Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    sleader, tai pas mus ir 15 metų audi kai kurie žmonės vadina "naauja mašina" - bet tai juk nereiškia, kad tai iš tiesų nauja mašina? O kokia pas mus važinėjančių Volvo techninė būklė - ar jie dažnai genda, kiek kritęs variklio efektyvumas, kiek padidėję kuro sąnaudos, etc. - čia jau reiktų klausti VAP'e.

    Pilaitis, k0fis kalbėjo ne apie 20, 21, 22 maršrutus, bet apie 20, 21, 22 valandas.

    Qbazzz, tuomet versija būtų tokia - su kažkuo jau yra sutarta dėl būtent tokių TP pirkimo, t.y., kažkas jas tokias visgi turi. Juk neskelbtų konkurso, žinodami, kad tokių TP tiesiog nėra? O gal, kai nepavyks konkursas tokioms, pirks senesnes?

    Rijikas, ne tik Paryžiuje tokia praktika... Londone mačiau, kaip to paties maršruto (ir tos paties vežėjo) autobusas pasivijo savo "kolegą" - priekyje esantis liko stovėti, iš jo keleiviai išlipo ir perlipo į jį pasivijusį autobusą. Viename nedideliame miestelyje teko keliauti dviaukščiu autobusu, kur pasiekus depą, keleivių buvo paprašyta pereiti į vienaukštį autobusą, kuris tęsė kelionę tuo maršrutu. Žodžiu, variantų daug - tik va kurių iš jų efektyvumas nenusveria patogumo keleiviams - čia jau kitas klausimas

    Sula, kiek žinau, kažkokia pasamdyta lenkų firma jau ruošia labai gražų rožinį teigiamą naujos sistemos pristatymą. 5 ir 11 maršrutų troleibusų tikrai nebebus - daugiau detalių deja nežinau.
    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      Smūgis atbuline ranka: ar Vilniuje liks maršrutiniai mikroautobusai, nesupranta net balsavę politikai

      Taip išeina, kad konkurso nuo liepos pirmos dienos privatiems vežėjams nebus ir jie dirbti negalės.
      Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.04.03, 16:40.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Vilniaus taryboje - antausis A.Zuokui

        Comment


          Keistai gaunasi. Nei Mikriukams gerai, nei savivaldybei.

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Ne projektuoja, o kalba. Tai ir yra politika - planavimas, strategijos, komunikacija su gyventojais...
            Meras nėra politikas, o yra miesto šeimininkas, kuris ir atsako už viską, kad dedasi mieste - už neatnaujinamą VT, už duobes gatvėse, dėl kurių "GRAitieji" autobusai važiuos nedideliu greičiu, už nelogiškus tvarkaraščius. Nemoka organizuoti komandos darbą - keisk komandą, keisk save patį.

            Comment


              Vilniaus miesto taryba nepritarė sprendimui integruoti privačius vežėjus į bendrą miesto transporto sistemą

              Nuo šių metų liepos 1-os dienos Vilniaus mieste pradėsiančioje veikti naujoje viešojo transporto sistemoje nebeliks privačių vežėjų. Taip šiandien balsuodami prieš viešąjį privačių vežėjų paslaugų pirkimą nusprendė miesto Tarybos opozicija. <....>


              <....> „Atmetus sprendimą skelbti naują viešąjį konkursą privačių vežėjų paslaugoms pirkti, šias paslaugas turės teikti savivaldybės įmonė „Vilniaus viešasis transportas”, - sakė Viešojo transporto optimizavimo projekto darbo grupės vadovas Kastytis Lubys.

              Vilniaus viešasis transportas optimizuojamas siekiant padaryti jį greitesnį, patogesnį ir modernesnį. Mieste pradės veikti greitųjų maršrutų tinklas, galios visoms transporto priemonėms bendra bilietų sistema. Vilniaus viešojo transporto parkas bus papildytas naujais, ekologiškais, neįgaliesiems pritaikytais autobusais.

              Rytoj, ketvirtadienį, Vilniaus savivaldybėje vyks naujos Vilniaus viešojo transporto sistemos pristatymas žiniasklaidos atstovams ir visuomenei. Piliečiai galės aktyviai teikti pasiūlymus ir komentarus dėl viešojo transporto optimizavimo.

              Daiva Savickienė, tel. 211 23 36, vrt@vilnius.lt
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Paskutiniu klausimu posėdyje lyg buvo nuspręsta iki kito posėdžio parengti naują projektą.

                -----------

                O gal žinoma kelintą valandą vyks pristatymas?

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Meras nėra politikas, o yra miesto šeimininkas, kuris ir atsako už viską, kad dedasi mieste - už neatnaujinamą VT, už duobes gatvėse, dėl kurių "GRAitieji" autobusai važiuos nedideliu greičiu, už nelogiškus tvarkaraščius. Nemoka organizuoti komandos darbą - keisk komandą, keisk save patį.
                  Kam komentuoti, jei nieko neišmanai apie savivaldos darbo specifiką, realijas ir apskritai Lietuvos politika?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Ir vėl taryboje šnekama, kad viskas daroma skubotai. Tai kiek tie stagnatoriai nori viską nukelinėti? Jiems matai ir popieriniai bilietai dingo staiga, nors jų naikinimas buvo vis atitolinamas. O apie mikroautobusų pertvarkymą kalbama jau seniai, jau ir maršrutai ne kartą koreguoti ir kainodara kaitaliota.


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Paryžiuje autobusai atlieka tik privežimo funkciją, nes pagrindinis VT yra metro, RER'as. O kurti maršrutų tinklus piko metui, ne piko metui nieko gero neduotų, tik painiavos priveistų. Tuo labiau, kad autobusai bei troleibusai yra pagrindinis Vilniaus VT.
                    Tai ir būtų pagrindinio tinklo sukūrimas (kažkas panašaus į planuojamus GRA), kurį piko metu, kai smarkiai išauga srautai, papildytų ilgesni maršrutai, dažnai vežantis tiesiogiai iš A į B. Dabar tas neoptimalus tinklas naudojamas visą parą (tiek kiek važiuoja VT), nors jo tokio tam tikru laiku visai nereikia, nes tie keli keleiviai galėtų patogiau nuvažiuoti persėsdami, jei pagrindiniais maršrutais dažniau kursuotų transportas. Juo labiau, kad pagrindinius maršrutus reikia leisti plačiausiomis pagrindinėmis gatvėmis, kuriose yra arba galima racionaliai įrengti VT skirtas juostas. Jau minėtas 5 autobuso maršrutas visada stringa kamščiuose Žalgirio gatvėje, o visose gatvėse juostų viešajam transportui nenupieši.


                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                    sleader, tai pas mus ir 15 metų audi kai kurie žmonės vadina "naauja mašina" - bet tai juk nereiškia, kad tai iš tiesų nauja mašina? O kokia pas mus važinėjančių Volvo techninė būklė - ar jie dažnai genda, kiek kritęs variklio efektyvumas, kiek padidėję kuro sąnaudos, etc. - čia jau reiktų klausti VAP'e.
                    Niekas nekalba, kad tai naujas daiktas. Tačiau atsižvelgiant į realijas galima sakyti, kad tokio amžiaus autobusai yra racionalus pirkinys ir visiškai priimtinas. Juk dažnas asmuo pirkdamas kuo naujesnį asmeninį automobilį irgi taiko į 2005-2009 pagamintas transporto priemones. Žinoma būtų geriau visiškai nauji, bet norai dažnai prasilenkia su galimybėmis.

                    Comment


                      Parašė autobusas36
                      Šis pranešimas gautas yra tik el. paštu.
                      Ačiū. Bandysim sudalyvauti.

                      P.S. Kolegijų salė, tai čia 20 aukšte pasitarimų salė ar ne?

                      -------------

                      Kaip sakiau:
                      Miesto Tarybos nario Rimanto Vaitkaus pasiūlymui dėl naujo vežėjų parinkimo konkurso organizavimo pritarė dauguma
                      Paskutinis taisė Creatium; 2013.04.03, 18:47.

                      Comment


                        Vel griztant prie midibusu pirkimo konkurso. Ilgio reikalavimams labai atitiko Neoplan N4407, bet problema yra tame, kad Neoplan nuo 2006 metu visiskai nebegamina miesto autobusu. Ta zinau tikrai, nes dirbu toj imonelej. MAN trumpuosius gamino firma Göppel, bet ju yra labai nedaug, ir jei koks parkas Vokietijoj ju turi , tai viena kita, jau 25 surinkt yra problema. Ir jis ko gero bus 9 metru ilgio. Mercedes turi sutrumpinta Citaro versija Citaro K, bet velgi ju mazai, ir jis yra 10,5 m. Vokieciu gamintojai nebent siulytu firmu Kowex, Auwärter, E.A. Gera dirbinukus ant MB Sprinter ar MB Vario vaziuokliu, kurie nera visiskai zemagrindziai. austru Kutsenits gal, bet ju yra mazai, ir jie tokiu egzotisku konstrukciju, kad Vilniuj vaziuois kaip Cito - 5 turim, 2 vaziuoja. Rygos Ikarusai jau yra per seni. gal is Romos Breda Menarini, kur durys uz autobusa didesnes ? Maz 206? Kinieciai?

                        Comment


                          Planuojami pirkti naudoti midibusai tik dar kartą parodo, kad jokių šansų privatininkams turėti bent jau privežamuosius maršrutus. Šiuo klausimu meras jau suktus reikalus daro (vienas kito nesupranta Taryboje). Iš dalies neblogai, jeigu kai kuriuos maršrutus aptarnautų midibusai (a14, a67); bet su sąlyga, kad žymiai padažnės maršrutų kursavimas.


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Šiais maršrutais bent jau darbo dienomis važiuoja visą dieną ilgi autobusai: 7, 12, 16, 19, 26, 29, 31, 42, 43, 44, 45, 47, 53, 55, 55A, 75.
                          26, 44, 45, 47, 55 maršrutai jau atkristų, nes vietoj jų, galbūt, bus GRA. Lieka 7, 12, 16, 19, 29, 31, 42, 43, 53, 55A, 75.

                          7, 16, 19, 29, 42, 53, 75 maršrutuose privalo likti vien ilgi autobusai (bent jau darbo dienomis).
                          12 - manau čia reikėtų trijų trumpų autobusų vietoje dviejų ilgų.
                          31 - pagrindinis srautas piko metu atkarpoje Pavilnys - Stotis; nepiko metu dabar autobusai dažnai važinėja apipilni. Tačiau važiuojant iš Stoties į Naująją Vilnią, visais reisais didelis keleivių srautas (neskaičiuojant pirmųjų ir paskutiniųjų reisų); įkišti trumpus autobusus dienos metu būtų sudėtinga ir rizikinga.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            7, 16, 19, 29, 42, 53, 75 maršrutuose privalo likti vien ilgi autobusai (bent jau darbo dienomis).
                            12 - manau čia reikėtų trijų trumpų autobusų vietoje dviejų ilgų.
                            Jeigu į A19 dėti trumpą, tai tik vakare (nuo 20:56 iki pat paskutinio reiso). Pirmas reisas 5:35 iš Melioratorių st. į Stotį pilnas (jei tiksliau, visos sėdimos būna užimtos).

                            Hm, gal ir logiškas sprendimas dėl 3 trumpų autobusų A12 maršrute.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Jeigu į A19 dėti trumpą, tai tik vakare (nuo 20:56 iki pat paskutinio reiso).
                              Dėl 3 reisų neapsimoka (kiti 3 reisai į parką).


                              Ne į temą: Džiaugsmo gatvėje, atkarpoje nuo sankryžos su Versmių g. iki Grūdų stotelės eismo sąlygos sudėtingos. Turbūt dėl užsitęsusios žiemos trūkinėja asfaltas, kelias lyg amerikietiški kalneliai (tiesiogine to žodžio prasme, nes kelyje mini kalniukai); autobusai važiuoja minimaliu greičiu.

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Planuojami pirkti naudoti midibusai tik dar kartą parodo, kad jokių šansų privatininkams turėti bent jau privežamuosius maršrutus. Šiuo klausimu meras jau suktus reikalus daro (vienas kito nesupranta Taryboje). Iš dalies neblogai, jeigu kai kuriuos maršrutus aptarnautų midibusai (a14, a67); bet su sąlyga, kad žymiai padažnės maršrutų kursavimas.




                                26, 44, 45, 47, 55 maršrutai jau atkristų, nes vietoj jų, galbūt, bus GRA. Lieka 7, 12, 16, 19, 29, 31, 42, 43, 53, 55A, 75.

                                7, 16, 19, 29, 42, 53, 75 maršrutuose privalo likti vien ilgi autobusai (bent jau darbo dienomis).
                                12 - manau čia reikėtų trijų trumpų autobusų vietoje dviejų ilgų.
                                31 - pagrindinis srautas piko metu atkarpoje Pavilnys - Stotis; nepiko metu dabar autobusai dažnai važinėja apipilni. Tačiau važiuojant iš Stoties į Naująją Vilnią, visais reisais didelis keleivių srautas (neskaičiuojant pirmųjų ir paskutiniųjų reisų); įkišti trumpus autobusus dienos metu būtų sudėtinga ir rizikinga.
                                Pamiršote razrivus: 2,6,24,34,46,54,73,56.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai ir būtų pagrindinio tinklo sukūrimas (kažkas panašaus į planuojamus GRA), kurį piko metu, kai smarkiai išauga srautai, papildytų ilgesni maršrutai, dažnai vežantis tiesiogiai iš A į B. Dabar tas neoptimalus tinklas naudojamas visą parą (tiek kiek važiuoja VT), nors jo tokio tam tikru laiku visai nereikia, nes tie keli keleiviai galėtų patogiau nuvažiuoti persėsdami, jei pagrindiniais maršrutais dažniau kursuotų transportas. Juo labiau, kad pagrindinius maršrutus reikia leisti plačiausiomis pagrindinėmis gatvėmis, kuriose yra arba galima racionaliai įrengti VT skirtas juostas. Jau minėtas 5 autobuso maršrutas visada stringa kamščiuose Žalgirio gatvėje, o visose gatvėse juostų viešajam transportui nenupieši.
                                  VT stuburas turėtų būti kuriamas troleibusų ir greitųjų autobusų pagrindu, o dabar norima troleibusus iš viso eliminuoti. Troleibusai turėtų aptarnauti labiausiai apkrautus maršrutus ir dirbti nuo pat ryto iki VT darbo pabaigos. Greitieji autobusai turėtų aptarnauti pagrindinius maršrutus kaip papildomas VT. Tačiau nedubliuoti troleibusų didesnėje jų maršruto dalyje.

                                  Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                  Vel griztant prie midibusu pirkimo konkurso. Ilgio reikalavimams labai atitiko Neoplan N4407, bet problema yra tame, kad Neoplan nuo 2006 metu visiskai nebegamina miesto autobusu. Ta zinau tikrai, nes dirbu toj imonelej. MAN trumpuosius gamino firma Göppel, bet ju yra labai nedaug, ir jei koks parkas Vokietijoj ju turi , tai viena kita, jau 25 surinkt yra problema. Ir jis ko gero bus 9 metru ilgio. Mercedes turi sutrumpinta Citaro versija Citaro K, bet velgi ju mazai, ir jis yra 10,5 m. Vokieciu gamintojai nebent siulytu firmu Kowex, Auwärter, E.A. Gera dirbinukus ant MB Sprinter ar MB Vario vaziuokliu, kurie nera visiskai zemagrindziai. austru Kutsenits gal, bet ju yra mazai, ir jie tokiu egzotisku konstrukciju, kad Vilniuj vaziuois kaip Cito - 5 turim, 2 vaziuoja. Rygos Ikarusai jau yra per seni. gal is Romos Breda Menarini, kur durys uz autobusa didesnes ? Maz 206? Kinieciai?
                                  O kas sako, kad būtų perkami tik vieno modelio autobusai? Mazų ir kiniečių panaudotų vargu ar būna.

                                  Comment


                                    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                    Pamiršote razrivus: 2,6,24,34,46,54,73,56.
                                    Kalba ėjo tik apie tuos maršrutus, kur visą dieną vien ilgos TP.

                                    Comment


                                      Dėl GRA maršrutų - man kažkaip ir vėl galai čia nesueina - iš vienos pusės, VMS teigia, kad šie perveš didžiuosius keleivių srautus, bet tuo pačiu yra sakoma, kad šiems maršrutams bus skiriami naujieji MANai. Tai kaip čia dabar yra, su mažiau talpiu autobusu perveš daugiau keleivų? Gal ant stogo bus įrengtos papildomos vietos?


                                      Atleiskite, nepavyko rasti forume informacijos, kaip įdėti "embedded video" iš kitų svetainių, tad įdedu nuorodas tiesiog į puslapius, kuriame yra video:

                                      Po A.Zuoko langais – mitingas prieš „mikriukų“ išvarymą

                                      Vilniaus valdžia išvarė mikroautobusus iš miesto
                                      Už Vilnių be tramvajų!

                                      Comment


                                        Troleibusai irgi ne ką didesnęs talpos nei MANai. Jei kursuotų kas 4-5 minutes, tai manau, kas su srautais kaip nors susitvarkytų. Be to juk kalbėjo ne vien tik apie naujuosius autobusus. Juk buvo minima, kad greitiesiems maršrutams skirs geriausius turimus autobusus. O į jų tarpą papuola visi naujai pirkti autobusai, pradedant nuo MB Citaro, nors jiems jau 10 metų, tame tarpe ir dvigubi Vovlo.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X