Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Man iki Arkikatedros skaudžiausia netektis. Po to reikėdavo pėsčiam nuo Cvirkos vaikščiot.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Lengviau suskaičiuoti, kiek sunaikinta. Linija į Paupį, linija Naugarduko gatve, kas dar ką pamena?
    Į Valakampius.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kartą žmonos draugė šventė gimtadienį su pasivažinėjimu tuo muziejiniu Škoda 9Tr, tai vairuotojas skundėsi, kad po sovietmečio kontaktinis tinklas praplėstas tik vienoj gatvėj (lyg Ateities?), bet naujas ruožas ir liko nenaudojamas.
    Lengviau suskaičiuoti, kiek sunaikinta. Linija į Paupį, linija Naugarduko gatve, kas dar ką pamena?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Arba tiesiog nuo žodžio „šviesa“ šaknies. Yra (veikiau, matyt, buvo) toks žodis „šviesoženklis“ – sudurtinis „šviesos ženklo“ variantas. Galbūt tas žodis nelabai prilipo, tai „-ženklis“ dalis pakeista į „-foras“ (nuo „-φόρος“ priesagos, reiškiančios „kažką atnešantis“).
    Čia kaip tam bajery, "Aš niekada nepalaikysiu poliamorijos! Viena šaknis graikiška, kita lotyniška! Man multiamorija, arba polifilija, plz!"

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kiek tu gali rašyti šviesAforas (turbūt kaip rusiškai svetafor?)? Lietuviškai šviesoforas.
    Rusiškai irgi rašosi su "o": светофор, o su "a", gal čia aukštaitiškas akcentas? "Malėtuos jau yra vienas šviesaforas."

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
    Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.
    Kartą žmonos draugė šventė gimtadienį su pasivažinėjimu tuo muziejiniu Škoda 9Tr, tai vairuotojas skundėsi, kad po sovietmečio kontaktinis tinklas praplėstas tik vienoj gatvėj (lyg Ateities?), bet naujas ruožas ir liko nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną..
    Kaip tik teko rinkti/nagrinėti vienos provincijos savivaldybės statistiką. Gyventojų skaičius nuosekliai mažėja, prognozė artimiausiam dešimtmečiui dar -10...-15% gyventojų. Automobilių skaičius vis dar auga, tiesa atrodo artėja prie piko (>80% suaugusių žmonių turi po automobilį). Bet tai natūralu, viešojo transporto naikinimas nepalieka gyventojams pasirinkimo.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Arba tiesiog nuo žodžio „šviesa“ šaknies. Yra (veikiau, matyt, buvo) toks žodis „šviesoženklis“ – sudurtinis „šviesos ženklo“ variantas. Galbūt tas žodis nelabai prilipo, tai „-ženklis“ dalis pakeista į „-foras“ (nuo „-φόρος“ priesagos, reiškiančios „kažką atnešantis“).
    Šviesonešis!

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O tai šviesaforas ne nuo žodžio šviesa? Na tai atsiprašau už klaidą.
    Arba tiesiog nuo žodžio „šviesa“ šaknies. Yra (veikiau, matyt, buvo) toks žodis „šviesoženklis“ – sudurtinis „šviesos ženklo“ variantas. Galbūt tas žodis nelabai prilipo, tai „-ženklis“ dalis pakeista į „-foras“ (nuo „-φόρος“ priesagos, reiškiančios „kažką atnešantis“).

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Vilniuje vien per paskutinius 4 metus automobilių skaičius padidėjo 65 tūkstančiais. Lietuvoje - 220 tūkstančių. Statistika:

    Click image for larger version Name:	Screenshot_2.jpg Views:	0 Size:	85,4 kB ID:	2091748
    Majamio automobilių turgus atgijo? Kosminis skaičius tokio dydžio apskričiai.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
    Vilniuje vien per paskutinius 4 metus automobilių skaičius padidėjo 65 tūkstančiais. Lietuvoje - 220 tūkstančių. Statistika:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2.jpg Views:	0 Size:	85,4 kB ID:	2091748
    Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.11.22, 09:29.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
    Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.

    Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.

    Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.
    Tai kad ne, VVT pirko ankščiau, bet vis atšaukinėjo konkursą 5 kartus, tai tie troleibusai buvo užsakyti ir turėjo atvykti 2020 metais, bet gi atsisakėme ir rengėme konkursą iš naujo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Mirtis buržua automobilistams!!! Laisvos pėsčiųjų liaudies valdymui - URAAA!!!
    O gal tiesiog pėsčiųjų ciklai pakankamo ilgio ir dažnio kad nereikėtu bėgti?
    Nors kai kuriems forumiečiams tai jau yra genocidas.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?

    Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
    Tai kodėl kelioniu automobiliu skaičius toliau auga?
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kiek tu gali rašyti šviesAforas (turbūt kaip rusiškai svetafor?)? Lietuviškai šviesoforas.
    O tai šviesaforas ne nuo žodžio šviesa? Na tai atsiprašau už klaidą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema
    Kiek tu gali rašyti šviesAforas (turbūt kaip rusiškai svetafor?)? Lietuviškai šviesoforas.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
    Keletas dalykų, kurie dabar šauna į galvą.

    Priemiesčių plėtra, darboviečių, nesujungtų viešuou transportu plėtra, naudojimosi VT kritimas, VT maršrutų retinimas, carpoolingo mažėjimo tendencijos. Daugelyje darbų tikimasi, kad pats atvažiuosi savo mašina, dažnai net jeigu, pvz., tesi pagalbinis žemiausios grandies statybininkas, kai ne taip seniai dar buvo normalu daugelį darbininkų susirinkti ar patys susirinkti „šaikomis“. Iš asmeninių pažįstamų ir giminaičių žinau, kurie praktiškai niekada nebesinaudoja viešuoju transportu, nors anksčiau juo nuolat važinėdavo į darbą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
    Kur Vilniuje buvo susiaurintos gatvės?
    Kad nepilstyt iš tuščio į kiaurą, kalbu apie juostų naikinimą, o ne jų pločio pakeitimą iš per plačių net autostradai į įprastą važiavimo greičiui užtikrinti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose
    Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
    Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.

    Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.

    Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
    Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?

    Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jei jau taip rimčiau tai yra labai simple ryšys tarp kamščių ir pėsčiųjų fazių. Kai po mygtuko paspaudimo sistema nesuveikė ir teko su šeima kažkaip eiti per raudoną, pasižadėjau sau kitą kartą važiuoti automobiliu. Simple?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.
    Mirtis buržua automobilistams!!! Laisvos pėsčiųjų liaudies valdymui - URAAA!!!

    Komentuoti:

Working...
X