Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Skeptikas
    replied
    Čia yra akivaizdi VT problema Žalgirio g. Apskritai faktas, kad pvz. nuo to pačio naujojo skanseno yra +/- greičiau nueiti pėsčiomis iki Seimo, trunka apie 25 min (ateityje ministerijų miestelio) nei nuvažiuoti VT, kai automobiliu tai yra iki 5 min. Kai variantai yra eiti pėsčiomis daugiau nei 50% kelio, 24 min, 3 stotelių kelionėje 15 min laukti persėdimo ir dar *** miesto centre yra plintusas. Žalgirio g. privalo atsirasti tankus maršrutas, kuris a. atvežtų iš/į vakarinės Žalgirio g. pusės gyventojus ir darbuotojus iki Kalvarijų g. kur jie galėtų greitai ir patogiai persėsti į VT link centro ar Santariškių. b. sujungtų Neries krantus per geležinio vilko g. tankiu maršrutu.
    Lettered rašo, kad Linkmenų gilumoje lengviau pasiekti Ozo stotelę, gyvenau - taip lengviau. Ir ką? Visiškas pravalas. Ozo stotelė važiavimui į centrą yra geriausiu atveju iš bėdos. Kada nuo Paparčių namų (net ne piko metu) gaunasi tas pats nueiti iki sostinės turgaus kaip nuvažiuoti autobusu tai ir toks ten VT. Iki Europos (neskaitant maršruto - eik 20 min iki sąjūdžio kelio ir važiuok 5 min iki Europos) greičiau nueiti pėsčiomis, nei važiuoti VT 25 vs 30 min. Ozo stotelė tam kvartalui realiai pasiteisina tik važiuojant Ozo/Kareivių g. kryptimis.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Butent, Vakaru ir daugumoje kitu Rytu Europos miestu, iskaitant ir Benkunsko per rinkimus mineta Briuseli, tramvajus, metro ir traukiniai skirti vaziuoti ilgesnius atstumus, o autobusai irgi egzistuoja, tik ju kita funkcja - jie vaziuoja beveik i kiekviena gatve ir yra skirti su minimaliu ejimu pavaziuoti trumpus atstumus ar privaziuoti prie metro/tramvajaus linijos. 10-15min ejimas gali buti pateisintas tik mazo tankumo rajonuose iki stoteles (visokie sodai Vilniuje), o didelio tankumo rajonuose (kaip Uzupis, Paupys, Linkmenu ar Kernaves gatve) turetu buti normalus autobusas, vaziuojantis kuo arciau tikslo ir kas bent 10min (geriau dazniau).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Paprasta - tada reikės papildomų juostų automobiliams. Problem solved. Ai, palauk...
    Prireiks ir naujų autostradų mieste.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tuomet ir galvosim
    Bus a little too late.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tai aš ir nerašiau apie 1g ar 3g, o apie mažesnės talpos autobusus. Nežinau, ar verta diskutuoti dėl to, ar papildomas maršrutas centro link Kernavės gatve pagerintų susisiekimą.
    Pažiūrėjau Žalgirio g. maršrutų tvarkaraščius, tai 5 ir 49 važiuoja kas 25-30 min., bet abu maršrutai atvažiuoja pora minučių vienas po kito, tai realiai gauni 20 min. tarpą be jokio transporto.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Na jei būtų autobusas, važiuojantis Kernavės gatve ir pasukantis Europos aikštės link, tai nereiktų iki Konstitucijos vaikščioti. Galėtų būtų pratęstas kuris nors midibusas (ar 88 ar 89) nuo Europos aikštės pro Kernavės g. Toliau aišku kvailai kad tarp Geležinio Vilko ir Kalvarijų g. nėra jokios tranzitinės gatvės, kitu atveju galėtų galutinis sustojimas būti Ozo žiede.

    O Kalvarijų g. tarp Kalvarijų turgaus ir Žaliojo tilto irgi nėra jokios stotelės. Gyvenantys už Žalgirio g. į šiaurę, Linkmenų g. gilumoje išvis neturi jokio transporto, bet ten gal dar galima nueiti iki Linkmenų st.
    Linkmenų g. gilumoje gyvenantys laisvai pasiekia Ozo g. stoteles, keli šimtai metrų. o Šnipiškių didžioji dalis taip pat gyvena arba šalia Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. Realiai kalbam apie labai mažą teritoriją ties Linkmenų - Žalgirio sankryža nuo kur reikia toliau papėdinti iki pagrindinių maršrutų. Na bet koks 1G ar 3G ir neturėtų važinėti ratais kvadratais pro Kernavės g., kad visiems šalia namų laiptinės pravažiuotų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.29, 10:22.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?
    Paprasta - tada reikės papildomų juostų automobiliams. Problem solved. Ai, palauk...

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?
    Tuomet ir galvosim

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ko jūs čia pradėjot, ubagai? Vienas nori vaikščiot, kitam toli vaikščiot, trečiam dar kažkas...

    Nusipirkit mašыnas ir važinėkit kaip normalūs žmonės.
    Kai mašыnų bus keli melejuonai gatvėse ir kamščiuose žmonės užtruks 1-1.5 valandos kasdien, kas tuomet taps komforto etalonu?

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
    Cia labiau komentaras apie VT aplamai. As turejau minty pradzioje, kad nors Snipiskes ir pleciasi, VMS kazkaip ta pamirso. Metro/tramvajaus linijos nebuvimas ar buvimas nereiskia, kad VMS neturi paleist papildomu autobusu nuo gana tankiai apgyvendinto rajono. Pasikartosiu - jei nueiti ir nuvaziuot VT uztrunka tiek pat (siuo atveju apie 30 minuciu), tai nera normalu.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
    Na jei būtų autobusas, važiuojantis Kernavės gatve ir pasukantis Europos aikštės link, tai nereiktų iki Konstitucijos vaikščioti. Galėtų būtų pratęstas kuris nors midibusas (ar 88 ar 89) nuo Europos aikštės pro Kernavės g. Toliau aišku kvailai kad tarp Geležinio Vilko ir Kalvarijų g. nėra jokios tranzitinės gatvės, kitu atveju galėtų galutinis sustojimas būti Ozo žiede.

    O Kalvarijų g. tarp Kalvarijų turgaus ir Žaliojo tilto irgi nėra jokios stotelės. Gyvenantys už Žalgirio g. į šiaurę, Linkmenų g. gilumoje išvis neturi jokio transporto, bet ten gal dar galima nueiti iki Linkmenų st.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Man visiskai neidomu, ko tau gaila. Faktas, kad VT Vilniuje pagrinde skirtas vargingiems ir studentams, vaikams. Tais retais kartais, kai nusprendziu su VT kazkur pavaziuoti - tuo vis isitikinu.
    Sutinku, bet šiuo atveju, net jei miestas turėtų 5 modernias metro/tramvajaus linijas, nuo skanseno vis tiek tektų pėdinti iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. Bet čia smulkmena palyginus, kiek kelionėse užtrunka tikrų didmiesčių gyventojai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.28, 22:33.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Ko jūs čia pradėjot, ubagai? Vienas nori vaikščiot, kitam toli vaikščiot, trečiam dar kažkas...

    Nusipirkit mašыnas ir važinėkit kaip normalūs žmonės.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Tik priminsiu, kad nuo Konstitucijos pr. iki Senamiesčio (Kudirkos a., Pylimo g.) važiuoja tik vienas varganas 88 maršrutėlis. Visais kitais, net ir paėjus tuos 400m, reikia persėsti. Ar tai logiška?
    O tai tau sunku nuo Konstitucijos prospekto paeiti 2 kilometrus iki 1G?? Arba tiesiog nueiti iki Kudirkos a?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Tik priminsiu, kad nuo Konstitucijos pr. iki Senamiesčio (Kudirkos a., Pylimo g.) važiuoja tik vienas varganas 88 maršrutėlis. Visais kitais, net ir paėjus tuos 400m, reikia persėsti. Ar tai logiška?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
    Tai tie žmonės, kurie nusprendžia ėjimui skirti 20-30 min yra nenormalūs? ???? Nuoširdžiai sakau, man Jūsų gaila...
    Aš vaikštau ir dvi, ir tris valandas LAISVALAIKIU. Bet jei reikia į darbą ar su reikalais, 30 min eiti iki VT miesto centre tai NENORMALU.
    Jei jūs to nesuprantate, sakau, man nuoširdžiai jūsų gaila.
    Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.11.28, 21:46.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Man visiskai neidomu, ko tau gaila. Faktas, kad VT Vilniuje pagrinde skirtas vargingiems ir studentams, vaikams. Tais retais kartais, kai nusprendziu su VT kazkur pavaziuoti - tuo vis isitikinu.

    Komentuoti:


  • Goodoo
    replied
    Tai tie žmonės, kurie nusprendžia ėjimui skirti 20-30 min yra nenormalūs? ???? Nuoširdžiai sakau, man Jūsų gaila...

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Skansenas keli šimtai metrų nuo Konstitucijos pr., o ten krūva VT važiuoja į visas miesto dalis.

    https://www.vilniausviesasistranspor...009%2001-1.pdf
    Tai kiek laiko peskom iki artimiausio? Nesamoniu nereikia svaigti. Jei su autobusu iki centro uztrunka tiek pat, kiek ir siaip nueiti - tai nera normalu.

    Nuo Videniskiu gatves - dabar paziurejau - maziausiai 11 min peskom. Todel normalus zmones vaziuoja masina.
    Paskutinis taisė Zygis; 2023.11.28, 20:33.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Jau po sovietmecio tinklas pratestas iki Sauletekio nuo Antakalnio ziedo ir iki siol naudojamas, bet tai daugiau isimtis

    Komentuoti:

Working...
X