Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
O aš maniau, kad naujas žemėlapis bus išleistas tik kai srautai pasieks 79 tūkst. viena kryptimi piko metu.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Didžiausia Vilniaus VT problema išspręsta, sveikinu visus:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...hema.-2023.pdf
https://judu.lt/viesojo-transporto-k...sporto-schema/
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Čia tas pats vadovas kur visai neseniai buvo paskirtas ir forume visi rašė kaip dabar viskas pagerės?
Komentuoti:
-
Bomba:
Po pokyčių savivaldybėje atejo eilė ir Vilniaus įmonių vadovams: keičiami vienas po kito
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ent=pc_300x600
Pastarasis atsisveikinimas – su „Vilniaus viešojo transporto“ vadovu šalių susitarimu. Pats buvęs vadovas nuoskaudų nelieja, nors apmaudo neslepia turįs. O profesinės sąjungos pirmininkas šį atsisveikinimą pavadino kalėdine dovana.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Iš Judu svarbus pranešimas, kad atsiskaityti banko kortele transporto priemonėse 2024 dar negalėsit.
Viešojo transporto keleiviai, 2024 m. jau visai ne už kalnų, tad skubame priminti:
???? Nuo 2023 m. gruodžio 31 d. nebeliks galimybės pildyti JUDU / Vilniečio kortelėse esančios e. piniginės.
❗ Klientų turimos lėšos nedings – jas bus galima išnaudoti per 3 metus ❗
???? Nuo 2024 m. sausio 8 d., siekiant didesnio aiškumo ir paprastesnio pasirinkimo keleiviams, bilietų platinimo vietose bus galima įsigyti tik šių rūšių viešojo transporto bilietus:
???? Trumpalaikius: 30 ir 60 minučių bilietus
???? 1 ir 3 dienų terminuotus bilietus
???? Ilgalaikius: 30 dienų (1 mėn.), 90 dienų (3 mėn.) ir 365 dienų (12 mėn.) visų savaitės dienų ir darbo dienų bilietus
???? Visus specialius bilietus: „Statyk ir važiuok”, „Pradinuko bilietą”, specialų 12 mėn. bilietą, kontrolės bilietą ir kitus.
???? Nuo 2024 m. sausio 8 d. atsisakysime nepopuliarių bilietų rūšių, tad nebus galima įsigyti šių bilietų:
???? 5 ir 10 dienų
???? 180 dienų (6 mėn.)
???? 270 dienų (9 mėn.)
❗ Turintiems šių rūšių bilietus, juos bus galima panaudoti per 3 metus ❗
???? Plačiau: https://bitly.ws/Ve2e
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Negalima dar pamiršti ir autonaujakurių argumentų, kad autobusai nepravažiuos, neprasilenks, kels kamščius, partrenks lakstančius vaikus ir trukdys miegoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
elektrifikuotas plius elektroninis atsiskaitymas, gerai judumui ir tvarumui!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignas3310 Rodyti pranešimą
Jau yra Light Rail
Čia BRT.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Čia unikalus miestas, kur prieš įrengiant didelius naujus rajonus miesto centre, VT yra ne plečiamas, o naikinamas.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Seniau troleibusai eidavo maironio gatve iki Paupio, taciau 2000-uju pradzioj buvo panaikinti. Dabar kai planuojami troleibusai su autonomine rida, tikrai galetu vel buti atkurtas marsrutas ir dar paleistas koks marsrutas nuo stoties per Drujos g. ir Oandu g. iki Sauletekio ar link vakariniu Vilniaus rajonu.
- 23 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Net nustebau pamatęs, kad nuo Panoramos iki Markučių VT 45 min., bet patikrinau - iš tikrųjų. Sunkiai suvokiama, kai kelionė tokia paprasta: reikia su bet kuo pavažiuoti nuo Panoramos iki Žaliojo tilto, o nuo ten 10 autobusas... Štai toks VT sostinėje.
Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.Paskutinis taisė eigh; 2023.12.19, 13:24.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąOk, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?
Kiek vaikščiojama yra tam tikra miesto dalis – tai jau nulemia užstatymo morfotipas, gatvių tinklas, triukšmas, pastatų išsidėstymas, medžiai ir žaluma, gyvi pirmi aukštai, kolonados ir t. t. Lietuvoje vaikščiojimui palankiausios yra iki ~1965 m. pastatytos miestų dalys. Sovietiniuose rajonuose vaikščioti galima, bet patirties įvairovė ir traukos objektų skaičius neprilygsta XIX-XX a. pradžios miestui. Kaip labai reta pozityvi išimtis yra Šeškinės centras.
Toliau tas Knoflacheris rašo apie tam tikrą žmogaus ypatybę: jis stengsis išleisti kuo mažiau energijos (taip jau evoliuciškai surėdyta). Todėl reikia tvarkytis taip, kad atstumas iki automobilių būtų ne mažesnis kaip iki stotelės. Pritaikius siūlomus principus Lietuvoje, išeitų taip: sovietiniuose rajonuos tankinti stotelių tinklą, retinti parkavimo tinklą/kiekį.
Dėl slėptuvių įrengimo, tai geriau jau siūlyčiau aukštinti esamus sovietinius požeminius garažus (naikinant parkavimą pievose ir kardinaliai tvarkant aplinką), ir po tais garažais įrengti po slėptuvę. Kaip jau kažkurioje temoje rodžiau, vien Karoliniškėse nuo bet kurio namo atstumas iki artimiausio tokio garažo yra daugiausiai 150-200 m.
Beje, net nedarant daugiaaukščių parkingų, būtų visai įmanomas uždavinys kiekviename garažų masyve išpirkti 2-3 garažus ir įrengti slėptuves. Nors turbūt yra kokių nors dar paprastesnių ir pigesnių būdų, pvz. masiškai gaminti gelžbetonio 3D-blokus ir juos apkasti žemėmis (šalia tų pačių požeminių garažų).
- 14 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: