Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • frefromwig
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Schemoje matosi naujas 123 maršrutas Vaduvos g. - Geležinio Vilko g. - Lukiškės.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    O aš maniau, kad naujas žemėlapis bus išleistas tik kai srautai pasieks 79 tūkst. viena kryptimi piko metu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Didžiausia Vilniaus VT problema išspręsta, sveikinu visus:


    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...hema.-2023.pdf

    https://judu.lt/viesojo-transporto-k...sporto-schema/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Čia tas pats vadovas kur visai neseniai buvo paskirtas ir forume visi rašė kaip dabar viskas pagerės?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Bomba:

    Po pokyčių savivaldybėje atejo eilė ir Vilniaus įmonių vadovams: keičiami vienas po kito
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ent=pc_300x600
    Pastarasis atsisveikinimas – su „Vilniaus viešojo transporto“ vadovu šalių susitarimu. Pats buvęs vadovas nuoskaudų nelieja, nors apmaudo neslepia turįs. O profesinės sąjungos pirmininkas šį atsisveikinimą pavadino kalėdine dovana.
    Galėtų pamėgint to savo apmaudo atsikratyt "laikiname" lauko tūlike Skalvių žiede.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Iš Judu svarbus pranešimas, kad atsiskaityti banko kortele transporto priemonėse 2024 dar negalėsit.

    Viešojo transporto keleiviai, 2024 m. jau visai ne už kalnų, tad skubame priminti:
    ???? Nuo 2023 m. gruodžio 31 d. nebeliks galimybės pildyti JUDU / Vilniečio kortelėse esančios e. piniginės.

    ❗ Klientų turimos lėšos nedings – jas bus galima išnaudoti per 3 metus ❗

    ???? Nuo 2024 m. sausio 8 d., siekiant didesnio aiškumo ir paprastesnio pasirinkimo keleiviams, bilietų platinimo vietose bus galima įsigyti tik šių rūšių viešojo transporto bilietus:

    ???? Trumpalaikius: 30 ir 60 minučių bilietus

    ???? 1 ir 3 dienų terminuotus bilietus

    ???? Ilgalaikius: 30 dienų (1 mėn.), 90 dienų (3 mėn.) ir 365 dienų (12 mėn.) visų savaitės dienų ir darbo dienų bilietus

    ???? Visus specialius bilietus: „Statyk ir važiuok”, „Pradinuko bilietą”, specialų 12 mėn. bilietą, kontrolės bilietą ir kitus.

    ???? Nuo 2024 m. sausio 8 d. atsisakysime nepopuliarių bilietų rūšių, tad nebus galima įsigyti šių bilietų:

    ???? 5 ir 10 dienų

    ???? 180 dienų (6 mėn.)

    ???? 270 dienų (9 mėn.)

    ❗ Turintiems šių rūšių bilietus, juos bus galima panaudoti per 3 metus ❗

    ???? Plačiau: https://bitly.ws/Ve2e
    https://www.facebook.com/share/kKamjvSVuHkq5TNH/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Negalima dar pamiršti ir autonaujakurių argumentų, kad autobusai nepravažiuos, neprasilenks, kels kamščius, partrenks lakstančius vaikus ir trukdys miegoti.
    Dėl trukdymo miegoti tai su dabartiniaiis autobusais.... Pro langą matau stotelę, koks 100 metrų. Tai rytas autobusai sustoja ir burzgia taip, kad kartais gali nuo to pabusti. Variklius sutvarkius tonebūtų, kas matosi kai atvažiuoja tvakingas autobusas ir jo nesigirdi. Bet vis tiek norėčiau, kad važiuotu dažniau nei kas 30 minučių.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.
    Praleidai išskirtinai ypatingą klimatą "VVT is very special".

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.
    Negalima dar pamiršti ir autonaujakurių argumentų, kad autobusai nepravažiuos, neprasilenks, kels kamščius, partrenks lakstančius vaikus ir trukdys miegoti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    elektrifikuotas plius elektroninis atsiskaitymas, gerai judumui ir tvarumui!

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Ignas3310 Rodyti pranešimą

    Jau yra Light Rail
    Baikit bajerius...
    Čia BRT.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Ir atsiskaitymas už bilietus kortele įdiegtas

    Komentuoti:


  • Ignas3310
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
    Jau yra Light Rail


    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-19 at 21.30.30.png
Views:	820
Size:	1,75 MB
ID:	2097997

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Dar klimatas visai kitas ir nėra srautų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Čia unikalus miestas, kur prieš įrengiant didelius naujus rajonus miesto centre, VT yra ne plečiamas, o naikinamas.
    Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Seniau troleibusai eidavo maironio gatve iki Paupio, taciau 2000-uju pradzioj buvo panaikinti. Dabar kai planuojami troleibusai su autonomine rida, tikrai galetu vel buti atkurtas marsrutas ir dar paleistas koks marsrutas nuo stoties per Drujos g. ir Oandu g. iki Sauletekio ar link vakariniu Vilniaus rajonu.
    Čia unikalus miestas, kur prieš įrengiant didelius naujus rajonus miesto centre, VT yra ne plečiamas, o naikinamas.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Net nustebau pamatęs, kad nuo Panoramos iki Markučių VT 45 min., bet patikrinau - iš tikrųjų. Sunkiai suvokiama, kai kelionė tokia paprasta: reikia su bet kuo pavažiuoti nuo Panoramos iki Žaliojo tilto, o nuo ten 10 autobusas... Štai toks VT sostinėje.

    Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
    Seniau troleibusai eidavo maironio gatve iki Paupio, taciau 2000-uju pradzioj buvo panaikinti. Dabar kai planuojami troleibusai su autonomine rida, tikrai galetu vel buti atkurtas marsrutas ir dar paleistas koks marsrutas nuo stoties per Drujos g. ir Oandu g. iki Sauletekio ar link vakariniu Vilniaus rajonu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Šiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
    Net nustebau pamatęs, kad nuo Panoramos iki Markučių VT 45 min., bet patikrinau - iš tikrųjų. Sunkiai suvokiama, kai kelionė tokia paprasta: reikia su bet kuo pavažiuoti nuo Panoramos iki Žaliojo tilto, o nuo ten 10 autobusas... Štai toks VT sostinėje.

    Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
    Paskutinis taisė eigh; 2023.12.19, 13:24.

    Komentuoti:


  • Volius
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Šiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
    Nepatogiau pro centrą buvo važiuoti? Aš dažnai važiuoju pro Katedros aikštę, Užupį ir kamščių mažiau, jei būna bent jau greičiau.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ok, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?
    Hermannas Knoflacheris vienoje knygoje pateikė net lentelę su kreivėmis. Išvada daugmaž tokia: atstumo toleranciją nulemia aplinka. Stipiriai automobilizuotoje aplinkoje atstumas mažesnis (apie 300 m), o labiau pedestrianized aplinkoje tolerancija gali būti net 650-750 m.

    Kiek vaikščiojama yra tam tikra miesto dalis – tai jau nulemia užstatymo morfotipas, gatvių tinklas, triukšmas, pastatų išsidėstymas, medžiai ir žaluma, gyvi pirmi aukštai, kolonados ir t. t. Lietuvoje vaikščiojimui palankiausios yra iki ~1965 m. pastatytos miestų dalys. Sovietiniuose rajonuose vaikščioti galima, bet patirties įvairovė ir traukos objektų skaičius neprilygsta XIX-XX a. pradžios miestui. Kaip labai reta pozityvi išimtis yra Šeškinės centras.

    Toliau tas Knoflacheris rašo apie tam tikrą žmogaus ypatybę: jis stengsis išleisti kuo mažiau energijos (taip jau evoliuciškai surėdyta). Todėl reikia tvarkytis taip, kad atstumas iki automobilių būtų ne mažesnis kaip iki stotelės. Pritaikius siūlomus principus Lietuvoje, išeitų taip: sovietiniuose rajonuos tankinti stotelių tinklą, retinti parkavimo tinklą/kiekį.
    Dėl slėptuvių įrengimo, tai geriau jau siūlyčiau aukštinti esamus sovietinius požeminius garažus (naikinant parkavimą pievose ir kardinaliai tvarkant aplinką), ir po tais garažais įrengti po slėptuvę. Kaip jau kažkurioje temoje rodžiau, vien Karoliniškėse nuo bet kurio namo atstumas iki artimiausio tokio garažo yra daugiausiai 150-200 m.
    Beje, net nedarant daugiaaukščių parkingų, būtų visai įmanomas uždavinys kiekviename garažų masyve išpirkti 2-3 garažus ir įrengti slėptuves. Nors turbūt yra kokių nors dar paprastesnių ir pigesnių būdų, pvz. masiškai gaminti gelžbetonio 3D-blokus ir juos apkasti žemėmis (šalia tų pačių požeminių garažų).

    Komentuoti:

Working...
X