Nu bet jus lygynat nesulyginamus dalykus. Statybininkai pas mus ir stato 9 klases baige de facto, tik laikantis reglamentu.
Jei lygynat su odontologais ar gydytojais tai yra visiskai skirtingi dalykai. Taksi licenzijai reikia 2 savaiciu kursu, minimaliai zinoti lietuviu kalba, iskaita kur dalis klausimu papildomai is bendru ziniu. Kas savo laiku turejo apriboti ubagu norinciu pasivadint taksistais srauta. Tie laikai jau praejo, dabar viso to nebereikia ir manau cia daugiau biurokratijos nei naudos. Nereikia nesamoningu palyginimu su daktarais. Kad man zmona vezt i darba kazkodel 2 savaiciu papildomu kursu nepraso.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Taksi Lietuvoje ir pasaulyje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalima dar statybininkus keisti pastatybininkais (labai pigiai ir labai kokybiškai):
Komentuoti:
-
Ne, geriau ietoj dabartinių 50 paragrafų, reguliuojančių taksi veiklą, parašom dar 50, kad jokie uberiai taksi centriukams nebekeltų grėsmės.
Prie to pačio reiktų pasižiūrėti, kur ir kokių didesnių verslo suvaržymų galima būti sukurti.
Komentuoti:
-
Galima dar statybininkus keisti pastatybininkais (labai pigiai ir labai kokybiškai):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.
Komentuoti:
-
Mažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.01, 22:23.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBūtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
Komentuoti:
-
Būtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Galim formaliai uždrausti Yandex dėl "saugumo" priežasčių, bet nemanau, kad priešiškos šalies saugumui didelė problema rinkti reikiamą informaciją iš kitų pavežėjų kaip etaki ar uber serverių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet ką daryti, jei tuo ima naudotis priešiškos valstybės valdžia, su tikslu rinkti informaciją apie šalies gyventojus?
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSkylė, nes paslaugos iš esmės yra vienodos. Tik vieni vadinami taksistais, o kiti pavėžėtojais. Keleivis dažnai net nesusigaudo, ar važiuoja su taksistu, ar su pavėžėtoju, nes skirtumai tik biurokratiniai kosmetiniai.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Londonas čia labiau išimtis, daugumoje pasaulio miestų Uber ir pan. pavežėtojai veikia be licencijų.Paskutinis taisė John; 2018.07.30, 14:12.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Matyt tokią kaip Londone?
Komentuoti:
-
Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Skylė įstatymuose tokiu atveju.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
Komentuoti:
Komentuoti: