Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kecal
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)
    O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
    Nuo tada, kai liepė "atsiaurint" ir "atsiaurino" (Saltoniškių g. atvejis)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti?
    Ne.

    Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?
    Ne.

    Tiksliau - nepakankamos sąlygos. Automobilį (motociklą) galės turėti tik tie, kuriems jie būtini tarnybai arba tam tikros soc. remtinos grupės (judėjimo neįgalieji etc.)

    Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.
    Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
    O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
    Beje, aš klausiau VSA, atsakė, kad šiemet turėtų būti II-as etapas. Kaži, ar tai tik šiaip atsifutbolinimas.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal
    Nuo kada prokurorai užsiima gatvių tiesimu?
    Paskutinis taisė Sula; 2023.11.16, 11:40.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.
    Ne faktas, kad po prokuroro įsikišimo nebūtų užkasę atgal

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai ne visai tas pats.
    Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
    O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
    Vėliau neleisti registruoti visai VDV.



    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.

    O tai vairuotojo teisės ar nėra leidimas vairuoti? Automobilio registracija ar nėra leidimas turėti?

    Tu Šimašiaus paklausk kodėl nepriėmė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.
    Tai ne visai tas pats.
    Leidimas ASMENIUI (fiziniam/juridiniam) turėti ir/arba vairuoti automobilį (motorinę transporto priemonę).
    O neregistruoti galima pradėti nuo minėto Euro 5a (galioja nuo 2011 registruotiems).
    Vėliau neleisti registruoti visai VDV.

    Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.
    Tai kodėl nepriėmė jūsų pasiūlymo??? Kodėl nespaudėte?
    Juk dar buvo dievaitis Antonas valdžioje ir kiti progresyvieji.


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
    Automobiliai nedings, nes teks Vilniui svečius su automobiliais priimti arba tvorą tvertis

    Tikimasi, kad tai leis sustabdyti nuo pandemijos tebesitęsiančia tarpmiestinių reisų ir maršrutų mažėjimo problemą. LTSA duomenimis, nuo 2022 sausio 1 d. iki šios dienos reisų skaičius susitraukė 33 proc., maršrutų sumažėjo 28 procentais. Šiemet iš keleivių vežimo rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos joje veikti 28 įmones.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ekimo-95078219

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    "Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
    Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...




    Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
    "A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.




    Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.



    Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...
    Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.

    Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.

    EURO5 yra jau 14 metų senumo automobilis.



    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
    "Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
    Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...



    Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
    Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
    "A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.


    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
    Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.

    Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.
    Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Užmiestyje gyvenantys sakys, kad už viską susimoka ir dar plius su akcizais biudžetą pildo
    T.y. meluos.
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    1. iš kur žinot, kad sąlygos suprastės, jei pvz. 2/3 vairuotojų iš 2 juostų susikels į vieną juostą be kamščių? Tik pagalvokit - išnyks antraeilininkai, nebereiks manevruot tarp eilių, o darželinukams nereiks minti 10km dviračiu...
    2. Žinau, kad problema yra, žinau, kad ją įmanoma išspręsti, bet kol man ji neaktuali, tol atsikniskit, o kai bus aktuali, tai sprendimams ieškoti reikės pernelyg daug laiko ir per 5 metus ji vėl nebebus aktuali, todėl irgi atsikniskit
    1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
    2. tai Šimašius sprendė ne per 5 metus. Nuo 2011 metų stato darželį perkunkiemyje. Kolkas egzistuoja tik brėžiniuose. Bent jau konkurso nugalėtoją išrinko. Tas pats su pradine mokykla. O kokioje Švedijoje tai toks perkūnkiemis tieisog negautų leidimų statyti namus kol nebūtų pakankamai viešos infrasturktūros tinkamu atstumu.
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Visas gatves, kurias remontavo nemačiau nieko, kad padarytų kažką panašaus, jokių kliūčių nesustatė, gatvių nuo tranzito neuždarė (visą Vilniaus senamiestį kiauriai ir toliau galima pravažiuoti), net greičio ribojimų ir radarų nesustatė. Užliejo nauja lygų asfaltą ir vadina čia sąlygų bloginimą...
    Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    automobiliai iš miestų niekur nedings, reikia gerinti sąlygas ir jiems,
    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Nei vienas vaikas, nėščia bobutė nei proto neįgalusis dėl to nenukentėjo.
    tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.
    Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...
    Nežinau, gal kažkaip nevisiškai teisingai išsireiškiau ar ne taip tiesiog priėmei, bet bent nuo savęs noriu pasakyti, kad nuolatinis važinėjimasis automobiliu po miestą pas mus yra visiškai normalus ir suprantamas dalykas ir joks ne radikalumas/automaroziškumas. Radikalumu, užsispyrėlišku automaroziškumu laikau nuomonės laikymąsi, kad toks status quo (t. y., automobilis daugeliu atveju – patogiausia, racionaliausia transporto priemonė) yra gerai, nepaisant visų įrodymų, kaip nuo to kenčia aplinkos (pirmiausia – miestų) kokybė, kaip neracionaliai ištaškomas biudžetas, ieškant vis brangesnių ir vis neefektyvesnių sprendimų trumpinti pagrinde vienos rūšies transporto kelionių laiką. Pažįstu daug žmonių, kurie iš automobilio išlenda kažkur eidami tik iki laiptinės, parduotuvės ar darbovietės durų, bet, ilgiau padiskutavus, dažnas sutinka, kad čia nėra gerai dėl daugelio priežasčių, bet pas mus tiesiog viskas sistemingai daroma, kad automobilis būtų patogiausia. Na, o kai automobilis būna patogus daugeliui situacijui daug metų daugeliui žmonių, tai ilgainiui turime įpročius, kur automobilis tampa tuo įrankiu, su kuriuo bandai padaryti absoliučiai viską (t. y., važiuoti visada ir visur automobiliu). Taip kad nenustembu pamatęs, kaip žmonės suka ratus po Akropolio parkingą, kad išliptų 50 metrų arčiau įėjimo, ar kad važiuoja 200 metrų iki parduotuvės ir pan.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tai net ir skatinantys tinkamą urbanistiką žmonės, pabrežia, kad kaimiškų vietovių nereikia liesti. Reikia kažką daryt su dviem dalykais: suburbizacija ir automobilizacija miestų viduje.
    Žodžiu, ką daryt, kad atkimšti miestus, ir nesinorėtų vieni kitiems ant kojų važiuoti.
    Kaimiškoms vietovėms taip pat reikalingas VT. Tiek jas ir reikia liesti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...
    Tai net ir skatinantys tinkamą urbanistiką žmonės, pabrežia, kad kaimiškų vietovių nereikia liesti. Reikia kažką daryt su dviem dalykais: suburbizacija ir automobilizacija miestų viduje.
    Žodžiu, ką daryt, kad atkimšti miestus, ir nesinorėtų vieni kitiems ant kojų važiuoti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Negi tikrai yra nesutinkančių kad geras ir patogus VT (kurio Lietuvoje kol kas nėra) yra naudingas visiems?
    Įskaitant tuos, kurie VT niekada nesinaudos.
    Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tai Jūs ten ir iššipešiokite, nuleiskite testosterono antplūdžius tame Vilniaus burbule, užsisodinkite gatves ir kiemus bulvėmis, neliks kamščių savaitgaliais iš miesto Nes kaip matau tema apsiriboja tik Vilniaus pavyzdžiu, tai gal ir prie temos pavadinimo tai pridėkite. Neklaidinsite likusių lankytojų, nebeliks nei bandymų, nei supriešinimo.
    Negi tikrai yra nesutinkančių kad geras ir patogus VT (kurio Lietuvoje kol kas nėra) yra naudingas visiems?
    Įskaitant tuos, kurie VT niekada nesinaudos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Vėl eilinis bandymas supriešinti. Vienas duoda pavyzdį, kur nuvažiuoja į 5 vietas per dieną, ir sako, kad VT tas neįmanoma/labai ilgai - tai juk ir taip aišku. Kitas veža uošvienę iš Grigiškių į Santariškes, ir irgi bando sakyti, kad tik automobiliu. Taigi niekas dėl to ir nesiginčija - yra situacijų, kai automobilis nepakeičiamas.

    Šioje temoje labiau kalba eina apie tokius, kurie kasdien vaikus vežioja į mokyklas ir būrelius, kai tie vaikai laisvai galėtų pasinaudoti VT.
    Tai Jūs ten ir iššipešiokite, nuleiskite testosterono antplūdžius tame Vilniaus burbule, užsisodinkite gatves ir kiemus bulvėmis, neliks kamščių savaitgaliais iš miesto Nes kaip matau tema apsiriboja tik Vilniaus pavyzdžiu, tai gal ir prie temos pavadinimo tai pridėkite. Neklaidinsite likusių lankytojų, nebeliks nei bandymų, nei supriešinimo.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Apskritai, manau mažai kas mano, kad automobiliai yra visiškas blogis. Automobilis yra patogi, nepriklausoma, ir - artimoje ateityje - tiesioginės taršos kietosiomis dalelėmis nesukurianti transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir į darbą, ir į parduotuvę, ir į kiną.
    Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Nors ne man adresuota bet šitas bendravimo stiliukas tai toks... nekoks.
    Kaišioti kažkokias menamas vaikystės traumas irgi nėra labai aukštas lygis. Taip kad 1:1.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Mus tai neaišku, kas nuskriaudė. Ant tamstos tai 100% koks radaras užkritęs buvo...
    Nors ne man adresuota bet šitas bendravimo stiliukas tai toks... nekoks.

    Komentuoti:

Working...
X