Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.



    Kernevės gatvė yra gatvė pagal Njb. Kitaip tariant, destinacija, kur eismas yra lėtas, žmonių yra daug ir maišosi skirtingos transporto rūšys. Esu tikras, kad miesto vyr. inžinierius šitą kanalą prenumeruoja su varpeliu ir nepraleidžia nė vieno epizodo. Reiktų ir čia kai kuriems rašantiems šitą kanalą pažiūrėti, kad netektų kaskart apsijuokinėti rašant nesąmones kaip "gatvė nejauki, nes per siaura"
    Aš tai nesuprantu kada šeimų maršas imsis mitinguoti dėl tų problemų, kurios aktualiausios tradicinėms šeimoms, t.y. gatvių siaurinimo, automobilių greičių mažinimo, šaligatvių ir viešojo transporto plėtros?

    Tas kanalas not just bikes puikiai parodo kokį gyvenimą gali gyventi vaikai Olandijoje su dideliu savarankiškumo lygiu ir nors pas mus ne taip blogai kaip USA, bet tobulėti yra labai daug kur.

    Comment


      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
      Tas kanalas not just bikes puikiai parodo kokį gyvenimą gali gyventi vaikai Olandijoje su dideliu savarankiškumo lygiu ir nors pas mus ne taip blogai kaip USA, bet tobulėti yra labai daug kur.
      O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
        Siūlau video:


        Po video dar yra daug references and sources.
        Paskutinis taisė digital; 2021.09.13, 14:27. Priežastis: pataisyti youtube tagai

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Tam, kad ekstra atveju, jei kažkam baigėsi benzinas ir jis sustojo, nebūtų gatvė nepravažiuojama.
          Tuo pačiu, kitokia danga arba kitaip sakant dangų skirtumas, sukurtu vizualų efektą. Bet išliktų galimybė judėti.

          Berlynas, tiesiog random gatvė
          https://goo.gl/maps/XfMAjyxJWJFmQt4g8

          Random dviguba gatvelė
          https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5

          Lyginimas Vilniaus ir kokio nors Vokietijos kalnų miestelio iš atviruko negalimas.

          Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta pirmiausiai dėl COVID. Manau taip pat Vokietijoje VT važiavimas nukrito COVID metu. Tiek vokietis, tiek Lietuvos gyventojas saugiau jaučiasi asmeninėje mašinoje. Va ir turim paradoksą - kamščiai panašūs kaip 2019 m. rugsėjį, o VT tuštokas (ne piko metu). Covid atrodė laikina, "iki skiepų". Deja, rizikos grupės gauna po trečiąją dozę, o vilties, kad greitu metu bus sugrįžta į 2019 m. rudenį pagal laisvumą nelabai yra.
          Baigėsi benzinas? Čia dabar daryti blogai gatvę nes kažkas kartą per 10 metų užmirš kuro įsipilti? Ta juosta ir daroma būtent tam kad per ją nebūtų judėjimo.

          Pirmas berlyno pavizdys yra baisus, nes ten yra parkavimas statmenai ko miestuose išvis turėtu nelikti vien dėl saugumo. Ir ten gatvės plotis yra toks kad be problemos galima 4 juostas įrengti ir dar susiaurinti.

          Antras pavizdys yra panašiau į tai ko nori, tokių gatvių jau turime centre, bet čia to nereikia.

          Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta nes automobiliu yra 5 kartus greičiau ir lengviau kadangi visos sąlygos sudarinėjamos tik automobiliams. VT naudotojų srautai jau grįžta į prieškovidinius, tik va pačių transporto priemonųi jau mažiau važiuoja. Čia matyt toks skatinimas naudotis VT.

          Parašė John Rodyti pranešimą

          Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.
          Hmm vis planuoju pažiūrėti šitą video ir vis užmirštu, reikia įsimesti į watch later sarašą.

          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
          Na pas mus kalboje vaikai gali reikšti tą patį, bet čia turbūt turima omenyje kids, o ne teenagers. T.y. <12 metų.

          Comment


            APKLAUSA: Ar pritartumėte, kad mieste greitis būtų ribojamas iki 30 km/h?
            https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...eiihQ-sPFJRKUI
            Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.
            Galimybė balsuoti straipsnyje.
            ♚ Google search in quotation marks: "Vilnius City Cycling Map" ♚

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Baigėsi benzinas? Čia dabar daryti blogai gatvę nes kažkas kartą per 10 metų užmirš kuro įsipilti? Ta juosta ir daroma būtent tam kad per ją nebūtų judėjimo.
              Palaukime galutinio rezultato, žiūrėsim kaip eisis šitiems "mašininiams bėgiams"

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Palaukime galutinio rezultato, žiūrėsim kaip eisis šitiems "mašininiams bėgiams"
                Kaip dažnai jums baigiasi benzinas gatvėje ir tenka sustoti?

                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                APKLAUSA: Ar pritartumėte, kad mieste greitis būtų ribojamas iki 30 km/h?
                https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...eiihQ-sPFJRKUI


                Galimybė balsuoti straipsnyje.
                Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.
                  Taip iki vakaraų Europos mentaliteo mums dar toli. Dar reikia balsavimo ar galima parkuotis ant šaligatvių. O ir kaip tą greitį sumažinsi, yra Vilniuje gatvių kur greitis 30, bet ten nebent koks vokietis pensininkas turistas pravažiuoja ant 30 kartą per metus, visi įprastais 60-70 važiuoja.

                  Comment


                    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

                    Taip iki vakaraų Europos mentaliteo mums dar toli. Dar reikia balsavimo ar galima parkuotis ant šaligatvių. O ir kaip tą greitį sumažinsi, yra Vilniuje gatvių kur greitis 30, bet ten nebent koks vokietis pensininkas turistas pravažiuoja ant 30 kartą per metus, visi įprastais 60-70 važiuoja.
                    Na mano patirtimi tai gatvėse su 50 važiuoja 60-70, o gatvėse su 30 važiuoja 50-60, tai "truputi" veikia
                    O šiaip tai labai nervuojasi visi kai važiuoji 30, signalina ir bando aplenkti. Tik va kad pas mus net ženklų nesugeba sudėti. Pvz pašilaičių gatvėje iš vienos pusės atvažiuojant yra zona 30, iš kitos nėra.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Kaip dažnai jums baigiasi benzinas gatvėje ir tenka sustoti?

                      Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.
                      Studijų laikais yra buvę. Dabar studentai turtingesni.
                      Bet tikiu yra kitas sluoksnis - city bee naudotojai, kurie/kurios nemoka užsipilt Iš dalies galima suprasti, skiriasi bakų atidarymai ir pan. Bet jei nėra šalia užpiltos, gali pasičiupt ir su 25 km likučiu #galkaipnors ir kamštyje užsibaigt.

                      Galima sugalvoti ir kitą situaciją, kuri jus įtikins. Iš lėto juda kamštis, iš galo prilekia greitoji. Kur trauktis?

                      Su antru argumentu sutinku.
                      Manau palaipsniui prie to prieis - 30 vidinėse gatvėse.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Studijų laikais yra buvę. Dabar studentai turtingesni.
                        Bet tikiu yra kitas sluoksnis - city bee naudotojai, kurie/kurios nemoka užsipilt Iš dalies galima suprasti, skiriasi bakų atidarymai ir pan. Bet jei nėra šalia užpiltos, gali pasičiupt ir su 25 km likučiu #galkaipnors ir kamštyje užsibaigt.

                        Galima sugalvoti ir kitą situaciją, kuri jus įtikins. Iš lėto juda kamštis, iš galo prilekia greitoji. Kur trauktis?

                        Su antru argumentu sutinku.
                        Manau palaipsniui prie to prieis - 30 vidinėse gatvėse.
                        Niekur nesitraukti, greitajai taip pat galioja KET.

                        Comment


                          Kas tikrai paskatintų darnų judėjimą, tai didesni įkainai gyventojams. 10 eur/mėn už parkavimą teritorijoje Nr 36 dviems automobiliams. Tai piguva.
                          Turėtų būti centro gyventojai skatinami atsisakyti antros mašinos, o vėliau ir pirmos.

                          Tris kartus metuose prie jūros galima nuvykti traukiniu ar citybee. Iš ikea spintą kartą metuose galima parsivežti citybee.
                          Teritorija Nr. 36:

                          https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...-ir-lengvatos/

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Niekur nesitraukti, greitajai taip pat galioja KET.
                            Kažkaip anksčiau atrodė kad normaliai rašai, bet pastaruoju metu atrodo kad tik trolini apie tai kad žmonėms trūksta sveiko proto jeigu jie antrą valandą nakties ne per perėją ar žaliąkerta 2 juostų gatvę kuria per naktį pravažiuoja penkios mašinos.

                            Gal ir galioja KET greitajai, bet 9iš10 vairuotojų nenori kad dėl jų neveiksnumo kažkas numirtų. Spėčiau kad pusė palaužytų savo mašinas lipdami ant mažų bortų kad tik praleistų greitąją. Bent jau Kaune tikrai žinau vietų kur taip vyko/vyksta - atlekia greitoji, ir visi šoka ant žalios juostos borto kad praleist. Bortas nėra jokia kelio vertybė kurią reikėtų saugoti/gerbti/mylėti ar kažkaip kitaip ja rūpintis ar sukti dėl jos galvą.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Kas tikrai paskatintų darnų judėjimą, tai didesni įkainai gyventojams. 10 eur/mėn už parkavimą teritorijoje Nr 36 dviems automobiliams. Tai piguva.
                              Turėtų būti centro gyventojai skatinami atsisakyti antros mašinos, o vėliau ir pirmos.

                              Tris kartus metuose prie jūros galima nuvykti traukiniu ar citybee. Iš ikea spintą kartą metuose galima parsivežti citybee.
                              Teritorija Nr. 36:

                              https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...-ir-lengvatos/
                              Šiaip nerealu pagalvojus kiek vietų Vilniaus centre atsigautų panaikinus tam tikras automobilių statymo vietas, kurios tas vietas laidoja. Labiausiai į akis kliūva aikštelė priešais krašto apsaugos ministeriją, kur gautųsi geras skverelis ir aikštelė prie seimo.

                              Bet galima rasti ir toliau nuo centro tokių vietų kur nelogiški parkingo laukai, kaip pvz prie Hyper Rimi Savanorių pr ir Šiaurės miestelyje.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                Kažkaip anksčiau atrodė kad normaliai rašai, bet pastaruoju metu atrodo kad tik trolini apie tai kad žmonėms trūksta sveiko proto jeigu jie antrą valandą nakties ne per perėją ar žaliąkerta 2 juostų gatvę kuria per naktį pravažiuoja penkios mašinos.

                                Gal ir galioja KET greitajai, bet 9iš10 vairuotojų nenori kad dėl jų neveiksnumo kažkas numirtų. Spėčiau kad pusė palaužytų savo mašinas lipdami ant mažų bortų kad tik praleistų greitąją. Bent jau Kaune tikrai žinau vietų kur taip vyko/vyksta - atlekia greitoji, ir visi šoka ant žalios juostos borto kad praleist. Bortas nėra jokia kelio vertybė kurią reikėtų saugoti/gerbti/mylėti ar kažkaip kitaip ja rūpintis ar sukti dėl jos galvą.
                                Moskvicku toks darbas, trolinti. Reikia suprasti

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Niekur nesitraukti, greitajai taip pat galioja KET.
                                  O tai niekad nesi girdėjęs apie tokį KET punktą, kad greitasias su mirgalkėmis reikia praleisti ?

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                    Kažkaip anksčiau atrodė kad normaliai rašai, bet pastaruoju metu atrodo kad tik trolini apie tai kad žmonėms trūksta sveiko proto jeigu jie antrą valandą nakties ne per perėją ar žaliąkerta 2 juostų gatvę kuria per naktį pravažiuoja penkios mašinos.

                                    Gal ir galioja KET greitajai, bet 9iš10 vairuotojų nenori kad dėl jų neveiksnumo kažkas numirtų. Spėčiau kad pusė palaužytų savo mašinas lipdami ant mažų bortų kad tik praleistų greitąją. Bent jau Kaune tikrai žinau vietų kur taip vyko/vyksta - atlekia greitoji, ir visi šoka ant žalios juostos borto kad praleist. Bortas nėra jokia kelio vertybė kurią reikėtų saugoti/gerbti/mylėti ar kažkaip kitaip ja rūpintis ar sukti dėl jos galvą.
                                    Jeigu jie gatvę 2 naties vaikščiotų tai gal nieko ne nebūtų, bet dažniausia tai vaikšto tada kai eismas didžiausias ir apsimeta kad niekam netrukdo. O šiaip tai čia yra principo reikalas - taisyklės galioja visiems, be išimčių. Jeigu 2 nakties tikiesi kad automobilis nevažiuos per raudona tai tada tikiesi kad ir pėstysis neis.

                                    Borteliai yra būtent tam kad nebūtų ten važiuojama. Jeigu ten vistiek važiuojama - vadinasi per žemi borteliai.

                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    O tai niekad nesi girdėjęs apie tokį KET punktą, kad greitasias su mirgalkėmis reikia praleisti ?
                                    Mirgalkių neužtenka: https://ketkursai.lt/courses/178529/lectures/2955853

                                    Bet apie jokį signalą, nei švieso nei garso išvis nebuvo kalbama.

                                    Bet šiuo atveju tiesiog fiziškai neįmanoma praleisti.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Bet šiuo atveju tiesiog fiziškai neįmanoma praleisti.
                                      Reiškia dėl grožio aukojam gyvybes... Modernus miestas gali išgauti grožį ir neįrėmindamas bortais gyvybių. Ai pala, modernus ir Vilnius vienam sakiny nevartojama

                                      Comment


                                        Olandijoje tokiose vienos juostos pločio gatvėse (nors apskritai tai visose jeigu piko metas ir kamščiai per visas juostas) greitosios važiuoja per dviračių ir pėsčiųjų takus, o ne laukia kol automobiliai prasistumdys, kas dėl siaurų juostų nelabai ir įmanoma.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Olandijoje tokiose vienos juostos pločio gatvėse (nors apskritai tai visose jeigu piko metas ir kamščiai per visas juostas) greitosios važiuoja per dviračių ir pėsčiųjų takus, o ne laukia kol automobiliai prasistumdys, kas dėl siaurų juostų nelabai ir įmanoma.
                                          Vilniuje kelis kartus teko matyti kaip greioji braunasi tarp automobilių nors priešpriešinio eismo juostos yra tuščios.
                                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X