Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Nu bet jus lygynat nesulyginamus dalykus. Statybininkai pas mus ir stato 9 klases baige de facto, tik laikantis reglamentu.
    Jei lygynat su odontologais ar gydytojais tai yra visiskai skirtingi dalykai. Taksi licenzijai reikia 2 savaiciu kursu, minimaliai zinoti lietuviu kalba, iskaita kur dalis klausimu papildomai is bendru ziniu. Kas savo laiku turejo apriboti ubagu norinciu pasivadint taksistais srauta. Tie laikai jau praejo, dabar viso to nebereikia ir manau cia daugiau biurokratijos nei naudos. Nereikia nesamoningu palyginimu su daktarais. Kad man zmona vezt i darba kazkodel 2 savaiciu papildomu kursu nepraso.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Galima dar statybininkus keisti pastatybininkais (labai pigiai ir labai kokybiškai):
    Yep, nes be reglamentų niekada nieko kokybiško nėra pastatyta.

    Click image for larger version

Name:	800px-Pyramids_at_Gizah.jpg
Views:	48
Size:	70,4 kB
ID:	1658599

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Ne, geriau ietoj dabartinių 50 paragrafų, reguliuojančių taksi veiklą, parašom dar 50, kad jokie uberiai taksi centriukams nebekeltų grėsmės.

    Prie to pačio reiktų pasižiūrėti, kur ir kokių didesnių verslo suvaržymų galima būti sukurti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Galima dar statybininkus keisti pastatybininkais (labai pigiai ir labai kokybiškai):

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
    Dar tuo pačiu galim panaikinti KET, kas kaip nori, tas taip važiuoja. Dabar į darbą važiuoju 20 min., panaikinus KET atvažiuočiau per 10 min. Dar reiktų panaikinti vairuotojų teises, pilotų licencijas, nebeliktų jų trūkumo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
    OK, naikinam LSMU ir Medicinos fakultetą. Steigiam burnologų proftechninę su labai gera įranga Be to naikinam įvairius verslo suvaržymus, tegu žmonės dirba ir užsidirba.


    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Mažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.
    Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Mažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.01, 22:23.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Būtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
    Su Taxi gaunasi siek tiek kitaip: burnologai naudotu daznai naujesnius ir kokybiskesnius irankius ir ne retu atveju pigiau uz odontologus. O odontologai savo ruoztu nemoketu mokesciu ir veiktu senos nusistovejusios mafijos istatymais, mojuotu kad pas juos legalus nors ir pagal praeito amziaus technologijas nupirktas grezimo aparatas, o realybeje naudoja statybine drele ir irankiu neplauna.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Būtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Galim formaliai uždrausti Yandex dėl "saugumo" priežasčių, bet nemanau, kad priešiškos šalies saugumui didelė problema rinkti reikiamą informaciją iš kitų pavežėjų kaip etaki ar uber serverių.
    Leiskime Kremliui atvirai užsiimti tokia veikla legaliai, nes jiems tai ir taip nėra "didelė problema"? Mkay.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet ką daryti, jei tuo ima naudotis priešiškos valstybės valdžia, su tikslu rinkti informaciją apie šalies gyventojus?
    Galim formaliai uždrausti Yandex dėl "saugumo" priežasčių, bet nemanau, kad priešiškos šalies saugumui didelė problema rinkti reikiamą informaciją iš kitų pavežėjų kaip etaki ar uber serverių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Skylė, nes paslaugos iš esmės yra vienodos. Tik vieni vadinami taksistais, o kiti pavėžėtojais. Keleivis dažnai net nesusigaudo, ar važiuoja su taksistu, ar su pavėžėtoju, nes skirtumai tik biurokratiniai kosmetiniai.
    Ne tik kosmetiniai, t.y. taxi išdažymas, pavežėjas tas pats kaip draugas atvažiavęs pavežti kur nors su savo automobiliu. Taxi tuo tarpu yra jau viešasis transportas, su keleivių draudimu, didesne technine priežiūra, valstybės kontrole, leidimais važiuoti VT juostomis, sustoti stotelėse ir t.t.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Londonas čia labiau išimtis, daugumoje pasaulio miestų Uber ir pan. pavežėtojai veikia be licencijų.
    Tai ir sakau, kad skylė įstatymuose. Nėra suagiklių. Nes tiek Uber, tiek Yandex taxi yra transporto kompanijos, teikančios mokamo asmeninio transporto paslaugas. Kaip taksi ar bet kokie kiti vežėjai. Ok jei tuo pasinaudoja Uber ir mes sutikom užmerkti akis priskirdami tai software kompanijai. Bet ką daryti, jei tuo ima naudotis priešiškos valstybės valdžia, su tikslu rinkti informaciją apie šalies gyventojus?
    Paskutinis taisė John; 2018.07.30, 14:12.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Matyt tokią kaip Londone?
    Londonas čia labiau išimtis, daugumoje pasaulio miestų Uber ir pan. pavežėtojai veikia be licencijų.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos
    Skylė, nes paslaugos iš esmės yra vienodos. Tik vieni vadinami taksistais, o kiti pavėžėtojais. Keleivis dažnai net nesusigaudo, ar važiuoja su taksistu, ar su pavėžėtoju, nes skirtumai tik biurokratiniai kosmetiniai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?
    Matyt tokią kaip Londone?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Skylė įstatymuose tokiu atveju.
    Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.
    Skylė įstatymuose tokiu atveju.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
    Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.

    Komentuoti:

Working...
X