Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar teko važiuoti keletu skirtingų autobusų, tai Solariu, nauju Manu, Volvu ir Manu iš Oslo. Tai Osliniu Manu važiuoti buvo maloniausia, čia kalbu gaivumo prasme, nes kituose karštis.
    Žinoma, nereikia manyti, kad visuose naujuose neveikia kondiškės. Tiesiog čia laimės reikalas ant kokio pakliūsi. Vienuose tiesiog neįjungta, kituose įjungta, tačiau netinkamai pučia, na o kituose jau tinkamai.
    Paskutinis taisė Mantas95; 2022.06.07, 08:37.

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
      Vakar teko važiuoti keletu skirtingų autobusų, tai Solariu, nauju Manu, Volvu ir Manu iš Oslo. Tai Osliniu Manu važiuoti buvo maloniausia, čia kalbu gaivumo prasme, nes kituose karštis.
      Žinoma, nereikia manyti, kad visuose naujuose neveikia kondiškės. Tiesiog čia laimės reikalas ant kokio pakliūsi. Vienuose tiesiog neįjungta, kituose įjungta, tačiau netinkamai pučia, na o kituose jau tinkamai.
      Pats irgi buvau vakar nustebęs, kad įlipus į 10 metų senumo Oslinį Maną kondicionavimas buvo geriausias iš visų autobusų. Tiesa, Scania 4g ten kažkaip važiavimo metu irgi buvo jau pradėję kondicionieriai veikt.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Dar teko važiuoti vienu nauju MANu, kur priekyje pūtė karštą orą.
        Kai lauke 21 laipsnis įjungia kondicionierių ir nustato 25-27 laipsnių (nes sveiko proto nerasta) ir tada pučia karštą orą

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Kai lauke 21 laipsnis įjungia kondicionierių ir nustato 25-27 laipsnių (nes sveiko proto nerasta) ir tada pučia karštą orą
          Visose transporto priemonėse su kondicionieriais, išskyrus Trollino 15 troleibusus (pagaminti 2004-2006), kondicionieriaus pūčiamo oro temperatūra nusistato automatiškai pagal oro temperatūrą lauke ir vairuotojas jos reguliuoti negali.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Gal kas žino, kaip būtų galima išjudinti Vilniaus r. savivaldybę, kad paleidus 58 maršrutą atkarpoje tarp Gurių - Grigaičių, būtų įrengtas sustojimas "Posūkis į N. Vilnią" važiuojant Grigaičių link už žiedo pakilus į viršų? Jei tai būtų miesto teritorija, teisybė būtų padaryta jau seniai, bet kadangi maršrutas miesto, o teritorija jau rajono, panašu jog dėl 1 maršruto nieks nieko nedarys. Bet kodėl tuomet Vilniaus pakraščiuose, įskaitant rajoną yra įrengta tokių butaforinių stotelių, kuriose niekada joks VT nestodavo? Pavyzdžiai: st. Vievio sankryža KK 108 bei 116 sankryža, pasukus link Verkšionių, kur į Vievį tikrai joks VT nerieda. Paskui - važiuojant 51 autobusu ties stotele "Juodbaliai" - Senajame Gardino plente, tiek į Kazbėjų, tiek į Šventininkų pusę - ten irgi joks priemiestinis nevažiuoja, nors stotelės ženklai numesti. Paskui - A. Mickevičiaus g. tarp nusukimo į Rastinėnus bei Sudervės. Galiausiai - KK 176-202 sankryža ties Žagarinės kaimu, pasukus į dešinę link Pirčiupių, kur atkarpoje tarp minėtų kaimų irgi jokio susisiekimo nėra.
            Paskutinis taisė Kristupas0220; 2022.06.09, 13:55.

            Comment


              Kodėl pastaruoju metu SĮSPas skelbia tiek daug pranešimų apie laikinus (vienadienius) tvarkaraščių pokyčius ? Žiemą buvo vairuotojų trūkumas, nes buvo didelis sergančiųjų kiekis, daug kas biuletenyje. O dabar kokios problemos ?

              Comment


                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                Gal kas žino, kaip būtų galima išjudinti Vilniaus r. savivaldybę, kad paleidus 58 maršrutą atkarpoje tarp Gurių - Grigaičių, būtų įrengtas sustojimas "Posūkis į N. Vilnią" važiuojant Grigaičių link už žiedo pakilus į viršų? Jei tai būtų miesto teritorija, teisybė būtų padaryta jau seniai, bet kadangi maršrutas miesto, o teritorija jau rajono, panašu jog dėl 1 maršruto nieks nieko nedarys. Bet kodėl tuomet Vilniaus pakraščiuose, įskaitant rajoną yra įrengta tokių butaforinių stotelių, kuriose niekada joks VT nestodavo? Pavyzdžiai: st. Vievio sankryža KK 108 bei 116 sankryža, pasukus link Verkšionių, kur į Vievį tikrai joks VT nerieda. Paskui - važiuojant 51 autobusu ties stotele "Juodbaliai" - Senajame Gardino plente, tiek į Kazbėjų, tiek į Šventininkų pusę - ten irgi joks priemiestinis nevažiuoja, nors stotelės ženklai numesti. Paskui - A. Mickevičiaus g. tarp nusukimo į Rastinėnus bei Sudervės. Galiausiai - KK 176-202 sankryža ties Žagarinės kaimu, pasukus į dešinę link Pirčiupių, kur atkarpoje tarp minėtų kaimų irgi jokio susisiekimo nėra.
                Tai o rašėt rajono savivaldybėi? Siūlau surasti tos vietos sienūną ir miesto savivaldybėi parašyti, kad paragintų rajono sav. kažką daryti.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Kodėl pastaruoju metu SĮSPas skelbia tiek daug pranešimų apie laikinus (vienadienius) tvarkaraščių pokyčius ? Žiemą buvo vairuotojų trūkumas, nes buvo didelis sergančiųjų kiekis, daug kas biuletenyje. O dabar kokios problemos ?
                  Ten kažkas su vairuotojų streikais susiję, kažkokios eilinės "kolektyvinės sutarties" ratifikavimo delsimas ar pan.

                  Comment


                    Skelbt pradėjo feisbuke tik visai neseniai ir tik porą kartų gal, nors iš tiesų tvarkaraščiai keičiami KIEKVIENĄ DIENĄ jau neskaičiuoju kiek savaičių. Liūdna. Manau turėsim liūdną rudenį.
                    Priežastys yra taip streikuojantys vairuotojai ir galų gale vasara, tai dalis ir atostogose. Jau birželio 24d. įsigalios vasaros grafikai, reik tikėtis, kad bus ką rugsėjui padažnint iš jų ...

                    Comment


                      Vairuotojai ne streikuoja (tai iš tiesų draudžiama įstatymais nepaprastosios padėties metu), o masiškai išeina iš darbo (sutikit, skirtumas yra). Deja, liūdna realybė.

                      Taip pat ir žiemą vairuotojų trūko ne dėl sergamumo, kaip skelbiama oficialiai, o dėl to, kad vairuotojai atsisakė darytis kovido testus už savo pinigus ir banaliai buvo neprileidžiami prie darbo (šiuo atveju jų neteisinu).
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Vairuotojai ne streikuoja (tai iš tiesų draudžiama įstatymais nepaprastosios padėties metu), o masiškai išeina iš darbo (sutikit, skirtumas yra). Deja, liūdna realybė.
                        O tai kodėl tada tvarkaraščių keitimai būna laikini, t.y. vienadieniai ?

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          O tai kodėl tada tvarkaraščių keitimai būna laikini, t.y. vienadieniai ?
                          Į šį klausimą tikslaus atsakymo nežinau, čia reikėtų klausti Susisiekimo paslaugų. Oficialaus streiko tikrai nėra, nes tai draudžia įstatymas.

                          Beje, šiandien antirekordas - laikinų ''vienadienių'' maršrutų net 22.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Vairuotojai ne streikuoja (tai iš tiesų draudžiama įstatymais nepaprastosios padėties metu), o masiškai išeina iš darbo (sutikit, skirtumas yra).
                            Jeigu iš darbo išeina vieni vairuotojai, reikia papildomai apkrauti likusius (mokant viršvalandžius) - nemanau, kad kažkas atsisakys uždirbti sau pinigų dirbant ne 5*8, o 7*16.
                            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Jeigu iš darbo išeina vieni vairuotojai, reikia papildomai apkrauti likusius (mokant viršvalandžius) - nemanau, kad kažkas atsisakys uždirbti sau pinigų dirbant ne 5*8, o 7*16.
                              Vairuotojai jau dabar išdirba ne normą (168 val.), o dažnai ir po 210-230 val. Bet, kaip matot, vis tiek šiandien buvo apkirpti net 22 maršrutai.
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Vairuotojai jau dabar išdirba ne normą (168 val.), o dažnai ir po 210-230 val. Bet, kaip matot, vis tiek šiandien buvo apkirpti net 22 maršrutai.
                                Geležinkeliuose 260val./mėn. iki karo buvo norma (dalis mašinistų išdirbdavo ir po 300val.).
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Geležinkeliuose 260val./mėn. iki karo buvo norma (dalis mašinistų išdirbdavo ir po 300val.).
                                  Yra labai didelis skirtumas tarp mašinisto darbo riedant bėgiais ir vairavimo Vilniaus eisme.

                                  Comment


                                    Vairuotojų nuolat trūksta ir vakaruose, bet ten irgi labiau mažina reisų skaičių, nei kelia algas. Nėra Vilnius išskirtinis šiuo klausimu.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                      Yra labai didelis skirtumas tarp mašinisto darbo riedant bėgiais ir vairavimo Vilniaus eisme.
                                      Sutinku, autobuso vairavimas Vilniaus centre yra daug lengvesnis darbas, nei traukinio tempimas.
                                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Jeigu iš darbo išeina vieni vairuotojai, reikia papildomai apkrauti likusius (mokant viršvalandžius) - nemanau, kad kažkas atsisakys uždirbti sau pinigų dirbant ne 5*8, o 7*16.
                                        Dirbant 7*16 visai nesvarbu koks tas atlyginimas vis tiek neturėsi laiko jo išleisti. Ir ne, dauguma žmonių svarbiau yra asmeninis laikas.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Vairuotojai jau dabar išdirba ne normą (168 val.), o dažnai ir po 210-230 val. Bet, kaip matot, vis tiek šiandien buvo apkirpti net 22 maršrutai.
                                          Tęsiant rekordus, šiandien 27 maršrutai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X