Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
    Tiesa, bet šviesoforų reguliavimą tikrai galima tobulinti – ne viena vieta mieste yra, kur dėl keistai parinktos fazės trukmės tuščioj vietoj formuojasi kamščiai, arba pridaryta fazių, kuriomis niekas nesinaudoja. Kiek, pavyzdžiui, žmonių ne piko metu suka į kairę į Konstitucijos pr. 18 požeminį garažą? Ir apskritai, ciklai turi būti konfiguruojami kur kas lanksčiau, nei tiesiog bukai 4 skirtingi ciklus pagal paros metą.

    Taip, problema maža, bet kai dešimtmečius jos sprendimui neskiriama dėmesio, tai tokios problemos kaupiasi ir gadina gyvenimą

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti.
    Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Spūstims didelę įtaką turi per pastaruosius kelerius metus atsiradusios:
    1. Sekcijos visoms kryptims.
    2. Fazė vien pėstiesiems. Kuri labai reikalinga miesto centre, vakarėjant, bet nereikalinga 7 val. ryte miegamajame rajone. Automobiliai, VT stovi ir tiek.
    Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Miestas yra darbo vietos ekonomiką generuojančiuose centruose. Kaimuose irgi generuojama ekonomika, bet gyventojų kiekis ir tankis yra kitas. Tai va, tiems miesto žmonėms, reikia atvykti iki darbo vietos - IT paslaugų įmonės, ligoninės, teisinės įmonės, gamybos įmonės, logistikos įmonės, mokyklos ir pan.

    Miestas negeba užtikrinti VT, yra balansuojama ant ribos - streiko - kracho. Jei rytoj 10 proc. asmeninių automobilių vairuotojų ir keleivių persėstų į VT - žlugtų VVT. Leistų įlipti autobusas pirmoje stotelėje, antroje, o toliau nestotų iki kokios penktos nes neatsidarytų durys.

    Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti. Sostinės administracija nėra kvailiai, neribos privačių automobilių - nes neliks kaip pasiekti darbo vietų. Esamas VT vos geba vežti studentus, pensininkus, soc. remtinus ir dalį dirbančiųjų (kas uždirba iki vidurkio arba kam labai patogu - 4 stotelės ir dažnai važiuoja). Todėl uždraudus mašinas, ribojant jas pagal taršą ar kubatūrą ar dar kaip trauksis darbo vietos, pvz. logistika gali būti Vilniuje, gali - Kaune, nebesusirinks mokesčių - GPM, NT ir pan.

    Reik kast metro (tolimas projektas), reik daugiau autobusų (artimas) ir tada 2030 m. bus galima uždraust EURO 5 variklius, antrą automobilį bute ir pan. Nes kolkas - arti kracho. Ilgų 4G autobusų neišsinuomosi laikinai rinkoje. Nėra tokios pasiūlos.

    Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį
    sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų, rašo „15min“.

    Portalas nurodo, kad sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Tuo metu bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.

    „Svarbi informacija keliaujantiems viešuoju transportu – vienas viešojo transporto vežėjų – UAB „Transrevis“ susiduria su vairuotojų trūkumu. Šįryt, popietiniu ir vakariniu laiku, nebus vykdomi suplanuoti reisai 4G, 7, 14, 26, 43, 55 autobusų maršrutuose“, – pirmadienį skelbė „Susisiekimo paslaugos“.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
    O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
    Nerimtai diskutuojate.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.
    Iš dalies tiesa, vairuotojai dažnai kenčia nuo anglies monoksido intoksikacijos iš prieš juos važiuojančio automobilio išmetimų.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
    Kam didesnė žala padaroma, prie šviesaforo 10 pėsčiųjų uostančių tavo taršą ar rapsų lauko gėlytėm?

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
    Kuro akcizas apmokestina visus, tik jį ne VMS surenka. Vilniaus "peckeliai" (kaip mano kaime sako, dažniausiai atitrūkę nuo relybės pusdiedžiai) trubūt daugiausiai sąžiningai to kuro ir sudegina - sumoka mokesčio. Tai manau būtų gera proga susigrąžinti deltą, prie miesto pastačius blokpostus, ir iš runkelių atsiimt pinigus kurius sutaupė žalią dyzelį pildami.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.
    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
    Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.
    Į tiriamų objektų sąrašą buvo įtrauktas ir T.Narbuto projektas, tik išvadų nepaskelbė, nes gal nebeliko priežasties po "vienasmenio sprendimo". Just saying...

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)
    O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
    Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti?
    Ne.

    Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?
    Ne.

    Tiksliau - nepakankamos sąlygos. Automobilį (motociklą) galės turėti tik tie, kuriems jie būtini tarnybai arba tam tikros soc. remtinos grupės (judėjimo neįgalieji etc.)

    Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
    Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
    O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
    Beje, aš klausiau VSA, atsakė, kad šiemet turėtų būti II-as etapas. Kaži, ar tai tik šiaip atsifutbolinimas.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal
    Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
    Paskutinis taisė Sula; 2023.11.16, 10:40.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
    Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai ne visai tas pats.
    Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
    O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
    Vėliau neleisti registruoti visai VDV.



    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.

    O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti? Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?

    Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.
    Tai ne visai tas pats.
    Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
    O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
    Vėliau neleisti registruoti visai VDV.

    Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
    Automobiliai nedings, nes teks Vilniui svečius su automobiliais priimti arba tvorą tvertis

    Tikimasi, kad tai leis sustabdyti nuo pandemijos tebesitęsiančia tarpmiestinių reisų ir maršrutų mažėjimo problemą. LTSA duomenimis, nuo 2022 sausio 1 d. iki šios dienos reisų skaičius susitraukė 33 proc., maršrutų sumažėjo 28 procentais. Šiemet iš keleivių vežimo rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos joje veikti 28 įmones.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ekimo-95078219

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    "Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
    Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...




    Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
    "A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.




    Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.



    Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...
    Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.

    Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.

    EURO5 yra jau 14 metų senumo automobilis.



    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
    "Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
    Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...



    Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
    Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
    "A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.


    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
    Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.

    Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.
    Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Užmiestyje gyvenantys sakys, kad už viską susimoka ir dar plius su akcizais biudžetą pildo
    T.y. meluos.
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    1. iš kur žinot, kad sąlygos suprastės, jei pvz. 2/3 vairuotojų iš 2 juostų susikels į vieną juostą be kamščių? Tik pagalvokit - išnyks antraeilininkai, nebereiks manevruot tarp eilių, o darželinukams nereiks minti 10km dviračiu...
    2. Žinau, kad problema yra, žinau, kad ją įmanoma išspręsti, bet kol man ji neaktuali, tol atsikniskit, o kai bus aktuali, tai sprendimams ieškoti reikės pernelyg daug laiko ir per 5 metus ji vėl nebebus aktuali, todėl irgi atsikniskit
    1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
    2. tai Šimašius sprendė ne per 5 metus. Nuo 2011 metų stato darželį perkunkiemyje. Kolkas egzistuoja tik brėžiniuose. Bent jau konkurso nugalėtoją išrinko. Tas pats su pradine mokykla. O kokioje Švedijoje tai toks perkūnkiemis tieisog negautų leidimų statyti namus kol nebūtų pakankamai viešos infrasturktūros tinkamu atstumu.
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Visas gatves, kurias remontavo nemačiau nieko, kad padarytų kažką panašaus, jokių kliūčių nesustatė, gatvių nuo tranzito neuždarė (visą Vilniaus senamiestį kiauriai ir toliau galima pravažiuoti), net greičio ribojimų ir radarų nesustatė. Užliejo nauja lygų asfaltą ir vadina čia sąlygų bloginimą...
    Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    automobiliai iš miestų niekur nedings, reikia gerinti sąlygas ir jiems,
    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Nei vienas vaikas, nėščia bobutė nei proto neįgalusis dėl to nenukentėjo.
    tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.
    Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.

    Komentuoti:

Working...
X