Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
    Vilniuje vien per paskutinius 4 metus automobilių skaičius padidėjo 65 tūkstančiais. Lietuvoje - 220 tūkstančių. Statistika:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2.jpg Views:	0 Size:	85,4 kB ID:	2091748
    Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.11.22, 10:29.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
    Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.

    Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.

    Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.
    Tai kad ne, VVT pirko ankščiau, bet vis atšaukinėjo konkursą 5 kartus, tai tie troleibusai buvo užsakyti ir turėjo atvykti 2020 metais, bet gi atsisakėme ir rengėme konkursą iš naujo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Mirtis buržua automobilistams!!! Laisvos pėsčiųjų liaudies valdymui - URAAA!!!
    O gal tiesiog pėsčiųjų ciklai pakankamo ilgio ir dažnio kad nereikėtu bėgti?
    Nors kai kuriems forumiečiams tai jau yra genocidas.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?

    Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
    Tai kodėl kelioniu automobiliu skaičius toliau auga?
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kiek tu gali rašyti šviesAforas (turbūt kaip rusiškai svetafor?)? Lietuviškai šviesoforas.
    O tai šviesaforas ne nuo žodžio šviesa? Na tai atsiprašau už klaidą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema
    Kiek tu gali rašyti šviesAforas (turbūt kaip rusiškai svetafor?)? Lietuviškai šviesoforas.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?
    Keletas dalykų, kurie dabar šauna į galvą.

    Priemiesčių plėtra, darboviečių, nesujungtų viešuou transportu plėtra, naudojimosi VT kritimas, VT maršrutų retinimas, carpoolingo mažėjimo tendencijos. Daugelyje darbų tikimasi, kad pats atvažiuosi savo mašina, dažnai net jeigu, pvz., tesi pagalbinis žemiausios grandies statybininkas, kai ne taip seniai dar buvo normalu daugelį darbininkų susirinkti ar patys susirinkti „šaikomis“. Iš asmeninių pažįstamų ir giminaičių žinau, kurie praktiškai niekada nebesinaudoja viešuoju transportu, nors anksčiau juo nuolat važinėdavo į darbą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.
    Kur Vilniuje buvo susiaurintos gatvės?
    Kad nepilstyt iš tuščio į kiaurą, kalbu apie juostų naikinimą, o ne jų pločio pakeitimą iš per plačių net autostradai į įprastą važiavimo greičiui užtikrinti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose
    Meras jų idėjiškai nekentė. Po to gal Austrijoje apsilankė, gal Šveicarijoje. Ir antrosios kadencijos trečiaisiais metais apsigalvojo.
    Kol viską suruošė, dar ES paramą reikėjo gauti, tai UŽSAKYTA ir atvyks.

    Bėda, kad troleibusas lyg kokia tanketė. 2020 užsakai partiją, vos 2023 pagamina pirmus penkis.

    Jei ne mero "idėjinis NE" būtų 35 m. minus 6 m.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
    Žmonės, gyvenantis centre, pamažu atsisakinėja, "namų ūkio II-ojo automobilio". Vis daugiau 18 mečių nebesilaiko teisių. Išplito city bee, bolt, dviračiai kvadratu išplito, dar paspirtukai.
    Visi, kas galėjo nusipirkti mašinas, jau nusipirko 2014 m. ekonominio pakilimo ciklo metu. Žmonių nedaugėja Lietuvoje.

    Iš kur "smarkiai toliau didėja automobilizmas" ? Visi perka po trečią mašiną?
    Bet vairuoja vienu metu tik vieną.. Prie to paties išplito nuotolinis darbas / studijos. O kamščiai tik didėja?

    Šviesoforų fazės+gatvių siaurinimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jei jau taip rimčiau tai yra labai simple ryšys tarp kamščių ir pėsčiųjų fazių. Kai po mygtuko paspaudimo sistema nesuveikė ir teko su šeima kažkaip eiti per raudoną, pasižadėjau sau kitą kartą važiuoti automobiliu. Simple?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.
    Mirtis buržua automobilistams!!! Laisvos pėsčiųjų liaudies valdymui - URAAA!!!

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Didžiausia šviesaforų reguliavimo problema yra pėsčiųjų ciklai. Jei gerai atsimenu tai Vilniuje yra ratifikuota Vienos konvencija, galėtu jos ir laikytis. Tik va tada automobiliuose sėdintys būtų dar labiau nepatenkinti, nes pėsčiųj ciklau pailgėtų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.
    Tiesa, bet šviesoforų reguliavimą tikrai galima tobulinti – ne viena vieta mieste yra, kur dėl keistai parinktos fazės trukmės tuščioj vietoj formuojasi kamščiai, arba pridaryta fazių, kuriomis niekas nesinaudoja. Kiek, pavyzdžiui, žmonių ne piko metu suka į kairę į Konstitucijos pr. 18 požeminį garažą? Ir apskritai, ciklai turi būti konfiguruojami kur kas lanksčiau, nei tiesiog bukai 4 skirtingi ciklus pagal paros metą.

    Taip, problema maža, bet kai dešimtmečius jos sprendimui neskiriama dėmesio, tai tokios problemos kaupiasi ir gadina gyvenimą

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti.
    Aha, ypač ta investicija matosi 35 metų senumo troleibusuose

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Spūstims didelę įtaką turi per pastaruosius kelerius metus atsiradusios:
    1. Sekcijos visoms kryptims.
    2. Fazė vien pėstiesiems. Kuri labai reikalinga miesto centre, vakarėjant, bet nereikalinga 7 val. ryte miegamajame rajone. Automobiliai, VT stovi ir tiek.
    Spustimis įtaką turi toliau didėjantis automobilizmas ir VT naikinimas bet suburbanizacija. Šviesaforų reguliavimas čia vinas iš paskutinių vieksnių. Tiesiog yra smarkiai per daug automobilių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Miestas yra darbo vietos ekonomiką generuojančiuose centruose. Kaimuose irgi generuojama ekonomika, bet gyventojų kiekis ir tankis yra kitas. Tai va, tiems miesto žmonėms, reikia atvykti iki darbo vietos - IT paslaugų įmonės, ligoninės, teisinės įmonės, gamybos įmonės, logistikos įmonės, mokyklos ir pan.

    Miestas negeba užtikrinti VT, yra balansuojama ant ribos - streiko - kracho. Jei rytoj 10 proc. asmeninių automobilių vairuotojų ir keleivių persėstų į VT - žlugtų VVT. Leistų įlipti autobusas pirmoje stotelėje, antroje, o toliau nestotų iki kokios penktos nes neatsidarytų durys.

    Suinvestavo į riedmenis, bet nėra kam vairuoti. Sostinės administracija nėra kvailiai, neribos privačių automobilių - nes neliks kaip pasiekti darbo vietų. Esamas VT vos geba vežti studentus, pensininkus, soc. remtinus ir dalį dirbančiųjų (kas uždirba iki vidurkio arba kam labai patogu - 4 stotelės ir dažnai važiuoja). Todėl uždraudus mašinas, ribojant jas pagal taršą ar kubatūrą ar dar kaip trauksis darbo vietos, pvz. logistika gali būti Vilniuje, gali - Kaune, nebesusirinks mokesčių - GPM, NT ir pan.

    Reik kast metro (tolimas projektas), reik daugiau autobusų (artimas) ir tada 2030 m. bus galima uždraust EURO 5 variklius, antrą automobilį bute ir pan. Nes kolkas - arti kracho. Ilgų 4G autobusų neišsinuomosi laikinai rinkoje. Nėra tokios pasiūlos.

    Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį
    sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų, rašo „15min“.

    Portalas nurodo, kad sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Tuo metu bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.

    „Svarbi informacija keliaujantiems viešuoju transportu – vienas viešojo transporto vežėjų – UAB „Transrevis“ susiduria su vairuotojų trūkumu. Šįryt, popietiniu ir vakariniu laiku, nebus vykdomi suplanuoti reisai 4G, 7, 14, 26, 43, 55 autobusų maršrutuose“, – pirmadienį skelbė „Susisiekimo paslaugos“.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Prašau nepermesti klausimo, tamsta gi darnietis. tamstai ir privalėjo pasiteisinti.
    O aš esu nukreiptas privalomui "išgenocidinimui".
    Nerimtai diskutuojate.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.
    Iš dalies tiesa, vairuotojai dažnai kenčia nuo anglies monoksido intoksikacijos iš prieš juos važiuojančio automobilio išmetimų.
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
    Kam didesnė žala padaroma, prie šviesaforo 10 pėsčiųjų uostančių tavo taršą ar rapsų lauko gėlytėm?

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.
    Kuro akcizas apmokestina visus, tik jį ne VMS surenka. Vilniaus "peckeliai" (kaip mano kaime sako, dažniausiai atitrūkę nuo relybės pusdiedžiai) trubūt daugiausiai sąžiningai to kuro ir sudegina - sumoka mokesčio. Tai manau būtų gera proga susigrąžinti deltą, prie miesto pastačius blokpostus, ir iš runkelių atsiimt pinigus kurius sutaupė žalią dyzelį pildami.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.
    Vilniečius reikėtų apmokestinti už įšvažiavimą iš Vilniaus į plentus ir kitus miestus taip bent dalinai padengiant padaromą žalą 10 k. daugiau.
    Kaimietis, atvažiavęs ir Kernavės į Vilnių, sužalos tik 10-20 km. švento Sostinės aksfalto, o vilnietis žagina visą Lietuvą, važinėdamas šimtus kilometrų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
    Kaip nesuvoksi, juk aš aukojausi, būdamas pačiame taršos židinyje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    O ten ne becirkio mero vienasmenis sprendimas buvo? Prokurorai lyg labiausiai dėl eismo organizavimo Senamiestyje piktinosi.
    Į tiriamų objektų sąrašą buvo įtrauktas ir T.Narbuto projektas, tik išvadų nepaskelbė, nes gal nebeliko priežasties po "vienasmenio sprendimo". Just saying...

    Komentuoti:

Working...
X