Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
    Nesakau, kad tai yra geriausias i visų galimų variantų - tegu skaičiuoja specialistai. Trasa gal atrodo keistoka ir ne pati patogiausia, bet suprantu projektuotojų idėją - jei Kalvarijų gatve praeinančius 5 troleibusų ir 20 autobusų maršrutų pakeisti vienu tramvajum - efektas turėtų būti. Tuo tarpu visi autobusai ir troleibusai turėtų atvežti žmones iš miegamųjų rajonų rytinėje ir vakarinėje pusėse iki tramvajaus.

    Vienok pasiūlymas tiesti dar platesnes gatves manau, kad veda į aklavietę, todėl daryti taip kaip dabar nebegalima ir reikia kažką keisti - pirmiausia savo mąstymą ir įpročius. Keikiamoje Ukmergės gatvėje rytais tik kas trečioje ar ketvirtoje mašinoje sėdi daugiau kaip vienas žmogus. Delfio komentaruose anksčiau pastebėdavau, kad būdavo madinga keikti viešąjį transportą - dabar Ikarusų nebeliko, važinėja šildomi arba kondicionuojami Volvo ar Mercedesai, bet kamščiai nemažėja.

    Savivaldybė savo ruožtu irgi priima prieštaringus sprendimus - kalbama apie tai, kad žmonės kuo mažiau automobiliais važiuotų į kitą upės pusę, bet planuojama statyti požemines stovėjimo aikšteles prie operhauzo, po Lukiškių a. ir kitose vietose...
    Vat būtent. Tramvajus gali pakeisti žmonių įpročius jei jis važiuotų žymiai greičiau nei dabartiniai troleibusai ar autobusai, bet tam reikia ir atitinkamai įrengti trasą, o ne paleisti jį gatve maltis per visas sankryžas prie jų lukuriuojant. Taip pat tramvajus važiuotų vienu maršrutu, o keleiviams reikia į įvairias vietas, tad jiem teks dar pasivažinėti ir troleibusais ar autobusais. Dėl to turi būti įrengtos patogios persėdimo stotelės

    Comment


      Ukmergės g. ir dabar autobusas nuvažiuotų žymiai greičiau už automobilį jei jam skirtos juostos mašinos nežkištų. Patiko Budapešto variantas - ten autobusinė juosta atskirta dideliais betoniniais bumbulais kad niekas neįšoktų

      Comment


        Diskusijos apie greičio ribojimą ir greičio matuoklius iškeltos čia:
        http://tinkle.miestai.net/showthread.php?t=3369

        Comment


          Sveiki, noreciau pasisakyt truputi.
          neseniai grizau is stockholmo, ten apziurejau ju visuomeninio transporto infrastruktura. ir ji labai efektyvi, labai. o susideda is metro-tramvajaus junginio ir autobusu.
          zmones metro-tramvaju megsta rinktis del puikios infrastrukturos:tvarkingos stotys,nauji riedmenys,didelis greitis ir talpumas (sastatai ten buna dazniausiai triju daliu, ilgis viso apie 50-100m taip ir sutilpt gali zmoniu ypac daug).miesto centre linija eina po zeme gal 5km spinduliu, toliau pavirsiuje, pasiekia tolimus miesto rajonus, taciau kelione is vakarinio stockholmo i pietini tetrunka gal 20min, o atstumas apie 30km mazdaug.
          jei tarp stoteliu didesnis tarpas isvysto gan dideli greiti.
          beje linija einanti lauke visa aptverta spygliuota viela (pliusa ir minusa ima is begiu taigi pavojinga vien del sito) ir neturi jokiu salycio su gatvem tasku.
          stotyse daug vaizdo kameru, kartais policija matyti.
          ir zmones intensyviai naudojasi, centrinej stoty prilipa tiek zmoniu, jog tenka spaustis, toliau nuo centro pralipa jau.
          bilietu sistema taip pat gera, nors ypac paprasta, susimoki ar perbrauki daugkartiniu per skaitytuva, atsidaro varteliai ir patenki i stoties zona, tada keliauji. prasmukt manau nepavyktu nepastebetam.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            prasmukt manau nepavyktu nepastebetam.
            Pavyktų. Pats mačiau kaip bachūriukas vidury miesto tiesiog perlipo tolimiausius nuo bobutės kasininkės vartelius ir nuėjo. Nors į švedą anas buvo panašus maždaug tiek, kiek Henrikas Larssonas.

            Comment


              http://www.systra.com/Tramway-de-Vilnius-Lituanie

              tam kas supranta prancuziskai
              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                Parašė maxas Rodyti pranešimą
                Vizija ar rimtas projektas?

                Comment


                  http://www.systra.com/IMG/pdf/Fr_-_Tramway_bdef.pdf
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                    Vizija ar rimtas projektas?
                    Aisku kad rimtas projektas:

                    Projekto autorius: SĮ „Vilniaus planas“, Prancūzijos bendrovė „Systra“, Europos investicijų bankas
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      Tai kam į viešumą paleista metro vizija, jei rimtai paruoštas yra tramvajaus projektas?

                      Comment


                        Šį tą radau ir aš. Atsakymai į visiems rūpimus klausimus, dėl tramvajaus.
                        Jūsų siūlymas apriboti lengvųjų automobilių eismą centre, steigti specialius parkingus automobiliams centro prieigose ir sudaryti sąlygas tęsti kelionę tramvajumi pilnai atitinka projekto rengėjų nuomonę.
                        Suprasdami Jūsų nuogastavimus, kad antžeminis modernus tramvajus nepasieks didelio greičio dėl Jūsų pastabose minimų priežasčių, nei Lietuvos, nei užsienio ekspertai (šiuo metų - prancūzai, anksčiau-anglai) nesiūlo šios transporto priemonės miesto centre įrenginėti po žeme.
                        Jau anksčiau ruošti greitojo tramvajaus įvedimo Vilniuje projektiniai siūlymai (kuriuose trasos centre buvo ir po žeme) parodė, kad šis projektas yra sunkiai ekonomiškai atsiperkantis, todėl šiame darbe ieškoma varianto, kuris būtų pakankamai realus ir galėtų pritraukti investitorius. Šiuo metu vykdoma detalesnė trasų techninė ir ekonominė analizė, kuri parodys, ar ši siūloma transporto priemonė yra priimtina Vilniui.

                        Comment


                          Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                          Tai kam į viešumą paleista metro vizija, jei rimtai paruoštas yra tramvajaus projektas?
                          Vaikeli, paskaityk kas ją paleido. Apie tai kalba tik "Vilniaus Rentinio" gen direktorius. Nežinau kam reikėjo kurti naują temą dėl metro, nes anksčiau šioje temoje aš pats nemažai Zykaus pamastymų buvau patalpinęs

                          Comment


                            Jau anksčiau ruošti greitojo tramvajaus įvedimo Vilniuje projektiniai siūlymai (kuriuose trasos centre buvo ir po žeme) parodė, kad šis projektas yra sunkiai ekonomiškai atsiperkantis, todėl šiame darbe ieškoma varianto, kuris būtų pakankamai realus ir galėtų pritraukti investitorius.
                            Bijau, kad ši frazė gali reikšti - sutaupysime 20% pinigų ir prarasime 80% greičio.

                            O tramvajus (ar metro, ar troleibusas, ar bet kuri kita miesto transporto priemonė) turi šansų tik tada, jei važiuos greičiau nei automobilis ir nestovės kamščiuose (dabar autobusai važiuoja kaip ir visas srautas).

                            Ir svarbiausia, kad čia akivaizdžiai galios principas "kedės ryte - pinigai vakare" (t.y. pirmiausia tramvajus turės parodyti kad juo važiuoti greičiau ir patogiau, ir tik tada kas nors pradės susimąstyti - " o gal verta ryte pamiegot pusvalandžiu ilgiau ir palikti mašiną namie")

                            Comment


                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Šį tą radau ir aš. Atsakymai į visiems rūpimus klausimus, dėl tramvajaus.
                                Beje tai buvo mano pateiktas klausimas Malonu, kad po 3 metų dar kažkas jį paskaito. Šitą atsakymą atsiuntė ir paprastu paštu į namus.

                                Comment


                                  Nežinau kaip jūs, bet aš nenorėčiau, kad po Gedimino prospektą važinėtų tramvajai. Centre reikia viską "kišti" po žeme

                                  Comment


                                    Nerodo pranešimų

                                    Comment


                                      Keli kadrai is development.lt filmuko:

                                      stotis (stotelė):


                                      tramvajus atitvertas nuo gatves:


                                      Manevringas transportas Ar jis bus manevringas prie centrinio knygyno?


                                      atsargiai, tramvajus arba mini pesciuju pereja:


                                      tiesiai ant zoles:


                                      primena antzemine metro stoti:


                                      paskutinis kadras
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Šiaip įdomus faktas: šiandien Paryžiuje buvo paleista tramvajaus linija. Tai pirma linija po 70 metų, kai šos transporto priemonės buvo atsisakyta autobuso naudai.
                                        Kaip po dykumą blaškiausi

                                        Comment




                                          ...В январе - феврале проходило обсуждение программы научно - технического прогресса в области развития городского транспорта на период до 2010 года. Специалисты отметили, что дальнейшее развитие массового пассажирского транспорта в городах возможно лишь при условии широкого освоения и использования электрических видов транспорта. Предложено в крупных городах республики проложить троллейбусные линии, а в Вильнюсе и Каунасе для перевозки пассажиров на большие расстояния пустить скоростной трамвай.
                                          К 2000 году в Вильнюсе будет насчитываться 700 тыс. человек, а городская территория увеличится на треть. Пассажирские потоки по основным направлениям возрастут до 16-18 тысяч пассажиров в часы пик. Это вдвое превышает возможности автобусных и троллейбусных перевозок. Дислокация новых жилых районов в северо-западном направлении увеличит расстояния поездок в 1,4 раза. Прогноз развития города до 2025 г. показывает, что по завершении строительства жилого массива Судярвеле (там поселятся 250 тысяч человек) и жилых районов по обеим сторонам Укмергского шоссе для концентрированных пассажирских перевозок в Вильнюсе совершенно необходим будет скоростной трамвай.
                                          Мы не знаем другого города, в котором население уже приближалось бы к 600 тысячам и при этом не было бы никаких других видов транспорта, кроме автобуса и троллейбуса.
                                          Идея скоростного трамвая в Вильнюсе встретила как стороннников, так и противников...

                                          Газета "ВЕЧЕРНИЕ НОВОСТИ" 8 апреля 1987 г.
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X