Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Niekas neišmes dviejų valandų iš gyvenimo klausantis kažkieno bumbejimų.
    Bet juose yra visi atsakymai į iškilusius klausimus dėl 35, 36, 66 autobusų maršrutų bei jų važiavimo trasos iki Žalgirio St
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      SĮSP cirkai tęsiasi. Gavę kritikos, kad apie maršrutų pakeitimus dėl vairuotojų trūkumo paskelbia per vėlai, jie facebooke pradėjo.. keisti posto laiką...

      Comment


        Visas šis kasdieninis grafikų nuėmimas turi užsibaigt su vasaros grafikų įvedimu.
        Svarbu, kad bent grafikus įkelia jau nebe tos pačios dienos rytą, o dieną prieš.

        Comment


          Kažkuris iš VMS advokatų forume ne per seniausiai netgi naudojo argumentą, kad neva Vilniaus VT keleivių pasitenkinimo rodikliai labai aukšti, apie 80%, kas reiškia, kad Vilniaus VT yra tiesiog puikus ir viskas šiaip yra labai gerai ir ko čia išvis kritikuojat savivaldybę

          Comment


            Teko asmeniškai kalbėti su vienu gerai situaciją žinančiu VMS žmogumi apie bendrą situaciją su Vilniaus VT. Nu tai labai nekokios nuotaikos. Neinant į detales, yra ten dar visokių reikalų, kurie, deja, reiškia, kad Vilniaus VT iš esmės yra ant life supporto ir apie kažkokį esminį jo gerinimą nelabai gali būti kalbos, nes einamieji tikslai šiuo metu yra kur kas žemiškesni t. y. išlaikyti bilietų kainas jų nedidinant artimiausiu metu ir bent jau palaikyti esamą serviso lygį, ko, kaip matom, irgi nelabai sekasi padaryti. Realybė matyt tokia, kad neskaitant parko atnaujinimo ir keleto A juostų įrengimo, iš esmes yra nuleistos rankos VT srityje ir Vilnius toliau sėkmingai judės dar didesnės automobilizacijos kryptimi, nors jau ir taip turim bene didžiausią privačių auto modalinę dalį iš visų ES sostinių ir didžiųjų miestų

            Comment


              Užmačiau dar vieną naują iešmą - šįkart - ant Šilo tilto. Nuotraukoje nelabai įžiūrėsite, bet kažin kodėl jis "ramybės būsenoje" automatiškai nukreiptas į kairę, o ne į dešinę kaip kad buvo visi seno tipo? Gal naujieji montuojami principu - "nukreipiami ton pusėn, kurion važiuoja daugiau transporto"? - juk į kairę sukantis 19 maršruto troleibusas kursuoja daug dažniau nei 21 (neskaitant dar rytinių nulinių Žirmūnų maršrutų reisų iš 1-o parko į dešinę). Tuomet gal ir yra logikos, bet ar taip nebus painiojami vairuotojai, kuriems būdavo aišku, jog kai tau pagal maršrutą reikia dešinėn - nieko nedarai, užtenka sulėtinti greitį, o kai į kairę - perjungi (nukreipi) srovę spausdamas pedalus (senose Škodose) ar mygtuko paspaudimu (naujuose Solariuose).
              Attached Files

              Comment


                Nesuprantu, ką jie čia pridirbo. Taigi jie tik ką nukreipė T19 per Žirmūnų tiltą (šiaip mano manymu, tai buvo blogiausias sprendimas nuo tada, kai jie 2013 m. sutrumpino T3 iki Šeimyniškių g.). Nuo šiol laidų posūkis tarp Šilo tilto ir Žirmūnų g. link centro bus naudojamas tik kelių reisų iš troleibusų parko.

                Comment


                  Jei naujas iešmas su indikatorium, kuris rodo kryptį (nuotraukoje dešinėje rodo į kairę arba dešinę, deja, švietė saulė, tai nelabai matosi), tai jame lieka paskutinio pravažiavusio troleibuso kryptis:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220619_170331.jpg
Views:	268
Size:	863,7 kB
ID:	1975995

                  Comment


                    Yra indikatorius ant minėto iešmo. Jis, beja, sumontuotas jau virš savaitės.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Jei naujas iešmas su indikatorium, kuris rodo kryptį (nuotraukoje dešinėje rodo į kairę arba dešinę, deja, švietė saulė, tai nelabai matosi), tai jame lieka paskutinio pravažiavusio troleibuso kryptis:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220619_170331.jpg
Views:	268
Size:	863,7 kB
ID:	1975995
                      Oho, kokio kreivumo tinklas į kairę link Narbuto gatvės... tikrai nėra jokio sabotažo ir tikrai troleibusai važiuos greičiau
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                        Oho, kokio kreivumo tinklas į kairę link Narbuto gatvės... tikrai nėra jokio sabotažo ir tikrai troleibusai važiuos greičiau
                        Būtent. Buvo viltis, kad su naujais iešmais ir tinklą patvarkys. Bet nė vėlnio, kaip buvo sovietinė chaltūra, taip ir liko. Dėl to iešmų keitimas iš esmės beprasmis, nieko jis nepagreitina.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Kodel Kaunas sugeba atnaujinti visa troleibusu parka, pakeisti tinkla centrineje miesto dalyje bei netureti surudijusiu atramu?

                          Comment


                            Nežinau apie kokį indikatorių kalbate - jei apie tai, kas rašoma tame juodame ekranėlyje, net nežiūrėjau. Aš kalbu apie patį vaizdą iešme, žiūrint iš apačios - štai įdėmiau pažiūrėjus į senuosius iešmus, aišku kaip jie padaryti - į dešinę eina tarsi vientisas laidas, o štai kairiau yra tarsi į niekur pasibaigianti atšaka. Kai reikia į kairę, vairuotojas suspaudžia pedalus/mygtuką ir tuomet susidaręs elektros krūvis akimirkai pakreipia iešmą kairėn, ir vos troleibuso imtuvams praslinkus, vėl grįžta į dešinę. Na o naująjį mačiau padarytą taip, lyg pagrindinė kryptis būtų nustatyta kairė - atvirkščiai nei senuosiuose.

                            Ir kuo blogai 19 nukreipimas per Žirmūnų tiltą? - maršrutas įgaus daugiau savitumo nuo 4G, atsiras Žvėryno-Šnipiškių jungtis su Sapieginės Antakalniu.

                            https://www.google.com/maps/@54.6807...7i13312!8i6656

                            Comment


                              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                              Na o naująjį mačiau padarytą taip, lyg pagrindinė kryptis būtų nustatyta kairė - atvirkščiai nei senuosiuose.
                              Kaip suprantu, kai yra indikatorius, lieka paskutinio pravažiavusio troleibuso kryptis - todėl pagrindinės krypties kaip ir nėra, arba ji, galima sakyti, yra ten, kur daugiau važiuoja troleibusų. Tai viskas čia ok, žymiai geriau, negu seniau.
                              Ar yra kažkoks distancinis, su kuriuo troleibusų vairuotojai perjungia naują iešmą, ar kaip ir anksčiau perjunginėja mygtukais/pedalais?

                              Comment


                                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                Nežinau apie kokį indikatorių kalbate - jei apie tai, kas rašoma tame juodame ekranėlyje, net nežiūrėjau.
                                Kadangi vadini save entuziastu, tai jei žiūrėtum, suprastum, kad naujieji iešmai valdomi radijo ryšiu iš toli ir suprastum, kad
                                pagrindinė kryptis
                                naujieji iešmai neturi.

                                Nors, kai net kai kurie vairuotojai (praėję mokymus!) to nesupranta, tai čia net nesistebiu.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.06.23, 12:17.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprantu, kai yra indikatorius, lieka paskutinio pravažiavusio troleibuso kryptis - todėl pagrindinės krypties kaip ir nėra, arba ji, galima sakyti, yra ten, kur daugiau važiuoja troleibusų. Tai viskas čia ok, žymiai geriau, negu seniau.
                                  Ar yra kažkoks distancinis, su kuriuo troleibusų vairuotojai perjungia naują iešmą, ar kaip ir anksčiau perjunginėja mygtukais/pedalais?
                                  Taip, naujasis iešmas valdomas pulteliu, esančiu vairuotojo kabinoje. Jeigu neklystu, atstumas, iš kurio pagaunamas signalas, siekia bent 100m.

                                  Valdymas radijo ryšiu yra daug geriau, nes senesnio tipo iešmuose yra davikliai, fiksuojantys ar buvo spaudžiamas akceleratorius (imama elektra iš tinklo) ar ne - bet pro daviklius galima pravažiuoti tik labai nedideliu greičiu, nes kitaip jie nefiksuoja ar elektra imama, ar ne. Valdant nuotoliniu būdu, šios problemos nelieka.

                                  Dar greitis labai priklauso nuo iešmo posūkio kampo, bet kaip matom, net ir naują iešmą pakabino blogai (digital nuotrauka). Kita vertus, čia labiau personalo įgūdžių, o ne naudojamos įrangos problema.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                    Bet kokie atsilike tie prancuzai, visai namu darbu neatliko:

                                    1) gi tiek Avulis, tiek ji aptarnaujanti VMS sake, kad siais laikais visi citybee ir bolt vazineja, beginis VT yra atsilikes reikalas is praeito amziaus
                                    2) meras sake, kad gyvena ponu kvartaliuke centre ir jam biednu priemiesciu problemos neidomios, ka jie kalba apie susisiekimo gelezinkeliu gerinima su istoriskai neturtingais naujininkais, paneriais ar vileika
                                    Frazė kad savivaldybei neįdomus neturtingų rajonų susisiekimas, manau yra neteisingas Vilniaus VT problematikos suvokimas. Kaip tik Vilniuje problema ta kad į VT žiūrima tik kaip minimaliais kaštais teikiamą socialinę paslaugą. Ir tą socialinę funkciją VT dar visai atlieka. Kitaip nei daug kitų miestų, Vilnius neturi didelės problemos kaip į miesto centrą atsivežti pigią darbo jėgą, nes kai kitur pigiausias būstas yra miestų pakraščiuose ar priemiesčiuose, Vilniuje dėl sovietinės statybos specifikos pigiausias būstas yra seniau statytuose, bet arčiau centro esančiuose rajonuose - Naujininkuose, Vilkpėdėje, Karoliniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėje. Ir šitie rajonai yra vieni iš geriausiai pasiekiamų su VT Vilniuje. Tad Vilniui nereikia spręsti pigios darbo jėgos mobilumo klausimų.

                                    Ko Vilnius niekaip nebando spręsti - tai vidurinės klasės judėjimo klausimo. Pirmiausia, VT supratimas kaip socialinės paslaugos neleidžia gerinti jo kokybės, nes kokybė kainuoja, o miestas nori kad VT būtų ir toliau įperkamas mažiau uždirbantiems. Antra, yra įsišaknijęs mąstymas kad jeigu uždirbi ant būsto ne sovietiniam daugiabutyje, tai uždirbi ir ant mašinos ir tavo judėjimas po miestą yra tavo pačio problema - ką Šimašius atviru tekstu ir sako priemiesčių gyventojams. Trečia, gaila, bet šitas požiūris yra visai ekonomiškai racionalus - biudžetui VT apleidimas kainuoja mažiau, kuro pardavimas, automobilių remontas ir kita automobilių ekonomika didina BVP, taip pat kaip ir Šimašiaus reklamuojama "lyderystė" dalinimosi sektoriuje, ir apskritai kelių ir gatvių statyba vietiniams yra labiau suprantama, reikalauja mažiau intelektinių pastangų ir kompetencijų negu stiprios VT sistemos įdiegimas ir valdymas, dėl to į tai ir orientuojamasi. Gaila, kad skaičiuojant ekonominę naudą nėra skaičiuojama, kiek automobiliai sukelia taršos, triukšmo, streso, trukdo turėti gerą gyvenimo kokybę, nors tai ir yra pagrindiniai klausimai kuriuos reikėtų akcentuoti kalbant apie VT.

                                    Apibendrinant, tai mano mintis yra ta, kad norint geresnio VT kalbėti apie tai kad reikėtų nemokamo VT ar kad nepasirūpinta skurdžiausiais, nėra tikslinga, nes tai nėra pagrindinė problema. Problema yra ta kad būsi visiškai priklausomas nuo automobilio jeigu neįperki būsto centre, ir nenori gyventi senuose sovietų statytuose rajonuose, Ir to pasekmė yra skurdesnė ir mažiau perkamosios galios turinti vidurinė klasė, kuri savo judėjimo poreikiams patenkinti turi išleisti daugiau nei eilinis vakarų europietis.
                                    Paskutinis taisė Kristisz; 2022.06.23, 13:23.

                                    Comment


                                      Tai dabar realiai pagreitės trūlai per tuos iešmus ar ne?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Tai dabar realiai pagreitės trūlai per tuos iešmus ar ne?
                                        Jeigu kabins pagal europinius standartus, kaip tai daroma Kaune - pagreitės. Jeigu kabins žmonės, kurie neturi menkiausio supratimo, ką daro - niekas nepasikeis.

                                        Paprasta.
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          O kas Kaune kitaip, nelabai suprantu, kaip tie iešmai pakabinti blogai? Negi įmanoma išsiskiriančias linijas ties iešmu padaryti išlinkusias dar mažesniu laipsniu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X