Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na dėl greičio pritariu bet manau geriau negu nieko . Dėl stotelių irgi kraupus vaizdas nes nemazai stoteliu yra trumpos ir nepritakytos tokio ilgio autobusui , net buvo tokių atvėju kai priekis pravažiavus stotelę ir dar pasukus link važiuojamosios juostos , galas vis dar trigdė eismą pirmoje juostoje . Aišku jei ateityje planuojama daugiau tokių autobusų tikiuosi atsižvelgs į tai ir bus rekonstruojamos stotelės (Ilginamos kišenės)

    Comment


      /\
      Autobusas dirbo kolkas tik primą dieną (antradienį) linijoje, su įspūdžiais dar per anksti. Forumo dalyvis "Gintaras663" įkėlęs tiek fotografijų, tiek video, viešumo šiam autobusui tikrai netrūksta ir kituose interneto šaltiniuose, "tyla" to nepavadinčiau .
      Apie stotelių įvažas jau buvo ne kartą kalbėta, tai net matosi video įraše važiuojant Vydūno alėja, bet tai jau infrastruktūros problema, ne transporto priemonės.

      Comment


        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
        ...tikiuosi atsižvelgs į tai ir bus rekonstruojamos stotelės (Ilginamos kišenės)
        Na, labai gudru nusipirkti kelis neva pigesnius autobusus, o paskui leisti milijonus infrastruktūros rekonstrukcijai.

        Bet mano galva didžiausia klaida yra negalvoti, kodėl tie autobusai pigūs. O pigūs dėl to, kad santykinai jų prastovos dėl gedimų žymiai didesnės nei įprastų, todėl pvz. vokiečiai apskritai jų atsikrato.

        Kita liaupsė tai skaičiuoti, kiek kartų jie pigesni už tokį naują. Bet o kiek jie pigesni ne už tokį ekskliuzyvinį modelį, o paprastą sujungtą? Ar išvis?

        Comment


          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
          Na, labai gudru nusipirkti kelis neva pigesnius autobusus, o paskui leisti milijonus infrastruktūros rekonstrukcijai.

          Bet mano galva didžiausia klaida yra negalvoti, kodėl tie autobusai pigūs. O pigūs dėl to, kad santykinai jų prastovos dėl gedimų žymiai didesnės nei įprastų, todėl pvz. vokiečiai apskritai jų atsikrato.

          Kita liaupsė tai skaičiuoti, kiek kartų jie pigesni už tokį naują. Bet o kiek jie pigesni ne už tokį ekskliuzyvinį modelį, o paprastą sujungtą? Ar išvis?


          del keliu ilgesniu autobusu kas cia ilgins sustojimus? Jei keleiviui nesaugu islipti turi pasirinkti kita islipimo buda.
          O kodel jie pigesni, todel kad jie jau atidirbe savo darbo laika (10 metu arba 500000 km) kad jie neputu patvory geriau parduot uz simboline kaina.

          Comment


            Parašė rvr Rodyti pranešimą
            Iš matytų video, tai neatrodo labai gerai. Per trumpos stotelių įvažos ir į tą parodos kalną jis jau vos vos užkyla. O apie sekcijų tvirtimo mazgų girgždėjimą iš vis patyliu...
            Tereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
            Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
            Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Tereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
              Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
              Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
              Sutinku 100%. Įdomu, koks pavarų dežės pultas pas juos?

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Tereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
                Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
                Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
                O Vilniuje yra statesnių kalnų negu Kauno Parodos?

                Comment


                  Parašė rvr Rodyti pranešimą
                  Sutinku 100%. Įdomu, koks pavarų dežės pultas pas juos?
                  Greičiausiai ZF. Virtęs pelenais galėtų patikslinti.

                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                  O Vilniuje yra statesnių kalnų negu Kauno Parodos?
                  Naugarduko g. ir K. Kalinausko gatvės net statesnės, tik ten nevažiuoja joks VT. O šiaip Parodos kalnui nenusileidžia Didlaukio ir Ozo kalnai.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    gearbox - ZF ECOMAT II

                    Comment


                      Psisveikinimas

                      Sveiki mieli kolegosAš esu naujokas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.
                      Paskutinis taisė Tycka03; 2015.07.20, 13:44.

                      Comment


                        O kodėl hybrid taip retai išrieda į gatves?

                        Comment


                          Parašė Tycka03 Rodyti pranešimą
                          O kodėl hybrid taip retai išrieda į gatves?
                          Dėl gedimų. O paskutiniu metu jis pastoviai dirba 34 maršruto pertraukiamu grafiku

                          Comment


                            Parašė Tycka03 Rodyti pranešimą
                            Sveiki mieli kolegosAš esu najaukas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.
                            Labas, mielas naujoke, džiugu, kad prisijungi. Tikėkimės, ateityje atidžiau rašysi, o jei ir suklysi, tai pasitaisysi ne kurdamas naują komentarą, bet tiesiog spustelėdamas mygtuką Taisyti ant jau esamo komentaro ir ten pakeitęs tekstą. Taip pat tikiuosi, kad pasiskaitei forumo taisykles

                            Kaip tu iš mūsų kiekvieno tikiesi nuomonių, taip aš asmeniškai tikiuosi efektyvių komentarų ir gerų diskusijų - ne šiaip pašnekesių.

                            Sėkmės.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Galbūt kažkas tiksliai žino kada ir į kokį maršrutą žada paleisti #838 ??

                              Comment


                                Rytoj 37tu maršrutu .

                                Comment


                                  Parašė Tycka03 Rodyti pranešimą
                                  Sveiki mieli kolegosAš esu najaukas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.
                                  Be to, ką paminėjo Ametistas, dar derėtų kreipti dėmesį į temos pavadinimą. Fotogalerijos skirtos nuotraukoms, ši tema - įvairiems klausimams, kaip kad apie hibridą.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė rytis001
                                    Šiandien prie troleibusų parko visiškai sudegė Solaris Urbino 12 CNG važiavo 3 maršrutu. Foto bus vėliau... Liūdna...
                                    Meluoji ane ?

                                    Comment


                                      Parašė rytis001
                                      Šiandien prie troleibusų parko visiškai sudegė Solaris Urbino 12 CNG važiavo 3 maršrutu. Foto bus vėliau... Liūdna...
                                      Ir tave su Balandžio 1-ąja.
                                      My Flickr
                                      My Trainpix

                                      Comment


                                        Šiaip solaris urbino 12 turi apsaugą nuo gaisro. Po visais variklio dangčiais yra degus raudonas laidas. Jam nudegus, įsijungia avarinis režimas.

                                        Comment


                                          O tai tie gyvatės abu 37 maršrute važinėja? Šiandien mačiau laksto. Į kitus maršrutus dar nesiunčia?
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X