Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kaip visa Kalvarijų gatvė ?
    Kadangi nesu vilnietis, konkrečiai tų dalykų nežinau. Bet kiek spauda rašė, tai iš Kalvarijų g. būtų atimtas plotas iš automobilių. Gal kas konkrečiai žino? Neturiu laiko ieškot straipsnio...
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Kadangi nesu vilnietis, konkrečiai tų dalykų nežinau. Bet kiek spauda rašė, tai iš Kalvarijų g. būtų atimtas plotas iš automobilių. Gal kas konkrečiai žino? Neturiu laiko ieškot straipsnio...
      Tai išeina automobiliams būtų likę po vieną juostą į abi kryptis?

      Comment


        Parašė rat Rodyti pranešimą
        Tai išeina automobiliams būtų likę po vieną juostą į abi kryptis?
        Kitaip ir negali buti... tramvajus turi aukstesni prioriteta... kitaip problemos neisspresti...

        Comment


          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          Kitaip ir negali buti... tramvajus turi aukstesni prioriteta... kitaip problemos neisspresti...
          Na ir kaip čia išspendžiama problema?
          gera gyventi gerai

          Comment


            Parašė Kema Rodyti pranešimą
            Na ir kaip čia išspendžiama problema?
            Jei lietuviai nebūtų tokie buki ir naudotųsi tramvajumi, o ne automobiliu, tai kamščių sumažėtų. Dubline prieš keletą metų atidarius tramvajaus liniją, gerokai sumažėjo centre kamščių, nes žmonės ten praktiškai mąstantys - jei yra tvarkinga, moderni transporto priemonė, su kuria galima nukeliauti pigiau ir greičiau - sėdama į ją. Ir niekas ten nemurma, kad jiems nepatogu grūstis su visais viename transporte. Suprantu, kad autobusai ir troleibusai nėra patrauklūs dėl ten esančios betvarkės (kai kartu važiuoja ir netvarkingi žmonės), todėl tramvajus būtų nauja, moderni, tvarkinga, greita, ekologiška transporto priemonė. Bet aš griežtai už, kad būtų sprendžiamas ir tvarkos klausimas: negali būti nei vieno keleivio be bilieto, nei vieno netvarkingo bomžo. Užsienyje transporto priemonėse yra vaizdo kameros, ten apsauga dirba labai produktyviai ir efektyviai, o žmonių be bilietų ten nėra, nes bauda - milžiniška.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Apsilankykite http://www.vilniustransport.lt/uploa...s/a080408.html
              Čia galite pareikšti nuomonę Vilniaus transporto klausimais. Taipogi Balandžio 9-10 d. apklausos bus vykdomos stotelėse.
              Travianas - lietuviškas strateginis internetinis žaidimas
              Registracija: http://www.travian.lt/?uc=lt3_36634

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Jei lietuviai nebūtų tokie buki ir naudotųsi tramvajumi, o ne automobiliu, tai kamščių sumažėtų. Dubline prieš keletą metų atidarius tramvajaus liniją, gerokai sumažėjo centre kamščių, nes žmonės ten praktiškai mąstantys - jei yra tvarkinga, moderni transporto priemonė, su kuria galima nukeliauti pigiau ir greičiau - sėdama į ją. Ir niekas ten nemurma, kad jiems nepatogu grūstis su visais viename transporte. Suprantu, kad autobusai ir troleibusai nėra patrauklūs dėl ten esančios betvarkės (kai kartu važiuoja ir netvarkingi žmonės), todėl tramvajus būtų nauja, moderni, tvarkinga, greita, ekologiška transporto priemonė. Bet aš griežtai už, kad būtų sprendžiamas ir tvarkos klausimas: negali būti nei vieno keleivio be bilieto, nei vieno netvarkingo bomžo. Užsienyje transporto priemonėse yra vaizdo kameros, ten apsauga dirba labai produktyviai ir efektyviai, o žmonių be bilietų ten nėra, nes bauda - milžiniška.
                Na tai kodėl iki šiol niekas nepakelia esamo transporto prestižo? Kur tos kameros, kur ta apsauga, kur tos milžiniškos baudos? Tą tramvajų tu išsivaizduoji kaip stebuklą, kad ten bus viskas kitaip. Kodėl ten viskas bus kitaip, jei juo naudosis ta pati visuomenė? Kitas dalykas, turi būti platus tramvajų tinklas, kad juo naudotis, o viena ar dvi linijos nieko neišspręs + jis tikrai turi būti greitas. O kaip sako x21, kad tramvajus turi pirmenybę prieš kitą transportą ar važiuoja vienas gatve, kitiems uždraudus ten eismą, tai tą patį galima padaryti ir dabar, kur yra dvi ir daugiau juostų, vieną atrėžti visuomeniniam transportui, dėl kojis taptų bent jau greitas, bet visas miestas liktų suparalyžuotas nuo kamščių.
                gera gyventi gerai

                Comment


                  Tramvajus esamose gatvėse yra visiškai nemodernu. Įvertinkite, kad stotelės irgi užims vietos (o tai dažnai irgi - važiuojamoji dalis). Be to, jos turės būti su dviejų lygių perėjomis, nes ir taip sumažintas pralaidumas bus visai užkimštas. Kodėl nestatyti tramvajaus (metro) Kernavės gatve?? Toliau - Naujamiesčiu, kur vietos šiek tiek daugiau ir požemiai ne itin vertingi.

                  Comment


                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                    Na tai kodėl iki šiol niekas nepakelia esamo transporto prestižo? Kur tos kameros, kur ta apsauga, kur tos milžiniškos baudos? Tą tramvajų tu išsivaizduoji kaip stebuklą, kad ten bus viskas kitaip. Kodėl ten viskas bus kitaip, jei juo naudosis ta pati visuomenė? Kitas dalykas, turi būti platus tramvajų tinklas, kad juo naudotis, o viena ar dvi linijos nieko neišspręs + jis tikrai turi būti greitas. O kaip sako x21, kad tramvajus turi pirmenybę prieš kitą transportą ar važiuoja vienas gatve, kitiems uždraudus ten eismą, tai tą patį galima padaryti ir dabar, kur yra dvi ir daugiau juostų, vieną atrėžti visuomeniniam transportui, dėl kojis taptų bent jau greitas, bet visas miestas liktų suparalyžuotas nuo kamščių.
                    Tai tame ir yra esmė - žmonės mieste turi naudotis viešuoju transportu, tada ir kamščių mažės, ir oras švaresnis taps, o viešasis transportas bus GREITAS, nes automobiliai nesudarys kliūčių. Kol žmonės nepakeis mąstymo, jokio skirtumo, kas gatvėmis važiuos - tramvajai, troleibusai, autobusai ar metro po žeme - koks skirtumas, jei jie bus tušti tuščiose A juostose, o šalia - begalinė automobilių (kuriuose dažniausiai tik vairuotojas ir jo kuprinė) grūstis vienos eismo juostos gatvėje.
                    Paskutinis taisė LBP; 2008.04.10, 13:45.
                    N N N

                    Comment


                      Parašė Kema Rodyti pranešimą
                      ... tai tą patį galima padaryti ir dabar, kur yra dvi ir daugiau juostų, vieną atrėžti visuomeniniam transportui, dėl kojis taptų bent jau greitas, bet visas miestas liktų suparalyžuotas nuo kamščių.
                      Atskirti juosta visuomeniniam transportu ne iseitis, del to kad jos bus uzkistos tom paciom masinom... o per begius niekas nevaziuos, apart sankryzu.
                      Visas miestas nebus paralyzuotas nuo kamsciu, nes tramvajai judes... o kad asmeniniu automobiliu vairuotojai rukys bambooka, tai irgi ne ilgai, o tik iki ateis i galva supratimas, kad su tramvaju greiciau, patogiau, saugiau, pigiau...

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        Atskirti juosta visuomeniniam transportu ne iseitis, del to kad jos bus uzkistos tom paciom masinom... o per begius niekas nevaziuos, apart sankryzu.
                        Visas miestas nebus paralyzuotas nuo kamsciu, nes tramvajai judes... o kad asmeniniu automobiliu vairuotojai rukys bambooka, tai irgi ne ilgai, o tik iki ateis i galva supratimas, kad su tramvaju greiciau, patogiau, saugiau, pigiau...
                        Tai jau dabar yra kai kur tos A juostos ir išskyrus pavienes mašinas, jos nėra užkištos. O kodėl per bėgius negalima važiuoti, jei jie nutiesti toje pačioje gatvėje?
                        gera gyventi gerai

                        Comment


                          Parašė Kema Rodyti pranešimą
                          ...O kodėl per bėgius negalima važiuoti, jei jie nutiesti toje pačioje gatvėje?
                          Labai dideles baudos is vienos puses ir masinos dauzimas is kitos puses... pats nenoresi vaziuoti...

                          Comment


                            Arba aš kažko nežinau, arba tu perdedi. Jeigu bėgiai nutiesti bendroje gatvėje kur važiuoja ir automobiliai, tai ta juosta negalima važiuoti?

                            O čia trumpas reportažėlis apie tą stebuklą. Visgi teisingai atspėjau:

                            gera gyventi gerai

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              o kad asmeniniu automobiliu vairuotojai rukys bambooka, tai irgi ne ilgai, o tik iki ateis i galva supratimas, kad su tramvaju greiciau, patogiau, saugiau, pigiau...
                              Kažkoks idomus suvokimas. Kuom man tas tramvajus turėdamas 1 ar 2 trasas bus visoks "nuostabus" ? Aš visiškai nevažiuoju ten kur numatomi jo maršrutai. Mano keliai tik kai kuriose vietose dalinai sutampa su jo trasa ir išvis dažnai nuvykti į kaikurias vietas be automobilio, o visuomeniniu transportu užtruktu nei daug nei mažai ~1,5 valandos. Tai nei aš persėsiu į ta tramvajų, nei dar begalės žmoniu kuriems jis visai nepakeliui. Važiuos juom tie patys asmenys, kurie važiuoja ta kryptimi dabar jau esančiais autobusais ir troleibusais. Šiaip jei šnekama apie visuomeninio transporto populiarinimą, tai kur tas transportas prie naujai statomų daugiabučių kvartalų ? Jei jau ten važiuoja koks vienas autobusas, tai jau geras rezultatas. Tačiau ar taip skatinama važinėt visuomeniniu transportu ? Juk ten gyvena tūkstančiai žmoniu, kuriem reik kažkokiu būdu nuvykt į darbą, mokslus. O pasirinkimas dažnai tėra 1, arba pedint neaisku kiek iki stoteliu su gausesniu ir patogesniu maršrutu pasirinkimu, arba laukt vienintelio ten važiuojančio autobuso, daryt kelis persėdimus ir sugaišt begales laiko. Tokių dalyku joks tramvajus neišspres.

                              Comment


                                Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                Arba aš kažko nežinau..
                                As su tramvajais privazinejau ne viena tukstanti kilometru skirtinguose miestuose (gal apie 20 miestu), maciau skirtingus tramvajus pagal tipus, greiti, modernuma ir t.t...

                                Parašė sleader
                                ...Tokių dalyku joks tramvajus neišspres.
                                As kalbu ne apie tramvaju eismo organizavima, o apie tramvaju kaip transporto priemone. Buki transportininkai gali diskredituoti bet kokia transporto priemone...

                                Comment


                                  Bet ar jau labai tikslinga ir prasminga, investuot didelius pinigus, kišt tą tramvajų į jau užkimštas gatves, juom praktiškai tik pakeist 26 autobuso maršrutą, su viltim jog jis bus ženkliai greitesnis.

                                  Manyčiau reiktu atsižvelgiant į miesto plėtrą, tramvajų ar kitą transporta įrenginėt ten kur dar yra erdvės ir ner pakankamai išvystyto kito transporto. Ar jo neimanoma padaryt tarkim paupiu, kur jis realiai galėtu būt greitasis. Čia variacijų yra daugybė, bet atrodo jog einama paprasčiausiu keliu. Paimami 2 rajonai, uždedama liniuotė ir nubrėžiama trasa.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Bet ar jau labai tikslinga ir prasminga, investuot didelius pinigus, kišt tą tramvajų į jau užkimštas gatves...
                                    Jis reikalingas ten... kur reikalingas. Be jo vistiek neapsieisi, platint gatves nera kur... nebent pradeti miesta griauti...

                                    Comment


                                      Pastebejau, tinklalapis www.tramvajus.lt jau nebeegzistuoja..

                                      Gal tai reiskia kad tramvajau projektas jau yra palaidotas?
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        o geras jau arteja po truputi metro , bet dar ilgokai laukti

                                        Comment


                                          Kaži, ar tramvajus (jei nebus metro) Vilniuje bus toks kaip Rygoje ar kaip Helsinkyje?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X