Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tramvajus yra būtinas, ateityje jungtųsi ir su požeminėm tramvajaus atkarpoj po gatvėm. Todėl niekada nebuvau už gryną tramvajų ar gryną maskvos stiliaus metro, o mix'ą.
    Pradžioje tikrai užteks tramvajaus kokį mes suprantam, gal net visas antžeminis, rekonstruota Pylimo gatvė, 1G maršrutas pakeičiamas tramvajumi. Ateityje naujos rekonstrukcijos, požeminės linijos. Aišku bėgant dešimtmečiams. Tada jau turėtume keliasdešimt tramvajaus linijų Vilniuje, dalis linijų eitų po žeme.

    Vilniaus metro sąjūdžio projektas per daug ambicingas su kasimasi po Senamiesčiu ir Šeškinės kalnu.
    Geriausia judėti pagal fizikos dėsnius, sunkų akmenį pradedi judinti labai iš lėto, kol įstumi ir juda greitai.
    Tai Zuokas atjos ant tramvajaus suderins interesus ir pažadės darbelio ir tunelių rausėjams bent senamiestyje

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
    Dabar net NĖRA iš viso tokių planų iki pat 2040 metų, visiškai jokių ambicijų. AP-GAI-LĖTINA. Mes tikrai NESAME skurdesni už sovietus...
    1988 metais buvo planuojama, kad 1993 metais Prienų sklandytuvų gamykloje pagamintu lėktuvu Lituanica III bus apskrista aplink pasaulį be nutūpimo.
    2022 metais kandidatas Sinica eina į mero rinkimus su šūkiu - platinkime gatves, nes per siauros.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

    Žmogau, nebepilk druskos, subloguoju perskaitęs kokioje padėtyje esame.

    Kas įdomu, tai tarkim Peterburge tie tramvajaus sustojimai stotelėje "viduryje" gatvės. Pas latvius irgi taip (neužfiksavau kažkaip)? Kaip Vilniuje planuota?
    Tai ir Vilniuje taip pat, su kai kuriomis išimtimis. Čia gi jiem paliktos skiriamosios plačios juostos viduryje.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    O mes toliau sėdėsim apsiperdę kamščiuose ir smirdinčiuose 1991 metų 15tr troleibusuose su savo krūmeliais ir medeliais.
    Baikit, nebus jokiu kamsciu, kiekvienas kandidatas i merus juk zada kad KOVOS su kamsciais. Kamsciams NE. Na tai viskas, reiskia kamsciu nebebus, kam tos investicijos ir tramvajai

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Natūraliai matosi kur formuojasi miesto transportinė ašis, kur juda keleiviai, koncentruojasi verso ir gyvenamosios zonos. Tai linijinis centras nuo Pilaitės prospekto per Narbuto gatvę ir Konstitucijos prospektą. Čia yra Naujasis miesto centras, biurų rajonas Saltoniškėse, Vakarinis Vilniaus centras Viršuliškėse su 16-23 aukštų biurų ir gyvenamaisiais pastatais ir toliau Pilaitė, kurioje daugiausia naujų statybų ir pati jauniausia populiacija. Rajonas statysis dar mažiausiai 15-20 metų ir ilgai dar bus jauniausias Vilniuje (miesto ribose). Be abejo, tokia linija negali užsibaigti prie Žaliojo tilto, todėl turi būt vedama per Pylimo gatvę iki stoties, o paskui ir tolyn iki oro uosto. Konstitucijos prospekte, prie Panoramos, Pilaitės prospekte yra požeminės perėjos, daug kur palikta plati skiriamoji juosta (ypač Pilaitės prospekte), tai čia natūraliai formuojasi būsimo Vilniaus tramvajaus, o gal net metro, pre-metro trasa, dalis virš žemės, dalis po žeme, bet pageidautina be susikirtimų viename lygyje su kitu transportu, sankryžos dviejuose lygiuose (pavyzdžiui, reikėtų prasikasti tunelius po spaudos rūmų žiedu ir įrengti viadukus virš pedagoginio žiedo).

    APGAILĖTINA yra tai, kad dar sovietai 1988 m. parengė sąmatas su visa technine dokumentacija, yra net Vilniaus metro-tramvajaus brėžiniai su POŽEMINĖMIS stotimis prie spaudos rūmų, prie Žvėryno, prie tuomečio „Lietuvos“ viešbučio, tai čia ketinta pradėt statybas kokiais 1993 metais ir pasistatyti per 7-8 metelius, iki 2000 metų. Vėliau planuota per kitus 10-15 metų pastatyti dar linijų su požeminėmis atkarpomis po dabartiniu Savanroių prospektu, Šeškinėje, tuneliu Naujininkuose.

    Dabar net NĖRA iš viso tokių planų iki pat 2040 metų, visiškai jokių ambicijų. AP-GAI-LĖTINA. Mes tikrai NESAME skurdesni už sovietus...
    Žmogau, nebepilk druskos, subloguoju perskaitęs kokioje padėtyje esame.

    Kas įdomu, tai tarkim Peterburge tie tramvajaus sustojimai stotelėje "viduryje" gatvės. Pas latvius irgi taip (neužfiksavau kažkaip)? Kaip Vilniuje planuota?
    Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.01.04, 16:06.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tramvajus yra būtinas, ateityje jungtųsi ir su požeminėm tramvajaus atkarpoj po gatvėm. Todėl niekada nebuvau už gryną tramvajų ar gryną maskvos stiliaus metro, o mix'ą.
    Pradžioje tikrai užteks tramvajaus kokį mes suprantam, gal net visas antžeminis, rekonstruota Pylimo gatvė, 1G maršrutas pakeičiamas tramvajumi. Ateityje naujos rekonstrukcijos, požeminės linijos. Aišku bėgant dešimtmečiams. Tada jau turėtume keliasdešimt tramvajaus linijų Vilniuje, dalis linijų eitų po žeme.

    Vilniaus metro sąjūdžio projektas per daug ambicingas su kasimasi po Senamiesčiu ir Šeškinės kalnu.
    Geriausia judėti pagal fizikos dėsnius, sunkų akmenį pradedi judinti labai iš lėto, kol įstumi ir juda greitai.
    Natūraliai matosi kur formuojasi miesto transportinė ašis, kur juda keleiviai, koncentruojasi verso ir gyvenamosios zonos. Tai linijinis centras nuo Pilaitės prospekto per Narbuto gatvę ir Konstitucijos prospektą. Čia yra Naujasis miesto centras, biurų rajonas Saltoniškėse, Vakarinis Vilniaus centras Viršuliškėse su 16-23 aukštų biurų ir gyvenamaisiais pastatais ir toliau Pilaitė, kurioje daugiausia naujų statybų ir pati jauniausia populiacija. Rajonas statysis dar mažiausiai 15-20 metų ir ilgai dar bus jauniausias Vilniuje (miesto ribose). Be abejo, tokia linija negali užsibaigti prie Žaliojo tilto, todėl turi būt vedama per Pylimo gatvę iki stoties, o paskui ir tolyn iki oro uosto. Konstitucijos prospekte, prie Panoramos, Pilaitės prospekte yra požeminės perėjos, daug kur palikta plati skiriamoji juosta (ypač Pilaitės prospekte), tai čia natūraliai formuojasi būsimo Vilniaus tramvajaus, o gal net metro, pre-metro trasa, dalis virš žemės, dalis po žeme, bet pageidautina be susikirtimų viename lygyje su kitu transportu, sankryžos dviejuose lygiuose (pavyzdžiui, reikėtų prasikasti tunelius po spaudos rūmų žiedu ir įrengti viadukus virš pedagoginio žiedo).

    APGAILĖTINA yra tai, kad dar sovietai 1988 m. parengė sąmatas su visa technine dokumentacija, yra net Vilniaus metro-tramvajaus brėžiniai su POŽEMINĖMIS stotimis prie spaudos rūmų, prie Žvėryno, prie tuomečio „Lietuvos“ viešbučio, tai čia ketinta pradėt statybas kokiais 1993 metais ir pasistatyti per 7-8 metelius, iki 2000 metų. Vėliau planuota per kitus 10-15 metų pastatyti dar linijų su požeminėmis atkarpomis po dabartiniu Savanroių prospektu, Šeškinėje, tuneliu Naujininkuose.

    Dabar net NĖRA iš viso tokių planų iki pat 2040 metų, visiškai jokių ambicijų. AP-GAI-LĖTINA. Mes tikrai NESAME skurdesni už sovietus...

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Net pyktis suima matant, kaip Europos miestai švaisto biudžeto lėšas bėginio transporto linijų statymui ar išlaikymui, dažnai net neturėdami reikiamo 6000-20 000 keleivių per valandą skaičiaus. Tačiau džiugu, jog VMS dirba puikiai viešojo transporto klausimus išmanantys darbuotojai, o ir dalis kandidatų į merus yra VT srities specialistai, tad vilniečiams nėra ko nerimauti dėl panašių problemų atsiradimo sostinėje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip principe tie, kurie sako, kad Vilniuje "nereikia bėginio transporto" yra arba piktybiškį kenkėjai ir melagiai arba tiesiog konkretūs debilai.
    Visas LT viešojo transporto problemas galima nesunkiai ir pigiai išspręsti mikrūškėm.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Najszybszy Tramwaj w Polsce / The Fastest Tram in Poland - TP09





    https://www.youtube.com/watch?v=WKSV...d%C5%82ogowiec
    Paskutinis taisė evvt; 2023.01.04, 10:25.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip principe tie, kurie sako, kad Vilniuje "nereikia bėginio transporto" yra arba piktybiškį kenkėjai ir melagiai arba tiesiog konkretūs debilai.
    Tas aišku pavažiavus vos 30-50 km. nuo Lietuvos sienos iki Alytaus dydžio miestukų.

    Šitame mieste gyvena panašiai tiek gyventojų (per 10 m. susilygins) kiek Žirmūnų seniūnijoje, for fucks sake.


    O šitame vatnikiškame ES užkampyje – kaip Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse, goddamnit.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tramvajus yra būtinas, ateityje jungtųsi ir su požeminėm tramvajaus atkarpoj po gatvėm. Todėl niekada nebuvau už gryną tramvajų ar gryną maskvos stiliaus metro, o mix'ą.
    Pradžioje tikrai užteks tramvajaus kokį mes suprantam, gal net visas antžeminis, rekonstruota Pylimo gatvė, 1G maršrutas pakeičiamas tramvajumi. Ateityje naujos rekonstrukcijos, požeminės linijos. Aišku bėgant dešimtmečiams. Tada jau turėtume keliasdešimt tramvajaus linijų Vilniuje, dalis linijų eitų po žeme.

    Vilniaus metro sąjūdžio projektas per daug ambicingas su kasimasi po Senamiesčiu ir Šeškinės kalnu.
    Geriausia judėti pagal fizikos dėsnius, sunkų akmenį pradedi judinti labai iš lėto, kol įstumi ir juda greitai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip principe tie, kurie sako, kad Vilniuje "nereikia bėginio transporto" yra arba piktybiškį kenkėjai ir melagiai arba tiesiog konkretūs debilai.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Būtų gerai, kad bent jau 15tr troleibusų būtų daugiau nei 3. Dabar važinėja perpildyti trumpesni 14tr..
    Žiauriausia, kad ilgų nelabai ketina pirkti, parijus grūs toliau kaip silkes į tuos trumpus, skirtus kaimukams, troleibusus su 20 sėdimų vietų.

    Žilina, 80k. gyventojų arba 8 kartus mažiau nei Vilniuje:

    (4443) Public transport in Žilina, Slovakia #2 (4K) - YouTube

    Košice, trigubai mažesnis už Vilnių provincijos miestas su 9 (devyniomis) tramvajaus linijomis.

    (4443) SK - Košice tram / Električky v Košiciach 2021 [4K] - YouTube

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą


    O mes toliau sėdėsim apsiperdę kamščiuose ir smirdinčiuose 1991 metų 15tr troleibusuose su savo krūmeliais ir medeliais.
    Būtų gerai, kad bent jau 15tr troleibusų būtų daugiau nei 3. Dabar važinėja perpildyti trumpesni 14tr..

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Metro, kaip po tokio, Vilniui nereikia. Tramvajaus neatsisakyčiau ir Panevėžy.
    Pagal analogiją su KAIMU – Liepoja, kur yra 60 tūkst. gyventojų ar KAIMU – Daugpiliu su 75 tūkst., abiejuose nėra priemiesčių, tramvajus turi būti 1) Vilniuje (625k, su priem. 750k), 2) Kaune (320k, su priem. 450k), 3) Klaipėdoje (170k, su priem. 250k), 4) Šiauliuose (115k, su priem. 160k), 5) Panevėžyje (90k, su priem. 130k), 6) Alytuje (52k, su priem. 65k).

    Alytuje galėtų būti 1 linija kaip Liepojoje (prie caro buvo TRYS), Panevėžyje ir Šiauliuose po 3-4, Klaipėdoje – bent 5 (prie kaizerio buvo TRYS linijos), Kaune – apie 10, Vilniuje - iki 20 linijų.

    Tramvajai sudarytų privežamuosius maršrutus būsimam metro, nes Vilniuje VISTIEK ne vėliau 2040 m. bus 800k., o vėliau – 1 mln. gyventojų.Metro būtų reikalingas maršrutais 1) Pilaitė – Vakarinis centras (Viršuliškės) – Naujasis Centras (Konstuticos pr.) – Stotis – (vėliau + Oro uostas), 2) Ukmergės g. – Nac. Stadionas – Stotis (vėliau + Oro uostas) , 3) Oro uostas - stotis - Kalvarijų g. - Santariškės. Tramvajai - ten kur dabar važinėja autobusai ir troleibusai. Vilniaus dydžio ir turtingumo miestai daro dabar maždaug TAI (Krokuva, 780k):


    (yra angliški subtitrai)


    NAUJAS tramvajų tunelis, naujoje linijoje.


    O mes toliau sėdėsim apsiperdę kamščiuose ir smirdinčiuose 1991 metų 15tr troleibusuose su savo krūmeliais ir medeliais.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą


    Ypatingai šios dalies:

    Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst.per valandą.[/LIST]
    Jėtau, tai čia klasikinis "lost in translation" atvejis. Savaime suprantama, kad kalba eina apie keleivių srautus jau įrengtose linijose. Jei kalbėt apie praktikas, tai kai kur tiesia naujas linijas į dar tik statomus mikrorajonus, tai ten srautų dar net nėra ir jie gali būti tik planuojami.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Problema su Vilniaus tramvajaus projektu (jei jį pradėtų įgyvendinti) būtų ta, kad nebūtų bandoma tiesiog suprojektuoti ir nutiesti tramvajaus liniją. Projektas vadintųsi maždaug "Darnaus judumo užtikrinimas įdiegiant masinio tranzito priemones devastuotose Vilniaus miesto savivaldybės teritorijose didinant privataus sektoriaus įtraukiamumą ir užtikrinant neutralumą klimato kaitos požiūriu Europos sąjungos 2023-2043 metų finansinėje perspektyvoje". Toks projektas leistų daug metų įsisavinti lėšas nieko konkretaus nepadarant (panašiai kaip su Nacionaliniu stadionu).
    Galima pagalvot, kad ten Odensėj buvo kažkaip kitaip, tiesiog miestas iš banko paėmė pinigų ir pastatė tramvajų. Irgi juk rašė projektus, grindė žaliu kursu ir darnia plėtra, ėmė ES ir nacionalinės lėšas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Problema su Vilniaus tramvajaus projektu (jei jį pradėtų įgyvendinti) būtų ta, kad nebūtų bandoma tiesiog suprojektuoti ir nutiesti tramvajaus liniją. Projektas vadintųsi maždaug "Darnaus judumo užtikrinimas įdiegiant masinio tranzito priemones devastuotose Vilniaus miesto savivaldybės teritorijose didinant privataus sektoriaus įtraukiamumą ir užtikrinant neutralumą klimato kaitos požiūriu Europos sąjungos 2023-2043 metų finansinėje perspektyvoje". Toks projektas leistų daug metų įsisavinti lėšas nieko konkretaus nepadarant (panašiai kaip su Nacionaliniu stadionu).

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Na bet galų gale, koks skirtumas? Neaišku, nei kas parašė ("boilerpl8"), nei kokia rašančio kompetencija šiuo klausimu.
    Forumai ir yra skirti (dažniausiai) anoniminių anketų nuomonėms dalintis, tad ši boilerpl8 nuomonė daro tokį patį 'skirtumą', kaip ir dauguma nuomonių, išreikštų šiame (Miestai) forume. Tie, kam reikia garantijų ar CV prieš skaitant kažkieno nuomonę, dažniausiai forumuose nesilanko apskritai.

    Kur tikrai praverstų kompetencijų ir patirties sąrašas yra autorių šio absurdo:

    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf

    Ypatingai šios dalies:

    Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst.per valandą.
    Panašu, šiuos vėmalus parašė kompanija Smart Continent (?). Buvau anksčiau susidaręs įspūdį, kad tai buvo Civitta. Būtų labai įdomu:
    1. Tiksliai kuris/kurie iš šios kompanijos specialistų darė šią studiją
    2. Kokią patirtį Europos Sąjungos sostinių transporto sistemų įgyvendinime ir konsultacijose jie turi sukaupę

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su VMS pateikiama "studija", kurią cituoja tiek Benkunskas, tiek Šimašius, viskas kaip ir aišku: joje tiesiog meluojama fair and square, nes pasaulyje tokios praktikos dėl "4000-20000 keleivių per valandą" tiesiant tramvajų tiesiog nėra.
    Žiūrium realius pvz. Europos, kas šiuo metu daroma. Turbūt naujausias tramvajus Europoje, paleistas prieš ~ pusmetį Odensė, Danijoje (Klaipėdos dydžio miestas). Va kas rašoma apie srautus vienos linijos, turbūt ne visiūkų ekspertai skaičiavo, kitaip niekaip tramvajus nebūtų pastatytas.

    Expected number of passengers is 34,000 daily
    Beje, teigiantiems, kad "nėra srautų" reiktų pažiūrėti, kokia mažai urbanizuota ta tramvajaus trasa, ypač lyginant su pvz. kokia hipotetine Kalvarijų, Ukmergės g. ar Laisvės pr. trasa.

    Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.02, 18:20.

    Komentuoti:

Working...
X