Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Taip.
    Keista, kad visai neseniai valdžia argumentavo, jog tramvajaus nereikia, nes nėra tiek keleivių (srautų). O dabar kažkokio 4G maršruto talpą nori didinti.
    Kuom tai susiję? Nes šio autobuso talpa toli gražu neprilygsta tramvajaus galimybėms. Šiam momentui tokio autobuso užpildymas yra pervežimo poreikio lubos. Tai kam tada tramvajus, jei be jokių papildomų investicijų, tą gali atlikti autobusas/troleibusas?

    Norint išsigryninti poreikį tramvajui, visa pirma turime užbaigti A linijų tinklą, įrengti patogius persėdimo mazgus su peronais. Tada suorganizuoti marštrutus, kurie būtų būsimo tramvajaus dubleriai ir pagal tų maršrutų apkrovimą jau galima vertinti faktinį poreikį. Nes tie tramvajaus planavimai, kur jo linijos piešiamos esamose gatvėse "neužkabinant" svarbių objektų (stadionai, verslo centrai, prekybcentriai, teatrai ir kt.) yra nerimta ir neprotinga.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Kuo važiavai, autobusu?
    Visiškai sutinku, kad čia iš tų atvejų, kur maršrutas tikrai reikalingas. Taip pat ir nuo kokios Jeruzalės / Visorių nuvažiuoti iki Panoramos automobiliu 10 min, o viešuoju 40 min Bet va Geležinis vilkas jokio maršruto į šiaurę nenusipelnė O va Drujos gatvei jau pagaliau atėjo laikas turėti savo maršrutų, apvažiuojant senamiestį. Tai man natūralus klausimas KODĖL ir KAIP tai susiderina su esamu VT tinklu. Nes man jau nebeaišku, kurie čia pagrindiniai, kurie privežamieji maršrutai, ir kokiu dažniu važinės (rašo konkurse kas 10-12 min piko valandomis, o kitomis valandomis ir ne darbo dienomis?). O ko ne taktinis tvarkaraštis? O kur stotelės? Kai kur fiziškai jų nėra, o savivaldybė vargiai sugeba esamas kažkaip modifikuoti, o naujos - ar tik nebus kosminis viešųjų ryšių pasiekimas kelių naujų stotelių įdiegimas?
    Beje seniai buvau pasvaigęs, kad reikalingi ekspresiniai maršrutai, tai va tokie per tūkstantmečio gatves lakstantys puikia tiktų, bet reikia sumąstyti gerą stotelių tinklą, kuriame ekspresai veiktų, na tas pats oro uostas - ikea - lazdynai - karoliniškės - spaudos rūmai - max 2 stotelės pilaitėje / arba šakojimasis į fabijoniškes, kurių kryptimi irgi max 2 stotelės, viskas, tiek stotelių visame maršrute. O ir šiaip visi G jau seniai nebe G, tai reikia baigti tas G nesąmones. Gerai, baigiu sapalioti, gal dar ką įdomaus užmatėte, tai papasakokite...
    Dar tiktų greitasis Riešė - Oro uostas per Geležinio vilko ir Tūkstantmečio gatves su sustojimais ties Visoriais - Mokslininkų g., Ateities, Ozo, Konstitucijos, Savanorių gatvių sankryžomis/žiedais ir Naujininkais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip tada 4G autobuso vairuotoja Janina per Pedagoginio žiedą poravažiuos?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taip.
    Keista, kad visai neseniai valdžia argumentavo, jog tramvajaus nereikia, nes nėra tiek keleivių (srautų). O dabar kažkokio 4G maršruto talpą nori didinti.
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.01.05, 10:44.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas įdomu, kad 4G maršrutui numatyti minimum 6 vnt. metrobusų (24m ilgio).
    Čia tokie kaip Kaune važinėja?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Kuo važiavai, autobusu?

    šalia stovėjo dalinimosi automobilis, tai vietoje 0,90 eur (60 min bilieto), sumokėjau - 3,70 eur.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kaip tik vakar susidūriau su situaciją, kai reikėjo važiuoti iš Lazdynų į Liepkalnį. Google maps 10 ryto automobiliu rodė - 10 min, VT - 49 min
    Kuo važiavai, autobusu?
    Visiškai sutinku, kad čia iš tų atvejų, kur maršrutas tikrai reikalingas. Taip pat ir nuo kokios Jeruzalės / Visorių nuvažiuoti iki Panoramos automobiliu 10 min, o viešuoju 40 min Bet va Geležinis vilkas jokio maršruto į šiaurę nenusipelnė O va Drujos gatvei jau pagaliau atėjo laikas turėti savo maršrutų, apvažiuojant senamiestį. Tai man natūralus klausimas KODĖL ir KAIP tai susiderina su esamu VT tinklu. Nes man jau nebeaišku, kurie čia pagrindiniai, kurie privežamieji maršrutai, ir kokiu dažniu važinės (rašo konkurse kas 10-12 min piko valandomis, o kitomis valandomis ir ne darbo dienomis?). O ko ne taktinis tvarkaraštis? O kur stotelės? Kai kur fiziškai jų nėra, o savivaldybė vargiai sugeba esamas kažkaip modifikuoti, o naujos - ar tik nebus kosminis viešųjų ryšių pasiekimas kelių naujų stotelių įdiegimas?
    Beje seniai buvau pasvaigęs, kad reikalingi ekspresiniai maršrutai, tai va tokie per tūkstantmečio gatves lakstantys puikia tiktų, bet reikia sumąstyti gerą stotelių tinklą, kuriame ekspresai veiktų, na tas pats oro uostas - ikea - lazdynai - karoliniškės - spaudos rūmai - max 2 stotelės pilaitėje / arba šakojimasis į fabijoniškes, kurių kryptimi irgi max 2 stotelės, viskas, tiek stotelių visame maršrute. O ir šiaip visi G jau seniai nebe G, tai reikia baigti tas G nesąmones. Gerai, baigiu sapalioti, gal dar ką įdomaus užmatėte, tai papasakokite...

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Dauguma maršrutų vežėjui priskirta bus miesto pietinėje dalyje. Tai kam tuomet VVT parkas Liepkalnyje (pietuose)?
    Klasika =D Kad ten laikyti šiaurinę, rytinę ir vakarinę miesto dalis aptarnaujančius autobusus, kadangi Pilaitės parko vystymas nutrauktas, o Viršuliškių parką pagal Vilniaus bendrąjį planą turėtų laukti Verkių parko likimas.Kas nėra blogai, nes tokie objektai turi būti atitinkamos paskirties zonose.
    Logiška būtų turėti parkus Šiaurėje, tarkim Molėtų plento ribose, Naujojoje Vilnioje aibė pramoninių teritorijų ir nemažai maršrutų ir žinoma reikia parko vakarinėje dalyje, kažkur už Vakarinio aplinkelio. Ai pala, toks planas buvo, tačiau dėl VMS projektuotojų, Pilaitės parko negali būti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Galbūt VVT irgi dalyvaus konkurse?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dauguma maršrutų vežėjui priskirta bus miesto pietinėje dalyje. Tai kam tuomet VVT parkas Liepkalnyje (pietuose)?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    O wow.... Tai ko savivaldybė nepaskelbė kažkur iš anksto, kad atidaro pluoštą naujų maršrutų??? III paketas yra naujų maršrutų dream team Šiaip lyg ir kuriamos papildomos jungtys, kurių nėra, pvz., Karoliniškės - Lazdynai - Vikingų slėnis – Liepkalnis; BET tai Tūkstantmečio g. praskirs ekspresu be sustojimo Vilkpėdėje??? O tai gal būtų buvęs geriau ekspreso praskridimas iki oro uosto, o ne kokio tais Liepkalnio???
    Kaip tik vakar susidūriau su situaciją, kai reikėjo važiuoti iš Lazdynų į Liepkalnį. Google maps 10 ryto automobiliu rodė - 10 min, VT - 49 min

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Ps. O tai kur ta maršrutų reforma, kad troleibusų ir autobusų numeracija nebesidubliuotų?
    ten pat kur ir naujieji troleibusai - slapiose sapnuose

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Viešinami projektai naujiems autobusų maršrutų paketams:
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=745756
    O wow.... Tai ko savivaldybė nepaskelbė kažkur iš anksto, kad atidaro pluoštą naujų maršrutų??? III paketas yra naujų maršrutų dream team Šiaip lyg ir kuriamos papildomos jungtys, kurių nėra, pvz., Karoliniškės - Lazdynai - Vikingų slėnis – Liepkalnis; BET tai Tūkstantmečio g. praskirs ekspresu be sustojimo Vilkpėdėje??? O tai gal būtų buvęs geriau ekspreso praskridimas iki oro uosto, o ne kokio tais Liepkalnio???
    Na žinokit man Vilniaus VT zoologijos sodas pasipildo naujais egzotiniais egzemplioriais. Ir turiu jausmą, kad brangiai perkami egzotiniai gyvūnai netinkamose sąlygose nugaiš
    Ps. O tai kur ta maršrutų reforma, kad troleibusų ir autobusų numeracija nebesidubliuotų?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Iš pirmo paketo:

    1.7.1. Keleivių salono grindys turi būti padengtos vientisa, neslidžia, nesunkiai valoma, atsparia
    dilimui, ugniai, cheminėms valymo priemonėms ir atmosferos poveikiui, viešajam transportui skirta
    PVC danga.
    Turbūt nežinojo, jog PVC skirta lauko sąlygoms, o viduje medžiaga yra kenksminga. VT aišku nuolat varstomos durys, bet palikus atstovai 6-ioms valandoms prie +30°C ir iškart įsėdus nesinorėtų nuodytis. Ypač vaikams blogai.

    Šaltinis apie vandens vamzdžius, bet medžiagos garuoja ir sausoje aplinkoje:
    Polyvinyl chloride (PVC) <...> contain elevated levels of vinyl chloride. <...> Vinyl chloride is a toxic chemical with known carcinogenic effects.

    https://www.epa.gov/sites/default/fi...ndleaching.pdf

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Dar vienas įdomesnis pastebėtas variantas: Oro uostas – Centras – Europos aikštė - Šnipiškės Baigiasi Žalgirio g., Geležinio Vilko g., Ozo g., Kernavės g., Linkmenų g. Taip gaunasi, kad iš Ozo g. turėtų išsukti link Compensos, tai taip gaunasi, kad planuojama įrengti stotelę ar galinį sustojimą. Įdomu kur tai būtų ir kaip sutvakytų tą gatvę.

    Taip pat panašu, kad paaliau išstenėtas maršrutas, kuris eitų aplink centrą, pagaliau Šnipiškės būtų sujungtos su Naujamiesčiu per Geležinio vilko tiltą, tik panašu, kad nebus galimybės važiuojant šiuo maršrutu patogiai pasiekti ministerijų miestelio (nebent ties GV tiltu įrengs stotelę, bet nepanašu, kad yra kur).

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
    Taip pat pastebėjau, kad III pakete keli maršrutai baigiasi Iešminininkų g. Ten jokio žiedo nėra. Gal žinot, kaip ten? Negi planuojama Tūkstantmečio g. geležinkėlio stotis? https://100minciu.wordpress.com/2022...m-ju-reikia/#3
    Tikrai įdomūs maršrutai, ypač gana dažnai kursuojantis Santariškės-Antakalnis-Goštauto-Iešmininkų. Dalį nuo Santariškių iki Antakalnio suprantu, susisiekimo ten kaip ir nėra. Bet įdomu kam skirta antra maršruto dalis nuo Antakalnio iki Iešmininkų (per Geležinio vilko pr. ir Pietario g.) - vienintelė į galvą ateinanti mintis yra palengvinti Antakalnio susisiekimą su Naujamiesčiu. Dvarčionys-Olandų-Iešmininkų lyg ir suprantamas - nukirsti kampą nuo Antakalnio/Saulėtekio iki Stoties. Bet tikrai - kodėl būtent iki Iešmininkų?

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Taip pat pastebėjau, kad III pakete keli maršrutai baigiasi Iešminininkų g. Ten jokio žiedo nėra. Gal žinot, kaip ten? Negi planuojama Tūkstantmečio g. geležinkėlio stotis? https://100minciu.wordpress.com/2022...m-ju-reikia/#3

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Smagu, kad turistai važiuodami iš oro uosto galės sudalyvauti ekskursijoje ratais kvadratais po Naujininkus

    ​​​​​​ Click image for larger version

Name:	sketch-1704406712181~2.png
Views:	425
Size:	2,91 MB
ID:	2101683

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas įdomu, kad 4G maršrutui numatyti minimum 6 vnt. metrobusų (24m ilgio).
    Turbūt todėl, kad ilgas troleibusas nepasiteisino (neva netilpo stotelėse?), tai bandys 6 ilgus autobusus. Logiška ir nuoseklu much.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Įdomu dar ir tai, kad planuojama reikšmingai dažninti kai kurių maršrutų kursavimą. Pavyzdžiui, 11 maršrutui numatyti 4 išvykimai per valandą piko metu kas 11-16 min, kai dabar yra 2. Analogiška situacija ir su dalimi kitų maršrutų, pavyzdžiui 55. Gerai dar ir tai, kad nepastebėjau, jog mainais į dažnesnį kursavimą būtų masiškai mažinama transporto priemonių talpa.

    Klausimas - kas galėtų pretenduoti, ypač turint omeny jog reikės ir naujų 24 metrų autobusų? Ar Transrevis galėtų lįsti į tą pačią duobę? Be jo ir Kautros pretendentų nelabai matau.

    Komentuoti:

Working...
X