Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nuo tada, kai norima juos vežti savivaldybės teritorijoje?
    Jei veža be licencijos, reiškia nereikia, net uberis ar etaksi neturi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Labai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan. Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).
    Prie to pačio, nors truputį ne į temą:
    Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos (NKSC prie KAM), ištyręs programėlę „Yandex. Taxi“, rekomenduoja jos nenaudoti. Ypatingai svarbu, kad ši priemonė nebūtų naudojama Lietuvos valstybės tarnautojų ir pareigūnų, krašto apsaugos sistemos darbuotojų įrenginiuose.
    „NKSC visą savaitgalį dirbo, narstė tą programėlę po kaulelį ir priėjo išvadų, kad geriau jos nediegti ir nenaudoti. Sunku pasitikėti kompanija, kuri sako viena, o daro ką kita. „Yandex“ teigia, kad neturi sąsajų su Maskva ir yra europietiška įmonė – veikia Lietuvoje, jos serveriai yra Europos Sąjungoje, o pati įmonė yra registruota Nyderlanduose. Bet yra užfiksuota programėlės kreipinių į ne ES šalis. Arkadijus Voložas, „Yandex“ grupės steigėjas visgi pateko į Vašingtono sudarytą Kremliaus rato asmenų „juodąjį sąrašą“, nors lig šiol jis neturėjo akivaizdžių ir viešai aprašytų ryšių su Kremliumi
    https://www.vz.lt/informacines-techn...ti-yandex-taxi
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.07.30, 13:16.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?
    Nuo tada, kai norima juos vežti savivaldybės teritorijoje?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
    Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Labai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan. Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Rusai ateina Netrukus ir Vilniuje.

    Стартующий в Эстонии Yandex.Taxi огласил тарифы на поездки
    http://rus.delfi.ee/daily/estonia/fo...ki?id=81939231

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Labai keistas teiginys - Vilniuje oro uostas toliau nuo centro nei Rygoje. Tiesą sakant yra priešingai - čia Vilniuje jis yra kone centre.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ar pavyks iš Vilniaus oro uosto išvyti vadinamus dušmanus

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75152382

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. .
    Į tai telieka atsakyti - ne visi, turbūt, taksistai ir Taksi juosta naudojasi. Kiti su srautu važiuoja, taip sąžiningiau...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. Tikriausiai daugiausiai keleivių pervežama būtent iškvietus taksi, o ne gaudant gatvėje. Gatvėse trinasi dažniausiai mažos firmelės. Taip pat mažuose miestuose, t.y. mažuose rajonų centruose irgi dauguma taksistų dirba iš viso be dispečerio, t.y. daugiausiai keleivius ima gatvėse iš tam tikrų vietų, pavyzdžiui, stoties, poliklinikos, ligoninės, centro... Bet tai nereiškia, kad jiems turi būti kitokie reikalavimai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Lieku prie savo nuomonės. Man esminė taksi veikla - galimybė įsėsti tiesiog gatvėje (oro uoste ir pan.). Na čia to nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Dar kartą kartoju.
    Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
    Na nevienoda čia veikla.

    Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.

    Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.
    O jei mašina nukrito iš dangaus - tėvai nupirko, anglijose užsidirbo, grįžo, nerado darbo už priimtiną algą Lietuvoje, grįžti anglijosna nenori, ėmė bombyla per Uberį dirbti... Kuo ima, nesvarbu, kaip keleiviai iškviečia, irgi nesvarbu. Taksi firmos irgi dabar apsus naudoja, galima išsikviesti. Dar kartą kartoju, kad tai, kuo kaip atsiskaitoma (gal parduotuvei kitokios sąlygos nustatomos, jei ji priima tik grynus ar tik korteles, ar turi savitarnos kasas?), koks yra automobilio amžius, negali būti kriterijumi kitokioms veiklos sąlygoms. Galima būtų nebent tik amžiaus ribą nustatyti, kad senesnę nei, tarkim 10 ar 12 metų mašina negali būti naudojama keleivių vežimui. Naujesnė mašina nereiškia, kad ji techniškai tvarkinga. Todėl apžiūros irgi turi būti vienodos. Numeriai arba turi būti specialūs, arba ne, bet visiems vienodi. Reitingavimas tai tik žaidimas. Gali reitinguoti ir taksi fimas, tiesiog kviesdamas patikusias, o ne bet kurias. Ir t.t.

    Be to aš dar kartą kartoju, kad yra kitos firmos, kurios surado landą įstatymuose ir užsiima taksi veikla be taksi numerių ir plafonų. Taigi, ir be tech. apžiūrų kas 6 mėn.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 15:54.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Bergždžias reikalas ginčytis. Jei Uber būtų iš Rusijos, tuomet Al1 nematytų jokių problemų.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.
    Dar kartą kartoju.
    Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
    Na nevienoda čia veikla.

    Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.

    Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Su pirma dalimi nesutinku. Draudimas - čia draudikų reikalas. Tegu susitvarko. Jei gauni pajamų, negali draustis paprastai. Jei draudimas to negaudo, tai jie patys ir kalti. Čia penkių susitarimų klausimas. Draudimo asociacija parašo Uber. Uber paduoda kas savaitę mašinų sąrašą. Tiems pabrangsta KASKO ir CVPA. Draudikams dzin ? Tai jie ir negauna pajamų.

    Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.

    Su antra sutinku. Taksi žodžio būti negali.
    Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 12:54.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Draudikai jau susitarė:
    http://www.alfa.lt/straipsnis/501520...ilini-draudima

    Pavevėžams įstatymai nereglamentuoja atlikti TA dažniau nepriklausomai nuo auto amžiaus.
    Tai nepriima į Uber su senesne nei 10 metų mašina.
    Jei bus 7 metų mašina ir kažkas barškės, neveiks valytuvai per lietų, tai keleiviai išbalsuos tokį per Uber reitingų sistemą.

    Taksistams kažkada siūlė "auto <10 metų" įrašyti į reikalavimus - nesutiko.

    PS
    Draudikai, kas vyksta šį pavasarį, panašu į susitarimus. Kas paneigs galimybę kad straipsnyje pabrangimas nuo 75 iki 123 yra susitarimas? Juk tai ne 10 proc.?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Su pirma dalimi nesutinku. Draudimas - čia draudikų reikalas. Tegu susitvarko. Jei gauni pajamų, negali draustis paprastai. Jei draudimas to negaudo, tai jie patys ir kalti. Čia penkių susitarimų klausimas. Draudimo asociacija parašo Uber. Uber paduoda kas savaitę mašinų sąrašą. Tiems pabrangsta KASKO ir CVPA. Draudikams dzin ? Tai jie ir negauna pajamų.

    Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.
    Draudikai jau susitarė:
    http://www.alfa.lt/straipsnis/501520...ilini-draudima

    Pavežėjams įstatymai nereglamentuoja atlikti TA dažniau nepriklausomai nuo auto amžiaus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.12, 12:52.

    Komentuoti:


  • RoNNeR
    replied
    Pavežėjam draudimas yra brangesnis bent jau teoriškai. Apie tai kalbėjo ir draudikai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Sąlygos turi būti visiems vienodos, ir visai nesvarbu, kiek metų ir pan. Taksi firmos su naujais automobiliais vis tiek turi praeiti techninę apžiūrą kas pusmetį. Numeriai buvo įvesti ne tik Lietuvoje, bet daugelyje šalių tam, kad būtų galima kontroliuoti taksi veiklą. Nes visur buvo bardakas, nelegalūs vežėjai ir t.t. Draudimas nevienodas, naudojamiems taksi paslaugas teikti yra brangesnis, o Uberistai moka kaip už paprastą mašiną.
    Esmė ne tame. Uber buvo sugalvotas kaip pavežėjimo už pinigus paslauga. Pakeliui vykstant, paimamas pakeleivis. Deja, viskas peraugo į eilinį keleivių vežimo biznį. Taip, ne visi veža nuolat, bet nemaža dalis iš to pasidarė pagrindinį savo pajamų šaltinį.
    Bet aš dar kartą kartoju, kad rašiau ne apie Uber. O apie lietuviškas firmeles kaip kad taksi.net etransport.lt, kurios iš esmės vykdo taksi veiklą, tik be geltonų numerių ir taksi plafonų. Taip, jie nestovi gatvėse ir neima keleivių, viskas tik telefonu ir internetu. Surado landą įstatymuose. Iš esmės, jie tikriausiai palindo po užsakomaisiais pervežimais ar automobilio su vairuotoju nuoma. Bet juk taip nėra. Jie netgi savo pavadinime naudoja žodį taksi ir interneto puslapyje ir kitur...
    Su pirma dalimi nesutinku. Draudimas - čia draudikų reikalas. Tegu susitvarko. Jei gauni pajamų, negali draustis paprastai. Jei draudimas to negaudo, tai jie patys ir kalti. Čia penkių susitarimų klausimas. Draudimo asociacija parašo Uber. Uber paduoda kas savaitę mašinų sąrašą. Tiems pabrangsta KASKO ir CVPA. Draudikams dzin ? Tai jie ir negauna pajamų.

    Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.

    Su antra sutinku. Taksi žodžio būti negali.

    Komentuoti:

Working...
X