Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.
- 4 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
Taip, problema maža, bet kai dešimtmečius jos sprendimui neskiriama dėmesio, tai tokios problemos kaupiasi ir gadina gyvenimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSuinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSpūstims didelę įtaką turi per pastaruosius kelerius metus atsiradusios:
1. Sekcijos visoms kryptims.
2. Fazė vien pėstiesiems. Kuri labai reikalinga miesto centre, vakarėjant, bet nereikalinga 7 val. ryte miegamajame rajone. Automobiliai, VT stovi ir tiek.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Miestas yra darbo vietos ekonomiką generuojančiuose centruose. Kaimuose irgi generuojama ekonomika, bet gyventojų kiekis ir tankis yra kitas. Tai va, tiems miesto žmonėms, reikia atvykti iki darbo vietos - IT paslaugų įmonės, ligoninės, teisinės įmonės, gamybos įmonės, logistikos įmonės, mokyklos ir pan.
Miestas negeba užtikrinti VT, yra balansuojama ant ribos - streiko - kracho. Jei rytoj 10 proc. asmeninių automobilių vairuotojų ir keleivių persėstų į VT - žlugtų VVT. Leistų įlipti autobusas pirmoje stotelėje, antroje, o toliau nestotų iki kokios penktos nes neatsidarytų durys.
Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti. Sostinės administracija nėra kvailiai, neribos privačių automobilių - nes neliks kaip pasiekti darbo vietų. Esamas VT vos geba vežti studentus, pensininkus, soc. remtinus ir dalį dirbančiųjų (kas uždirba iki vidurkio arba kam labai patogu - 4 stotelės ir dažnai važiuoja). Todėl uždraudus mašinas, ribojant jas pagal taršą ar kubatūrą ar dar kaip trauksis darbo vietos, pvz. logistika gali būti Vilniuje, gali - Kaune, nebesusirinks mokesčių - GPM, NT ir pan.
Reik kast metro (tolimas projektas), reik daugiau autobusų (artimas) ir tada 2030 m. bus galima uždraust EURO 5 variklius, antrą automobilį bute ir pan. Nes kolkas - arti kracho. Ilgų 4G autobusų neišsinuomosi laikinai rinkoje. Nėra tokios pasiūlos.
Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį
sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų, rašo „15min“.
Portalas nurodo, kad sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Tuo metu bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.
„Svarbi informacija keliaujantiems viešuoju transportu – vienas viešojo transporto vežėjų – UAB „Transrevis“ susiduria su vairuotojų trūkumu. Šįryt, popietiniu ir vakariniu laiku, nebus vykdomi suplanuoti reisai 4G, 7, 14, 26, 43, 55 autobusų maršrutuose“, – pirmadienį skelbė „Susisiekimo paslaugos“.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPrašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSvečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.
Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti?
Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?
Tiksliau - nepakankamos sąlygos. Automobilį (motociklą) galės turėti tik tie, kuriems jie būtini tarnybai arba tam tikros soc. remtinos grupės (judėjimo neįgalieji etc.)
Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
Beje, aš klausiau VSA, atsakė, kad šiemet turėtų būti II-as etapas. Kaži, ar tai tik šiaip atsifutbolinimas.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal
Paskutinis taisė Sula; 2023.11.16, 10:40.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ne visai tas pats.
Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
Vėliau neleisti registruoti visai VDV.
Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.
Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
Vėliau neleisti registruoti visai VDV.
Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
Komentuoti:
-
Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
Tikimasi, kad tai leis sustabdyti nuo pandemijos tebesitęsiančia tarpmiestinių reisų ir maršrutų mažėjimo problemą. LTSA duomenimis, nuo 2022 sausio 1 d. iki šios dienos reisų skaičius susitraukė 33 proc., maršrutų sumažėjo 28 procentais. Šiemet iš keleivių vežimo rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos joje veikti 28 įmones.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ekimo-95078219
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
"Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...
Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
"A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.
Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.
Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...
Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
EURO5 yra jau 14 metų senumo automobilis.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...
Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
"A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.
Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: