Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, statybų ir pirkimo mastai manau rodo, kad nepasikeitė tendencija - masiškai senų namų lyg negriauna, tad kitaip būti nelabai ir gali būti. Bet taip, gaila, būtų gerai rasti kažką, kas tai patvirtina oficialiai.

    Comment


      Click image for larger version

Name:	e.jpg
Views:	538
Size:	39,8 kB
ID:	1942840
      Show must go von!

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Click image for larger version  Name:	e.jpg Views:	0 Size:	39,8 kB ID:	1942840
        Tai tikrai nereiškia vidutinio ploto mažėjimo, ką parodo ir šio grafiko nesutapimas su tuo, kurį papostinau aš. Apskritai, jei žmonių skaičius nekinta, bet kuris pastatytas pastatas (net ir 5 kvadartinių metrų) padidina plotą, tenkantį vienam žmogui mieste/šalyje.
        Paskutinis taisė VLR; 2022.01.11, 11:23.

        Comment


          Taip, tai nereiškia vid. ploto tenkančio individui. Bet grafikas vaizduoja, kad inkilai (komiblokai) sėkmingai statomi ir toliau.
          Show must go von!

          Comment


            Manau, kad dėl to niekas ir nesiginčija. Mano pointas ir buvo tas, kad tie 'inkilai' bus ir toliau statomi dar ilgai nepriklausomai nuo to, ar populiacija augs, ar ne. Be 'inkilų' statybos, spėčiau, bus labai gausiai statomi namai/sublokuoti namai, kuriems vietos reikia gerokai daugiau. Tad apie tą "nebereikės plėsti transporto sistemos, nes populiacija neauga" idėją, manau, reiktų pamiršti. Vilniaus plėtra be geros transporto sistemos lipa ir ant rusiško neintegruotų komiblokų laukuose grėblio, ir amerikietiškos neintegruotos suburbijos grėblio vienu metu.

            Comment


              Gyvenamojo ploto daugėja, nors individualūs butai mažėja - tai yra dėl to, kad nemaža dalis žmonių investuoja į antrą, trečią butą. Taip teoriškai šiema gali turėti ir 300 kv. m gyvenamojo ploto, o gyventi 50 kv. m ploto bute. Papildomi butai dažniausiai perkami nuomai.

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Senus komiblokynūs keičia nauji komiblokynai su 30 kv. apartamentais ir parkingais ant šaligatvių. Būtų įdomu sužinot, kokiuose rajonuose pastatoma daugiausiai naujo busto, įskaitant ir priemiesčių individualius namus. Spėčiau link Ukmergės ir Jonavos. Tuo pačiu miestas vis dar keliauja iš centro į ganyklas plėtros prasme.
                Miesto centrinė dalis smarkiai tankėja jau eilę metų iš eilės.

                Dabar statomas gyvenamasis plotas. Citify duomenys.

                Click image for larger version

Name:	2022_plotas.jpg
Views:	544
Size:	121,7 kB
ID:	1942848

                Comment


                  Na čia jau tikrai matosi atsvara, greičiausiai tik pastarųjų metų. Bet centras ne guminis, o dirvonų link Ukmergės kiek nori
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Gyvenamojo ploto daugėja, nors individualūs butai mažėja - tai yra dėl to, kad nemaža dalis žmonių investuoja į antrą, trečią butą. Taip teoriškai šiema gali turėti ir 300 kv. m gyvenamojo ploto, o gyventi 50 kv. m ploto bute. Papildomi butai dažniausiai perkami nuomai.
                    Keičiasi asmenų būste skaičius. Yra skirtumas ar 60 m² bute gyvena 6 asmenys, ar 50 m² bute – du. Anksčiau šeimą sudarydavo daugiau asmenų, neretai kelios kartos gyveno kartu (trys kartos: seneliai, tėvai, vaikai), o dabar mažesni skaičiai, bet didėja būsto vienetų. Ir didės toliau. Dar, teisingai, yra antri, treti būstai nuomai.

                    Jei anksčiau 5 asmenų šeima gyveno viename bute, tai dabar jame gyvena 2 žmonės, o kiti trys – kituose trijuose butuose. Viso turim tiek pat žmonių (tiesa, dar prisidėjo vyrai/žmonos ir gimė vaikai) ir 4 butus.
                    Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                      Na čia jau tikrai matosi atsvara, greičiausiai tik pastarųjų metų. Bet centras ne guminis, o dirvonų link Ukmergės kiek nori
                      Iki Manhattano arba Paryžiaus tankio dar toli. Daugmaž visi, kurie norėjo namelio už paskolą dirvonuose, jau juos turi.

                      Comment


                        O kaip jūs žiūrit į tuos maršrutų dubliavimus, kurie egzistuoja dabar? Nu tarkim 16, 19 troleibusai, 2G, 55 autobusai. Gerai, blogai, keistina?

                        Comment


                          Teoriškai keistina, bet praktikoje tai jeigu jau ir su dubliavimu per-retai važiuoja tai be dubliavimo būtų dar blogiau.

                          Comment


                            Priešingai - jei 55 būtų trumpesnis ir tik privežtų prie 2G, tai jis galėtų žymiai dažniau važinėti.

                            Comment


                              Ir šiaip ten apynaujai ilgi autobusai neišnaudojami, kai tuo tarpu, kokiam A10 žmonės vos telpa.

                              Comment


                                Apie troleibusų įsigijimą, savivaldybės tarybos projekto pristatyme:


                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-01-12 171359.jpg
Views:	285
Size:	333,4 kB
ID:	1943135

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-01-12 171415.jpg
Views:	286
Size:	101,8 kB
ID:	1943134

                                Comment


                                  Tenka pastebėti tam tikrą neatitikimą: vienų metu planuoja palikti vos 10 transporto priemonių rezervą, bet tuo pačiu ketina plėsti troleibusų maršrutus į kitą rajoną. Mažins kituose maršrutuose esančių transporto priemonių skaičių?
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Panašu, kad tiesiog neatitikimas. Nemanau, kad nurašinės senesnius triašius Solarius bei abu Amberius. Tad rezervo bus daugiau.

                                    Comment


                                      Šiaip tikrai gali būti, kad mažins, nes 1 ilgas troleibusas galės pervežti daugiau keleivių ir palengvins vairuotojų stygiaus problemą. Bet ir faktas, kad 10 troleibusų iš 200 rezervui yra pernelyg mažai. Mes turbūt kažko nežinom, nes net privatus vežėjas, skaičiuojantis kiekvieną centą, papildomai pirko 8 Isuzu, kad pakaktų rezervo dėl padidėjusio išleidimo ir padažnėjusių gedimų.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Tenka pastebėti tam tikrą neatitikimą: vienų metu planuoja palikti vos 10 transporto priemonių rezervą, bet tuo pačiu ketina plėsti troleibusų maršrutus į kitą rajoną. Mažins kituose maršrutuose esančių transporto priemonių skaičių?
                                        Pratęsimams, atseit, yra tik "galimybė". Ar jie iš tiesų bus, kol kas abejotina

                                        Comment


                                          Trečiadienį sostinės politikai po pateikimo pritarė projektui, kuriuo „Vilniaus viešajam transportui“ būtų leista įsigyti šį kiekį troleibusų užtikrinant, kad bendri įsigijimo sandoriai neviršytų 92,43 mln. Eur. „Planuojame, kad pirmuosius troleibusus Vilnius išvystų 2023 metų trečiąjį ir ketvirtąjį ketvirtį, o likusius 119 –palaipsniui, per 2024 metus“, – trečiadienį tarybos posėdyje sakė Darius Aleknavičius, „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius.
                                          https://www.vz.lt/transportas-logist...uz-924-mln-eur

                                          Comment

                                          Working...
                                          X