Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Markered
    replied
    Noriu pasiteirauti apie darbą "Taxify" su jiems priklausančiu automobiliu, Toyota Prius. Koks atlyginimas, kokios sąlygos, darbo grafiko lankstumas ir pan.? Ačiū už atsakymą, domina tik nuomonės tų, kurie dirba arba dirbo čia neseniai. Darbas su savo automobiliu nedomina, nes maniškis tam per senas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Iš Vilniaus oro uosto į sostinės Jeruzalės rajoną senolę vežęs taksistas paprašė 80 eurų

    Naktį lėktuvu parskridusi senutė "patyrusiam taksistui" yra lengvas grobis. Ir daug metų niekas nepajėgia jų sutvarkyti.

    Močiutė nustėrusi paklausė, kodėl taip brangu, atsakė „neva jūs, močiute, seniai buvote Vilniuje, čia oro uosto taksi, jūs vien už iškvietimą sumokėtumėte 30 eurų
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1026282?copied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tau ir nereikia nieko gerbti. Valstybė turi ne vaidinti kurianti "laisvą" rinką, o sureguliuoti visus rinkos dalyvius vienodomis sąlygomis visiems. Ir kontroliuoti, kaip jų laikomasi. Tik to tereikia. Bet gi geriau tipo leisti rinkai viską išspręsti. O ji išsperendžia pačiu pigiausiu ir paprasčiausiu būdu, kaip pasidaryti babkes, už nieką neatsakyti, o vartotojai - tik pinigų šaltinis.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Reikia taikyti bent panašias taisykles kaip Uber: max 10 metų automobilis ir dalis problemų tikrai atkris (saugumas, mažesnis oro teršimas ir t.t.). Nebus palyginimų su 30 metų senumo dušmanais.
    Kitas aspektas, tai leisti atsiskaitymus pavežant tik per programą kortelių pagalba, jokių grynų. Reiškia bus mokami mokesčiai.
    Daugumos čia "garbinamų" taksi firmų yra nelegalumo, mokesčių slėpimo įsikūnijimas. Neturiu už ką jas gerbti.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.26, 20:04.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Reikia nustoti apsimetinėti, kad tas pavežėjimas kažkoks kitoks verlas ir kitokia paslauga. Paslauga tokia pati, tai ir reikalavimai turi būti tokie patys. Galbūt taksi taikoma ir perteklinių reikalavimų, tai galima juos apsvarstyti ir gal sušvelninti, kad tas verslas neatrodytų toks sudėtingas ir sumažėtų paskatos išsisukinėti.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.26, 18:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Idėja bloga. Vežti turi tie, kuriems tai verslas ar darbas. O ne bet kas ir su bet kuo. Todėl reguliacija neišvengiama, nes jau sugrįžo 30 metų senumo dušmanų laikai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Vis dėl to reguliacijos pavežejams reikia daugiau. Abstrakčiai apibendrinant: Iš esmės dabar bet kas gali vežti bet ką su bet kuo.

    Pati idėja yra labai gera ir aš ją palaikau, bet atsakomybė turėtų būti paskirstyta tolygiai.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Kaip „Yandex. Taxi“ ėmė Vilnių ir kuo čia dėtas Šimašius?
    https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...masius-/271065



    Įdomus interviu apie Yandexo verslą, Šimašias veiklą, šitokį taksi verslą ir jo reguliavimą.
    Tomas Peleckas - Zuoko politinis bendražygis, su Zuoku sėkmingai įgyvendinęs schemą kaip savivaldybės pinigais įkurtą taksi įmonę paversti privačia. Nelabai objektyvus šaltinis.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Aha, visiška verslo laisvė

    Pasak jo, neretai pavėžėjimo paslaugą teikiantys vairuotojai sustabdomi dėl to, kad vairuoja neblaivūs.
    Svarbu pabrėžti, kad deklaruojant norą vežti keleivius ir gaunant leidimą savivaldybėje, nėra prievolės įrodyti, kad asmuo apskritai turi teisę vairuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką ir reikėjo įrodyti. Bet visokie apie laisvas rinkas svaigstantys ims teisinti ir ginti.. Veikla iš esmės ta pati, kaip ir taksi ir visiems turi būti vienodos sąlygos.
    Kas dėl eTransport, tai ar tik jis nepriklauso Paleičikui ar kažkam iš jo klano. Nes mašinos buvo apklijuotos Lukoil lipdukais bent dar pernai. Šiemet lygtai jau ne.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Įkliuvo pavėžėjas, be teisių ir sergantis rimta liga – paaiškėjo, kad keleivius vežti gali beveik bet kas
    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78869783

    Vilniuje Kelių policijos pareigūnų surengtas reidas prieš savaitę buvo ne visai įprastas. Buvo sustabdytas bendrovės „eTransport“ automobilis, kuriuo buvo pavėžėjami keleiviai. Pareigūnams užkliuvo tai, kad vairuotojas žmones vežė nė neturėdamas teisės vairuoti. Pildant protokolą paaiškėjo, kad tai – ne vienintelė problema.
    Esmė papunkčiui apie "pavežėjų" verslą:
    1. Važinėja kažkoks "eTransport" be teisių;
    2. Epileptikas;
    3. Įmonė situacijos žiniasklaidai nekomentuoja;
    4. Anot Andžėjaus Dinikio, kuris yra Vilniaus savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjo pavaduotojas, teisė vežti keleivius lengvaisiais automobiliais įgyjama gavus individualios veiklos pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir deklaravus norą užsiimti šia veikla atitinkamo miesto savivaldybėje, o remiantis nuo šių metų sausio galiojančia tvarka, keleivius vežti gali kone kiekvienas, atitinkantis Kelių transporto kodekso nuostatas. Tai yra, turi teisėtai valdomą lengvajį automobilį, atitinkantį Saugais eismo automobilių keliais įstatymo nuostatas – įregistruotą, apdraustą, techniškai tvarkingą. Anot pašnekovo, nebūtina būti automobilio, su kuriuo dirbama, savininku, jis gali būti nuomojamas, tačiau deklaruojant veiklą reikės pateikti ir automobilio nuomos sutartį. Svarbu pabrėžti, kad deklaruojant norą vežti keleivius ir gaunant leidimą savivaldybėje, nėra prievolės įrodyti, kad asmuo apskritai turi teisę vairuoti.
    5. Specialistas pabrėžė ir tai, kad pavėžėjams, kitaip nei taksi vairuotojams, nėra privalomi kvalifikacijos kėlimo mokymai, atestavimo ir pan., nebent to reikalauja darbovietė.

    prisiliberalizavo...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaip aš jau ne kartą rašiau, kad reikia keisti įstatymus ir visokius taksi agregatorius, pavežėjus pastatyti į tas pačias sąlygas kaip ir visi kiti taksi. Tai, kad keleivis kviečia mašiną ne telefono skambučiu, o internetu ar programėle nėra joks pagrindas, kad šitoms firmelės ir pavežėjams negaliotų tie patys reikalavimai kaip ir taksi. Dar daugiau, dauguma jų net ir vadinasi taksi, apklijuoti šachmatais. O jau kai kurių firmų vairuotojų veiksmai gatvėse sugrąžino dušmanų laikus. Pernai su vienu tokiu turėjau reikalų, kai padarė avariją (užkabino mano mašiną iš važiuodamas iš šalutinės gatvės) ir aiškino, kad aš kaltas, kol neatvažiavo policija ir jam neišaiškino.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kaip „Yandex. Taxi“ ėmė Vilnių ir kuo čia dėtas Šimašius?
    https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...masius-/271065

    Tokio agresyvaus ir verslo logika nepagrįsto bandymo įeiti į rinką, kaip tai darė „Yandex. Taxi“, Vilnius dar nematė, interviu LŽ teigia vienos didžiausių Vilniaus taksi bendrovių A2B vadovas Tomas Peleckas. Kartu jis pastebi, kad sąlygas „Yandex. Taxi“ veikti sukūrė ne kas kitas, o buvęs teisingumo ministras, dabar Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius, kuris dabar bando stabdyti šios, įtarimų keliančios kompanijos veiklą.
    Įdomus interviu apie Yandexo verslą, Šimašias veiklą, šitokį taksi verslą ir jo reguliavimą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie rusų darbo etiką - https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...otojus-/270895
    Vienoje „Facebook“ pavežėjų grupėje vairuotojas Jurgis (tikrasis vardas redakcijai žinomas) pasidalino įrašu, kuriame papasakojo kaip jį mėgino verbuoti dirbti „Yandex. Taxi“. Priėmus užsakymą vyrui paskambino nepažįstamas numeris ir rusų kalba paklausė, ar telefone turi „Yandex. Taxi“ programėlę. Pavežėjui atsakius, kad neturi, pasipylė aibė kitų klausimų – ar nenorėtų jos turėti, būti užregistruotas ir iš karto pradėti dirbti. Jurgis pasiteiravo iš kur skambinantysis gavo jo numerį ir išgirdo atsakymą, kad skambina pavežėją išsikvietęs žmogus. Jurgiui atvykus į iškvietimo vietą užsakymas buvo atšauktas.

    „Būna nutikimų, kad skambina, būna nutikimų, kad tiesiog išsikviečia mašiną, sėda mergina, važiuoja ir pamažu pradeda kamantinėti – ką manai apie „Yandex“, gal nori pabandyti ir taip toliau. Keisčiausia, kad visa tai vyksta rusų kalba. Teko girdėti, kad prisiveža žmonių, apmoko ir tada jie skambina arba patys kviečiasi taksi, tuomet vairuotojams žada aukso kalnus“, – pasakojo Jurgis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    This British startup thinks it has a crucial competitive advantage over Google, Uber, and Apple in the race to launch driverless cars in Europe
    Aug. 13, 2018
    Company is preparing for its first driverless test on public roads before the end of 2018. FiveAI wants bring a shared driverless taxi service to London by next year, and beat Uber and Waymo with the technology in Europe. Its autonomous tech will navigate "difficult" European cities better than the competition.
    https://www.businessinsider.com/five...aign=buffer-bi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pavežėjus reikia raukti, nes tai iš esmės taksi ir jiems turi būti taikomi tie patys reikalavimai. Ir nereikia čia bliauti apie verslo varžymą. Verslo sąlygos turi būti visiems vienodos - tai yra teisinga. O jei jos nevienodos, tai čia ir yra verslo varžymas, nesąžininga konkurencija įstatyminiame lygmenyje ir t.t.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Dėl mokesčių abejočiau. Galima pamanyti, kad pavėžėtojai kažkokius sąžiningumo egzaminus išlaiko. Aišku, kad taksistai susigalvoję daugiau visokių "apėjimų", nes jiems taikoma daugiau reikalavimų.

    Konkuruoti sunku, nes taksi automobiliams taikoma tiek reikalavimų, kad su jais pasivyti nekontroliuojamų „laisvūnų“ neįmanoma – juolab kad tokiems vairuotojams netaikoma jokių kvalifikacinių reikalavimų. Be to, taksi firmų automobiliams reikia kur kas dažniau atlikti techninę apžiūrą, jiems taikomi didesni draudimo įkainiai ir pan. Asociacijos atstovai įtaria, kad pavėžėjimo rinkoje sukasi didelės juodųjų pinigų sumos. Vilniaus savivaldybės atstovai teigia neturintys priemonių kontroliuoti šios rinkos, keleivių saugumo, juolab – pajamų apskaitos. Neoficialiai net prasitaria: laukiama kokio nors neeilinio precedento, kad būtų galima imtis konkrečių priemonių.
    Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2017/07/...#ixzz5N0Y2itIc
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.02, 10:47.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Vel gi lyginat taksi su aviacija.. nu come on. Pavezejai esu tikras nuslepia maziau mokesciu nei oficialios taksi imones. Darbuotoju atranka yra grubiai tokia pat. Uber masinos gali buti iki 10 metu senumo, tuo tarpu paprastu taksi nors ir 25 metu grabai. Paprasta taksi sistema issigime, viskas, tai mafijozine korupcine schema, kurios minusu taip ir neisejo nugaleti per n metu.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Taip, taksi paslauga gerokai paprastesnė ir ten tų didelių reglamentavimų gal ir nereikia. Kita vertus, pvz., Londono taksi vairuotojo egzaminas garsėja savo sudėtingumu.
    Pagrindinė mintis buvo, kad tą reglamentavimą reikėtų suvienodinti ir nedaryti dirbtinio skirtumo tarp taksistų ir pavėžėtojų, kurie teikia tokią pačią paslaugą.
    Kažkas panašaus aviacijoje atsiradusios mažų kainų bendrovės (kitoks verslo modelis). Reikalavimai juk visiems vienodi ir niekas nevaidina jų paskraidintojais
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.02, 10:11.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Esmė ne tame. Čia tikriausiai daugiau yra ironizuojama. Tiesiog kažkada sumąstyta paslauga vadinama "pavežėjimu" iš esmės yra išsikreipė, beveik niekas realiai nieko nepavežinėja. Realiai dabar ji niekuo nesiskiria nuo kitų taxi paslaugų. Juolab, kad jos patobulėjo ir irgi naudoja panašias internetines platformas.

    Sunku su kažkuo paprastesniu palyginti. Sakykime, maitinimo versle būtų dvi kategorijos paslaugų: kulinarai ir virėjai. Kulinarijos meistrams galima dirbti pagal išskirtines licencijas, jiems netaikomi jokie reikalavimai dėl higienos, patalpų ir pan. (bet savireguliacija išlieka, nes liaudyje jie kotiruojami kaip aukštesnė kasta), o virėjų paslaugas gali teikti tik UAB, samdanti darbuotojus pagal sutartis, turinčios visas licencijas, besilaikančios nustatytų begalės reglamentų. Iš pirmo žvilgsnio kulinarų ir virėjų restoranai turėtų būti vienodi, tačiau realiai rinka išryškintų skirtumus.
    Paskutinis taisė Sula; 2018.08.02, 10:05.

    Komentuoti:

Working...
X