Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tauragės apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Fotoreportažas iš Tauragės. Š. m. rugsėjo pabaiga.

    Tauragės AP iš esmės atsinaujino naujais autobusais. Miesto VT žymiai pagerėjo. Autobusai kursuoja gerokai dažniau ir visą dieną (5 maršrutas ir maršrutas į Jovarus). Autobusai jais kursuoja kas valandą, o piko metu maždaug kas 40 min. Iki atsinaujinimo 5 maršrutas dirbo ne visą dieną, su pertraukomis, o maršrutas į Jovarus iš viso važiavo vos kelis kartus per dieną. Tai čia koronavirusinis grafikas. Neaišku, kaip buvo iki pavasarinio karantino pradžios.
    Atgaivintas ir miesto maršrutas į Papušynę. 9 reisai per darbo d. Taip pat atsirado naujas maršrutas į industrinę zoną. Du reisai per dieną - ryte ir pavakaryje. Bet aš jo nemačiau, nors specialiai laukiau, kai jis turėjo važiuoti. Poilsio dienomis miesto VT dirba ryte iki maždaug 15.30 val. Visi trys maršrutai. Maždaug kas 50-60 min. Išskyrus Papušynės maršrutą - tik 4 reisai poilsio d.

    Pagrindiniai priemiestinių ir miesto maršrutų arkliukai - Temsa Prestij SX City. O mieste - bomba. Elektrinis Solaris ir du elektrobusai ant Iveco Daily važiuoklės - Rošero-P First Electric.

    Temsa Prestij SX City.





    Tą dieną mačiau tik vieną senieną priemiestyje - Vest V25.



    Mieste maršrutas Nr. 5.







    Taip pat priemiestyje dirbo Kapena Thesi City. Vieną reisą po pietų atliko ir miesto maršrutu Nr. 5.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 19:27.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tauragė nestabdo.. Pats vargingiausias Lietuvos regionas perka naujus elektrinius autobusus, kai Vilnius daugiausiai turi tik 5 mikruškes, Klaipėdos abu Danceriai dar vis tvoras ramsto..

    https://www.taurage.lt/go.php/lit/Ta...niai-autobusai

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas iš kelių atvejų, jei įgyvendins, per pastarąjį gerą dešimtmetį, kai stotis ne priedas prie prekybos centro. Bet kyla klausimas, už kokias lėšas tada bus statoma.
    Nežinau ar šių metų biudžete yra numatytos lėšos, tačiau Jurbarkas (bent jau) rengėsi stotį statyti savo jėgomis.

    Anksčiau buvo planuota, kad su stotimi įsikurs ir prekybos centras, bet vėliau paaiškėjo, jog esamas sklypas tam per mažas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienas iš kelių atvejų, jei įgyvendins, per pastarąjį gerą dešimtmetį, kai stotis ne priedas prie prekybos centro. Bet kyla klausimas, už kokias lėšas tada bus statoma. Vienintelis galimas variantas - už ES kaip VT plėtros. Ar galbūt platesniame kontekste - kaip miesto centrinės dalies sutvarkymo (irgi už ES lėšas).
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.30, 21:48.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Pateikta autobusų stoties vizualizacija (nuotraukos)

    Savivaldybė skelbia, kad projektuotojai pristatė Jurbarko autobusų stoties projektinį pasiūlymą ir vizualizaciją.

    Susipažinti su visu projektu galite čia.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Jurbarko autobusų parkas keleivių nebeveš

    Jurbarko r. savivaldybės administracijos direktorius Raimundas Bastys ketvirtadienį pasirašė įsakymą, kuriuo Jurbarko autobusų parkui nurodė stabdyti veiklą.

    Įmonė nuo balandžio dešimtosios, iki atskiro R. Basčio nurodymo, keleivių neveš. Toks sprendimas buvo priimtas per ketvirtadienį vykusį Ekstremalių situacijų komisijos pasitarimą.

    Susitikime buvo aptartas trečiadienį paskelbtų Vyriausybės nurodymų įgyvendinimas, kurių esminis - privalomai riboti žmonių judėjimą tarp miestų, o gyventojams būtinai viešose vietose dengti veidą kaukėmis ar kitomis priemonėmis.

    Vakar apie laikinai nutraukiamą veiklą pranešė ir Jurbarko mažieji autobusai. Įmonės autobusai nekursuos balandžio 11, 12, 13 dienomis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Pasigedau reakcijos forume apie naujienas iš Šilalės rajono:

    Įdomu, ar turės kokių nors teigiamo poveikio, ar bus pinigų išmetimas į balą...
    Buvo naujiena Tauragės apskrities temoje.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Pasigedau reakcijos forume apie naujienas iš Šilalės rajono:

    Įdomu, ar turės kokių nors teigiamo poveikio, ar bus pinigų išmetimas į balą...
    Nuo metų pradžios Šilalės rajono savivaldybei priklausantis viešasis transportas keleivius veža nemokamai, pranešė vietos portalas manokraštas.lt

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Šilalės rajone – nemokamas viešasis transportas
    https://www.diena.lt/naujienos/versl...sportas-950568
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visi likę priemiestiniai maršrutai skirti tik moksleivių vežimui ir važiuoja tik mokslo dienomis. Neliko nei vieno maršruto ne mokslo dienomis ar savaitgaliais.

    Nustebino abi žinutės.
    Ačiū už informaciją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad Šilalės rajone nuo 2019 rugsėjo 1 d. priemiestinių skaičius buvo sumažintas. Tik naują stotį atidarius jų buvo daugiau, o tvarkaraščių lentoje matosi išimti išvykimo laikai ir kryptys bei likusių laikų taisymai. Visi likę priemiestiniai maršrutai skirti tik moksleivių vežimui ir važiuoja tik mokslo dienomis. Neliko nei vieno maršruto ne mokslo dienomis ar savaitgaliais. Išvada - savivaldybė ar taip ar taip turi juos finansuoti, o visi likę keleiviai matyt sudarė vos kelis procentus ir pajamos buvo menkos. Atsisakius bilietų pardavimo, sumažės buhalterinių ir kitokių išlaidų, susijusių su pinigų priėmimu, apskaita, tai netgi ne tiek daug ir damesti reikės savivaldybei. Tuo labiau, kad kitais mokslo metais vėl optimizacija bus, nes moksleivių mažėja... Va taip ir nyksta VT provincijoje. Dar po kelių metų galbūt pakaks moksleivius vežiojančių mokyklinių autobusų ir visi priemiestiniai maršrutai bus užraukti.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.01.30, 20:44.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Šilalės rajone – nemokamas viešasis transportas
    Nuo metų pradžios Šilalės rajono savivaldybei priklausantis viešasis transportas keleivius veža nemokamai, pranešė vietos portalas manokraštas.lt.

    Šilalės autobusų parkui priklausančiais autobusais nemokami vežami ir savivaldybės gyventojai, ir svečiai. „Gyventojai nemokamai vežami visais Šilalės rajono vietinio susisiekimo maršrutais, mokami liko tik tarpmiestiniai maršrutai“, – sakė rajono meras Algirdas Meiženis.

    Anot jo, savivaldybė kompensuos Autobusų parkui patirtas išlaidas. Prieš priimant sprendimą įvesti nemokamą viešąjį transportą, skaičiuota, kad tam per metus reikės apie 12 tūkst. eurų, tačiau šiemet padidėjus važiuojančiųjų srautui, manoma, kad bus išleista daugiau kaip 15 tūkst. eurų.
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...sportas-950568

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šilalėje dar 2018 gruodį atidaryta nauja autobusų stotis. Tiksliau senosios stoties vietoje išdygo Norfa su autobusų stotimi.

    Anksčiau stoties pastatas stovėjo maždaug ten, kur dabar Norfos pastato priekinė siena (į stovėjimo aikštelės pusę).



    Autobusų stotis įkišta į PC pastato galą.



    Autobusų stoties vaizdas.



    Peronas. Yra 5 aikštelės, iš jų viena - atvykimo.





    Peronas.



    Durys kairėje - įėjimui į laukimo salę.



    Kampe - autobusų stoties patalpos, integruotos į PC pastatą. Praėjimo iš parduotuvės į stoties salę nėra. Pati stoties salė maža, apie 20-25 kv. m. Yra dispečerinė ir siuntų skyrius (viskas viename). Kasos nėra. Tualetai viduje, bet užrakinti, o rakto reikia prašyti pas dispečerinėje. Nėra jokio langelio, reikia belstis į duris ar ištisinio lango stiklą, skiriantį dispečerinę nuo salės.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.17, 07:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei milijonas eurų, tai greičiausiai bus midibusai, o ne mikrobai.

    Komentuoti:


  • berkhof
    replied
    Tauragės savivaldybėje buvo dirinamasi dėl trijų elektrinių autobusų įsigijimo
    http://www.kurjeris.lt/Priedai/Autor...eveik-milijono

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Čia senos nuotraukos ar kaip? Nes jis tik bandomasis prieš kažkiek laiko buvo Tauragėje... :/ Ir dar į priemiestinį reisą...

    Komentuoti:


  • King T
    replied

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tauragės autobusų parkas atnaujino transporto priemonių parką ir siūlo keleiviams modernesnes paslaugas

    Tauragės autobusų parkas, laimėjęs viešųjų pirkimų konkursą vežti keleivius miesto ir priemiesčio maršrutais, optimizavo veiklą, iš esmės atnaujino remonto dirbtuves ir įsigijo naujų autobusų. Dabar tauragiškiai teikia keleiviams aukščiausio lygio paslaugas.

    Pagal naują sutartį pradėjęs dirbti kovo 7-ąją, Tauragės autobusų parkas keleivius veža naujais autobusais. Įsigyta 10 „Temsa Prestige“, kuriuose – 24 sėdimos ir 10 stovimų vietų, 6 IVECO su 30 sėdimų vietų ir 2 „Isuzu Visigo“, kuriuose – 39 sėdimos vietos. Visos transporto priemonės pirktos Vokietijoje. Vienas iš įsigytųjų autobusų – su liftu neįgaliesiems.

    Šiuo metu seniausias mūsų eksploatuojamas autobusas – aštuonerių metų. Iš viso turime 31 transporto priemonę, 18 iš jų – visai naujos“, – sako Tauragės autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius.

    Naujieji autobusai – ekologiški, jų varikliai atitinka Euro 6 standartų reikalavimus. Salonuose sumontuota autonominė šildymo ir vėdinimo įranga, taip pat informacinės švieslentės bei vaizdo kameros, veikia bevielis interneto ryšys.

    Be naujų autobusų, bendrovė visai atnaujino remonto dirbtuves „Paklojome naują dangą, pastatėme stabdžių tikrinimo stendą, įsigijome naujus orinius pakėlėjus. Taip pat panaikinome vieną duobę, vietoj jos pastatėme 4 kolonų pakėlėją, kuris gali pakelti 8,5 tonos. Čia galėsime remontuoti visus autobusus“, – dėsto R. Martinavičius.

    Dirbtuvėse taip pat atsirado ratų montavimo bei balansavimo staklynas, netrukus bus sumontuota nauja plovyklos įranga. „Remontuosime čia ne tik savus autobusus – priimsime ir kitas tauragiškių transporto priemones. Taip galėsime užsidirbti papildomai“, – sako R. Martinavičius.

    Be to, sutvarkyta dirbtuvių aplinka, įdiegtas šildymas granulėmis.

    „Laimėję konkursą, optimizavome veiklą, sumažinome darbuotojų skaičių. Teko atsisveikinti su trylika žmonių. Šiuo metu liko 49 darbuotojai, iš kurių 32 – vairuotojai“, – dėsto R. Martinavičius.

    Jo teigimu, netrukus autobusų parkas bus dar labiau atnaujintas – už ES lėšas tauragiškiai tikisi įsigyti elektrinių mikroautobusų.

    „Džiaugiamės, kad galime pasiūlyti savo keleiviams geresnes paslaugas, saugesnius, modernesnius, šiuolaikiškesnius, patogesnius autobusus. Mūsų tikslas – kad visi, besinaudojantys mūsų paslaugomis, liktų jomis patenkinti“, – kalba R. Martinavičius.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vadinasi, variantų, nors ir ne per daugiausia, yra.

    Dar midielektrobusus gamina SOR. Sausį tokių pora pradėjo darbą Bratislavoje. Ir kainuoja toks žaisliukas veik pusę milijono. https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/860/SOR-EBN-8

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Arba mažas Solaris. Gal dar kokių variantų yra?
    Neblogi yra šitie VDL Citea ( http://busphoto.ru/photo/220464/), bet bent jau tie 18m. variantai tai šalčio bijo neblogai, tai nežinau. Solaris arba Citea, kitų nelabai ir yra. O šiap Dujiniai gal geriau butų, nei elektriniai, nors mažam miestui, gal nereiktų kraut du kart per dieną, gal išvažinėtų pilna diena.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Arba mažas Solaris. Gal dar kokių variantų yra?
    Geriau jau mažas dyzelinis Solaris, negu elektrinis brangus žaisliukas..

    Komentuoti:

Working...
X