenčinių. Kurie išvis GPM Vilniui nemoka. Ką darom? Sukasam įvažiavimus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Momentas tame, kad tuo Laisvės pr. (o tuo pačiu Ukmergės prospektu, Antakalnio gatve) daugiausiai tie privažiavę ir naudojasi. Ir asfaltuojamos tos gatvės pagrinde dėl jų. O po to dar forume piktinasi, kad ko čia Vilniuje magistralinės gatvės asfaltuojamos, o pas mus Tarandėje ne. Dėl jūsų, brangieji, jos ir yra taip dažnai asfaltuojamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Momentas tame, kad tuo Laisvės pr. (o tuo pačiu Ukmergės prospektu, Antakalnio gatve) daugiausiai tie privažiavę ir naudojasi. Ir asfaltuojamos tos gatvės pagrinde dėl jų. O po to dar forume piktinasi, kad ko čia Vilniuje magistralinės gatvės asfaltuojamos, o pas mus Tarandėje ne. Dėl jūsų, brangieji, jos ir yra taip dažnai asfaltuojamos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąViskas tuo pasakyta. Man nepatinka skaičiai dėl to kad nepatinka, nors geresnių neturiu.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą"Spėju". Man patinka. Elektrą irgi gauna per lokalius generatorius?
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąBet tie dalykai yra ir jie subsiduojami mokesčių mokėtojų. Dėl to sakyti kad iš mokesčių mokėtojų tarandiečiai nieko negauna (o matai, karoliniškiečiai gauna) yra melas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimąKiek žmonių naudojasi Laisvės pr. kasdien ? O kiek naudojasi kuria nors "pagrindine" kaimo gatve ? Dar bus klausimų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
kokius čia briedus kalbate, mažučiai. tai visi priemiesčiai, visos tarandės net nesiekia minimalaus gyventojų tankio, kuris bent kažkiek galėtų atsverti kaštus. tai yra 30 gyv/ha. visa suburbija yra net už minimalų mažiau. susikelia "turčiai" (šiaip viena iš priežasčių, kodėl keliasi į užmiestį, o ne į centrą pavyzdžiui - mažesnė kvadrato kaina; tai kur čia turčiai ?), tada jie reikalauja socialinės ir inžinerinės infrastruktūros, susisiekimo. Tai kas ką subsidijuoja ? Tai žinoma, kad tankiau gyvenantys subsidijuoja labiau išskydusias struktūras. Kaip galima to nesuvokti ? Visi miestai dabar pasirengė bendruosius planus, kuriuose nusimatė prioritetines ir neprioritetines teritorijas. Kaip manote, kur yra prioritetinės, o kur neprioritetinės ? Taip, neprioritetinės yra užmiesčiuose, kur gyventojų tankis mažas, ir savivaldybė ten nenori įsipareigoti vystyti infrastruktūros, o ją turi sukurti vystytojas/pats naujakūrys per tai teritorijai taikomus didesnius įkainius už kiekvieną m2 (bet jų neužtenka net šaligatviam).
Išvedžiojimai apie daugiabučių subsidijas nuo šildymo hahaha tai kas tas yra 133 mln ant visos Lietuvos ? Kapeikos. Visa tarandė vien per automobilio priklausomybę ir dėl to sukeliamas problemas (tarša, kamščiai ir t.t.) sugeneruoja tokį minusą, kad nepakaks nei 2K algos, nei 20K. tiesiog, atsipeikėkit. juk jums jau paskaičiavo abstrakčiais skaičiais. reikia lyginti lyginamus dalykus t.y. per capita. visas užmiestis yra tiesiog kaimas, ir visi tie vamzdynai, kai juos reikės rekonstruoti, kainuos tūkstančiais daugiau, lyginant santykiniais dydžiais.
Kiek žmonių naudojasi Laisvės pr. kasdien ? O kiek naudojasi kuria nors "pagrindine" kaimo gatve ? Dar bus klausimų?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Deja neturiu jokios statistikos.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dėl vandens ir kanalizacijos - spėju didelė dalis Tarandės naudoja vietinius sprendimus.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
VT Tarandėje atitinkamai mažiau.
Gatvių valymo spėju irgi daug mažiau
50/50 gatvių asfaltavimo programa labai populiari.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nors užkampiuose neretai ir gyventojai vien tik savo pinigais tvarko. Abejoju, kad Tarandė išskirtinė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Karoliniškėse daroma daugiau nes ten a) daugiau gyventojų altogether b) daugiau sunešama mokesčių. Bet negalima sakyti kad ir Tarandėje nieko nedaroma, nes FYI Tarandėje už visų mokesčių mokėtojų pinigus yra:
1. Tvarkomos gatvės (nereikia man pasakoti kad visos jos suasfaltuotos privačiai, nes tai netiesa)
2. Valomos gatvės žiemą
3. Važinėja visų miestiečių subsiduojamas viešasis transportas
4. Prižiūrimos kitokios komunikacijos (tokios kaip elektra, vanduo, kanalizacija ir pan.)
Be kita ko, nemaža dalis gatvių, kurios yra tvarkomos Karoliniškėse (o ir kituose miesto rajonuose) yra tvarkomos TIK dėl Tarandės ir kitų priemiesčių gyventojų. Tai irgi turi būti skaičiuojama iš jų sumokėtų mokesčių, kaip ir kamščiai ir kiti nepatogumai, kuriuos patiria miesto gyventojai dėl du kartus per dieną dėl jų privažiavusių SUV'ų.
VT Tarandėje atitinkamai mažiau. Gatvių valymo spėju irgi daug mažiau Spėju kaip ir kituose panašiuose užkampiuose smulkesnių akligatvių gyventojai dažnai metasi ant traktoriaus iškvietimo.
50/50 gatvių asfaltavimo programa labai populiari. Nors užkampiuose neretai ir gyventojai vien tik savo pinigais tvarko. Abejoju, kad Tarandė išskirtinė.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pateikite geresnę statistiką (pvz su NPD), jeigu mano netinka. Bet patekite nors kažką, apart savo išvedžiojimų, kad viskas kas jums nepatinka yra "pieno riebumas".
Galima tax.lt skaičiuoklėje pažaisti kaip augant algai sumokama eksponentiškai daugiau GPM.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Apie tai ir eina kalba, kad karoliniškėse bent kažkas daroma, o tarandėje visai nieko, bet jūs sakot, kad priemiesčiai, kurie moka mokesčius, bet ten niekas nedaroma, yra išlaikomi?
1. Tvarkomos gatvės (nereikia man pasakoti kad visos jos suasfaltuotos privačiai, nes tai netiesa)
2. Valomos gatvės žiemą
3. Važinėja visų miestiečių subsiduojamas viešasis transportas
4. Prižiūrimos kitokios komunikacijos (tokios kaip elektra, vanduo, kanalizacija ir pan.)
Be kita ko, nemaža dalis gatvių, kurios yra tvarkomos Karoliniškėse (o ir kituose miesto rajonuose) yra tvarkomos TIK dėl Tarandės ir kitų priemiesčių gyventojų. Tai irgi turi būti skaičiuojama iš jų sumokėtų mokesčių, kaip ir kamščiai ir kiti nepatogumai, kuriuos patiria miesto gyventojai dėl du kartus per dieną gatves užkemšančių privažiavusių SUV'ų.
Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.12.01, 12:59.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Žodžiu pieno riebumas. NPD rodos irgi neįskaičiuotas?
Komentuoti:
Komentuoti: