Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė rvr Rodyti pranešimą
    Kelintais metais gauti Scania autobusai Kaune?
    pirmieji labdariniai 1998, paskutiniai pirkti 2004

    Comment


      #82
      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Dar vienas netinkamo autobusų naudojimo pavyzdys - CK serijos Scania (nr. 219) skirta priemiesčiui, o ne miestui...
      Kažin kam reikalingos trys durys priemiesčio autobusui... Manau, įvedu priekinių durų tvarką, visai neblogai šis autobusas ir miestui tinka
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        #83
        Tinka is labai dideles bedos, nes:
        Baisiai senas ir atvaziaves savo
        Durys siauros: nepatogu islipti ir ilipti.
        Minkstos sedynes, visos purvinos ir sudraskytos
        Mazai vietos stovintiems, bet cia kam privalumas, kam trukumas
        Siuolaikiniai autobusai tik zemagrindziai..

        Comment


          #84
          Parašė Raikkonen

          Kažin kam reikalingos trys durys priemiesčio autobusui... Manau, įvedu priekinių durų tvarką, visai neblogai šis autobusas ir miestui tinka
          Priekinės Scanios durys vienvartės- čia tikrai minusas veikiant priekinių durų tvarkai, nes mažesnis durų pralaidumas.
          Tikimės, visi nauji Solariai turės erdvų priekinį praėjimą.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            #85
            Prieš septynerius metus (2004.11.03) į Kauną atvažiavo pirmieji penki "Solaris" autobusai (iš "Kauno autobusai" archyvo).









            Comment


              #86
              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Priekinės Scanios durys vienvartės- čia tikrai minusas veikiant priekinių durų tvarkai, nes mažesnis durų pralaidumas.
              Tikimės, visi nauji Solariai turės erdvų priekinį praėjimą.
              Keleiviai telpa ir per tokias, juolab, kad ne visų autobusų/troleibusų vairuotojai turėdami dvivartes duris atidaro abidvi.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                #87
                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Minkstos sedynes, visos purvinos ir sudraskytos
                Kai kam čia didelis pliusas - „konfortas“ .
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #88
                  Parašė Raikkonen

                  Keleiviai telpa ir per tokias, juolab, kad ne visų autobusų/troleibusų vairuotojai turėdami dvivartes duris atidaro abidvi.
                  Bet, sutik, pro dvivartes duris bus įlipama greičiau. Scanios jau tiek to, jos savo jau baigia atitarnauti, bet naujus autobusus reikėtų pirkti tik su dvivartėmis priekinėmis durimis. Jei vairuotojai atidaro tik vieną varčią- tai nėra normalu, bet tai ne vien vairuotojų kaltė, nes kai kuriuose autobusuose viena iš varčių yra pajungta prie mygtuko, kuris išsidėstęs ne prie kitų durų atidarymo mygtukų, o visai kitur.
                  Na, diskusijai apie priekinių durų tvarką yra kita tema, čia gal neverta jos vystyti
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    #89
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Bet, sutik, pro dvivartes duris bus įlipama greičiau. Scanios jau tiek to, jos savo jau baigia atitarnauti, bet naujus autobusus reikėtų pirkti tik su dvivartėmis priekinėmis durimis. Jei vairuotojai atidaro tik vieną varčią- tai nėra normalu, bet tai ne vien vairuotojų kaltė, nes kai kuriuose autobusuose viena iš varčių yra pajungta prie mygtuko, kuris išsidėstęs ne prie kitų durų atidarymo mygtukų, o visai kitur.
                    Na, diskusijai apie priekinių durų tvarką yra kita tema, čia gal neverta jos vystyti
                    Žinoma, kad sutinku, jog dvivartės priekinės durys geriau, tačiau, toks jau tas autobusas yra ir nieko nepakeisi. Kitas klausimas kam reikia dvivarčių durų autobuso viduryje ir gale, jei keleivių įlaipinimas užtrunka ilgiau nei išlaipinimas, ar nebūtų geriau vietoj to įrengti daugiau sėdimų vietų. Mano manymu geriausias naujai perkamų autobusų durų išdėstymas būtų 2+2+1 (tiesa, tokių Solarių tikriausiai negamina).
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Žinoma, kad sutinku, jog dvivartės priekinės durys geriau, tačiau, toks jau tas autobusas yra ir nieko nepakeisi. Kitas klausimas kam reikia dvivarčių durų autobuso viduryje ir gale, jei keleivių įlaipinimas užtrunka ilgiau nei išlaipinimas, ar nebūtų geriau vietoj to įrengti daugiau sėdimų vietų. Mano manymu geriausias naujai perkamų autobusų durų išdėstymas būtų 2+2+1 (tiesa, tokių Solarių tikriausiai negamina).
                      Gamina, gi buvo net Kaune bandomasis zalias

                      Comment


                        #91
                        Parašė Raikkonen

                        Žinoma, kad sutinku, jog dvivartės priekinės durys geriau, tačiau, toks jau tas autobusas yra ir nieko nepakeisi. Kitas klausimas kam reikia dvivarčių durų autobuso viduryje ir gale, jei keleivių įlaipinimas užtrunka ilgiau nei išlaipinimas, ar nebūtų geriau vietoj to įrengti daugiau sėdimų vietų. Mano manymu geriausias naujai perkamų autobusų durų išdėstymas būtų 2+2+1 (tiesa, tokių Solarių tikriausiai negamina).
                        Galinės durys gali būti ir vienvartės, bet, kaip rodo praktika, dažniausiai tokie autobusai daugiau sėdimų vietų neturi- gal tik sėdintiems gale yra daugiau vietos kojoms (kaip kai kuriuose Vilniaus dujinukuose).
                        Kas dėl priekinių durų, tai ir kalbėjau apie naujai perkamus autobusus- senų juk neperdarysi. Jei Kaunas nesiruošia atsisakyti laipinimo pro priekines duris tvarkos, tuomet turėtų pirkti tik dvivartes priekines duris turinčius autobusus. Galima šį punktą net tarp konkursų sąlygų įtraukti.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #92
                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Gamina, gi buvo net Kaune bandomasis zalias
                          Nu kad negamina su tokia durų modifikacija...
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #93
                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Nu kad negamina su tokia durų modifikacija...
                            Lyg buvo pernai?gali but, kad ir maisau..

                            Comment


                              #94
                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              pirmieji labdariniai 1998, paskutiniai pirkti 2004
                              Turbut tais paciais metais ir Busturas gavo Scania autobusus. Bet jau cia kita tema.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Lyg buvo pernai?gali but, kad ir maisau..
                                Matyt maišai su kažkuo. Pernai tik Kautra bandė tarpmiestinę versiją, bet ten iš viso durų schema 1+1+0.

                                Parašė rvr Rodyti pranešimą
                                Turbut tais paciais metais ir Busturas gavo Scania autobusus. Bet jau cia kita tema.
                                Visi Busturo autobusai yra iš Skandinavijos ir gauti labai įvairiu laiku.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #96
                                  2004.11.11. pirmieji "Solaris" autobusai išredėjo į Kauno gatves ("Kauno autobusai" archyvas).





                                  Comment


                                    #97
                                    zemagrinde pradeta leisti nuo 2005m. Skirtumas kebule yra, gerai isiziurejus ir analizuojant. Pvz.
                                    http://fotobus.msk.ru/photo/411145/
                                    http://fotobus.msk.ru/photo/395067/

                                    Comment


                                      #98
                                      Ekologiški autobusai
                                      2011-11-04

                                      UAB „Kauno autobusai“ atsižvelgiant į visuomenės poreikius planuoją įsigyti 24 naujus ekologiškus autobusus. 2011 birželio 15 d. buvo paskelbtas viešasis konkursas, dėl biodujomis varomų autobusų pirkimo. Konkursą laimėjo lenkų kompanija „SOLARIS Bus & Coach“ S.A. Planuojama, kad 2012 m. balandį į Kauno gatves išriedės pirmieji 8 „Solaris Urbino 12 CNG“ markės autobusai. Autobusai bus erdvūs, miesto tipo, pritaikyti neįgaliesiems, taip pat jų išmetamų dujų tarša bus ženkliai mažesnė nei šiuo metu važinėjančių dyzelinių autobusų.
                                      Turėtų būti aišku.
                                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė EXP Rodyti pranešimą
                                        zemagrinde pradeta leisti nuo 2005m. Skirtumas kebule yra, gerai isiziurejus ir analizuojant. Pvz.
                                        http://fotobus.msk.ru/photo/411145/
                                        http://fotobus.msk.ru/photo/395067/

                                        Pas jus bus LF o ne LE
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Sefas210 - negalima remtis pranesimais spaudai ir opiumu liaudziai, kai kalbam apie konkrecius techninius dalykus. Technika ir beletristika - nelabai panasus dalykai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X