Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąO transportininkams raktinis žodis - pralaidumas, vietoje to kad būtų permąstomas transportas apskritai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš kai pamatau nuomonę iš serijos "viskas paprasta, tik valdžioje nesusipratėliai" tai iš karto prarandu interesą diskutuoti. Nes praktika rodo kad tokie individai būna arba a) netolimi žmonės, kurie neįsivaizduoja jokių šiuolaikiniuose darbuose vykstančių procesų arba b) fanatikai, kurie turi savo viziją ir nuoširdžiai nesupranta, kodėl visi kiti nesiaukoja vardan jos.
Politikams akivaizdu kad reikia orientuotis į rinkėją, kad ir koks žemas lygis būtų, bet architektai, urbanistai turi teikti pasiūlymus. Vietoje to, dažnai būna toks Jan Gehl stiliukas - orientuojasi į kažkokius paviršinius dalykus, iš kažkokio vieno geresnio pavyzdžio (skirto dažniausiai itin pasiturintiems) daro išvadas, kaip čia visur 15 minučių miestas turi būti, realybėje planuoja stambius kompleksus be jokio viešojo transporto, nes niekas juk nereikalauja. O transportininkams raktinis žodis - pralaidumas, vietoje to kad būtų permąstomas transportas apskritai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąJei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stadionas - megaprojektas, kuris daugiau iš serijos "gerai turėti" arba "bent negėda prieš kitus". Transportas tuo tarpu yra visiška kasdienybė, tik dažnam matoma pro automobilio langą.
Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Buki žmonės nori komforto čia ir dabar, ilgalaikiai planai ir pasiaukojimas dabar dėl dividendų ateityje jiems nesuprantami. Tas pats su politikais. Demokratijos problema: priimti nepopuliarus sprendimus dabar ir prarasti populiarumą, kai dividendus gaus kažkoks kitas politikas po dešimties metų. Tam reikia idealizmo ir to pačio pasiaukojimo. Bet tauta nerenka idealistų. Vyrauja niekuo nepagrįstas įsivaizdavimas, kad va reikia pakelti algas, todėl ateis "profesionalesni" politikai į valdžią. "Profesionalesnis" (kas tai bebūtų) politikas visiškai nereiškia, kad jis aukos savo populiarumą vardan geresnės ateities. Gal kaip tik priešingai: supras, kad tokie sprendimai reikš jo karjeros pabaigą ir niekada tokių nepriims.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Suprantama kodėl nėra to visuomenės spaudimo. Nes Vilniuje deja, dabar automobiliai yra praktiškai kiekvienoje šeimoje, viešojo transporto tvarkymas ir padarymas normaliu yra ilgas procesas, dividentus atnešantis po kelių metų (jei ne po dešimtmečio), o neigiamos pasekmės nuo vienos iš juostų atidavimo viešąjam pasijaus čia ir dabar. O niekas, suprantama, nenori aukoti dabartinio komforto dėl ateities perspektyvų. Dėl to tokį nepopuliarų sprendimą gali atlikti nebent VMS, prieš tai sukaupusį didelį politinį kapitalą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, kad pranešėjas mato parkavimo naikinimą kaip labiau neigiamą dalyką. "Padaugės pėsčiųjų, padaugės dviratininkų – padaugės nelaimių!" Settle down, dude.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žiūrėjau be garso, panašu, kad beveik visur yra fizinis atskyrimas nuo automobilių.
Komentuoti:
-
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
vieno lygio gatvėse automobilis turi būti retas svečias, o ne pagrindinė transporto priemonė kaip priemiesčiuose.
Didelė dalis rimtesnių tranzitinių gatvių jau dvirtakiuotos irba šaligatviuotos.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gi dabar bendro naudojimo gatvės viename lygyje labai madingos. Sodų bendrijos ir visokio plauko priemiesčiai su tokiom gatvėm seniausiai aplenkė senamiestį, naujamiestį ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
gyvenant pigiau yra gyvenama geriau, nes atliekantys pinigai yra panaudojami kitiems dalykams kaip pvz šaligatvių egzistavimui.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąJūsų gyvenimo tikslas gyventi pigiau ar gyventi geriau?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gyvenant pigiau – galima sau leisti gyventi brangiau. Sutaupius tiesiant elektrą – lieka pinigų ir unitazo vamzdžį atsitiesti.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Medinis su savo mediniai bajeriais.
Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Elektrą pigiau atvesti į kiekvieną miestą nei į kiekvieną kaimą per capita.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kiek milijonų kainavo atsivesti tinlus iš miesto į savo kaimą jei nepaslaptis?
Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: