Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu neįtikini, nors tu ką. Nesulipa 20 žmonių pro priekines duris per 20 sekundžių. Nebent nežymi bilietų ar jų neperka. O iš tokios skaičiaus įlipančių kaip minimum 1-2 būna su vienkartiniais ar perka.
    Ir perka ir žymi vienkartinius, bet ilgiau, kaip 20 sekundžių vienoje stotelėje nestovi.

    Komentuoti:


  • e2ards
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu neįtikini, nors tu ką. Nesulipa 20 žmonių pro priekines duris per 20 sekundžių. Nebent nežymi bilietų ar jų neperka. O iš tokios skaičiaus įlipančių kaip minimum 1-2 būna su vienkartiniais ar perka.
    Tu gal video reportaza parodyk kaip zmones vargsta lipdami pro priekines duris ir kaip vairuotojai pazeidineja tvarka ?

    Ir dar pateik statistika kiek sumazejo viesojo transporto klientu, kelis kartus padidejo atstumai laiko atzvilgiu tarp stoteliu ir galu, kiek padaugejo zuikiu ir kaip tankiau pradejo vazinet bomzai viesuoju transportu, po priekiniu duru ivedimo taisykles.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu neįtikini, nors tu ką. Nesulipa 20 žmonių pro priekines duris per 20 sekundžių. Nebent nežymi bilietų ar jų neperka. O iš tokios skaičiaus įlipančių kaip minimum 1-2 būna su vienkartiniais ar perka.

    Komentuoti:


  • vap
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ar piko metu važinėjai?
    O kas yra piko metas?
    Aš važinėju piko metu, tik vienoje stotelėje atidaro visas duris vienu metu. Kitose visose pirmiau priekines, kai visi nueina prie jų, tada galines.

    Autobusai 10 kartų ilgiau stovi kamštyje nei užtrunka stovėdami stotelėse.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal tavo maršrute 20 keleivių įlipa vos 2-3 stotelėse, o ne daugumoje maršruto stotelių.
    7 stotelėse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal tavo maršrute 20 keleivių įlipa vos 2-3 stotelėse, o ne daugumoje maršruto stotelių.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nebent niekas nežymi vienkartinių bilietų ir neperka jų iš vairuotojo. Tuomet gal ir įmanoma, kad 15-20 žmonių per 20 sek. įliptų, bet tik su sąlyga, kad priekinės durys yra pakankamai plačios, kad būtų įmanoma įlipti ne po vieną, o bent jau po 2-3, ir dar su sąlyga, kad paskutiniams keleiviams vairuotojas parduoda bilietus jau pajudėjęs iš stotelės.

    Visgi Vilniuje tai sunkiai įmanoma- pas mus piko metu būna ir kur kas didesnis įlipančiųjų skaičius, ir troleibusų durys siaurokos, ir žymintis bilietą visada atsiras. Todėl Vilniuje ir yra sunkiai įmanoma, kad tokia tvarka normaliai veiktų, bent jau dabartinėm sąlygom

    Ar piko metu važinėjai? <...>.
    Kiekvieną dieną tuo pačiu laiku važiuoju į darbą. Ir visada piko valandomis. Ir Autobusų priekinės durys keleiviais įlipti būna plačios. O nesiauros.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Su chronometru matavau.
    Nebent niekas nežymi vienkartinių bilietų ir neperka jų iš vairuotojo. Tuomet gal ir įmanoma, kad 15-20 žmonių per 20 sek. įliptų, bet tik su sąlyga, kad priekinės durys yra pakankamai plačios, kad būtų įmanoma įlipti ne po vieną, o bent jau po 2-3, ir dar su sąlyga, kad paskutiniams keleiviams vairuotojas parduoda bilietus jau pajudėjęs iš stotelės.

    Visgi Vilniuje tai sunkiai įmanoma- pas mus piko metu būna ir kur kas didesnis įlipančiųjų skaičius, ir troleibusų durys siaurokos, ir žymintis bilietą visada atsiras. Todėl Vilniuje ir yra sunkiai įmanoma, kad tokia tvarka normaliai veiktų, bent jau dabartinėm sąlygom

    Ar piko metu važinėjai?

    O stotelėse dabar prastovima ne šiektiek ilgiau, o daug ilgiau, tad, norint visiškai neatsilikti nuo grafiko, vairuotojams tektų važiuoti Šumacherio greičiu. Bet net ir galimybių važiuoti normaliu greičiu VT vairuotojai neturi - dėl blogai išvystyto kelių tinklo gatvėse dažnai susidaro milžiniškos spūstys, A juostų mažai, jos nėra ištisinės, o dar ir šviesoforų labai daug pristatyta net ir ten, kur jų visiškai nereikia, dar mainos kur papuola parkuojamos. Sutiksiu, Vakaruose sąlygos greitesniam autobusų eismui daug geresnės. Bet dabar prie visų problemų prisidėjo ir per ilgo įlaipinimo problema, transportas dar labiau sulėtėjo. Tai viena iš priežasčių, kodėl Vilniui priekinių durų tvarka yra netinkama.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.25, 14:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    20 keleivių per 20 sek pro vienas duris nesulipa nors tu ką, išskyrus kai kuriuos retus mano išvardintus atvejus.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su laikrodžiu matava, kiek sekundžių stovi? Ar iš akies? Aš matavau su laikrodžiu. Kalbi pasakas. Geriausiu atveju 20 keleivių per 20 sek. gali sulipti, jei jie eina vientisu srautu, t.y. visi jauni arba vikrūs, niekas nesižymi vienkartinio ir tuo labiau jo neperka.<...>
    Su chronometru matavau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Netenka dažnai naudotis viešuoju transportu, tačiau kokius 5 kartus važiavau jau pakeitus tvarką ir asmeniškai man patiko. Tiesiog yra tvarka. Tikrai nesuprantu kodėl Jūs taip dėl to piktinatės, kai kurie. Kiek man teko asmeniškai su tuo susidurti, absoliučiai jokio diskomforto nepatyriau, visada bilietuką pirkdavau pas vairuotoją, todėl sąmoningai stodavau į eilės galą prie autobuso, kad dėl manęs nereikėtų kitiems laukti lauke. Autobusas šiek tiek gal ir ilgiau stovi, bet ne tame didžiausia bėda.

    Asmeniškai man labiausiai kliūna greitis, kuriuo važiuoja autobusai, suprantu, kad tai grafikų kaltė ir neabejoju, kad vairuotojams lengviau nei lengva kompensuoti šiek tiek ilgesnį stovėjimą stotelėse važiavimu vos vos greičiau, nes manau sutiks visi jog dabartinis VT judėjimas yra tiesiog nepateisinamai lėtas. Naudotis VT paslaugomis teko daugelyje Europos didmiesčių ir didžiausias skirtumas, kurį nuolatos pastebiu yra jau minėtas judėjimo greitis.

    Didžiausią įspūdį tikriausiai paliko Ispanijos autobusų vairuotojai, kurių dėka supratau, kad tie autobusai nėra nei lėti, nei nemanevringi . Beje, absoliučiai visur, kiek dabar atmintis leidžia prisiminti, įlaipinama tik pro priekines duris, nesvarbu ar tai Prancūzija, Vokietija ar Ispanija.
    Važinėtum dažniau ir įvairiu paros metu, kitaip galvotum. Autobusų didelė dalis pas mus, deja, yra nemanevringi. "Škodos" taip pat nemanevringos. Be to klimatas ir važiuojančių keleivių skaičius (kai nėra stovinčių, nes ne malkas veža) turi įtakos manevringumui. Daugumoje šalių, išskyrus Skandinaviją, klimatas švelnus ištisus metus, nebūna plikšalų, sniego, purvo... Manevringumui ir važiavimo greičiui įtakos turi A juostos, tvarkingas parkavimas šalia gatvės, (o ne taip, kaip pas mus, kai dažnai mirkoautobusas pastatomas priekiniais ratais ant šaligatvio, o pusė jo užima 2/3 primos juostos...), specialūs VT šviesoforai sankryžose, naudojami net ir autobusams, o ne vien tramvajams.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    O Oranger tai gali kartoti apsiputojęs, bet faktas yra, kad vienintelė priežastis, kodėl transportas piko valandomis spėja pagal grafiką, yra masinis tvarkos ignoravimas.
    Prašyčiau pagarbiau bendrauti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    Kiekvieną dieną važiuoju į darbą ir atidaro, tik priekines duris, ir stotelėje užtrunka visai neilgai apie 20 sekundžių. Nors per priekines duris įlipą apie 20 žmonių. Ir į galinę maršruto stotelę atvažiuoja laiku.
    Man priekinių durų tvarka patinka. Ir man kelionės laikas nepailgėjo. Kaip važiavo taip ir važiuoja ir visada atvažiuoja laiku. Jau taip yra visą Sausį.
    Su laikrodžiu matava, kiek sekundžių stovi? Ar iš akies? Aš matavau su laikrodžiu. Kalbi pasakas. Geriausiu atveju 20 keleivių per 20 sek. gali sulipti, jei jie eina vientisu srautu, t.y. visi jauni arba vikrūs, niekas nesižymi vienkartinio ir tuo labiau jo neperka.


    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Užsienio šalyse net didesni keleivių srautai, ir vis tiek veikia priekinių durų sistema. atkreipkite dėmesį į autobusus, gautus iš kitų šalių. Kartais virš durų dar net būna likęs žymėjimas, kad yra dvi eilės: su bilietais ir be jų. Ten ta sistema jau daug metų veikia. Manau, kad ją įvedus irgi buvo daug nepatenkintų, bet įprato. Pas mus bus taip pat. Kėdainiečiai jau daug metų naudojasi tokia tvarka, bet nemačiau nei vieno burbančio. Manau, kad įlipimo laikas pas mus sumažėtų, jei žmonės išmoktų nesigrūsti. Ypatingai tai būdinga pensijinio amžiaus moteriškėms.
    Kėdainiai yra mažas miestas. Kai pilnu pajėgumu veikė visa pramone juose, kai automobilių nebuvo tiek daug, priekinių durų tvarka net ir Kėdainiuose būtų nušvilpta...
    Tarybų Leituvoje iki berods 1972 m. galiojo įlipimo tik pro galines duris tvarka. Manai, kad ją panaikino šiaip sau? Milžiniški keleivių srautai net ir eiliniuose rajonų centruose vertė autobusus šliaužti vėžlio greičiu. O galėjo tokią tvarką ir palikti, juk alternatyvų keliauti nebuvo - automobilius mažai kas turėjo.
    Vakaruose niekada nebuvo tokių keleivių srautų. Ir dabar jų nėra, arba jie išskirstyti per kelias rūšis transporto, o didžiausia dalis tenka metro ir tramvajams. Dar miesto geležinkeliams.
    Be to Vakaruose beveik visada buvo įlaipinama tik pro priekines duris. Kaip manai, kodėl žmonės persėdo į automobilius, kai tik atsirado galimybė - VT greitis jų netenkino, net ir tuomet. O mažo greičio viena iš priežasčių ir yra įlaipinimas pro priekines duris.


    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Prašom nuvažiuoti į Vokietiją ir realiai pažiūrėti, kokie srautai keleivių važiuoja autobusais. Nesvarbu kiek procentų keleivių pervežama autobusais ar kitu transportu. Svarbu kiek žmonių įlipa stotelėje. Įlipa vienu metu 20 žmonių ir tai ilgai neužtrunka. Lietuvoje tam pačiam kiekiui žmonių sulipti reikia bent jau 2-3 kartus daugiau laiko. Ir nesvarbu per kiek durų jie lipa. Patys keleiviai sukuria kamščius. Dar net nei puse išlipančių būna nespėję išlipti iš autobuso ar troleibuso (čia Kaune), o kiti laukiantys lauke jau braunasi į vidų. Kai susiduria du priešingi srautai, tai judėjimas praktiškai sustoja. Manau, kad dėl priekinės durų tvarkos dalies trūkumų kalti patys keleiviai. Dar Vilniuje įlipę keleiviai nesugeba paeiti toliau į autobusą, todėl irgi yra stabdomas įlipimas. Gal pasirodysiu nepagarbus kitiems, bet tokiu atveju tiesiog juos nustumiu. Taip pat didelę dalį trukumų sukelia Carnifex išvardinti nepadaryti darbai. Visi žinome, kad Lietuvoje pirmiausia padaromas eksperimentas, o tik po to žiūrima ką buvo galima padaryti geriau. Nors pasakysiu iš patirties, kad visada viskas matosi geriau iš šalies, negu pačiam ką nors darant. Dar transporto įmonių valdžioje dirba žmonės, kurie ne visada yra suinteresuoti savo darbo rezultatais, nes jų atlyginimų neįtakoja rezultatai. Kartais panašu, kad kas nors daroma tik dėl, kad padaryti bet ką, norit pasirodyti, jog nesėdima tuščiai.

    Maži srautai. Įlipimas, jei įpila 20-30 žmonių užtrunka ilgai. Greitesnis jis nebent dėl švelnesnio klimato - žiemą žmonės nevaikšto apsirengę storais paltais ir kailiniais. Autobusai ir troleibusai neslidinėja ir gali greičiau važiuoti. Greitesnis, nes įlipama per plačias priekines duris. O pas mus kai kurių autobusų durys siauros ir galima įlipti tik po vieną. Arba jei ir plačios, tai viena dalis naudojama įėjimui į vairuotojo kabiną arba tiesiog neatidaroma. Naujieji Volvo iš viso nepritaikyti dideliam kelveių srautui judėti nuo priekinių durų, nes vežimėlio vietos turėklai tiesiog trukdo normaliai praeiti...
    Be to judėjimo nuo maršruto pradžios galo iki pabaigos greitis gan didelis, nes daug A juostų ir kitaip gerinamos sąlygos, kad važiuojant autobusai išvystytų didelį greitį ir greitai įsibėgėtų. Pas mus to nėra. Visur pristatyta automobilių, spūstys, mažai A juostų, pilna šviesoforų, kurie, nors buvo žadėta, jokios žaliosios bangos nesukuria.


    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Taip, tai iš tiesų yra naujos tvarkos privalumas. Bet valkatų gali sumažėti tik tuomet, jei vairuotojai išties vykdys savo kontrolieriaus pareigas. Dabar, kai sistemą masiškai ignoruoja tiek vairuotojai tiek keleiviai, bomžams ne ką sunkiau patekti į autobuso saloną nei anksčiau. Kontrolieriai į juos irgi dėmesio nekreipia. Bent jau aš nepastebėjau, kad benamių išties sumažėtų.

    Ir vis dėlto net ir toks įlaipinimo pro priekines autobuso duris sistemos pranašumas kaip galimas bomžų sumažėjimas, nors ir irgi labai svarbus, yra niekis palyginus su didžiausiu jos trūkumu- daug ilgesniu įlaipinimu, ko pasekoje didėja trasos įveikimo laikas bei transportas nebetelpa į grafikus.
    Vakar teko važiuoti anksti ryte, primaisiais autobusais ir troleibusais ir grįžti vėlai, apie 22.30. Vairuotojai net neatidarinėjo priekinių durų... Visi turėjo lipri pro antras ar trečias. Net ir tie, kurie turėjo vienkartinius bilietus...

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Netenka dažnai naudotis viešuoju transportu, tačiau kokius 5 kartus važiavau jau pakeitus tvarką ir asmeniškai man patiko. Tiesiog yra tvarka. Tikrai nesuprantu kodėl Jūs taip dėl to piktinatės, kai kurie. Kiek man teko asmeniškai su tuo susidurti, absoliučiai jokio diskomforto nepatyriau, visada bilietuką pirkdavau pas vairuotoją, todėl sąmoningai stodavau į eilės galą prie autobuso, kad dėl manęs nereikėtų kitiems laukti lauke. Autobusas šiek tiek gal ir ilgiau stovi, bet ne tame didžiausia bėda.

    Asmeniškai man labiausiai kliūna greitis, kuriuo važiuoja autobusai, suprantu, kad tai grafikų kaltė ir neabejoju, kad vairuotojams lengviau nei lengva kompensuoti šiek tiek ilgesnį stovėjimą stotelėse važiavimu vos vos greičiau, nes manau sutiks visi jog dabartinis VT judėjimas yra tiesiog nepateisinamai lėtas. Naudotis VT paslaugomis teko daugelyje Europos didmiesčių ir didžiausias skirtumas, kurį nuolatos pastebiu yra jau minėtas judėjimo greitis.

    Didžiausią įspūdį tikriausiai paliko Ispanijos autobusų vairuotojai, kurių dėka supratau, kad tie autobusai nėra nei lėti, nei nemanevringi . Beje, absoliučiai visur, kiek dabar atmintis leidžia prisiminti, įlaipinama tik pro priekines duris, nesvarbu ar tai Prancūzija, Vokietija ar Ispanija.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Matau bent vieną (ir nemažą) privalumą, kad taip sunkiau į autobusus pakliūti valkatoms dėl ko netenka dėl kvapų išlipti jau kitoje stotelėje.
    Taip, tai iš tiesų yra naujos tvarkos privalumas. Bet valkatų gali sumažėti tik tuomet, jei vairuotojai išties vykdys savo kontrolieriaus pareigas. Dabar, kai sistemą masiškai ignoruoja tiek vairuotojai tiek keleiviai, bomžams ne ką sunkiau patekti į autobuso saloną nei anksčiau. Kontrolieriai į juos irgi dėmesio nekreipia. Bent jau aš nepastebėjau, kad benamių išties sumažėtų.

    Ir vis dėlto net ir toks įlaipinimo pro priekines autobuso duris sistemos pranašumas kaip galimas bomžų sumažėjimas, nors ir irgi labai svarbus, yra niekis palyginus su didžiausiu jos trūkumu- daug ilgesniu įlaipinimu, ko pasekoje didėja trasos įveikimo laikas bei transportas nebetelpa į grafikus.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.24, 23:45.

    Komentuoti:


  • e2ards
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Aš matau, kad per paskutinį vieną puslapį gerbiamasis net neatmerkė akių atsakymams, kurie argumentuotai prieštarauja tam, ką priekinių durų fanatikai bando įteigti, pradedant nesąmonėmis, kad zuikių sumažėjo, baigiant nesąmonėmis, kad troleibusai ir autobusai negaišta žymiai daugiau laiko stotelėse, šitaip su vienu neįlipusiu zuikiu prarasdami keleriopai daugiau keleivių, kurių nebetenkina viešojo transporto teigiama paslauga, ir tik kaip užsuktas laikrodis be menkiausio savo argumento kartojate „taip turi būti“. Ar man kaip pirmoje klasėje ant pagaliukų parodyti, kad vieno zuikio sudaromi nuostoliai yra mažesni už trijų, penkių ar dešimties dėl priekinių durų tvarkos nepatogumo neįlipusių keleivių?
    Gali bandyt rodyt, bet ir skaicius dek legalius, o ne is lubu, nes kaip sake vienas anglas - "statistika tikiu, tik ta, kuria pats suklastojau".

    Aisku yra trukumu priekiniu duru taisyklei, bet tik laiko klausimas kada jie bus pasalinti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Matau bent vieną (ir nemažą) privalumą, kad taip sunkiau į autobusus pakliūti valkatoms dėl ko netenka dėl kvapų išlipti jau kitoje stotelėje.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė e2ards Rodyti pranešimą
    o per 6 puslapius neradai atsakymu, ar neieskojai ?
    Aš matau, kad per paskutinį vieną puslapį gerbiamasis net neatmerkė akių atsakymams, kurie argumentuotai prieštarauja tam, ką priekinių durų fanatikai bando įteigti, pradedant nesąmonėmis, kad zuikių sumažėjo, baigiant nesąmonėmis, kad troleibusai ir autobusai negaišta žymiai daugiau laiko stotelėse, šitaip su vienu neįlipusiu zuikiu prarasdami keleriopai daugiau keleivių, kurių nebetenkina viešojo transporto teigiama paslauga, ir tik kaip užsuktas laikrodis be menkiausio savo argumento kartojate „taip turi būti“. Ar man kaip pirmoje klasėje ant pagaliukų parodyti, kad vieno zuikio sudaromi nuostoliai yra mažesni už trijų, penkių ar dešimties dėl priekinių durų tvarkos nepatogumo neįlipusių keleivių?

    Komentuoti:


  • e2ards
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Jaunuolis gal galų gale ir argumentą kokį nors išspaus, vien lozungais ir „daltonikais“ nesišvaistęs? Kodėl „turi būti“? Kam jos reikia? Kokią tiesioginę naudą jinai neša ir kaip ta nauda sulyginama su šios tvarkos akivaizdžiais trūkumais? O Oranger tai gali kartoti apsiputojęs, bet faktas yra, kad vienintelė priežastis, kodėl transportas piko valandomis spėja pagal grafiką, yra masinis tvarkos ignoravimas.
    o per 6 puslapius neradai atsakymu, ar neieskojai ?

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė e2ards Rodyti pranešimą
    Ne kartais, o beveik visada padaroma, o po to ziurima kas gausis.

    O priekiniu duru taisykle turi buti, bet pirma reikia pertvarkyti marsrutus ir ivesti valandini (dienos) bilieta.
    Jaunuolis gal galų gale ir argumentą kokį nors išspaus, vien lozungais ir „daltonikais“ nesišvaistęs? Kodėl „turi būti“? Kam jos reikia? Kokią tiesioginę naudą jinai neša ir kaip ta nauda sulyginama su šios tvarkos akivaizdžiais trūkumais? O Oranger tai gali kartoti apsiputojęs, bet faktas yra, kad vienintelė priežastis, kodėl transportas piko valandomis spėja pagal grafiką, yra masinis tvarkos ignoravimas.

    Komentuoti:

Working...
X