Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Esi rašęs keletą straipsnių dėl taktinių tvarkaraščių. Gal tau teko atrasti daugiau pavyzdžių (ne tik iš Vokietijos su šeštadalio taisykle) iš kitų šalių, kur taikomi taktfahrt'ai? Lietuvoje yra gana griežti vairuotojų poilsio ir darbo režimo reikalavimai ir po 4,5 valandos yra būtina bent 40 (kai kur rašo, kad 45) minučių pertrauka. Vilniuje prieš maždaug dešimtmetį kai kuriuose priemieščiuose bandyta diegti praktiką, kad taikytos dvi pietų pertraukos po 20 minučių priemiesčių (kaip 12, 78) maršrutuose, bet galiausiai tam labai pasipriešino vairuotojai, iki tokio lygio, kad dabar petraukos daromos visai valandai. Būsiu dėkingas už informaciją.
Turbūt supratau, ką jis turėjo omenyje - ''ilsisi'' tik vairuotojas, o jo autobusą tuo metu vairuoja kitas žmogus (arba kad iki pietų dirbi su vienu autobusu, popiet su kitu). Deja, bet Vilniuje tai nepavyks - beveik visi vairuotojai yra ''prirašyti'' prie konkrečios transporto priemonės ir tikrai nenorės, kad transporto priemonę, kuria jie rūpinasi, vairuotų kažkas kitas
Nesupraskit neteisingai - aš esu visom už, kad sįspui p*st protą dėl tokių nesąmonių:
Čia visiškai niekas netrukdė turėti taktą pvz. 20 ir 50 juoduose kvadratuose ir 03 ir 33 raudoname kvadrate - bet kol Lietuvoje vairuotojai bus prirašomi prie autobuso ir galios 45 minučių pietų reikalavimas, tol be papildomų autobusų pietų takto užkamšymas neįmanomas.
Kiek suprantu, absoliuti dauguma tvarkaraščių V. Europoje (šimtuose miestų) veikia be papildomų autobusų pertraukų užkamšymams.
Komentuoti: