Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    35 maršrutas bus nukreiptas į Birelius - vadinasi, Ožkinių gyventojai dabar turės du maršrutus (35 ir 65), vienas važiuos į Pagubę, kitas į Birelius. Norint nuvažiuoti į miestą, reiks Žaliųjų Ežerų gatvėje persėsti į kitą maršrutą. Bet juk Žaliųjų Ežerų maršrutai važiuoja tik iki Žalgirio gatvės (turiu omeny 36, nes 66 bus sutrumpintas Kurklių st. - Skirgiškės). Nori iš Ožkinių nuvažiuoti iki Centro ? Be dviejų persėdimų nepavyks
    Ne 35, o 76
    76 autobusų maršruto trasa yra trumpinama iš Birelių iki Ožkinių per Naujuosius Verkius. Ožkiniai - Naujieji Verkiai - Balsių g. - Sakališkės - Bireliai
    Maršruto gatvės (Ožkinių g., Popieriaus g., Žaliųjų ežerų g., Visalaukio g., Ragučio g., Bubilo g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Birelių g.), planuojama, kad šiuo maršrutu dirbs dviašiai autobusai (12 metrų).
    36 Žalgirio g. - Kalvarijų g. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė
    Maršruto gatvės: (Verkių g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Pagubės g.), planuojama, kad pastoviai dirbs triašiai autobusai (18 metrų ir daugiau);

    65 maršruto autobusai kursuos pro naująjį vaikų darželį Aušrinės gatvėje
    Maršruto gatvės: (Ožkinių g., Popieriaus g., Žaliųjų ežerų g., Visalaukio g., Bulvikio g., Balsių g., Bubilo g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Pagubės g.), planuojama, kad dirbs mažos talpos autobusai (dabar dirba midi talpos autobusai šiame maršrute).

    66 maršruto trasa trumpinama iki Kurklių st.
    Žaliųjų ežerų g. (Kurklių st.) - Europos parkas - Skirgiškės
    Maršruto gatvės (Žaliųjų ežerų g., Europos parko g., Skirgiškių g.), planuojama, kad šiuo maršrutu dirbs dviašiai autobusai (12 metrų).

    35 lieka įprastu maršrutu iki Žalgirio st., ir iš Ožkinių važiuos įprastai, neliks maršruto iki Ateities g.

    Iš Ožkinių bus šie maršrutai 35, 65, 76.

    Tad prašom savo įrašą pataisyti, nes Jūsų įraše yra netikslios informacijos.
    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2024.01.07, 06:26.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tačiau 11 aptarnaus midi autobusai, tad didesnis kursavimas atpirks sumažėjusią talpą.
    11 ir dabar aptarnauja Transrevio midi autobusai. Štai tokie (nuotr. iš Transrevio feisbuko puslapio):

    Click image for larger version

Name:	307184837_3289577464613930_5088921896547333981_n.jpeg
Views:	360
Size:	148,8 kB
ID:	2102145

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    2020 m. rašiau į Cyclocity, ar yra planuose dviračių punktų plėtra, tai gavau tokį atsakymą.

    Dėkojame, kad kreipiatės į mus, tačiau dabartiniai punktai yra suderinti su Vilniaus miesto savivaldybe specialia sutartimi ir dabartinis punktų planas artimiausius metus nekis.
    Iš tiesų tai liūdna, nes tie dviračiai vis dar turi paklausą, o naujų punktų niekada ir nestatė naujų. Juk vien per pastaruosius 5 metus labai padaugėjo darbo vietų NMC ar gyventojų šalia centro kaip Markučiai, Paupys, Šnipiškės.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Gal kas žino ar SĮ "Susisiekimo paslaugos" (judu.lt) turi sutartis ar bendradarbiauja su Bolt paspirtukais, Cyclocity ir Scoot911, kad šias dalijimosi platformas oficialiai nurodo savo internetiniame puslapyje?
    Rašo, kad jie neturi jokių sutarčių.
    Klausiau štai ko:
    Policijos atsakyme Seimo kontrolierei yra teigiama, kad „Vilniaus miesto savivaldybė yra išdavusi leidimą uždarajai akcinei bendrovei „Bolt Services LT“ vykdyti elektrinių paspirtukų nuomos veiklą Vilniaus mieste.“

    Prašau informuoti kur galima susipažinti su tuo leidimu, kokiu sprendimu jis yra išduotas ir kokios dar įmonės bei kokiomis sąlygomis yra gavusios leidimus naudotis miestui priklausančia viešąja infrastruktūra.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-01-06 22-11-34.png
Views:	514
Size:	79,1 kB
ID:	2102110

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Gal kas žino ar SĮ "Susisiekimo paslaugos" (judu.lt) turi sutartis ar bendradarbiauja su Bolt paspirtukais, Cyclocity ir Scoot911, kad šias dalijimosi platformas oficialiai nurodo savo internetiniame puslapyje?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Beje, vienas labai negeras dalykas šiose maršrutų korekcijose - nei vienas iš Liepkalnio gatvės maršrutų (12, 19, 82) nebevažiuos iki Stoties, vietoj to trumpinami iki naujojo autobusų parko Liepkalnio gatvėje. T.y. faktiškai šitie maršrutai bus sugriauti, nes nebelieka jokios normalios persėdimo galimybės. Na taip, naujajame autobusų parke bus kažkokia galimybė persėsti į naują maršrutą Nr. 5 važiuojantį į Karoliniškes, nu bet c'mon, o ką daryti žmonės iš Salininkų ar Rudaminos, kuriems reikia į Centrą, ne į Karoliniškes ??? Vietoje stoties, kur yra n+k maršrutų ir persėdimo galimybių, dabar bus palikta tik viena galimybė į kažkokį randominį maršrutą į Karoliniškes.

    Taupoma rida ? Nu ok, bet kodėl tada kituose maršrutuose nuspręsta daryti tokias nesąmones kaip kad 8 maršutą paleisti V.A.Graičiūno gatve, kur jis dubliuos 25 (Fermentų ir Kirtimų gatvės bus paliktos išvis be susisiekimo)

    35 maršrutas bus nukreiptas į Birelius - vadinasi, Ožkinių gyventojai dabar turės du maršrutus (35 ir 65), vienas važiuos į Pagubę, kitas į Birelius. Norint nuvažiuoti į miestą, reiks Žaliųjų Ežerų gatvėje persėsti į kitą maršrutą. Bet juk Žaliųjų Ežerų maršrutai važiuoja tik iki Žalgirio gatvės (turiu omeny 36, nes 66 bus sutrumpintas Kurklių st. - Skirgiškės). Nori iš Ožkinių nuvažiuoti iki Centro ? Be dviejų persėdimų nepavyks

    Su 3 maršrutu irgi kažkokia nesąmonė - pradės darbą Salininkuose, tada pro Dilgynę atgal į Salininkus ir į Vaidotus. Primenu, jog Metalo ar Meistrų gatvėse šis maršrutas yra vienintelis. Ir dabar norint nuvažiuoti iš ten į miestą, to padaryti nebepavyks - vienintelis kelias bus į Salininkus. Nu tai sorry, bet kas tokiu maršrutu naudosis ? Ir kodėl tuomet padarytas toks lankstas, Salininkai - Dilgynė - Salininkai - Vaidotai, vietoje tiesiog Dilgynė - Salininkai - Vaidotai ? Ridos taupyti jau nebereikia ?
    Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.06, 19:42.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tokių maršrutų, kuriems šiai dienai infrastruktūra visdar yra nepritaikyta, yra ir daugiau - pvz.: 116 maršrutą numatyta nukreipti Taurupės gatve (į Pilaitę). 55 maršrutą numatoma paleisti Mykolo Lietuvio gatve, kas irgi šiek tiek kelia nuostabą, kaip ten sutilps dvigubi autobusai. Bet gerai, kad atsiranda normalesnis tos Vilniaus dalies susisiekimas su miestu, bei nauja Laisvės pr. - Ukmergės g. jungtis

    Maršrutas Nr. 3 sukuria naują labai reikalingą studentams jungtį Santariškės - Saulėtekis. Taip pat pagers Verslo trikampio susisiekimą su Antakalniu ir šiauriniais Žirmūnais (į Santariškes tokiais ratais kvadratais ko gero niekas iš Verslo trikampio nevažinės). Aišku, klausimas, ar tikrai reikia tokio ilgo maršruto, galbūt būtų buvę protingiau jį išskaidyti į du, nes kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė atsiranda rizika jo nereguliarumui.

    Maršrutas Nr. 4 ko gero skirtas greitesniam Saulėtekio studentų susisiekimui su Stotimi - kiek žinau, VU studentų atstovybė kažkada buvo susitikusi su JUDU atstovais, ir viena iškeltų problemų buvo komplikuotas Saulėtekio susisiekimas su Stotimi. Tai dabar ši problema bus išspręsta


    Tačiau 11 aptarnaus midi autobusai, tad didesnis kursavimas atpirks sumažėjusią talpą.

    Beje, panašu kad šis maršrutas bus atkurtas senąja savo trasa, kuria važiavo iki 200X m. - Islandijos, Liejyklos, Stuokos-Gucevičiaus gatvėmis (nors ten dabar įvestas kilpinis eismas, tai įdomu kaip išspręs šią problemą), atgal - Subačiaus gatve pro Rotušę, Vokiečių, Vilniaus gatvėmis
    Maršrutas 3 nesukuria nieko naujo. Santariškės - Saulėtėkis sutaupomas vienas persėdimas, nors tiek 1G, tiek 5G kursuoja labai dažnai (be to, yra ir kiti autobusai, važiuojantys nuo Pramogų arenos tiek Santariškių, tiek Saulėtekio kryptimi - sumaniau būtų nukreipti kurį nors iš Žaliųjų Ežerų maršrutų per Žvalgų ir Žirmūnų g. toje atkarpoje). Toliau jis važiuoja Antakalnio g., kur ir taip gausu VT reisų. Vienintelė naudinga atkarpa yra turbūt Goštauto gatvės ir Žemaitės g. prijungimas, nes nuo Žaliojo iki buv. telekomo pastato turbūt greičiau važiuoti per Goštauto ir Pietario, o ne per Lukiškes ir Konarskio g.

    Šiek tiek keista, jei tokia studentų motyvacija dėl 4 maršruto. Galbūt didesnė problema yra tai, kodėl nepagerinamos sąlygos tam pačiam 2 troleibusų maršrutui, dabar jis suka tą garbės ratą prie Operhauzo. Maršrutas 4 būtų dar geresnis, jei pagaliau atsirastų koks nors maršrutas tarp Liepkalnio ir Zarasų g. tilto, nes taip aplenkiamas Senamiestis. Deja bet to maršruto net nereikėtų, pakaktų naujai planuojamo maršruto Nr. 2, jei būtų galima patogiai persėsti tiek prie Olandų, tiek prie Tuskulėnų žiedų. To maršruto 4 visiškai užtektų iki kokio Šiaurės miestelio, nebūtina leisti iki Dvarčionių. Bet turbūt studentams neužtenka transporto kursavimo Plytinės gatvėje, ten padaugėjo visokių mokslo institucijų pastaraisiais metais.

    Užupio problema šiaip kita, kad VT kursuoja tik viena kryptimi, Filaretų g., Krivių g. visai neaptarnaujami.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Sumečiau ant žemėlapio. Atkreipkite dėmesį, kad keli maršrutai (5 ir 7) numatyti dar neegzistuojančiose gatvėse.
    Kadangi neaiškūs galiniai taškai, tai padėjau "kažkur ten".
    Panašu kad Nr. 1 tai 29 maršrutas. Džiugu kad atsiras maršrutai naujose atkarpose, ypač 2. Nelabai žinau, kam reikalingas pvz. Nr. 3, kuris dubliuoja 1G, Antakalnio troleibusų maršrutus, Panašiai ir su 4 numeriu. Turbūt kažkokus maršrutus tikrai karpys. Geriau pagerintų persėdimo sąlygas, vietoje to, kad būtų gainiojami autobusai po visą miestą.
    Tokių maršrutų, kuriems šiai dienai infrastruktūra visdar yra nepritaikyta, yra ir daugiau - pvz.: 116 maršrutą numatyta nukreipti Taurupės gatve (į Pilaitę). 55 maršrutą numatoma paleisti Mykolo Lietuvio gatve, kas irgi šiek tiek kelia nuostabą, kaip ten sutilps dvigubi autobusai. Bet gerai, kad atsiranda normalesnis tos Vilniaus dalies susisiekimas su miestu, bei nauja Laisvės pr. - Ukmergės g. jungtis

    Maršrutas Nr. 3 sukuria naują labai reikalingą studentams jungtį Santariškės - Saulėtekis. Taip pat pagers Verslo trikampio susisiekimą su Antakalniu ir šiauriniais Žirmūnais (į Santariškes tokiais ratais kvadratais ko gero niekas iš Verslo trikampio nevažinės). Aišku, klausimas, ar tikrai reikia tokio ilgo maršruto, galbūt būtų buvę protingiau jį išskaidyti į du, nes kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė atsiranda rizika jo nereguliarumui.

    Maršrutas Nr. 4 ko gero skirtas greitesniam Saulėtekio studentų susisiekimui su Stotimi - kiek žinau, VU studentų atstovybė kažkada buvo susitikusi su JUDU atstovais, ir viena iškeltų problemų buvo komplikuotas Saulėtekio susisiekimas su Stotimi. Tai dabar ši problema bus išspręsta

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Įdomu dar ir tai, kad planuojama reikšmingai dažninti kai kurių maršrutų kursavimą. Pavyzdžiui, 11 maršrutui numatyti 4 išvykimai per valandą piko metu kas 11-16 min, kai dabar yra 2. Analogiška situacija ir su dalimi kitų maršrutų, pavyzdžiui 55. Gerai dar ir tai, kad nepastebėjau, jog mainais į dažnesnį kursavimą būtų masiškai mažinama transporto priemonių talpa.
    Tačiau 11 aptarnaus midi autobusai, tad didesnis kursavimas atpirks sumažėjusią talpą.

    Beje, panašu kad šis maršrutas bus atkurtas senąja savo trasa, kuria važiavo iki 200X m. - Islandijos, Liejyklos, Stuokos-Gucevičiaus gatvėmis (nors ten dabar įvestas kilpinis eismas, tai įdomu kaip išspręs šią problemą), atgal - Subačiaus gatve pro Rotušę, Vokiečių, Vilniaus gatvėmis
    Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.06, 14:49.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    O tai pala, kokia situacija su tais trim maršrutais, kurie buvo įtraukti į maršrutų paketą praeito konkurso metu (kur buvo berods 9 maršrutai overall, 6 startavo 2022m. rugpjūtį, ir liko dar 3 - kiek atsimenu, turėjo būti į Kelmijos sodus, į Riovonis ir berods į Ivaniškes). Ar jie tiesiog užmiršti ir nukeliavo į nebūtį ?

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    PS. Nauji maršrutai - eilinis špatliaus patepimas ant šūdo. Geriau nei yra, bet nieko, kas iš esmės pagerintų susisiekimą. Ir nė vieno naujo greitojo maršruto?
    kaip suprantu, buvo planai 29 paversti 7G - čia turbūt tasai pirmas maršrutas III pakete
    Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.06, 14:11.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Pilaitis Tai kad pertraukos netrukdo taktiniam tvarkaraščiui.
    Deja, bet trukdo, juk buvau tau kažkada AŽ paaiškinęs visą Vilniaus tvarkaraščių problematiką

    Esi rašęs keletą straipsnių dėl taktinių tvarkaraščių. Gal tau teko atrasti daugiau pavyzdžių (ne tik iš Vokietijos su šeštadalio taisykle) iš kitų šalių, kur taikomi taktfahrt'ai? Lietuvoje yra gana griežti vairuotojų poilsio ir darbo režimo reikalavimai ir po 4,5 valandos yra būtina bent 40 (kai kur rašo, kad 45) minučių pertrauka. Vilniuje prieš maždaug dešimtmetį kai kuriuose priemieščiuose bandyta diegti praktiką, kad taikytos dvi pietų pertraukos po 20 minučių priemiesčių (kaip 12, 78) maršrutuose, bet galiausiai tam labai pasipriešino vairuotojai, iki tokio lygio, kad dabar petraukos daromos visai valandai. Būsiu dėkingas už informaciją.
    Turbūt supratau, ką jis turėjo omenyje - ''ilsisi'' tik vairuotojas, o jo autobusą tuo metu vairuoja kitas žmogus (arba kad iki pietų dirbi su vienu autobusu, popiet su kitu). Deja, bet Vilniuje tai nepavyks - beveik visi vairuotojai yra ''prirašyti'' prie konkrečios transporto priemonės ir tikrai nenorės, kad transporto priemonę, kuria jie rūpinasi, vairuotų kažkas kitas
    Fun fact - noras vairuotojus ''atrašyti'' buvo viena iš VVT streiko priežasčių.


    Nesupraskit neteisingai - aš esu visom už, kad sįspui p*st protą dėl tokių nesąmonių:
    Click image for larger version  Name:	22 pietus.png Views:	1 Size:	8,5 kB ID:	2101987
    Čia visiškai niekas netrukdė turėti taktą pvz. 20 ir 50 juoduose kvadratuose ir 03 ir 33 raudoname kvadrate - bet kol Lietuvoje vairuotojai bus prirašomi prie autobuso ir galios 45 minučių pietų reikalavimas, tol be papildomų autobusų pietų takto užkamšymas neįmanomas.


    Kiek suprantu, absoliuti dauguma tvarkaraščių V. Europoje (šimtuose miestų) veikia be papildomų autobusų pertraukų užkamšymams.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    26m troliebusai stotelėse "netilpo", o 26 autobusai jau tilps? Juodoji VVT magija.
    Metrobuse "užmiršo" dėžutę nuo viskio, todėl tilps.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Pilaitis Tai kad pertraukos netrukdo taktiniam tvarkaraščiui. Kiek suprantu, absoliuti dauguma tvarkaraščių V. Europoje (šimtuose miestų) veikia be papildomų autobusų pertraukų užkamšymams. Specialiai parašiau straipsnelį, kur pacitavau mokslinį straipsnį su tvarkaraščių sudarymo principais:

    Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų

    .
    Kol VMS už transportą atsako seni perdylos, dirbantys 20 metų ir VVT darbuotojai neturintys patirties ar išsilavinimo su VT, tai tokių permainų tikėtis neverta. Ir tiek straipsnyje, tiek faktiškai vertinant galimus pokyčius (pvz. naujus parkus su mažesnėm nulinėm ridom) išlaidos VT netgi mažėtų, tačiau, matyt tie patys perdylos ir jų bičiuliai, nenorėtų, kad finansai būtų naudojami optimaliau.
    Bendrai, sutinku su John, jeigu žinoti, koks transportas yra Vakarų Europoje (kad ir Lenkijoje) ir tada pirmą kartą pamatyti VVT, tai įspūdis bus prastas. Beviltiškai prastas.

    PS. Nauji maršrutai - eilinis špatliaus patepimas ant šūdo. Geriau nei yra, bet nieko, kas iš esmės pagerintų susisiekimą. Ir nė vieno naujo greitojo maršruto?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    26m troliebusai stotelėse "netilpo", o 26 autobusai jau tilps? Juodoji VVT magija.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai ir sako kad čia ne taktinis, o labiausiai taktinis grafikas Vilniuje. O tie išsimušimai 9-10 val. ir pavakarę ir yra pavyzdys, kad dėl poilsio pertraukų taktas nutrūksta.

    Šiaip labai įdomu, bet juk kiti miestai problemą kažkaip sprendžia, ir turbūt specialiai nepridėdami autobusų vien skylei užpildyti.
    Pilaitis Tai kad pertraukos netrukdo taktiniam tvarkaraščiui. Kiek suprantu, absoliuti dauguma tvarkaraščių V. Europoje (šimtuose miestų) veikia be papildomų autobusų pertraukų užkamšymams. Specialiai parašiau straipsnelį, kur pacitavau mokslinį straipsnį su tvarkaraščių sudarymo principais:

    Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų


    Žinoma, šeštadalio taisyklė ne vienintelis variantas...
    Paskutinis taisė taccido; 2024.01.06, 02:34.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nelabai čia taktinis, tik tiek kad pasikartoja minutės, bet neišlaikomas vienodas tarpas. Dešimtą valandą tik du išvykimai dešimties minučių skirtumu, iki tol 33 min. tarpas, po to ale taktas 25 min. Juk visvien tokią liniją aptarnauja ne vienas autobusas?
    Tai ir sako kad čia ne taktinis, o labiausiai taktinis grafikas Vilniuje. O tie išsimušimai 9-10 val. ir pavakarę ir yra pavyzdys, kad dėl poilsio pertraukų taktas nutrūksta.

    Šiaip labai įdomu, bet juk kiti miestai problemą kažkaip sprendžia, ir turbūt specialiai nepridėdami autobusų vien skylei užpildyti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Neįmanoma, nes dėl pietų (apie 40-60 min) atsiranda ''skylės'', kurių kamšymui reikėtų visiškai atskiro autobuso su atskiru vairuotoju. Pvz. labiausiai taktinis tvarkaraštis Vilniuje - vairuotojų pietų metu (9-10 val., 17 val.) taktas išsimuša.
    Click image for larger version

Name:	22.png
Views:	615
Size:	50,5 kB
ID:	2101865
    Nelabai čia taktinis, tik tiek kad pasikartoja minutės, bet neišlaikomas vienodas tarpas. Dešimtą valandą tik du išvykimai dešimties minučių skirtumu, iki tol 33 min. tarpas, po to ale taktas 25 min. Juk visvien tokią liniją aptarnauja ne vienas autobusas?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Dar vienas labai įdomus dalykas. Savivaldybės posėdis balandžio mėnėsį (su time tag):


    Panašu, kad anksčiau buvo ketinama konkursuoti daugiau maršrutų - čia pateikto II paketo rinkos konsultacijoje nėra:
    Click image for larger version  Name:	ii pak.png Views:	1 Size:	495,5 kB ID:	2101871
    Įdomu, kas atsitiko, dėl ko taip pasikeitė planai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    O ką turi bendro taktiniai tvarkaraščiai su pietų pertraukomis ir darbo-poilsio režimu? Negi neįmanoma suorganizuoti normalių intervalų suteikiant vairuotojams laiko poilsiui ir pietų pertraukai?
    Neįmanoma, nes dėl pietų (apie 40-60 min) atsiranda ''skylės'', kurių kamšymui reikėtų visiškai atskiro autobuso su atskiru vairuotoju. Pvz. labiausiai taktinis tvarkaraštis Vilniuje - vairuotojų pietų metu (9-10 val., 17 val.) taktas išsimuša.
    Click image for larger version

Name:	22.png
Views:	615
Size:	50,5 kB
ID:	2101865

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    O ką turi bendro taktiniai tvarkaraščiai su pietų pertraukomis ir darbo-poilsio režimu? Negi neįmanoma suorganizuoti normalių intervalų suteikiant vairuotojams laiko poilsiui ir pietų pertraukai?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    15. Prie šios techninės specifikacijos pateikiami 1 lentelėje nurodytų viešojo transporto
    maršrutų eismo tvarkaraščiai. Tvarkaraščiai sudaryti atsižvelgiant į kokybinius ir kiekybinius
    reikalavimus viešojo transporto eismo organizavimui. Į VT tvarkaraštį neįtraukiamas vežėjų
    vairuotojų darbo-poilsio laikas. Vežėjas pats atsako už vairuotojų darbo-poilsio režimo, atitinkančio
    nustatytus reikalavimus, planavimą ir organizavimą tvarkaraščio vykdymo metu
    Būtų buvęs puikus pagrindas taktiniams tvarkaraščiams - vairuotojų pietūs ir darbo-poilsio režimo paisymas buvo vienas tų veiksnių, dėl kurių posovietinėje erdvėje taktiniai tvarkaraščiai neišplito. Deja...

    Komentuoti:

Working...
X