Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O jūs tikri, kad rėmas, dugnas ir visa kita geros būklės? Rygos(kur klimatas ir kelių priežiūra labai panaši į LT) pirmieji Solaris trollino irgi nurašyti ir kiek pamenu buvo diskusija, kad apačia jų supuvus užtat ir supjaustė į metalą. O ir kapitaliniai šiais laikais brangus reikalas. Bet kokiu atveju važinės jie Vilniuj dar kelis metus tai tikrai.
    Būtent dėl šios priežasties ir parašiau, kad:
    Be abejo, kai kurie yra taip stipriai sudrožti, kad nėra aišku, ar labiau apsimoka remontuoti, ar nurašyti, bet tai tikrai negalioja visiems 45 Trollino 15.
    Tikrai yra keletas egzempliorių, kurie iškeliaus anapilyn turbūt net greičiau negu Škodos, bet didžiąja dalimi, jie yra neblogi. Beje, tie minėti Rygos Soliariai parduoti į Kišiniovą, supjaustyta labai nedaug (tikrai ne daugiau negu 5).

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dėl veikiančių kondocionierių iš švieslenčių tai sakyčiau labiau sėkmės reikalas. Bet tas žinoma būtų pigiau taisyti nei pirkti naujus.
    Kodėl sėkmės reikalas?

    Kondicionierių pataisyti nėra sunku, svarbu, kad būtų noro.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei jau reikia keisti Solarius, ką tada daryti su škodom?
    Taigi rašė žmogus, paskelbta rinkos konsultacija naujiems 101 trumpam troleibusui su autonomine eiga.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Nuo birželio 24 dienos VVT pakvips vasara.
      Kviečiu perskaityt straipsnį, yra visiškai naujų pokyčių, ypač su troleibusų trasom.
      >>> https://judu.lt/vilniaus-viesasis-tr...vasaros-ritmu/

      Comment


        įdomus sprendimas su T19, kaip suprantu čia gal dėl to, kad kompensuoti tyliai ramiai per karantiną panaikintą T14 maršrutą ? Na, bet nematau nieko blogo, visvien toje Žirmūnų gatvės atkarpoje, kur nebeliks T19, kiekvienoje stotelėje stoja 4G, tad keleiviams ženklaus praradimo nebus

        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        O su kuom tada reiks keleivius vežti, jei nebebus ne tik vairuotojų, bet ir autobusų? Kaip tik šiandien rašė, kad VVT laisvi 236 etatai.
        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Tiesiog nurašyti, jeigu rudenį nenorime VT kolapso, nelabai pavyks, VVT išleidimas yra apie 290 autobusų šią žiemą per trūkumą ir 310-315 įprastu metu dar nereikia pamiršti, kad parke yra ilgų autobusų trūkumas.
        Tiesiog replikavau į auksčiau buvusį pranešimą "kodėl perkama tiek daug naujų autobusų, jeigu jais vežti nėra kam" - autobusų kiekio perteklių bus galima spręsti nurašant senuosius Volvo. 310-315 autobusų į gatves būtų išleidžiama jei nebūtų tokio masiško vairuotojų trūkumo, tačiau jei nebus kam tų autobusų vairuoti, tai ar yra kokia nors kita išeitis ?

        Solaris Trollino nurašinėti, manau, nereikia nes išsilaikę jie dar žymiai geriau negu jų bendraamžiai autobusai - nepalieka už savęs tokio didelio dūmų debesio, o ir važiuoja žymiai tyliau. Be to, troleibusų nurašinėjimai visvien turėtų prasidėti nuo Škodų.
        Paskutinis taisė 10.000; 2022.06.20, 14:52.

        Comment


          Įdomu ar bus iškomunikuota stotelėse apie 19 maršruto pasikeitimus? Kitaip tikrai bus išsigandusių kad į 2/4 įsėdo kai nuo Klinikų troleibusas į Šilo tiltą nepasuks.

          Comment


            Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
            Nuo birželio 24 dienos VVT pakvips vasara.
            Kviečiu perskaityt straipsnį, yra visiškai naujų pokyčių, ypač su troleibusų trasom.
            >>> https://judu.lt/vilniaus-viesasis-tr...vasaros-ritmu/
            19 maršruto troleibusai nuo Šeimyniškių g. nukreipiami Žirmūnų tiltu bei važiuos Antakalnio g. iki Šilto–Antakalnio g. sankryžos, toliau važiuos įprasta trasa
            Atrodo logiška, kad dubliuos mažiau 4G, ir galėtų apskritai tokią trasą palikti ir nereiks to T14 grąžinti. Bet tiek, kad extra sukinėjimasis žieduose nemodernizuotais iešmais, ir Sapiegos st. tolokai nuo Petro/Povilo žiedo, bet ar yra didelis keleivių srauto poreikis į tą vietą, tai vasarą gal ne, nžn.. rudeniop turbūt reikėtų visokioms menų mokykloms tos stotelės...
            16 maršruto troleibusai, vasaros sezonu nuo birželio 24 d. iki rugpjūčio 31 d., važiuos iki 21 val., o 2G maršruto autobusai po 21 val. stos kiekvienoje 16 troleibusų maršruto stotelėje. Tokie pakeitimai organizuojami siekiant efektyviau išnaudoti viešojo transporto priemonių talpą.
            OMG kaip seniai laukiau tokio varianto, tik galėtų dar labiau paankstinti, tarkim nuo 20:00, ir lygiai taip pat ryte nėra ko ten varinėti reisų iki 6:45. Beje pamiršo, kad 55 daugiau mažiau veža orą, bet matyt kad kai privatininkui atiduotas, nukirsti nebegali, bet šiaip jau reikėtų. Nors gal privatininkas sutiktų kaip nors koreguoti A7, pratęsiant iki Lazdynų ligoninės?

            Na žodžiu, turbūt išsibandys, ar ekonomiška, ir gal priims atitinkamus sprendimus ateityje. O siūlau va tokius idealiu atveju - 2G perskirti pagal numeraciją:
            2G - stoja kaip įmanoma mažiau stotelių lyginant su dabartiniu (tampa panašesniu į tikrą expresą). Veikia tik d.d. nuo 6:45 iki 19:00 15 min taktu. Važiuoja prasmirdę dyzeliai ir dujiniai, nebent būtų nepagailėta painvestuoti į autonominius treleibusus, express troleibusinę liniją ar elektrobusus
            2 - stoja visose (veikia STOP sistema, kad durų nevarstytų be reikalo). Dažnumas - ne rečiau kaip 8-10 min. Važiuoja troleibusai su autonomine eiga (jei tokie kažkada bus).

            Beje pabandymui galėtų lygiai taip pat išpirdolinti 1G trasoje 35, 36, 66, galbūt ir 26 tarp Žalgirio ir Jeruzalės g/Ateities g., aišku klausimas šiam momentui, kur čia žiedas būtų tinkamas sutalpinti gausų būrį autobusų. Bet jei būtų visos galimybės, tai idealiu atveju pasiūlyčiau persėdimo tašką daryti ties santariškių žiedu, nes yra ten toks miškelis ant kalvos, kur bomžai savo drabužėlius ir kartono dėžes laiko, tai man negaila būtų bomžus iškraustyti iš tos vietos, ir padaryti visų privežamųjų maršrutų pabaigą (26, 35, 36, 57, 66, 76, 87, gal dar kokie kiti)
            Ai ir jei reikia pasiūlymų, ką ant vasaros optimizuoti (+ kad taip jau trūksta darbuotojų), tai 48 gali uždaryti, o 75 vietoje jeruzalės/ateities g. nukreipti per baltupio ir mokslininkų g.
            Tiek pastebėjimų su mano apylinkių maršrutais.

            Comment


              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
              OMG kaip seniai laukiau tokio varianto, tik galėtų dar labiau paankstinti, tarkim nuo 20:00, ir lygiai taip pat ryte nėra ko ten varinėti reisų iki 6:45.
              Tai kad kažkaip keistai atrodys variantas, kai po laidais tiek laiko važiuos jūsų minėti
              Važiuoja prasmirdę dyzeliai ir dujiniai


              Aišku, jeigu būtų ambicijų, tai iš tiesų minėtas variantas su
              O siūlau va tokius idealiu atveju - 2G perskirti pagal numeraciją
              ekspresiniams reisams piko metu naudojant autobusus, o įprastam lėtajam maršrutui naudoti troleibusus su autonomine eiga, būtų labai ekonomiškas ir, kaip dabar mėgstama sakyti, tvarus, nes būtų efektyviai naudojami resursai (troleibusai - 24/7, efektyviai išnaudojant KT ir autonominę eigą, autobusai - kaip pastiprinimas santykinai neilgai trunkančiu piko metu arba tiesiog didesnės paklausos metu).

              Beje pamiršo, kad 55 daugiau mažiau veža orą, bet matyt kad kai privatininkui atiduotas, nukirsti nebegali, bet šiaip jau reikėtų. Nors gal privatininkas sutiktų kaip nors koreguoti A7, pratęsiant iki Lazdynų ligoninės?
              Subjektyvia nuomone, 55 būtų galima kirsti kad ir dabar, nes iki ligoninės beveik priveža 49/69/116 (galima būtų paleisti juos su užsukimu tiesiai prie ligoninės, būtų max +2 minutės prie viso reiso), likusioje Architektų dalyje yra A7, kuris galėtų būti vystomas kaip prekybcentrių maršrutas ir dėl to važinėtų kas 15 minučių.



              Beje pabandymui galėtų lygiai taip pat išpirdolinti 1G trasoje 35, 36, 66, galbūt ir 26 tarp Žalgirio ir Jeruzalės g/Ateities g., aišku klausimas šiam momentui, kur čia žiedas būtų tinkamas sutalpinti gausų būrį autobusų.
              Vėlgi, idealiausiu atveju tai būtų Ateities stotelė, nes 1) pravažiuojama pro labai persėdimams populiarią Jeruzalės stotelę; 2) Ateities stotelėje prie persėdimų papildomai prisideda 10, 48 ir 50. Daugiau negu vienas persėdimas Vilniaus mastu vis dėl to yra per daug, nebent važiuojama iš Birelių į Daniliškes

              Kita vertus, miesto mastu 35/36/66 yra vos ne vieninteliai taip gyliai įvažiuojantys į miestą, tai gal čia kažkoks Balsių gyventojų išsireikalavimas?
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Nuo 24 dienos keiciasi tvarkarasciai. Ypac trumpeja T16 darbo valandos. Zenkliai maziau transporto vaziuos ne piko metu.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Nuo 24 dienos keiciasi tvarkarasciai. Ypac trumpeja T16 darbo valandos. Zenkliai maziau transporto vaziuos ne piko metu.
                  Skaitykit kas rašoma viršuj, tai jau paminėta nuo pietų.

                  Comment


                    Gal kas galite patvirtinti, kad į dviračiams pritaikytus autobusus reikia su dviračiu įlipti pro galines duris? Ar visuose autobusuose skirtingai įrengtos dviračių aikštelės?

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      Nuo 24 dienos keiciasi tvarkarasciai. Ypac trumpeja T16 darbo valandos. Zenkliai maziau transporto vaziuos ne piko metu.
                      Mačiau gerą vairavimo mokyklos reklamą: "Nusibodo laukti viešojo transporto - išmok vairuoti"
                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Gal kas galite patvirtinti, kad į dviračiams pritaikytus autobusus reikia su dviračiu įlipti pro galines duris? Ar visuose autobusuose skirtingai įrengtos dviračių aikštelės?
                        Dujiniuose MAN autobusuose (atpažįstami iš kupros priekyje ant stogo - ten yra dujų balionai) iš tiesų dviračiams skirtos vietos yra gale. Solaris autobusuose dviračių vietos yra ties vidurinėmis durimis.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                          Dujiniuose MAN autobusuose (atpažįstami iš kupros priekyje ant stogo - ten yra dujų balionai) iš tiesų dviračiams skirtos vietos yra gale. Solaris autobusuose dviračių vietos yra ties vidurinėmis durimis.
                          Ačiū už atsakymą.
                          Pamenu, kad senesniuose Man'uose buvo įrengtos vietos. Ar jie nebedirba?

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Jei jau reikia keisti Solarius, ką tada daryti su škodom?
                            Škodos turėjo būti pakeistos prieš dešimtmetį minimum. Bet pas mus vykdoma troleibusų marinimo strategija.
                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Kodėl sėkmės reikalas?

                            Kondicionierių pataisyti nėra sunku, svarbu, kad būtų noro.



                            Taigi rašė žmogus, paskelbta rinkos konsultacija naujiems 101 trumpam troleibusui su autonomine eiga.
                            Sėkmės nes kol neįlipsi nežinosi nežinai veiks ar ne.

                            Noro akivaizdžiai nėra.

                            Kad tų 101 neužteks ir senom škodom pakeisti, ką jau kalbėti apie tai kad ilgų troleibusų trūkumas yra didesnis nei trumpų.

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Ačiū už atsakymą.
                              Pamenu, kad senesniuose Man'uose buvo įrengtos vietos. Ar jie nebedirba?
                              Jų buvo tik du; viename iš jų ta vieta dviračiui pabuvo gal metus ir buvo išmontuota, o pats autobusas nurašytas 2018, kai gatvėse atsirado Transrevio Scanios. Kitame ta dviračio vieta irgi išmontuota apie 2018, o autobusas, jei neklystu, šiemet nurašytas.

                              Projektas buvo gan nevykęs, nes abu autobusai dažnai gęsdavo, o jokio rezervo jiems nebuvo.
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Jų buvo tik du; viename iš jų ta vieta dviračiui pabuvo gal metus ir buvo išmontuota, o pats autobusas nurašytas 2018, kai gatvėse atsirado Transrevio Scanios. Kitame ta dviračio vieta irgi išmontuota apie 2018, o autobusas, jei neklystu, šiemet nurašytas.

                                Projektas buvo gan nevykęs, nes abu autobusai dažnai gęsdavo, o jokio rezervo jiems nebuvo.
                                Šiek tiek patikslinsiu, jei galima, apie tuos senukus. Vienas nurašytas 2018, kitas 2020, o trečias vis dar važinėja, tik žinoma jau kelis metus neatlieka dviračių vežimo funkcijos.

                                Comment


                                  19 troleibuso maršrutą jau senokai reikėjo kreipti per Žirmūnų tiltą. Mažiau dubliuotųsi su 4G, o pagaliau ir vėl atsikurs trūkstama jungtis tarp L. Sapiegos - Šemyniškių stotelių. Beje, nuo vasaros tvarkaraščių įsigaliojimo maršrutą aptarnauti liks tik 2-asis parkas. Dabar gi važinėja du pamaininiai troleibusai iš 1-o parko.
                                  3 troleibusas poilsio dienomis važinės dažniau nei darbo dienomis. Tai matosi pažiūrėjus į maksimaliai mažiausią tarpą tarp reisų - d.d - 26 minutės, poilsio - 25. Net vizualiai žiūrint į tvarkaraštį, poilsio dienų grafikas vizualiai atrodo turtingesnis.
                                  Dėl 18 - ar verta į Titnago g. troleibusus varinėti taip dažnai? Jau geriau padažninti 15 kursavimą, nes iš minėtos gatvės normalus susisiekimas dabar yra tik su vakariniais rajonais, pro kuriuos važiuoja 18.

                                  61 autobusas - kam tokiu pat metu (10-13 val.) savaitgalį bus kursuojama dažniau nei darbo dienomis?

                                  Comment


                                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                    19 troleibuso maršrutą jau senokai reikėjo kreipti per Žirmūnų tiltą. Mažiau dubliuotųsi su 4G, o pagaliau ir vėl atsikurs trūkstama jungtis tarp L. Sapiegos - Šemyniškių stotelių. Beje, nuo vasaros tvarkaraščių įsigaliojimo maršrutą aptarnauti liks tik 2-asis parkas. Dabar gi važinėja du pamaininiai troleibusai iš 1-o parko.
                                    3 troleibusas poilsio dienomis važinės dažniau nei darbo dienomis. Tai matosi pažiūrėjus į maksimaliai mažiausią tarpą tarp reisų - d.d - 26 minutės, poilsio - 25. Net vizualiai žiūrint į tvarkaraštį, poilsio dienų grafikas vizualiai atrodo turtingesnis.
                                    Dėl 18 - ar verta į Titnago g. troleibusus varinėti taip dažnai? Jau geriau padažninti 15 kursavimą, nes iš minėtos gatvės normalus susisiekimas dabar yra tik su vakariniais rajonais, pro kuriuos važiuoja 18.

                                    61 autobusas - kam tokiu pat metu (10-13 val.) savaitgalį bus kursuojama dažniau nei darbo dienomis?
                                    Prie to pačio dėl 18 troleibuso. Pažiūrėkit jo kursavimą piko metu ir 7 troleibuso, beveik tas pats ... Manau taip sunaikinto 7 troleibuso dar nėra buvę.

                                    Comment


                                      Jei jau taupyt, geriau tuomet T1 laikinai panaikint ir atiduot laisvus trolikus i T3 ir T7

                                      Comment


                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        Beje pabandymui galėtų lygiai taip pat išpirdolinti 1G trasoje 35, 36, 66, galbūt ir 26 tarp Žalgirio ir Jeruzalės g/Ateities g., aišku klausimas šiam momentui, kur čia žiedas būtų tinkamas sutalpinti gausų būrį autobusų. Bet jei būtų visos galimybės, tai idealiu atveju pasiūlyčiau persėdimo tašką daryti ties santariškių žiedu, nes yra ten toks miškelis ant kalvos, kur bomžai savo drabužėlius ir kartono dėžes laiko, tai man negaila būtų bomžus iškraustyti iš tos vietos, ir padaryti visų privežamųjų maršrutų pabaigą (26, 35, 36, 57, 66, 76, 87, gal dar kokie kiti)
                                        Ai ir jei reikia pasiūlymų, ką ant vasaros optimizuoti (+ kad taip jau trūksta darbuotojų), tai 48 gali uždaryti, o 75 vietoje jeruzalės/ateities g. nukreipti per baltupio ir mokslininkų g.
                                        Tiek pastebėjimų su mano apylinkių maršrutais.
                                        26, 35, 36, 66 autobusų maršrutai aptarnaujama šias stoteles Seminarija ir Pušynas, kuriose jokie kiti maršrutai nestoja, tad jie yra pagrindiniai maršrutai šiuose stotelėse ir jie privežamaisiais nesiskaito.

                                        48 autobuso maršrutas važiuoja pro Pijaus Žadeikos gatvę, kurį netektų susisiekimo, ir tada 75 turėtų daryti lankstą per Pijaus Žadeikos gatvę tad 48 maršruto nesiūlytumėte uždaryt ir panaikinti.

                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Kita vertus, miesto mastu 35/36/66 yra vos ne vieninteliai taip gyliai įvažiuojantys į miestą, tai gal čia kažkoks Balsių gyventojų išsireikalavimas?
                                        35, 36 iki Žalgirio stotelės važiuoja nuo senų laikų, o 66 autobusų maršrutas atsirado iš 36, nes iki 2013 metų 36 autobusų maršrutas turėjo dvi trasas 36 Žalgirio g. – Balsiai – Naujaneriai ir 36 Žalgirio g. – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė ir keleiviai labai į trafareto, švieslentes užrašus nežiūrėdavo pamatydavo skaičių 36 ir suprasdavo, kad jis važiuoja iki Pagubės, o kad ant švieslentės, trafareto būdavo parašyta Naujaneriai net nepamatydavo, teko matyti, kaip st. Naujaneriai keleiviai rėkė ant vairuotojo, kodėl jis nevažiuoja į Pagubę, jis jiems atsako, aš vėluoju ir mano grafike yra parašyta galinė stotelė Naujaneriai, dėl to atsirado 66, kurį 2016 metais Valdorfo žaliosios mokyklos prašymu nukreipė iki St. Skirgiškės (Skirgiškių g.)

                                        Kad Jums būtų aiškiau peržiūrėkite šiuos vaizdo įrašus




                                        nuo pat pradžių iki galo



                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                          nuo pat pradžių iki galo


                                          Niekas neišmes dviejų valandų iš gyvenimo klausantis kažkieno bumbejimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X