Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?
    vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!
      Tai bent 3 metams garantuota sėkminga kova prieš kamščius. Na o kai baigsis vieta, tai galėsim toliau stovėti ir su ilgesiu prisiminti tuos sėkmės metus. Turbūt kažką panašaus veikia daugelis kasdien stovėdami ir Tūkstantmečio gatvėje...

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
        Kaipo vakarinis. Pvz iš Santariškių išvažiuot į rytus/pietus/vakarus greičiausia yra per centrą.

        Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.

        Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.

        Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.

        Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
          Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
            Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje?
              Tą, kuris kasdien piko metu nusitesia nuo pat vakarinio iki IKEA, ir tai niekaip nesusiję su Liepkalnio sankryža. Veikiau atvirkščiai, kai sutvarkys sankryžą, kamštis dar pailgės. Kada platinsim?

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Su praplatinimu tai neturi tiesioginio ryšio. Tiesiog automobilių padaugėjo dvigubai. O lyginant su sovietmečiu net ir dešimteriopai.
                Dar daugiau padidėjo ne automobilių, o žmonių kasdien keliaujančių (nesvarbu kokiu būdu) į tas vietas. Turbūt net ne 10x, o bent 100x.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kaip ir minėjau, šitas susidaro dėl labai probleminio išsukimo iš Oslo į Vakarinį. Kuris yra didelis projektuotojų lepsusas ir kurį nebrangiai galima pataisyti. Čia būtų ne platinimas, o klaidos ištaisymas.
                  Gerai, man gali neaiškinti. Aš susisiekimo komunikacijose pradirbęs virš 15 metų ir puikiai žinau visas klaidas ir koks jų taisymo rezultatas lokaliai trumpuoju periodu ir globaliai ilguoju.

                  Comment


                    Jo automobiliu daugeja, zmoniu keliaujanciu su automobiliu taip pat daugeja, bet kazkodel Vakaru Europoj zmones suprato kad platinti gatviu neapsimoka, nes is to nieko gero nebus. Ten atvirksciai - siaurina gatves, naikina parkavima, uzdeda tarsos mokescius, riboja automobiliu eisma centrinese miesto dalyse.

                    Cia juokinga, sitoje Lietuveleje. Kalba apie darnu juduma, kalba apie "gerus" pokycius, bet kad toks infrastrukturos "tobulinimas" tik bando pasalinti pesciuosius, dviratininkus, ir kitus eismo dalyvius is to miesto dalies. Niekas nenores artintis prie tokio greitkelio miesto centre - jeigu nesinaudoji automobiliu. As kaip ejau pestute link Panoramos, kirtau Ukmerges g, tai pasijauciau kaip koks ateivis, kuris nepriklauso egzistuoti tokioje atmosferoje.

                    Comment


                      Parašė Riedis
                      Seime – tarptautinė konferencija „Ar skatina darnų judumą nemokamas viešasis transportas?“
                      Rugpjūčio 19 d., pirmadienį 10-14h transliacija iš Seimo

                      Reikia kad aplamai Lietuvoje būtų tas viešasis transportas, nes dabar tai pasityčiojimas o ne "Viešasis transportas". Neretai gali pėščiom greičiau nueit nei sulaukt reikiamo troleibuso/autobuso, o jei dar reikia persėst tai juo labiau..

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        Kaip sita paaiskint?
                        Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
                          Stoteles neturi buti igilinamos. Trumpai leisiu sau paaiskint kodel:

                          1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas artimiausiai buvusias masinas.
                          Kai kelias neturi kišenės viešajam transportui autobusas nuo sustojimo važiuoja tiesiai. Jam nereikia nieko praleidineti laukti ir daryti ivaziavimo i juosta manevra. Tai miesto prioritetai. Jei mes VT prioretizuojam prieš automobilius, reiškia nieko blogo, jei automobiliams bus sukurti laiko trikdžiai, o VT bus patogiau. Nieko blogo neatsitiks,jei vairuotojai palauks keliasdešimt sek. už sustojusio autobuso, arba jį aplenks.
                          2. Kai VT kisene neilga, kaip daznai buna priemiesciuose, autobusai nedavaziuoja iki bardiuro ir zmonems tenka is pradziu nulipt nuo borto, o paskui uzlipt i autobusa. Apacioje gali buti slidu, bala, sniego kose. Kai kisenes nera autobusui nereikia jokiu pastangu sustoti kuo arciausiai bordiuro, kad keleiviai galetu i ji ilipti tiesiai is saligatvio.
                          3. Siuolaikiniame pasaulyje populiareja net taip vadinamos VT ANTIkisenes, kai stoteles vietoje saligatvis uzeina giliau i vaziuojamosios dalies plota, arba ten padaroma speciali platforma.

                          Keli pvz:
                          antikisene:



                          ​​​​​​​Sprendimas Stochholme:

                          autobusas sustos ir kol jis nepajudes nevaziuos isvis niekas. Sitoki ekstremizma musiskiams nesuprast dar kokius 40 metu.

                          Comment


                            Vilniuje Jasinskio gatvėj prie Liubarto tilto kažką panašaus reiktų, nes viešasis transportas kai įvažiuoja į kišenę, tai paskui labai sunku išvažiuoti

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              Stoteles neturi buti igilinamos. Trumpai leisiu sau paaiskint kodel:

                              1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas.
                              Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                              Comment


                                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                                Nevalidus argumentas, nes vėlgi, yra stotelių, kurios yra svarbios ir jose stoja visi autobusai. Pavyzdys - Europos st. Ten, atsisakius įvažos, galima būtų skirti gerokai daugiau vietos pėstiesiems laukti, gal net numatyti želdynus tarp dviračių tako.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                                  Tiesiog pretekstas nieko neveikt ir nekeist. Kaip uzdejo ant savo windows XP desktopa 2001 metais taip ir laiko, neduok Dieve kas nors pasikeis, kas ten zino kas bus... dar dings ikoneles visos tai kaip dirbt.

                                  Mazai jiems dveju eismo juostu greitajam autobusui apvaziuoti kita autobusa sustojusi stoteleje. Absurdu absurdas. Vietoj to kad ta dalyka reglamentuoti is tikruju siaurose gatvese po viena eismo juosta kiekviena puse ir ten pat eina ir greitieji marsrutai, tai jie kaip visada tiesiog aklai tai taiko kiekvienai stotelei, tuo tarpu ir ten kur yra A juostos vistiek daro kisenes. Tiesiog cinovnikai.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                                    Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.

                                    O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?

                                    Comment


                                      Išvis kokie greitieji autobusai Kernavės g.?

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                        Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.

                                        O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?

                                        Click image for larger version  Name:	strlentele.PNG Views:	1 Size:	62,4 kB ID:	1746847

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Sutinku, kad galiojančius druadimus reikia taikyti, bet tai reikia taikyti tada, kai alternatyva nėra kabinti mašiną ore nes vienaaukštė aikštelė ir taip talpinaa daugiau nei turėtų.
                                          Yra alternatyva automobilį parduoti, ir važinėti VT.
                                          Jei ši alternatyva netinka, galima kraustytis į nuosavą namą, ir laikyti autonobilį jo kieme. Alternatyvų pilna.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X