Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Stokholmo lengvojo geležinkelio tvärbanan linija, greičiausiai, bus pratęsta tarp Sickla udde (Hammarby sjöstad) iki Sickla. Šioje stotelėje būtų sujungtos dvi skirtingo tipo lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan ir saltsjöbanan). Saltsjöbanan sistemos infrastruktūra atnaujinama.

    (c) svt.se


    Šaltinis (švedų kalba)

    Įskaitant biurokratines procedūras, naujos atkarpos tieismo darbai turėtų būti pabaigti iki 2016 m.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Beje, naujieji tramvajai bus eksploatuojami tiek esamose, tiek naujose linijose. Senesni tramvajai "Bombardier Flexity Swift" (žr. nuotrauką), bus eksploatuojami kaip pagalbiniai labiausiai apkrautose linijose. Įdomu ir tai, kad CAF gamykloje gaminami ir nauji specialaus A36 (modifikuotas A35) (žr. nuotraukas aukščiau) modelio tramvajai, pakeisiantys senus tramvajus siauresnės vėžės linijoje, jungiančioje Stokholmo Ropsten rajoną su Lidingö sala.


    http://www.flickr.com/photos/malter/1417761547/

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    O štai ir naujųjų Stokholmo tramvajų nuotraukos (papildytas panešimas):

    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    Daugiau informacijos galite sužinoti apsilankę oficialioje tramvajų gamintojo svetainėje: http://www.caf.es/en/productos-servi...talle.php?p=53.
    Ooo, visai nieko gražūs, galėtų tokie būt Vilniuj, jei būtų žadamos linijos.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    O štai ir naujųjų Stokholmo tramvajų nuotraukos (papildytas panešimas):

    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    Daugiau informacijos galite sužinoti apsilankę oficialioje tramvajų gamintojo svetainėje: http://www.caf.es/en/productos-servi...talle.php?p=53.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.10, 02:12.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Transporto mazgas Johanneshov pietų Stokholme:


    http://www.flickr.com/photos/staffan...taffanwingborg

    Pirmame plane - lengvojo geležinkelio tiltas, kiek aukščiau metro tiltas ir greitkelis, aukščiausiai - greitkelis.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.10, 02:01.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Štai filmukas, kuriame vaizduojamas naujų Stokholmo lengvojo geležinkelio sistemos sąstatų koncepcinis variantas (2011 m.):



    Naujieji sąstatai gaminami 'CAF' gamykloje kompanijos SL ('Storstockholms Lokaltrafik') užsakymu.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.03.04, 23:45.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kiek Geoterborge ir Stokholme tramvajaus linijų? Gal yra kažkokios schemos?
    Geteborgo tramvajų sistema aprašyta šiame pranešime. O Stokholmo tramvajų sistemą aprašysiu vėliau, kadangi tikroji tramvajų sistema šiuo metu atkuriama. Be to, vyksta lengvojo geležinkelio sistemos plėtros darbai. Taip pat miesto transporto sistemoje egzistuoja kelios istorinės nestandartinio pločio linijos, kurios papildo VT sistemą. Žinoma, VT pagrindu šiame mieste yra metro.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.25, 23:07.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tramvajai Geteborge

    Geteborgo tramvajų tinklas (dažnai vadinamas lengvuoju geležinkeliu) yra miesto viešojo transporto sistemos dalis, valdoma 'Göteborgs Spårvägar AB', kuri kontroliuojama 'Västtrafik' (miesto ir regiono viešojo transporto organizacijos).
    Bendras tramvajų tinklo ilgis yra 190 km ir tai yra didžiausias tramvajų tinklas Skandinavijoje. Viso yra 15 linijų (5 eksploatuojamos visą parą), kurios aptarnaujamos daugiau negu 200 tramvajų.
    Kasdien Geteborgo tramvajai atlieka 2000 reisų ir važiuoja 30000 km. Tačiau šie rodikliai turėtų būti didesni įgyvendinus antrąjį projekto 'Kringen' Kringen (Kollektivringen; viešojo transporto mazgas po miesto centru) etapą.
    Tramvajų sistema yra Geteborgo miesto viešojo transporto sistemos pagrindas, kurį papildo miesto bei regioniai autobusai ir traukiniai.
    Tramvajų ir ilgųjų autobusų (stombuss; BRT) schema (2009 m., yra pakeitimų):


    Šaltinis

    Geteborgo tramvajų linijos žymimos spalvų sistema (tiek stotelėse, tiek ant pačių tramvajų):

    Tynnered – Östra Sjukhuset (15.59 km., 33 stotelės)

    Högsbotorp – Mölndal (10.10 km., 22 stotelės)

    Marklandsgatan – Kålltorp (12.68 km., 30 stotelių)

    Mölndal – Angered (19.26 km., 21 stotelė)

    Östra Sjukhuset – Länsmansgården (13.78 km., 29 stotelės)

    Länsmansgården – Kortedala (24.55 km., 46 stotelės)

    Tynnered – Bergsjön (21.05 km., 35 stotelės)

    Frölunda – Angered (21.31 km., 25 stotelės)

    Kungssten – Angered (18.98 km., 21 stotelė)

    Guldheden – Eketrägatan/Biskopsgården (8.79 km., 17/23 stotelių (-ės))

    Saltholmen – Bergsjön (21.83 km., 38 stotelės)

    Planuojama linija (Norra älvstranden); anksčiau buvo turtistinė tramvajų linija Centralstationen – Liseberg

    Sahlgrenska–Brämaregården (17.3 km., 10 stotelių)

    Centralstationen - Krokslätt (planuojami pakeitimai)

    Turistinė linija tarp Centrinės geležinkelio stoties ir Liseberg pramogų parko (Centralstationen – Liseberg)

    Šiuo ženklu žymimi tramvajai, kurie testuojami bandymo arba vairuotojų apmokymų metu. Taip pat taip pažymimi papildomi tramvajai svarbių renginių metu.
    Kai kurios tramvajų stotelės yra požeminės.

    Tramvajų modeliai šiuo metu važinėjantys mieste:

    Geteborgo mieste galima pamatyti tramvajų, reprezentuojančių kelias kartas. Tramvajų modeliai:

    M28, ASJL 1965–1967, 701–711, 713–763, 766, 767;
    M29, Hägglund 1969–1972, 801–838, 840–857, 859, 860;
    M31 (anksčiau M21 ASEA 1984–1992, modifikuoti į žemgrindžius), ASEA/MGB 1998–2003, 300–379;
    M32 Sirio, AnsaldoBreda 2005–, (as of December 2006) 401-440;

    Nauja M32 tramvajų partija buvo pristatyta 2012 metais. Šių tramvajų numeriai 441-465. Ateityje dalis senensių tramvajų bus pakeisti.

    Vienas iš kelių tipų tramvajų, eksploautojamų turtistiniame maršrute:


    Göteborg Sweden 13th September 2008 by loose_grip_99, on Flickr


    Old Tram, Gothenburg (Lisebergs Linjen) by Arto Katajamaa, on Flickr

    M29 tipo tramvajus (šiemet jų atsisakoma):


    Västtrafik 809 [Göteborg / Gothenburg tram] by hpulling, on Flickr

    M31 ASEA tramvajus:


    Västtrafik 327 [Göteborg / Gothenburg tram] "Sophus Petersen" by hpulling, on Flickr

    M32 tipo tramvajus:


    http://www.flickr.com/photos/grandmookster/7147601291/

    Video:



    Svarbiausi planai/projektai:

    Kringen/Kollektivringen - požeminis viešojo transporto mazgas po miesto centru.

    Laipsniškas sistemos pertvarkymas į metro.

    Daugiau informacijos: www.goteborgssparvagar.se, www.vasttrafik.se.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.25, 21:52.

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    2010m. Geteborgo tramvajaus schema

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kantriai lauksiu.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kiek Geoterborge ir Stokholme tramvajaus linijų? Gal yra kažkokios schemos?
    Kadangi turiu ūpo, galiu parašyti informatyvesnį pranešimą. Tačiau teks palūkėti.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kiek Geoterborge ir Stokholme tramvajaus linijų? Gal yra kažkokios schemos?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kadangi netrukus bus pradėti statybų darbai Skepsbron rajone, šiemet bus pradėti tiesti nauji tramvajų bėgiai nuo Kämpebron iki Stenpiren Geteborge. Bėgiai bus nutiesti Västra Hamngatan, Lilla Torget, Södra Hamngatan ir Stora Badhusgatan gatvėmis.
    Stenpiren - tai naujo 1000 kv. m. ploto (įskaitant laukimo salės, kavinių, restorano ir prekybos plotus) transporto terminalo Geteborgo šiaurinėje miesto centro dalyje pavadinimas. Terminale pasiskirstys pėsčiųjų, dviračių, viešojo transporto (lengvojo geležinkelio tramvajų, autobusų, priemiestinių traukinių, keltų) srautai. Tai bus svarus transporto mazgas miesto transporto sistemoje, nes jis apjunks svarbius ateityje įrengiamus infrastruktūros projektus - ties Stenpiren susikirs tramvajų linijų sistemos 'Kringen', požeminės priemiestinių traukinių sistemos 'Västlänken' atšakos.
    Planuojama, jog terminalu kasdien pasinaudos po 16.000 keleivių.

    Projekto (infrastruktūros) schema:

    (c) goteborg.se


    (c) gt.expressen.se


    Šaltiniai: Vi bygger spårväg till Stenpiren, http://gt.expressen.se/nyheter/1.258...rgs-nya-hjarta.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.25, 20:07.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    Vakar apsilankiau Stokholme ir susimąsčiau...Man kilo klausimas, kiek toli yra nutolusi T-Centralen metro stotis nuo Sergels Torg aikštės. Man pasirodė, kad aikštė ir jungia tas dvi vietas. Ir, tas atstumas yra trumpas, bet kur tas tramvajus bus nutiestas?
    T-centralen yra Norrmalm rajone, tarp Sergels torg ir Vasagatan. Kadangi yra keli įėjimai į tunelį (per Centrinę geležinkelio stotį, mėlynoji ir žalioji metro linijos turi atskirus įėjimus iš gatvės), tai šiek tiek glumina. Požemine perėja, esančia po Sergelio aikšte, taip pat galima patekti ir į kelis didelius prekybos centrus.
    Kaip tik užvakar buvo paskelbta apie planus Klarabergsgatan paversti tramvajų gatve, kurioje bus galimas eismas tik tramvajams, dviratininkams bei pėstiesiems (žr. paveikslėlį).

    (c) dn.se


    Jau dabar pasiruošta gatvės dangos atnaujinimui. Beje, gera žinia, kad ir dalies pastatų toje gatvėje neliks, o likusieji jų bus atnaujinti.
    Tikiuosi, atsakiau į klausimą.
    Beje, kaip tamstai sekėsi kelionė?
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.14, 10:04.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Tramvajų (spårvagn) tinklo plėtra mieste numatoma per naująjį rajoną Norra Djurgårdsstaden ir Stokholmo Värtahamnen bei Frihamnen uostus. Darbai vyks tokia eiga (žr. schemą):

    - iki 2014 m. vyks senų tramvajų linijos Lidingö saloje atnaujinimo darbai,

    - 2014/15 metais bus pabaigti tramvajų linijos No.7 pratęsimo darbai,

    - iki 2017 m. bus nutiesta linija Djurgårdsbron-Södra Värtahamnen,

    - iki 2018 m. linija bus pratęsta iki Ropsten (Södra Värtahamnen),

    - 2018 m. bus pratęsta tramavajų linija No.7 iki T-Centralen.

    Atvaizdas


    Taip pat iki 2018 m. numatyta pastatyti naują metro/tramvajų tiltą Ropsten.
    Vakar apsilankiau Stokholme ir susimąsčiau...Man kilo klausimas, kiek toli yra nutolusi T-Centralen metro stotis nuo Sergels Torg aikštės. Man pasirodė, kad aikštė ir jungia tas dvi vietas. Ir, tas atstumas yra trumpas, bet kur tas tramvajus bus nutiestas?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gražus video su senais tramvajais Geteborge, kurie eksploatuojami turistams skirtoje linijoje nuo Centrinės geležinkelio stoties iki atrakcionų parko 'Liseberg' (12 maršrutas). Filmuke galite pamatyti ir kitų tramvajų. Įdomu, kad miesto gatvėmis važiuoja kelių skirtingų kartų sąstatai, tačiau nuo šių metų dalis parko bus atnaujinama. Bendras sistemos ilgis - 190 km. (didžiausia sistema Skandinavijoje), 13 maršrutų (14 svarstomas).

    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.13, 12:36.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Keletas praeitų metų nuotraukų iš Stokholmo

    Labiausiai apkrauta linija:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Piko metu, įlipti į tramvajų ne galinėje stotelėje praktiškai neįmanoma, o ir konduktoriai, bilietų praktiškai neturi galimybių patikrinti
    Atvaizdas


    Globe:
    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Ačiū už temos papildymą. Šiaip, labiausiai apkrautos lengvojo geležinkelio (tvärbanan), matomo dviejose paskutinėse nuotraukose, linijos.
    O aukščiau matomos tramvajaus nuotraukos, kuris važiuoja labiau turistiniu maršrutu. Iki 2018 m. vyks tramavajaus bei lengvojo geležinkelio sistemų plėtra. Sąstatai taip pat bus pakeisti.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.06, 20:49.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tramvajų (spårvagn) tinklo plėtra mieste numatoma per naująjį rajoną Norra Djurgårdsstaden ir Stokholmo Värtahamnen bei Frihamnen uostus. Darbai vyks tokia eiga (žr. schemą):

    - iki 2014 m. vyks senų tramvajų linijos Lidingö saloje atnaujinimo darbai,

    - 2014/15 metais bus pabaigti tramvajų linijos No.7 pratęsimo darbai,

    - iki 2017 m. bus nutiesta linija Djurgårdsbron-Södra Värtahamnen,

    - iki 2018 m. linija bus pratęsta iki Ropsten (Södra Värtahamnen),

    - 2018 m. bus pratęsta tramavajų linija No.7 iki T-Centralen.



    Taip pat iki 2018 m. numatyta pastatyti naują metro/tramvajų tiltą Ropsten.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.06, 20:13.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Artimiausiu metu bus įgyvendinami šie Stokholmo lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės kryptimi darbai:

    - 2013 m. spalio mėn. bus atidaryta nauja atšaka Solna Centrum-Alvik,

    - iki 2014 m. gegužės mėnesio linijos Sickla Udde-Alvik ir Alvik-Solna Centrum bus atskiros dėl skirtingų signalų sistemų,

    - 2014 m. gegužės - rugpjūčio mėnesiais vyks signalų sistemos atnaujinimo darbai linijoje Sickla Udde-Alvik,

    - 2014 m. rugpjūčio mėnesio viduryje bus pradėtas eismas visa linija Sickla Udde-Solna Centrum.

    Šaltinis

    Taip pat ateityje vyks lengvojo geležinkelio linijų tinklo plėtra pietų kryptimi.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.12, 04:37.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Keletas praeitų metų nuotraukų iš Stokholmo

    Labiausiai apkrauta linija:




    Piko metu, įlipti į tramvajų ne galinėje stotelėje praktiškai neįmanoma, o ir konduktoriai, bilietų praktiškai neturi galimybių patikrinti


    Globe:


    Komentuoti:

Working...
X