Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Taksi Lietuvoje ir pasaulyje
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąLabai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan. Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos (NKSC prie KAM), ištyręs programėlę „Yandex. Taxi“, rekomenduoja jos nenaudoti. Ypatingai svarbu, kad ši priemonė nebūtų naudojama Lietuvos valstybės tarnautojų ir pareigūnų, krašto apsaugos sistemos darbuotojų įrenginiuose.
„NKSC visą savaitgalį dirbo, narstė tą programėlę po kaulelį ir priėjo išvadų, kad geriau jos nediegti ir nenaudoti. Sunku pasitikėti kompanija, kuri sako viena, o daro ką kita. „Yandex“ teigia, kad neturi sąsajų su Maskva ir yra europietiška įmonė – veikia Lietuvoje, jos serveriai yra Europos Sąjungoje, o pati įmonė yra registruota Nyderlanduose. Bet yra užfiksuota programėlės kreipinių į ne ES šalis. Arkadijus Voložas, „Yandex“ grupės steigėjas visgi pateko į Vašingtono sudarytą Kremliaus rato asmenų „juodąjį sąrašą“, nors lig šiol jis neturėjo akivaizdžių ir viešai aprašytų ryšių su KremliumiPaskutinis taisė Arunasx; 2018.07.30, 13:16.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
Komentuoti:
-
Labai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan. Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rusai ateina Netrukus ir Vilniuje.
Стартующий в Эстонии Yandex.Taxi огласил тарифы на поездки
http://rus.delfi.ee/daily/estonia/fo...ki?id=81939231
Komentuoti:
-
Labai keistas teiginys - Vilniuje oro uostas toliau nuo centro nei Rygoje. Tiesą sakant yra priešingai - čia Vilniuje jis yra kone centre.
Komentuoti:
-
Ar pavyks iš Vilniaus oro uosto išvyti vadinamus dušmanus
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75152382
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. .
Komentuoti:
-
Ne visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. Tikriausiai daugiausiai keleivių pervežama būtent iškvietus taksi, o ne gaudant gatvėje. Gatvėse trinasi dažniausiai mažos firmelės. Taip pat mažuose miestuose, t.y. mažuose rajonų centruose irgi dauguma taksistų dirba iš viso be dispečerio, t.y. daugiausiai keleivius ima gatvėse iš tam tikrų vietų, pavyzdžiui, stoties, poliklinikos, ligoninės, centro... Bet tai nereiškia, kad jiems turi būti kitokie reikalavimai.
Komentuoti:
-
Lieku prie savo nuomonės. Man esminė taksi veikla - galimybė įsėsti tiesiog gatvėje (oro uoste ir pan.). Na čia to nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Dar kartą kartoju.
Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
Na nevienoda čia veikla.
Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.
Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.
Be to aš dar kartą kartoju, kad yra kitos firmos, kurios surado landą įstatymuose ir užsiima taksi veikla be taksi numerių ir plafonų. Taigi, ir be tech. apžiūrų kas 6 mėn.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 15:54.
Komentuoti:
-
Bergždžias reikalas ginčytis. Jei Uber būtų iš Rusijos, tuomet Al1 nematytų jokių problemų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.
Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
Na nevienoda čia veikla.
Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.
Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Su pirma dalimi nesutinku. Draudimas - čia draudikų reikalas. Tegu susitvarko. Jei gauni pajamų, negali draustis paprastai. Jei draudimas to negaudo, tai jie patys ir kalti. Čia penkių susitarimų klausimas. Draudimo asociacija parašo Uber. Uber paduoda kas savaitę mašinų sąrašą. Tiems pabrangsta KASKO ir CVPA. Draudikams dzin ? Tai jie ir negauna pajamų.
Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.
Su antra sutinku. Taksi žodžio būti negali.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 12:54.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Draudikai jau susitarė:
http://www.alfa.lt/straipsnis/501520...ilini-draudima
Pavevėžams įstatymai nereglamentuoja atlikti TA dažniau nepriklausomai nuo auto amžiaus.
Jei bus 7 metų mašina ir kažkas barškės, neveiks valytuvai per lietų, tai keleiviai išbalsuos tokį per Uber reitingų sistemą.
Taksistams kažkada siūlė "auto <10 metų" įrašyti į reikalavimus - nesutiko.
PS
Draudikai, kas vyksta šį pavasarį, panašu į susitarimus. Kas paneigs galimybę kad straipsnyje pabrangimas nuo 75 iki 123 yra susitarimas? Juk tai ne 10 proc.?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Su pirma dalimi nesutinku. Draudimas - čia draudikų reikalas. Tegu susitvarko. Jei gauni pajamų, negali draustis paprastai. Jei draudimas to negaudo, tai jie patys ir kalti. Čia penkių susitarimų klausimas. Draudimo asociacija parašo Uber. Uber paduoda kas savaitę mašinų sąrašą. Tiems pabrangsta KASKO ir CVPA. Draudikams dzin ? Tai jie ir negauna pajamų.
Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.
http://www.alfa.lt/straipsnis/501520...ilini-draudima
Pavežėjams įstatymai nereglamentuoja atlikti TA dažniau nepriklausomai nuo auto amžiaus.Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.12, 12:52.
Komentuoti:
-
Pavežėjam draudimas yra brangesnis bent jau teoriškai. Apie tai kalbėjo ir draudikai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSąlygos turi būti visiems vienodos, ir visai nesvarbu, kiek metų ir pan. Taksi firmos su naujais automobiliais vis tiek turi praeiti techninę apžiūrą kas pusmetį. Numeriai buvo įvesti ne tik Lietuvoje, bet daugelyje šalių tam, kad būtų galima kontroliuoti taksi veiklą. Nes visur buvo bardakas, nelegalūs vežėjai ir t.t. Draudimas nevienodas, naudojamiems taksi paslaugas teikti yra brangesnis, o Uberistai moka kaip už paprastą mašiną.
Esmė ne tame. Uber buvo sugalvotas kaip pavežėjimo už pinigus paslauga. Pakeliui vykstant, paimamas pakeleivis. Deja, viskas peraugo į eilinį keleivių vežimo biznį. Taip, ne visi veža nuolat, bet nemaža dalis iš to pasidarė pagrindinį savo pajamų šaltinį.
Bet aš dar kartą kartoju, kad rašiau ne apie Uber. O apie lietuviškas firmeles kaip kad taksi.net etransport.lt, kurios iš esmės vykdo taksi veiklą, tik be geltonų numerių ir taksi plafonų. Taip, jie nestovi gatvėse ir neima keleivių, viskas tik telefonu ir internetu. Surado landą įstatymuose. Iš esmės, jie tikriausiai palindo po užsakomaisiais pervežimais ar automobilio su vairuotoju nuoma. Bet juk taip nėra. Jie netgi savo pavadinime naudoja žodį taksi ir interneto puslapyje ir kitur...
Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.
Su antra sutinku. Taksi žodžio būti negali.
Komentuoti:
Komentuoti: