Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LinS
    replied
    Kaip Stambule tiesiama metro linija

    http://vz.lt/article/2011/10/11/kaip...a_metro_linija

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kokiais intervalais dirba Prahos metro?
    A ir B linija 2-10 min. visom dienom. A linija piko metu 2-3 min., anksti rytais ir vėlai vakare iki 10 min. B linija piko metu 3-4 min.

    C linija nuo 1 iki 10 min. visom dienom. Piko metu 1-3 min.
    Poilsio dienom vidutinis intervalas dieną 4-6 min. visose linijose.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    O ką ten už vairuotojo trispalvė veikia?
    Padidinus panašu į kažkokį tvarkaraštį, bet įskaityt neįmanoma)

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Maskvos metro nuotraukos

    Atvaizdas
    O ką ten už vairuotojo trispalvė veikia?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    O kokiais intervalais dirba Prahos metro?

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Maskvos metro nuotraukos



    Воробьевы Горы




    Кантемировская




    Кантемировская
















    Кунцевская




    Monorail sistema netoli Ostankino televizijos bokšto

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie tai įspėja lipdukai.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Teko būt ir važiuot. Labai DAUG kišenvagių!!! Kas būsit būkite budrūs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prahos metro.
    Pagal savo (ką mačiau) ir internete rastą medžiagą.

    Prahoje gyvena 1,22 mln. gyventojų, o miesto plotas 496 km2. 1974 m. atidaryta pirmoji metro linija. Ketinimų tiesti metro būta dar XIX a. pabaigoje. Vėliau kelis kartus ketinimai tiesti metro būdavo atgaivinami, galiausiai buvo prieitas koncensusas, kad tai būtų požeminis tramvajus. Valdžia pagaliau nusprendė tiesti tokią sistemą ir 1967 m. prasidėjo darbai. Tačiau, kaip rašoma, netrukus TSRS privalomai pasiūlė tiesti tikrą metro ir per trumpą laiką projektai buvo pakeisti, prasidėjo tikrojo metro tiesimas.

    Metro priklauso municipalinei bendrovei „Dopravní podnik hl. m. Prahy“ , kuriai taip pat priklauso ir tramvajai, miesto autobusai ir funikulierius.
    Šiuo metu veikia trys (A, B ir C) metro linijos, ketvirtoji planuose. Chronologiškai B linija yra pirma, o A – antra. Dabar vyksta A linijos pratęsimo darbai. Važiuojant autobusu iš oro uosto, matyti, kad tuneliai kasami atviruoju būdu. Ateityje (per du pratęsimo etapus) ji turėtų pasiekti oro uostą. Trys linijos miesto centrinėje dalyje susikirsdamos suformuoja savotišką žiedą. Yra trys persėdimo stotys. Iš viso yra 57 stotys (persėdimo stotys yra atskiros kiekvienai linijai, nors tuo pačiu pavadinimu). Metro sistemos ilgis 59,4 km. Trumpiausia yra A linija (11 km). Ilgiausią B liniją (26,6 km) traukinys įveikia per 41 minutę.

    Prahoje veikia bendro bilieto sistema, miestas padalintas į zonas. Metro veikia tik vienoje centrinėje zonoje. Bilietai parduodami kioskuose metro stočių vestibiuliuose, spaudos kioskuose, automatuose. Bilietai popieriniai, nors yra ir SMS-bilietai bei elektroniniai (berods tik mėnesiniai) terminuoti. Jų žymėti nereikia, o popierinius vienkartinius ar terminuotus reikia. Naudojami tokie patys elektroniniai komposteriai, kaip ir Vilniuje, tik skirti platesniam bilietui. Turniketų stotyse nėra, tačiau stovi elektroninė keleivių apskaitos sistema, kuri skaičiuoja praeinančius. Kontrolę mačiau tik vieną kartą. Ji tikrino išeinančių iš stoties bilietus.

    Kai kurios bilietų kainos:
    Vienkartinių bilietų nėra
    Terminuoti 90 min. 32 kronos (~4,5 Lt)
    Terminuoti 30 min. 24 kronos. (3,40 Lt)
    Paros bilietas 110 kronų (15,70 Lt).
    Mėnesinis (tik centrinė zona) 510 kronų (tik 73 Lt visų rūšių VT!). 3 mėnesių – 1480 kronų (211 Lt!). Metų bilietas – 4750 kronų, arba tik ~680 Lt. O dabar paskaičiuokite, kiek VT kainuoja Lietuvoje ir nekils klausimų, kodėl juo žmonės Prahoje naudojasi.
    Lengvatos yra 50-60 proc., arba nemokamas važiavimas. Terminuoti 30 ir 90 min. bilietai su 50 proc. nuolaida tik vaikams ir pensininkams. Mėnesiniai su 55 proc. nuolaida studentams ir jaunimui, o pensininkams dar keliais procentais mažiau. Be to, vaikai nuo 6 iki 15 metų ir pensininkai nuo 65 iki 70 metų, nusipirkę 120 kronų kainuojančią kortelę, VT naudojasi nemokamai. Nuo 70 metų – VT nemokamai.

    Metro sistema yra didžiąją dalimi požeminė, centre ir kai kur kitur gilaus kasimo būdu pastatyta. Yra 3 antžeminiai segmentai, neskaitant kai kurių antžeminių stočių, nors iki ir už tų stočių linija požeminė.
    Vienas iš tų trijų antžeminių segmentų eina didžiule Nuslių automobilių ir metro estakada, tiksliau jos apatiniu aukštu gelžbetoniniame vamzdyje. Tiltas nutiestas per slėnį virš gyvenamųjų namų ir parko.


    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pr...hia_Towers.jpg

    Dar du antžeminiai segmentai - estakados. Viena per ežeriuką ir slėnį tarp stoties Hůrka ir Lužiny.


    http://www.railway-technology.com/pr...tro-bridge.jpg


    http://www.google.lt/imgres?q=prague...zoom=1&chk=sbg

    Kita ilgesnė ir su pėsčiųjų bei dviračių taku viršuje – nuo galinės stoties Černý Most, maždaug apie pusę tarpstočio.


    Mano.

    Taip pat yra viena kelių šimtų metrų atkarpėlė visoje metro sistemoje, kai traukiniai, išlindę iš tunelio, važiuoja atviru lauku ne estakada - A linijoje iki galinės stoties, kuri yra depo pastate.
    Po Vltava metro važiuoja tuneliais. A ir B linijos upę kerta vieną kartą, o C - du.

    Visos senosios stotys yra tipinės ir dauguma jų pastatytos yra giliai. Visos metro stotys gali priimti 5 vagonų traukinius. Visų senųjų stočių peronai centriniai. Stočių apdaila skiriasi tik kai kuriomis detalėmis ir spalva. Apdailai naudota daug stiklo. Stiklas grūdintas, dažytas stočiai priskirta spalva. Dideliais jo tiesiais ir šiek tiek lenktais lapais apdailintos kolonos, sienos. Luboms ir tunelio sienoms panaudota daug anoduoto aliuminio pakabinamų konstrukcijų, taip pat dažyto aliuminio lakštų. Kai kuriose stotyse sienos ir kolonos apdailintos uolienų danga. Keliose stotyse apdailai panaudoti dekoratyviniai kokliai (ar kaip juos būtų galima pavadinti?). Poroje stočių sienos apdailintos figūriniais stiklo blokeliais - vienos iš jų jie panašūs į maždaug 50 cm įstrižainės kineskopus, tik išgaubti į kitą pusę. Taip pat apdailai panaudotas ir nerūdijantis plienas. Jo daugiau yra naujose stotyse. Dalies naujesnių stočių peronai ne centriniai, o šoniniai. Tai pat naujų stočių apdailoje daugiau dažyto betono, keraminių plytelių, plytų, metalo, yra ir stiklo (neskaitant antžeminių stočių langų).

    Senesnės stotys.

    http://www.google.lt/imgres?q=prague...d67DFCg&zoom=1

    Kolonos dekoruotos stiklu.

    http://www.google.lt/imgres?q=prague...52&tx=36&ty=67

    Nauja stotis Letňany.

    http://www.google.lt/imgres?q=prague...d67DFCg&zoom=1

    A ir B linijoje naudojami tik tarybiniai 81-71 tipo vagonai, kurie „Škodoje“ bendradarbiaujant su dar dviem kompanijom buvo giliai modernizuoti ir pervadinti 81-71M.


    http://www.google.lt/imgres?q=prague...t04yQCg&zoom=1

    C liniją aptarnauja tik nauji „Siemens“ gamybos M1 traukiniai.


    http://www.google.lt/imgres?q=prague...zoom=1&chk=sbg

    Visomis linijomis važinėja 5 vagonų traukiniai, sudaryti iš dviejų galinių ir 3 tarpinių vagonų. Praėjimo tarp vagonų nėra nei modernizuotuose tarybiniuose, nei „Siemens“ traukiniuose. Tarybiniai traukiniai vėdinami per atidaromus langus ir tai daug efektyvesnė ventiliacija, nei kondicionieriais C linijos „Siemens“ traukiniuose.

    Kas nepatiko - stiprūs skersvėjai eskalatorių tuneliuose ne vienoje stotyje. Nes į nemažą dalį stočių patenkama tiesiogiai iš viršutinio antžeminio vestibiulio eskalatoriumi tiesiai į peroną. O viršutinis vestibiulis paprastai pusiau "kiauras", mažas... Jei viršutinis vestibiulis yra didelis, juo reikia paeiti ar nusileisti į apatinį aukštą, o tik iš jo leistis į peroną, skersvėjų nėra.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.07, 00:24.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Tokijo metro istorija viename paveikslėlyje:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo mėlynosios metro linijos atkarpos uždarymas dėl 'Citybanan' projekto darbų

    Stokholmo metro mėlynosios linijos atšakos atkarpa tarp T-Centralen ir Rådhuset stotelių bus laikinai uždaryta (nuo birželio mėn. 20 d. iki spalio mėn. 19 d.) dėl šiuo metu vykdomų projekto 'Citybanan' darbų. Keleiviams siūloma persėsti žaliosios linijos Fridhemplan stotelėje.

    www.sl.se

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo metro žaliosios linijos atšakos rekonstrukcijos darbai

    Kovo 21 d. pradėti Stokholmo metro žaliosios linijos atšakos (nr. 19, iki Hagsätra) rekonstrukcijos darbai. Iki rugsėjo mėnesio pabaigos (25 dienos) bus rekonstruoti ir sutvarkyti 22 tiltai, viadukai, atnaujantas bėgių ruožas ir sutvarkytos bei renovuotos 9 stotys ir stotelės esančios seniausioje metro sistemos atšakoje. Metro atšakos rekonsturkcijų metu traukinius pakeis kas 2 -5 minutes kursuojantys autobusai.

    www.sl.se

    Komentuoti:


  • YOUrgis
    replied
    Metro – prioritetinė viešojo transporto rūšis

    Dabar, kuomet kaip mėginama įteigti yra sprendžiama Vilniaus VT ateities, kilo mintis paieškoti informacijos apie Rytų ir Centrinės Europos šalių patirtį vystant požeminio VT sistemas. Šia tema „Railway Pro“ žurnale radau neblogą Pamela Luică straipsnį, kurį nutariau išversti. Jame analizuojami Vienos, Prahos, Varšuvos, Kijevo, Sofijos, Bukarešto metropolitenų vystymo planai, strategijos, jų realizavimas ir finansavimo šaltiniai.

    Metro – prioritetinė viešojo transporto rūšis
    Būdamos bene vienintele efektyvia priemone eismo intensyvumui gatvėse mažinti, požeminės viešojo transporto (VT) sistemos vaidina išskirtinai svarbų vaidmenį didmiesčių gyvenime. Jos geba pervežti didžiausius keleivių srautus iš visų viešojo transporto rūšių, o taip pat vidutinis pervežimo greitis tokiomis sistemomis yra gerokai didesnis nei antžeminio VT. Metro – tai saugi, greita, efektyvi, punktuali ir patogi transporto rūšis.
    ...

    Komentuoti:


  • YOUrgis
    replied
    Samaros metro: istorija, dabartis, ateities planai
    Samaros miestas, sovietmečių vadintas Kuibyševu, buvo įkurtas 1586 m. kaip tvirtovė prie Samaros ir Volgos upių santakos, o nuo 1688 m. gavo miesto teisę. Kadangi buvo svarbi jungtis tarp geležinkelių ir vandens kelių, Samara itin sparčiai augo ir XX amžiuje tapo svarbiu industriniu centru. Praeito amžiaus aštunto dešimtmečio pabaigoje miesto gyventojų skaičiaus perkopė milijoną – ribą, nuo kurios sovietmečiu buvo priimta diegti greitojo viešojo transporto sistemą mieste. Sistemos linijų išplanavimas tipingas kitiems sovietmečiu statytiems metropolitenams – ties miesto centru iš susikertančių linijų suformuotas trikampis. Verta paminėti, kad tuometinio Kuibyševo istorinis, verslo bei komercinis centras nebuvo jo geografiniame centre, o teritorijos pakraštyje, ant Volgos upės kranto, todėl minėtas trikampis buvo suformuotas būtent šioje vietoje.
    ...

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia bilieto kaina, tada ir pažiūrėtume, ar švedams neapsimoka
    Suprask, nėra ten poreikio, nėra! Jų metro tik prieš Umeå pasipuikuoti, kuris iš esmės yra vienodo lygio miestas, bet Stokholmui reikėjo metro, juk sostinė.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Kam tokio dydžio mieste metro? Ir dar tokio ilgio. Tai juk neapsimoka žiauriai. Autobusų pripirktų ir viskas. Išvogs pinigus garantuotai, o ir šiaip Malmę siaubingai skurdina. Iš esmės Švedijoj yra 5 vienodi miestai, bet tik Stokholmas pampsta likusių keturių sąskaita.
    Įdomu, kokia bilieto kaina, tada ir pažiūrėtume, ar švedams neapsimoka

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Silber418
    Neseniai miesto valdžia pateikė siūlymą pratęsti žaliąją metro liniją iki Mörby centrum, raudonąją - iki Arninge, o mėlynąją - iki Nacka.

    www.dn.se

    (c) Herbert Tingesten
    Atvaizdas


    Neseniai buvo pasiūlytos kelios metro linijų atšakų pietinėje miesto dalyje alternatyvos žr. žemėlapį:

    (c) nacka.se
    Atvaizdas


    Diskusija yra atvira, todėl miesto gyventojai gali pareikšti nuomonę apie siūlomas alternatyvas ir teikti savo pasiūlymus.
    Kam tokio dydžio mieste metro? Ir dar tokio ilgio. Tai juk neapsimoka žiauriai. Autobusų pripirktų ir viskas. Išvogs pinigus garantuotai, o ir šiaip Malmę siaubingai skurdina. Iš esmės Švedijoj yra 5 vienodi miestai, bet tik Stokholmas pampsta likusių keturių sąskaita.

    Komentuoti:


  • YOUrgis
    replied
    Rusijos kompanija „Metrovagonmaš“ laimėjo konkursą Sofijos metro traukinių tiekimui
    Pernai paskelbtą viešojo pirkimo konkursą Sofijos metro traukinių tiekimui laimėjo rusų kompanija „Metrovagonmaš“.

    Antradienį Rusijos žiniasklaidos paskelbtoje informacijoje teigiama, kad kompanija gamykloje, esančioje Mytiščių mieste (Maskvos sritis) pagamins 18 trijų vagonų traukinių ir pristatys Bulgarijos sostinės metro operatoriui „Metropolitan“. Naujieji traukiniai bus nuo 2003 m. eksploatuojamo 81-740/741 „Rusič“ tipo, kurto Maskvos metropolitenui ir pritaikyto šaltam žiemos klimatui.
    ...

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė YOUrgis Rodyti pranešimą
    Čia pamėginau kiek plačiau Almatos metro aprašyt.
    Galėjai bent jau kitame puslapyje aprašyt, pvz. wiki, o ne transportinės populistinės demagogijos ir propagandos saite

    Komentuoti:


  • YOUrgis
    replied
    Čia pamėginau kiek plačiau Almatos metro aprašyt.

    Komentuoti:

Working...
X