Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rytis001
    replied
    Parašė Peizazas
    Tokių efektų geriau nenaudok, nes tavo nuotraukos ir taip prastos, o dar su šitom nesamonėm...
    O šita tavo manymu prasta?
    804 3 maršrute:

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Pažaidžiau su efektais ką manote?

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Viename portale mini, kad važiuos 13 maršrutu, o kažkodėl šis dirba 16...
    Penktadienį tai 13-ame dirbo

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Viename portale mini, kad važiuos 13 maršrutu, o kažkodėl šis dirba 16...

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Bandomasis Iveco Urban city 16 maršrute.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Gyvatė iš viršaus

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Šiap kadras:

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Graži nuotrauka.


    https://www.facebook.com/lukiz.photo?fref=photo

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Ir vėl viskuo nepatenkintieji kauniečiai burbės...
    Teisingai pasakyta yra:

    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
    <...>
    Nors fotogalerija nelabai tinkama tema diskusijoms.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dar pastebėjimas dėl pačio autobuso ilgio: Šv. Gertrūdos ir Gimanazijos sąnkryžoj toks 24m. monstras prie šviesoforo stovėjo per dvi eiles ir tikrai sudarė kamštį.
    Ir vėl viskuo nepatenkintieji kauniečiai burbės...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Mačiau ir aš vakar tą "Artūro" gyvatę, tikrai reikėtų drausti tokias nesąmonės, labai krenta į akis. Dar pastebėjimas dėl pačio autobuso ilgio: Šv. Gertrūdos ir Gimanazijos sąnkryžoj toks 24m. monstras prie šviesoforo stovėjo per dvi eiles ir tikrai sudarė kamštį.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Idiotiškai atrodo tokie ''pagražinimai'' iš vairuotojų pusės. Keista, jog vis dar neatsiranda supratimo, kad tai ne asmeninis turtas, kur galima daryti ką nori. Išplitusi šita mada ir Vilniuje, Klaipėdoje bent kol kas nauji autobusai dar nesubjauroti, nors ant senųjų pasitaikydavo ir dar originalesnio ''tiuningo''. Galėtų įmonės pagaliau imtis tvarkyti šį reikalą, visgi tai tiek pačio parko, tiek miesto įvaizdžio dalis..

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Kas leidžia ant autobuso vairutojui klijuoti tokias nesąmones kaip "Artūras" ar tuos raudonus patamsinimus?
    O man tai gerokai geriau, nei kad ant viso autobuso užlipdyta "Credit24" ar kažkas panašaus.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Kas leidžia ant autobuso vairutojui klijuoti tokias nesąmones kaip "Artūras" ar tuos raudonus patamsinimus?

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Van Hool New AGG300 841


    Van Hool New AGG300 840


    Solaris Urbino 12 CNG 780


    Solaris Urbino 12 CNG 792


    Den Oudsten B88

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    kaip bus pamatysim bent kalbama apie DEN autobusus kad bus gaunami
    Den Oudsten gi bankrutavo 2002 m. o autobusai bus ne anksčiau 2004 m. pagaminti, taigi Denų negali būti nupirkta pagal matematinę formulę 2002<2004 Ar vėl iš parko ištraukti VBS tarnybos gandai?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gintaras663
    Tikrai ne DEN , nes konkurse paskelbta , kad autobusai ne senesni kaip 2004 metų, tai gali būti Vanhool A330
    kaip bus pamatysim bent kalbama apie DEN autobusus kad bus gaunami

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
    Tenka sutikt su tokia nuomone. To laikmečio MB ir MAN dizainas gan konservatyvus, per porą dešimtmečių nekito. Vokiška technika garsėja savo patikimumu, bet tikrai ne dizainu. Lyginant Lietuvoje populiarų modelį "Mercedes-Benz O405N" ir "Van Hool A300" tų pačių metų, pastarasis atrodo daug novatoriškesnis kėbulo atžvilgiu, kaip tam laikmečiui.
    Neoplan'ų, gamintų 90-aisiais, dizainas taip pat neblogas, dar dabar gerai atrodo.

    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje vaizdą gadina senieji MB O405, vieni triukšmingiausių autobusų, pajudėdami iš stotelės palieka nemažą išmetamųjų dūmų šleifą
    Juos perdažyti tereikia ir vėl atrodys padoriai. O dėl triukšmo nesutikčiau - patys triukšmingiausieji yra dujiniai Citaro, jiems pajudant iš stotelės pasijunti tarsi aerodrome.

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na gal ir gerai, kad nepasirinko vokiškos technikos, dėl to turime turbūt geriausia miesto VT įmonę. Vokišką technika žymiai brangesnė, o man asmeniškai ir MB ir MAN pagaminti iki 2000m atrodo dar baisiau nei Kauno Den Oudsen ir Berkhof.
    Tenka sutikt su tokia nuomone. To laikmečio MB ir MAN dizainas gan konservatyvus, per porą dešimtmečių nekito. Vokiška technika garsėja savo patikimumu, bet tikrai ne dizainu. Lyginant Lietuvoje populiarų modelį "Mercedes-Benz O405N" ir "Van Hool A300" tų pačių metų, pastarasis atrodo daug novatoriškesnis kėbulo atžvilgiu, kaip tam laikmečiui.

    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Gerbiu, kolega Tamstos nuomonę, bet būdamas "netechnarius", nežinau kiek "beneliuksiška" technika "žymiai" pigesnė už vokišką. Manau nedaug, nes Klaipėdos ir Panevėžio AP pasirinko pastarąją. Vertindamas estiniu požiūriu - man tie Den Oudsen'ai ir Berkhof'ai yra baisiai atgyvenusio ir, tik paskutiniu metu įsigyti Van Hool'iai, buvo įdomesnio dizaino (aišku, tai subjektyvu) įsigyti padėvėti autobusai. Mano galva KA (o gal tai turėtų tapti ir viso Lietuvos VT "norma") turėtų pirkti ne senesnius nei 10 metų senumo autobusus. Bet labiausiai gaila, kaip suprantu, šiemet naujų autobusų (kaip pernai "ispanų") vajaus nebus...
    Tenka naudotis tiek Klaipėdos, tiek Kauno VT po lygiai. Klaipėdoje vaizdą gadina senieji MB O405, vieni triukšmingiausių autobusų, pajudėdami iš stotelės palieka nemažą išmetamųjų dūmų šleifą, Kaune - senieji Scania ir Berkhof, pastarieji dar kiek "pagražinti" perdažant, nors virš dvidešimties metų amžiaus autobusai neturi perspektyvos, bet tai jau pasirinktas monės įvaizdžio gerinimo kelias. Techninė pusė lieka antrame plane. Keleiviai pirmiausiai atkreipia dėmesį į autobuso bendrą vaizdą, švarą ir tvarkingą saloną.
    Naujausi Kauno "Den Oudsten" dar turėtų 5 - 7 metus "ištempti". Didžiausi privalumai, renkantis dėvėtus autobusus, tikriausiai buvo nedidelė kaina ir ,kaip minėjęs forumo dalyvis "Virtęs pelenais", eksploatacinės išlaidos, remonto darbininkų patirtis, olandiški autobusai turi tuos pačius DAF variklius bei Voith transmisiją kaip ir "Solaris Urbino 12".
    Nors fotogalerija nelabai tinkama tema diskusijoms.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na aš pats esu MB fanas, bet žiurint iš ekonominės pusės, esant tokiai mūsų parkų būklei,geriausia eksplotuoti kuo panašesnę techniką, kuo KA vienas iš nedaugelio parkų daro. Man tie Berkhof ir Den Oudsen irgi baisūs, bet turbūt 99proc. keleivių giliai dzin. Aš taipogi dedu viltis, kad ateis diena, kai bus perkami nauji ar bent apynaujai autobusai. Neveltui komercinį transportą eksplotuojančios firmos net neveža senesnės nei 10metų technikos, nes metai/rida/eksplotavimo sąlygos daro savo..
    manau kad turėtų gauti už simbolinę kainą Den ir Berkhoff autobusus nes senesnes nei 10 metų ir 500 000 km nuvažiavusius autobusus nurašo Olandijos parkas.
    Kažkada turi gauti 20 DEN autobusų nurašant senus Scania ir Vanhool autobusus.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.05.14, 12:24.

    Komentuoti:

Working...
X