Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    To dar betrūko, kad su policija derinti dangas. Maksimum, ką jiems galima leisti derinti, tai kad ženklai atitiktų ženklinimo taisykles ir ne daugiau.

    Comment


      Zuokas kažkaip netyčia pamiršo, kad prie jo be projektų buvo gatvės platinamos A juostoms. Jeigu jau taikom vienodus standartus, tai...

      Comment


        Padangų keitimo metas: koks pavojus kyla dviratėms transporto priemonėms?
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rto-priemonems
        Dviračių transporto priemonių sukibimas su kelio danga – daug mažesnis nei automobilių, padangos siauresnės, taigi tokias transporto priemones suvaldyti sunkiau. <...>

        Vis dėlto dygliuotos padangos, pasak dviračių eksperto, įprastiems keliams netinka: važiuojant ant plytelių ir trinkelių dygliuotomis padangomis ratai labai slysta, dygliai blogina rato sukibimą.

        „Dygliuotos padangos skirtos važiuoti ledu, stipriai suspaustu sniegu. Važiuojant šlapiomis, apšalusiomis plytelėmis, grindiniu ar asfaltu dygliuotos padangos gali būti net pavojingos: dygliai negali sukibti su slidžiu paviršiumi, taigi dviratis gali tapti nevaldomu. Puriu sniegu dygliuotomis padangomis taip pat labai sunku važiuoti – tokios padangos savaime sunkios, o dar gausiai aplimpa sniegu ir jau tampa sunku pajudėti iš vietos.“ <...>

        Motociklams gaminamos dygliuotos padangos, pasak specialisto, skirtos važiuoti bekele, ne gatvėmis. „Dygliuotos padangos gatvėje - blogas derinys, važiuojant asfaltu dygliai mažina sukibimą, transporto priemonę valdyti sunkiau, ratai slysta, pailgėja stabdymo kelias. Ant ledo tokios padangos padėtų, bet ant asfalto ir apsnigtos dangos saugiau važiuoti su padangomis be dyglių“, – sako vairavimo mokyklos instruktorius.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Padangų keitimo metas: koks pavojus kyla dviratėms transporto priemonėms?
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rto-priemonems
          Praeitą žiemą važinėjau kalnų dviračiu su 2,35 pločio padangom (tokia ir tokia, skirtos purvui, šaknims, kalnams) tai nebuvo jokių problemų. Didžiausia bėda druska pabarstytas suplūktas sniegas, kuris pasidaro koše. Tada niekas nepadės. Apie dygliuotas net minčių nebuvo.

          Šiais metais važiuosiu su siaurom, įdomu kaip seksis.

          Comment


            Šimašius pas Ramanauską, pokalbis prasidėjo nuo to, kad Ramanauskas pavadino Kolchozniku Šimašių.

            https://www.ziniuradijas.lt/laidos/g...i?soundtrack=1

            Comment


              Parašė sunkis Rodyti pranešimą
              Šimašius pas Ramanauską, pokalbis prasidėjo nuo to, kad Ramanauskas pavadino Kolchozniku Šimašių.

              https://www.ziniuradijas.lt/laidos/g...i?soundtrack=1
              Kalbant apie Ramanauską, reikėtų nepamiršti, kad jis yra šio teksto autorius:

              Pedester-fašizmas

              Pėsčiafašistas yra asmuo kilimo nuo klonių, šilų, arimų, dirvonų, tėviškių ir visų kitų panašių vietų, kur veisiasi darbštūs žmonės purvinom panagėm, knisantys žemę. Tai žmogus, kuris kažkodėl atsidūrė mieste, dažniausiai dėl to, kad ūsuotas buldogėlis vardu Sniečkus kažkada netyčia lituanizavo praretintą Vilnių. Pėsčiafašistas yra tas, kuris būtinai papamokslaus jums „tai ką, negali šimtą metrų pa-ė-jė-ti“, kai jūs norėsite tuos šimtą metrų civilizuotai nuvažiuoti mašina, nes jūs ją turite, o jis – nelabai. Pėsčiafašistas yra tas, kuris norėtų uždrausti bet kokį automobilių eismą mieste. Pėsčiafašistas džiaugiasi, kad Vilniaus Gedimino prospektas su visais savo barais, kavinėm ir parduotuvėm yra ne toks pilnas, koks visų patogumui turėtų būti – dėl to, kad automobilių eismas ten yra ribojamas pataikaujant pėsčiafašistams. Aš kalbu apie tai, kad parkuotis ten negalima, nes pėsčiafašistas nori iš miesto padaryti kaimą, pagal savo papratimą. Kad ten būtų kuo mažiau mašinų. Kad būtų kuo nepatogiau normaliam, motorizuotam žmogui. Gedimino prospektas yra kaip upės atkarpa Pskove, kur yra toks metalinis gelžkelio tiltas, po kuriuo gali tik praplaukt, o sustoti nevalia, nes tas vienos krypties metalo laužas buvo kažkoks strateginis objektas. Pamenu, irkluojant po juo kažkada sovietmečiu, kažkoks beždžionė su kalašnikovu pacypė mezzosopranu, kad irkluočiau toliau, nes sustoti draudžiama, nes jis mane nušaus ar kažką tai. Spėju, tas beždžionė su kalašnikovu ir dabar ten budi kaip Galahadas prie Gralio ir niekam neleidžia sustot, nes negalima, nes šaudys. Bet aš nukrypau.
              Man šiaip jo kūryba patinka, bet čia tas atvejis, kai talentingas žmogus jaučia galintis reikštis srityje, į kurią nė kiek nėra įsigilinęs, ir dėl to gimsta tokios mintys, kad prioriteto automobiliams nebeteikimas = kaimietiškumas.
              Paskutinis taisė Aukštaitis; 2021.11.11, 13:05.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Naujas Not Just Bikes video labai tinkamas temai.

                ATSARGIAI!!! Gatvių placinimo proponentams žiūrėti nerekomenduojama dėl padidėjusios tikimybės gauti širdies smūgį arba mirti iš pykčio

                Nei širdies smūgio, nei mirties nuo pykčio, tik gailestis dėl entelektinių gebėjimų neskirti b* nuo piršto ir lyginti 9M ir 0.45M gyventojų miestus.

                Comment


                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                  Nei širdies smūgio, nei mirties nuo pykčio, tik gailestis dėl entelektinių gebėjimų neskirti b* nuo piršto ir lyginti 9M ir 0.45M gyventojų miestus.
                  Miesto dydis nedaro absoliučiai jokio skirtumo.

                  Comment


                    Dar vienas nepalankus A.Dumalako parašytas straipsnis

                    Lrytas 2021.11.13
                    Vilniečiai išrinko Remigijų, bet vadovauja Gilma
                    Nenarpliosime, už kiek milijonų eurų savivaldybės užsakymų pastaraisiais metais sulaukė G.T.Gylytės atstovaujamas architektų biuras „Do Architects“.

                    Užtenka vien jos prisipažinimo, kad šis biuras jau prieš porą metų miesto užsakymu atliko urbanistinę analizę, koks galėtų būti Naujamiestis. Vasarą G.T.Gylytės sutuoktiniu tapęs R.Šimašius anuo kartu gyrė „Do Architects“ parengtą Naujamiesčio koncepciją, tikino, kad pertvarkius bus atsisakyta sovietinės gigantomanijos. Viešai G.T.Gylytę meras gyrė dar ne kartą, tik kreivą šypseną galėtų kelti jos pagyrimas už naująjį gatvių standartą, apie kurį savivaldybė trimitavo spalio pabaigoje.

                    Na, galėjo sutuoktinę pagirti virtuvėje ar prie vyno taurės. Bet čia jau pirštuku grūmoja R.Šimašiaus ginklanešys A.Nikitinas, taip pat tapęs uoliu gatvių siaurinimo šalininku. Jo žodžiais, lįsti į asmeninių santykių peripetijas nėra nei jo, nei kieno nors kito reikalas. Tik Gilmos Teodoros ir Remigijaus. Taip, tai tiesa. Tik miesto vadovu vilniečiai išrinko Remigijų, o dabar vis dažniau aiškėja, kad valdant Vilnių sprendimai bręsta Gilmos Teodoros galvoje.

                    http://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/a...gilma-21377646

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Dar vienas nepalankus A.Dumalako parašytas straipsnis

                      Lrytas 2021.11.13
                      Vilniečiai išrinko Remigijų, bet vadovauja Gilma

                      Apie šią idėją ji viešai kalbėjo jau prieš keletą metų, kai jos širdis buvo laisva, nemąstydama, kad toks gyvenimas Nyderlanduose teka jau daugybę dešimtmečių ir mechaniškai jį perkelti į Vilnių – tai tas pat, kaip Konstitucijos prospekto viduryje pasodinti krūmelį, kuris vargu ar sulauks kito pavasario.
                      Dumalakas naujus gamtos dėsnius išranda: pasirodo gatvės siaurėja pačios ir dviračių takai atsiranda patys, ir jaukumas savaime susiformuoja, taip iš lėto po centimetrą kitą per daug dešimtmečių, mechanistiškai nieko daryti negalima, reikia laukti kol gamta savo padarys.

                      Comment


                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                        Kad čia eiliniai dumalako kliedesiai.
                        Dar vienas straipsnis apie galimą interesų painiojimą - jau ne Dumalako.
                        Neaišku, ar labiau į savivaldybės, ar į korupdijos ar į "darnaus judumo" temą. Šie dalykai tame straipsnyje susipynę.
                        Gal čia sutapimas, bet kažkodėl konkursai su būsimos žmonos įmone buvo ne 10000, 10050 ar 10100 eurų, bet 9900, 9950 ar 9990 eurų.

                        Projektas Vilniuje sukėlė abejonių: Remigijaus Šimašiaus partnerystės su žmona aidai netilsta
                        „Mero dosnumas žmonai už svetimas idėjas“, – taip vadinosi „Delfi“ redakciją pasiekęs laiškas. Jo autorius abejoja projektų, kuriuos Vilniaus miestas įsigijo per kelis mažuosius pirkimus, verte.

                        2021 metų kovą miesto meras R. Šimašius savivaldybės svetainės pranešime „Vilniečiai, kurie savo rankomis kuria žalią miestą“ pasidalino padėka „studijai „DO Architects“ su Gilma Teodora Gylyte priešaky – už tai, kad ir savivaldybei, ir gyventojams geru pavyzdžiu – projektais Naugarduko ir aplinkinėse Naujamiesčio gatvėse padėjo suprasti, kaip gatvės gali būti paverstos ne tik alėjomis, bet ir parkais.“

                        Žiūrim, ir už ką gi meras dėkoja žodžiu? Nors prieš tai jau atsidėkojo ir finansiškai, aišku, iš mūsų, mokesčių mokėtojų, pinigų.
                        Per „Naujamiesčio rajono Vilniuje analizės ir vystymo strategijos rengimas. Mažos vertės pirkimas“ Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. vasarį sumokėjo 9990 eur + PVM, o po metų (2020 m. balandį) vėl už „Naugarduko gatvės humanizavimo projektas. Mažos vertės pirkimas“ sumokėjo dar 9950 eur + PVM.
                        Dar po metų, 2021 m., vėl panaši tema ir panaši suma: „Vilniaus miesto gatvių medžiagiškumas ir mažosios architektūros detalizacijos.
                        Kartu su kitomis atrinktomis komandomis kuriamas Vilniaus miesto gatvių standartas. Mažos vertės pirkimas“ ir vėl suma, kuriai nereikia konkurso – 9900 eur + PVM.
                        Tačiau Naujamiesčio ir Naugarduko gatvių humanizavimo idėjos yra tiesiog Niujorko miesto humanizavimo projektų ir rekomendacijų kopija. Nesunku pasigūglinti, įvedus į paiešką „New York street humanisation projects“ ir rasite ne tik rekomendacijas, projektinius pasiūlymus, bet ir atliktų projektų pavyzdžius. Ir ar reikia už tai mokėti beveik 20 000 eurų plius PVM.?

                        Tačiau Naujamiesčio ir Naugarduko gatvių humanizavimo idėjos yra tiesiog Niujorko miesto humanizavimo projektų ir rekomendacijų kopija. Nesunku pasigūglinti, įvedus į paiešką „New York street humanisation projects“ ir rasite ne tik rekomendacijas, projektinius pasiūlymus, bet ir atliktų projektų pavyzdžius. Ir ar reikia už tai mokėti beveik 20 000 eurų plius PVM.? Vilniaus savivaldybės įmonės tai padarytų nemokamai, nes ar taip, ar taip gauna finansavimą iš savo steigėjo. (...)
                        Kita vertus, kas tinka tankiai apgyvendintam Niujorkui, nebūtinai tinka Vilniui, kuris yra vienas žaliausių miestų pasaulyje. Vilniaus savivaldybė galėtų paskelbti, kiek kainavo šie projektai, gamyba, atvežimas, montavimas ir taip toliau, nes dauguma jų neprigijo ir stovi tušti, išskyrus mero feisbuko nuotraukas spaudos konferencijos metu.

                        Vyriausiasis miesto inžinierius Anton Nikitin paaiškino tokį pasirinkimą.
                        (...) Del aiškios ir suprantamos struktūros, kaip analogas buvo pasirinktas Niujorko gatvių standartas – jis, kaip ir Vilniaus, yra suskirstytas į geometrijos, želdynų, mažosios architektūros ir dangų dalis. Rengiant Vilniaus standartą pasinaudota tik Niujorko dokumento struktūra, tačiau visi sprendiniai šiose dalyse pritaikyti išskirtinai Vilniui: (...)

                        https://www.delfi.lt/pilietis/naujie....d?id=88190369

                        Comment


                          Parašė Romas

                          Dar vienas straipsnis apie galimą interesų painiojimą - jau ne Dumalako.
                          Neaišku, ar labiau į savivaldybės, ar į korupdijos ar į "darnaus judumo" temą. Šie dalykai tame straipsnyje susipynę.
                          Gal čia sutapimas, bet kažkodėl konkursai su būsimos žmonos įmone buvo ne 10000, 10050 ar 10100 eurų, bet 9900, 9900 ar 9950 eurų.
                          Dumalakas visada puola gatvių humanizavimo idėją, bet jo straipsniai yra labai subjektyvūs, o pats apie tai šnekėti neturi kompetencijos, todėl jie primena nupezusio senio svaičiojimus.

                          Gilma, Šimašius ir interesai atskira tema, bet ir ten Dumalakas nieko gero pasakyti nesugeba. Sekantis (ne Dumalako) straipsnis rimtesnis ir turi šiek tiek svorio.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Dar vienas straipsnis apie galimą interesų painiojimą - jau ne Dumalako.

                            kaip analogas buvo pasirinktas Niujorko gatvių standartas – jis, kaip ir Vilniaus, yra suskirstytas į geometrijos, želdynų, mažosios architektūros ir dangų dalis
                            Įdomu, kodėl šis aukšto rango specialistas pasirinko, švelniai tariant, ne patį geriausią ir nelabai tinkamą pavyzdį pasaulyje?

                            "Tvarkingas" New Yorkas kitame krante nuo Manhetteno (jame irgi - nieko gero):
                            https://goo.gl/maps/1rmBCNcxNhnQzgUC6.
                            https://goo.gl/maps/masKiKGaAHDtKbnR8

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Įdomu, kodėl šis aukšto rango specialistas pasirinko, švelniai tariant, ne patį geriausią ir nelabai tinkamą pavyzdį pasaulyje?

                              "Tvarkingas" New Yorkas kitame krante nuo Manhetteno (jame irgi - nieko gero):
                              https://goo.gl/maps/1rmBCNcxNhnQzgUC6.
                              https://goo.gl/maps/masKiKGaAHDtKbnR8
                              Gal todėl, kad Niujorkas išties turi apie 300 puslapių ilgio gatvių standartą?

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Gal todėl, kad Niujorkas išties turi apie 300 puslapių ilgio gatvių standartą?
                                Gal, bet su gatvių tvarkymu ten nekažką. Arba irgi trūksta finansų, kaip Vilniuje.
                                Kažkada, kai į vienų partnerių ofisą važiavom, tai galvojau, kokioje landynėje jie čia įsikūrę. Beje, netoli tam rajonėlyje filmuotas Kiesza Hideaway klipas
                                Manhettene irgi nepastebėjau, kad daug pakito per kelioliką metų. Kažkiek patvarkė parkavimą.
                                Paskutinis taisė Sula; 2021.11.15, 09:59.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Gal, bet su gatvių tvarkymu ten nekažką. Arba irgi trūksta finansų, kaip Vilniuje.
                                  Kažkada, kai į vienų partnerių ofisą važiavom, tai galvojau, kokioje landynėje jie čia įsikūrę.
                                  Manhettene irgi nepastebėjau, kad daug pakito per kelioliką metų. Kažkiek patvarkė parkavimą.
                                  Manhattene yra dvi problemos. Viena, tai jų KPD atitikmuo kuris neleidžia nieko keisti, net modernizuoti garo šildymo sistemų, nes " paveldas". Antra, tai yra visiškas debilizmas su gentrifikacija. Betkokie remontai, pagerinimai ar statybos yra "gentrifikacijos blogis" kurį tuoj užprotestuos vietinė bendruomenė.

                                  Comment


                                    Šitas gal buvo, o gal nebuvo, bet, net jei ir buvo, reikia žiūrėti vėl ir vėl. Labai geras video su Jeff Speck, kuris nemaža dalimi iš esmės paaiškina, kas šiuo metu bandoma daryti Vilniuje

                                    ĮSPĖJIMAS! - placinimo™ ir vayravimoentuziastams video žiūrėti nerekomenduojama dėl padidėjusios tikimybės gauti širdies smūgį arba mirti iš pykčio




                                    Comment


                                      Gal visai ir reikia mums tokių centrinių miesto traukos objektų

                                      Click image for larger version

Name:	image-2.jpg
Views:	667
Size:	121,2 kB
ID:	1930741

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Amerikietiškus ultra-pro-car sprendimus norisi pavadinti tiesiog "Amerikonika"
                                        Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.

                                        Paskutinis taisė Lettered; 2021.11.23, 18:10.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.

                                          Pavyzdyje nėra 16 juostų į abi puses Tai čia tikra "olandika" Amerikonika būtų:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X