Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Dar vienas labai įdomus dalykas. Savivaldybės posėdis balandžio mėnėsį (su time tag):


    Panašu, kad anksčiau buvo ketinama konkursuoti daugiau maršrutų - čia pateikto II paketo rinkos konsultacijoje nėra:
    Click image for larger version  Name:	ii pak.png Views:	1 Size:	495,5 kB ID:	2101871
    Įdomu, kas atsitiko, dėl ko taip pasikeitė planai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    O ką turi bendro taktiniai tvarkaraščiai su pietų pertraukomis ir darbo-poilsio režimu? Negi neįmanoma suorganizuoti normalių intervalų suteikiant vairuotojams laiko poilsiui ir pietų pertraukai?
    Neįmanoma, nes dėl pietų (apie 40-60 min) atsiranda ''skylės'', kurių kamšymui reikėtų visiškai atskiro autobuso su atskiru vairuotoju. Pvz. labiausiai taktinis tvarkaraštis Vilniuje - vairuotojų pietų metu (9-10 val., 17 val.) taktas išsimuša.
    Click image for larger version

Name:	22.png
Views:	606
Size:	50,5 kB
ID:	2101865

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    O ką turi bendro taktiniai tvarkaraščiai su pietų pertraukomis ir darbo-poilsio režimu? Negi neįmanoma suorganizuoti normalių intervalų suteikiant vairuotojams laiko poilsiui ir pietų pertraukai?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    15. Prie šios techninės specifikacijos pateikiami 1 lentelėje nurodytų viešojo transporto
    maršrutų eismo tvarkaraščiai. Tvarkaraščiai sudaryti atsižvelgiant į kokybinius ir kiekybinius
    reikalavimus viešojo transporto eismo organizavimui. Į VT tvarkaraštį neįtraukiamas vežėjų
    vairuotojų darbo-poilsio laikas. Vežėjas pats atsako už vairuotojų darbo-poilsio režimo, atitinkančio
    nustatytus reikalavimus, planavimą ir organizavimą tvarkaraščio vykdymo metu
    Būtų buvęs puikus pagrindas taktiniams tvarkaraščiams - vairuotojų pietūs ir darbo-poilsio režimo paisymas buvo vienas tų veiksnių, dėl kurių posovietinėje erdvėje taktiniai tvarkaraščiai neišplito. Deja...

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Sumečiau ant žemėlapio. Atkreipkite dėmesį, kad keli maršrutai (5 ir 7) numatyti dar neegzistuojančiose gatvėse.
    Kadangi neaiškūs galiniai taškai, tai padėjau "kažkur ten".
    Panašu kad Nr. 1 tai 29 maršrutas. Džiugu kad atsiras maršrutai naujose atkarpose, ypač 2. Nelabai žinau, kam reikalingas pvz. Nr. 3, kuris dubliuoja 1G, Antakalnio troleibusų maršrutus, Panašiai ir su 4 numeriu. Turbūt kažkokus maršrutus tikrai karpys. Geriau pagerintų persėdimo sąlygas, vietoje to, kad būtų gainiojami autobusai po visą miestą.

    Click image for larger version  Name:	nauji_mars.jpg Views:	1 Size:	907,9 kB ID:	2101803
    Paskutinis taisė Zefyras; 2024.01.05, 12:21.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Taip ir atsakei į John klausimą, vadinasi reikės sodinti prie vairo Petrą arba kokį Algį, nes Janinai turbūt nepavyks pravažiuot
    Janina pati minėjo, kad per Pedagoginio žiedą jai pravažiuoti su įprastu dvigubu 4G autobusu užtruko "pusę valandos". Tai su šituo gal apie valandą užtruks.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip pat, kaip Petras per Kauno žiedus pravažiuoja. Kauno to 25 m. ilgio autobuso maršrutas, per 6 žiedus važiuoja:

    https://www.stops.lt/kaunas/#bus/37/a-b/15/map
    Taip ir atsakei į John klausimą, vadinasi reikės sodinti prie vairo Petrą arba kokį Algį, nes Janinai turbūt nepavyks pravažiuot

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip tada 4G autobuso vairuotoja Janina per Pedagoginio žiedą poravažiuos?
    Taip pat, kaip Petras per Kauno žiedus pravažiuoja. Kauno to 25 m. ilgio autobuso maršrutas, per 6 žiedus važiuoja:

    https://www.stops.lt/kaunas/#bus/37/a-b/15/map

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O tam 4G tikrai tie metrobusai reikalingi maršrute iki pat Saulėtekio? Negeriau sukurt dar vieną greitąjį Pilaitė-Žaliasis tiltas ir juos geriau išnaudot?

    Kitas klausimas, tie metrobusai masiškai kiek matydavau arba dyzeliai arba troleibusai. Dyzeliai galės būt iki 2029 paskui mesis lauk arba keliaus už laužo kainą į rytus. Ar klystu ir gaminami jie dujiniai?
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.01.05, 11:39.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei nėra A juostų, nėra tikslo iš tokio maršruto, dėl kamščių važiuos ilgiau nei Kalvarijų g., kur beveik visur jau A juostos yra.
    Aš komentavau idėją paleisti ekspresinius maršrutus per šitas gatves. Manau, kad A juostų buvimas tokiu atveju savaime suprantamas. Jei A juostų nebūtų, tada jūs teisus, tokie maršrutai tikrai važiuotų ilgiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Dar tiktų greitasis Riešė - Oro uostas per Geležinio vilko ir Tūkstantmečio gatves su sustojimais ties Visoriais - Mokslininkų g., Ateities, Ozo, Konstitucijos, Savanorių gatvių sankryžomis/žiedais ir Naujininkais.
    Jei nėra A juostų, nėra tikslo iš tokio maršruto, dėl kamščių važiuos ilgiau nei Kalvarijų g., kur beveik visur jau A juostos yra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Taip.
    Keista, kad visai neseniai valdžia argumentavo, jog tramvajaus nereikia, nes nėra tiek keleivių (srautų). O dabar kažkokio 4G maršruto talpą nori didinti.
    Kuom tai susiję? Nes šio autobuso talpa toli gražu neprilygsta tramvajaus galimybėms. Šiam momentui tokio autobuso užpildymas yra pervežimo poreikio lubos. Tai kam tada tramvajus, jei be jokių papildomų investicijų, tą gali atlikti autobusas/troleibusas?

    Norint išsigryninti poreikį tramvajui, visa pirma turime užbaigti A linijų tinklą, įrengti patogius persėdimo mazgus su peronais. Tada suorganizuoti marštrutus, kurie būtų būsimo tramvajaus dubleriai ir pagal tų maršrutų apkrovimą jau galima vertinti faktinį poreikį. Nes tie tramvajaus planavimai, kur jo linijos piešiamos esamose gatvėse "neužkabinant" svarbių objektų (stadionai, verslo centrai, prekybcentriai, teatrai ir kt.) yra nerimta ir neprotinga.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Kuo važiavai, autobusu?
    Visiškai sutinku, kad čia iš tų atvejų, kur maršrutas tikrai reikalingas. Taip pat ir nuo kokios Jeruzalės / Visorių nuvažiuoti iki Panoramos automobiliu 10 min, o viešuoju 40 min Bet va Geležinis vilkas jokio maršruto į šiaurę nenusipelnė O va Drujos gatvei jau pagaliau atėjo laikas turėti savo maršrutų, apvažiuojant senamiestį. Tai man natūralus klausimas KODĖL ir KAIP tai susiderina su esamu VT tinklu. Nes man jau nebeaišku, kurie čia pagrindiniai, kurie privežamieji maršrutai, ir kokiu dažniu važinės (rašo konkurse kas 10-12 min piko valandomis, o kitomis valandomis ir ne darbo dienomis?). O ko ne taktinis tvarkaraštis? O kur stotelės? Kai kur fiziškai jų nėra, o savivaldybė vargiai sugeba esamas kažkaip modifikuoti, o naujos - ar tik nebus kosminis viešųjų ryšių pasiekimas kelių naujų stotelių įdiegimas?
    Beje seniai buvau pasvaigęs, kad reikalingi ekspresiniai maršrutai, tai va tokie per tūkstantmečio gatves lakstantys puikia tiktų, bet reikia sumąstyti gerą stotelių tinklą, kuriame ekspresai veiktų, na tas pats oro uostas - ikea - lazdynai - karoliniškės - spaudos rūmai - max 2 stotelės pilaitėje / arba šakojimasis į fabijoniškes, kurių kryptimi irgi max 2 stotelės, viskas, tiek stotelių visame maršrute. O ir šiaip visi G jau seniai nebe G, tai reikia baigti tas G nesąmones. Gerai, baigiu sapalioti, gal dar ką įdomaus užmatėte, tai papasakokite...
    Dar tiktų greitasis Riešė - Oro uostas per Geležinio vilko ir Tūkstantmečio gatves su sustojimais ties Visoriais - Mokslininkų g., Ateities, Ozo, Konstitucijos, Savanorių gatvių sankryžomis/žiedais ir Naujininkais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip tada 4G autobuso vairuotoja Janina per Pedagoginio žiedą poravažiuos?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taip.
    Keista, kad visai neseniai valdžia argumentavo, jog tramvajaus nereikia, nes nėra tiek keleivių (srautų). O dabar kažkokio 4G maršruto talpą nori didinti.
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.01.05, 10:44.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas įdomu, kad 4G maršrutui numatyti minimum 6 vnt. metrobusų (24m ilgio).
    Čia tokie kaip Kaune važinėja?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Kuo važiavai, autobusu?

    šalia stovėjo dalinimosi automobilis, tai vietoje 0,90 eur (60 min bilieto), sumokėjau - 3,70 eur.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kaip tik vakar susidūriau su situaciją, kai reikėjo važiuoti iš Lazdynų į Liepkalnį. Google maps 10 ryto automobiliu rodė - 10 min, VT - 49 min
    Kuo važiavai, autobusu?
    Visiškai sutinku, kad čia iš tų atvejų, kur maršrutas tikrai reikalingas. Taip pat ir nuo kokios Jeruzalės / Visorių nuvažiuoti iki Panoramos automobiliu 10 min, o viešuoju 40 min Bet va Geležinis vilkas jokio maršruto į šiaurę nenusipelnė O va Drujos gatvei jau pagaliau atėjo laikas turėti savo maršrutų, apvažiuojant senamiestį. Tai man natūralus klausimas KODĖL ir KAIP tai susiderina su esamu VT tinklu. Nes man jau nebeaišku, kurie čia pagrindiniai, kurie privežamieji maršrutai, ir kokiu dažniu važinės (rašo konkurse kas 10-12 min piko valandomis, o kitomis valandomis ir ne darbo dienomis?). O ko ne taktinis tvarkaraštis? O kur stotelės? Kai kur fiziškai jų nėra, o savivaldybė vargiai sugeba esamas kažkaip modifikuoti, o naujos - ar tik nebus kosminis viešųjų ryšių pasiekimas kelių naujų stotelių įdiegimas?
    Beje seniai buvau pasvaigęs, kad reikalingi ekspresiniai maršrutai, tai va tokie per tūkstantmečio gatves lakstantys puikia tiktų, bet reikia sumąstyti gerą stotelių tinklą, kuriame ekspresai veiktų, na tas pats oro uostas - ikea - lazdynai - karoliniškės - spaudos rūmai - max 2 stotelės pilaitėje / arba šakojimasis į fabijoniškes, kurių kryptimi irgi max 2 stotelės, viskas, tiek stotelių visame maršrute. O ir šiaip visi G jau seniai nebe G, tai reikia baigti tas G nesąmones. Gerai, baigiu sapalioti, gal dar ką įdomaus užmatėte, tai papasakokite...

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Dauguma maršrutų vežėjui priskirta bus miesto pietinėje dalyje. Tai kam tuomet VVT parkas Liepkalnyje (pietuose)?
    Klasika =D Kad ten laikyti šiaurinę, rytinę ir vakarinę miesto dalis aptarnaujančius autobusus, kadangi Pilaitės parko vystymas nutrauktas, o Viršuliškių parką pagal Vilniaus bendrąjį planą turėtų laukti Verkių parko likimas.Kas nėra blogai, nes tokie objektai turi būti atitinkamos paskirties zonose.
    Logiška būtų turėti parkus Šiaurėje, tarkim Molėtų plento ribose, Naujojoje Vilnioje aibė pramoninių teritorijų ir nemažai maršrutų ir žinoma reikia parko vakarinėje dalyje, kažkur už Vakarinio aplinkelio. Ai pala, toks planas buvo, tačiau dėl VMS projektuotojų, Pilaitės parko negali būti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Galbūt VVT irgi dalyvaus konkurse?

    Komentuoti:

Working...
X