Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tauragės apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Nee... tik ne tai...
    Arba mažas Solaris. Gal dar kokių variantų yra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaip tai tokiems mažiems parkams visokie dujiniai ir elektriniai autobusai yra pinigų švaistymas. Bet marazmas valdžios galvoje ir nulinis supratimas skatina tokius pirkimus. Viskas baigsis tuo, kad pasibaigus garantijai jie važiuos iki pirmo rimto gedimo, o paskui su didele tikimybe bus pastatyti į patvorį, kur prarudys 5-7 metus, kol bus nurašyti.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Elektrinis Karsanas kaip tik 24 vietų (http://en.karsan.com.tr/products/det...23eAkgxQ%3d%3d). Gal ir Iveco sąlygas atitiktų (https://www.iveco.com/ivecobus/en-us...%20B%20(2).pdf)
    Nee... tik ne tai...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    24 vietos tai elektrinis mikrobas - apie 14 sėdimų ir 10 stovimų vietų. Tik kad nelabai yra tokių mikrobų gamintojų.
    Elektrinis Karsanas kaip tik 24 vietų (http://en.karsan.com.tr/products/det...23eAkgxQ%3d%3d). Gal ir Iveco sąlygas atitiktų (https://www.iveco.com/ivecobus/en-us...%20B%20(2).pdf)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    24 vietos tai elektrinis mikrobas - apie 14 sėdimų ir 10 stovimų vietų. Tik kad nelabai yra tokių mikrobų gamintojų.
    Kas dėl keleivių, tai ten pagrindiniai keleiviai yra moksleiviai ir pensininkai ir ne mieste, o iš miesto į Taurus. Į ir iš Jovarų nebent tik pensininkai ryte į miestą važiuoja, net tik 4 reisai per dieną. Vienas vakare, trys pirmoje dienos dalyje.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Šaunu. Bet nuo dažninimo ir reikia pradėti, o ne nuo nemokamo padarymo. Stebiuosi, kad tokiais intervalais kaip dabar ten išvis žmonių yra, bet kur dėsies...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tauragės savivaldybė užsimojo miestelėnus nemokamai vežioti elektrobusais

    Tauragės savivaldybė pasiskelbė perkanti tris elektra varomus autobusus. Jie važinėtų į Jovarų, Žalgirių mikrorajonus, taip pat – Taurus. Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktorius Modestas Petraitis feisbuko paskyroje paskelbė, kad jau parengtos pirkimo sąlygos, kad elektrobusų maršrutai bus ne tik dažnesni nei dabar, bet ir tikimasi, kad keleiviai galės jų paslaugomis naudotis nemokamai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trumpas fotoreportažas iš Pagėgių.

    Pagėgių stotelėje kabantis grafikas. Esminių pokyčių per kelis paskutinius metus nėra. Priemiestinių maršrutų nedaug. "Vietinis" vežėjas, iš tikrųjų UAB "Autokeda" iš Šilutės, aptarnauja maršrutą Pagėgiai - Panemunė - Tauragė, Pagėgiai - Natkiškiai. Taip pat tik ketvirtadieniais važiuojantį maršrutą Pagėgiai - Tauragė per Žukus. Pastaruoju maršrutu važiuoja mikroautobusas MB Sprinter, o kitus maršrutus aptarnauja Vanden Berghe ant MB važiuoklės sumontuotas midibusas (antra nuotrauka). Prieš kelis metus jame buvo kietos sėdynės, dabar sumontuotos minkštos. Maršrutą į Kentrius ir Šilutė per Katyčius aptarnauja Šilutės AP. Anksčiau, prie kelis metus juo važiuodavo autobusai. Dabar Šilutės AP leidžia mikroautobusą.




    Iš Tauragės atvažiavo nemažai žmonių. Į Panemunę išvažiavo vos keli. Iš Panemunės atvažiavo pora žmonių, išvažiavo į Natkiškius irgi pora. Įlipo stotelėje tik vienas. Dar prilipo vaikų prie gimnazijos.



    Jurbarko AP tarpmiestinis autobusas Alytus - Klaipėda. Jurbarke keičiasi autobusas, jei neklystu - į Alytų važiuoja vienas, į Klaipėdą kitas autobusas.
    "Busturas" maršrutu Šiauliai - Panemunė - Pagėgiai - Šilutė leidžia mikroautobusus. Tądien iš Šiaulių į Šilutę važiavęs Sprinteris atvažiavo į Pagėgius visiškai tuščias. Tuščiais išvažiavo ir į Šilutę.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.21, 21:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaulių rajone buvo kiek kitaip. "Busturas" - Šiaulių miesto, o ne rajono nuosavybė. Savo Kuršėnų AP Šiaulių rajono savivaldybė gi nenuskriaudė. Kaip tik pelningiausius maršrutus į Šiaulius išvalė nuo mikrobų ir dabar čia veža beveik vien tik Kuršėnų AP. Visgi Tauragėje kiek kita situacija. Savivaldybėje yra tie, kam visgi rūpi savo AP likimas. O jo laukia bankrotas, jei neteks priemiesčio maršrutų. Vien tik iš tarpmiesčio neišgyvens: kiek ten tų maršrutų - keli į Šiaulius, keli į Vilnių, Kauną, Klaipėdą. O šią rinką lengvai praris "Kautra", TOKS. Galbūt netgi tie patys latviai...
    Todėl ir konkurso rezultatų iš karto nepaskelbė. Paprašė pagrįsti.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Gali bylinėtis po teismus nieko gero nelaimėsi,kaina savivaldybei yra svarbiausia ,o kas veš rajono žmones nelabai jiems svarbu prisiminkime ''Busturo'' ir Latvių RMS teismo ginčą latviai teismą laimėjo ir nuo liepos 1 dienos ''Busturo''aptarnaujamus priemiesčio maršrutus aptarnaus RMS.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pati savivaldybė nori užversti savo įmonę. Jokie ten konkursai vežėjo parinkimui ES lėšų gavimui nereikalingi. Tegul nemeluoja. O dabar dėl kelių elektrobusų yra didelė tikimybė, kad AP bus sužlugdytas. Ką ir rodo konkurso eiga. Jei būtų laimėjęs AP, tai nebūtų jokio reikalavimo pagrįsti. O dabar gi matosi, kad mažiausią kainą tikriausiai pasiūlė latviai... Ir kam tuomet atiteks elektrobusai? Privačiai latvių firmai bus atiduoti už ES ir savivaldybės lėšas nupirkti elektrobusai?
    Dar daugiau - šitie latvių šaraškinai dabar pradės visuose miestuose ir rajonuose kaišioti pagalius, nes pagal naują VP įstatymą savivaldybės turės skelbti konkursus ir ta konkursų banga artimiausius kelis metus risis per visas savivaldybes. Deja, bet daliai parkų ateis galas, nes pačios savivaldybės pasistengs jų atsikratyti konkursų metu. Tačiau tai nereiškia, kad VT bus pigesnis ir geresnis. Nes iš nieko nebūna nieko. Kiek savivaldybės įdeda į VT, tokį VT ir turi. O kad įdėti nenori, tai niekas nesikeis ir atėjus privatininkams - jei savivaldybei bus svarbu tik kuo mažiau sumokėti, tai už kokias babkes privati firma nusipirks geresnius autobusus? Labdaros niekas nedarys. Ir taip aišku, kad VP įstatymo pakeitimas naudingas naujai prichvatizacijai ir valstybinio bei savivaldybių įmonių likvidacijai subankrotinant (atseit, nelaimėjo konkurso) užmaskuoti. Ir visa tai tik dėl to, kad Lietuva ritasi dugnan. Tam ir aukštųjų mokyklų reforma ir dar daug kitų reformų, kurios ne už kalnų - dar viena mokyklų tinklo reforma (uždarant dalį mokyklų jau ir miestuose), gydymo įstaigų reforma ir kt.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.05.27, 11:33.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Įtampa dėl vežėjo: mažiausia kaina ne Tauragės?
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ges-667-802236
    Vežėjo konkurse, „Tauragės kurjerio“ žiniomis, be Tauragės autobusų parko, dalyvauja dar dvi įmonės – Latvijos ir Lietuvos vežėjai. Jei Tauragės autobusų parkas konkurso nelaimėtų, šios įmonės egzistavimas ir 53 jos darbuotojų likimas pakibtų ant plauko. Tauragės autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius „Tauragės kurjerį“ informavo, kad pralaimėjimo atveju konkurso rezultatus įmonė skųs.
    Ir čia latviai nagus kiša.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už troleibusą elektrobuso eksploatacija nebus pigesnė. Neskaitant paties elektrobuso įsigijimo, troleibuso įsigijimo kainų ir KT. Grynai išlaidas elektrai ir techniniam aptarnavimui. Taigi, troleibuso eksploatacija nėra kartais pigesnė už autobusą, todėl elektrobuso eksoloatacija nebus kelis kartus pigesnė už autobuso.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Seniai būtų buvę galima tik patrigubinus kaštus. O dabar jeigu pavyzdžiui 3 elektrobusų eksploatacija kainuos tarkime 2 ar 3 kartus (o gal ir daugiau) pigiau nei 1 paprasto autobuso, tai kodėl nepaleidus? Apie kažkokį pelną niekas nekalba, tai kokie privatininkai? Ir beje nuo kada tamsta tapote mikroautobusų mieste šalininku?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir kiek tokie išsikvietimai kainuos? Nevažinės ten Tauragėje kas 20 min. autobusai. Nes seniai tą buvo galima padaryti paleidžiant mikrobus. Bet niekas to nepadarė, nei parkas, nei privatininkai. Iš automobilio lietuvių neiškraštysi, o daugumai mokėti ten po 50 ct. už kelias stoteles Tauragėje yra per brangu. Todėl tie autobusai vežioja iš esmės tik pensininkus, invalidus, moksleivius ir Taurų priemiesčio mažas pajamas turinčius gyventojus, nes iki centro jiems tikrai toli. Visi kiti vaikšto.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kai autobusas vienas tai ir važiuoja kas valandą, o kai bus trys tai galima ir kas 20 min. Klausimas buvo kam 3. O neras meistrų Tauragėje išsikvies iš Klaipėdos, šiais laikais 100 km neatstumas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kur ten ką pritankinti Tauragėje? Autobusas mieste važiuoja maždaug kas valandą. Elektrobuso eksploatacija bus pigi iki pirmo gedimo. Po to supus patvoryje, nes nei patirties, nei reikiamų specialistų parke nėra ir tokioje Tauragėje nebus. Čia panašu kaip su reto modelio automobilio eksploatacija - ji brangi, nes nei detalių pigiai yra, ar iš viso yra, nei remontuoti paprasta...

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Neesu žinovas, bet manau elektrobuso eksploatacija daug pigesnė už autobuso, todėl galima tankinti grafiką su tomis pačiomis, o gal ir mažesnėmis išlaidomis. Tuo labiau, kad tankesnis VT kursavimas didina jo patrauklumą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į kapines irgi reikia autobuso. Tai miesto maršrutas...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    3 elektrobusai Tauragei? Kur gi jie važiuos? Miestui turbūt pakanka ir 1 autobuso, o visa kita - miesto tipo autobusas į kaimus? Ar jau egzistuoja priemiestiniai elektrobusai?

    Komentuoti:

Working...
X