Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Vakar vieno 54 ojo autobuso, kuris is Onkologijos isvyko 17:32, (garazinio neviesinsiu), vairuotojas atsake i keleives paklausima. Klausimas: kodel 54 aisis visada vaziuoja mazas, negi negalima didelio leist? Atsakymas: na jei vaziuotu didelis, ko gero neprisirinktu tiek, kiek sedimu vietu, bet problema yra apmokejime. Kai atsiskaitymas buvo 1.30, keleiviu uzteko, ir stovinciu nebuvo, vaziavo tiem, kam is tikruju reikia, bet kai savivaldybe leido vaziuoti ir su terminuotais, tai staiga tavo visiems reikalingas marsrutas...
    Paskutiniu laiku ir prie Kautros važiuodavo su stovinčiais keleiviais, nors prie Kautros ir dažniau važinėjo.

    Comment


      Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

      Paskutiniu laiku ir prie Kautros važiuodavo su stovinčiais keleiviais, nors prie Kautros ir dažniau važinėjo.
      Kautroje 54 ir 57 buvo TOP marsrutai, su daugiausia grafiku marsrutuose. Kaip pavyzdys, siandien dienos metu, 54 ajame, 14keleiviu stovejo. Vistiek Kautros aptarnavimo laikais, to matyti neteko ...

      Comment


        Darnus judumas Kaune
        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uju-56-1197718

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

          Kautroje 54 ir 57 buvo TOP marsrutai, su daugiausia grafiku marsrutuose. Kaip pavyzdys, siandien dienos metu, 54 ajame, 14keleiviu stovejo. Vistiek Kautros aptarnavimo laikais, to matyti neteko ...
          neteko matyt 54 kautros , nes lupo baisius pinigus, bet 57 taip budavo piko metu ir kautros mikroautobusuose, Dabar kai kainos vienodos tai automatiskai zmoniu padaugejo , tik vairu nelabai randa

          Comment


            Kai yra galimybė geru maršrutu naudotis su tuo pačiu bilietu kaip ir kitiems įprastiems maršrutams, be abejo keleivių padaugės. Puikus pavyzdys - Vilniaus 115-as. Kol buvo maršrutinis taksi, ten kas valandą pelningiausiu metu (6-19 val.) važinėjo 1 mikriukas, o darbo dienomis piko metu prisidėdavo dar 1. Kai tik maršrutą perėmė VVT su tais pačiais "pusantro" mikroautobuso tik kas 80-40 min., Žolyno st. beveik nebūdavo šansų įlipti. Operatyviai dažninti nebuvo galimybių, nes jau tuo metu maršrutuose važiavo net tai, kas jiems nebuvo skirta - raudonieji 14-16 vietų mikroautobusai, anskčiau naudoti troleibusų parko darbuotojų vežimui naktimis. Tik vėliau buvo išskirti papildomi autobusai bei pridėti sutrumpinti reisai labiausiai apkrautai atkarpai, kad būtų galima turėti daugiau reisų per valandą. Dabar ten piko metu važiuoja 6 autobusai kas 12-20 min. ir paprastai kokie 3-4 būna standartinės talpos (dideli) autobusai.
            Kauno 54-ame situacija tokia, kad ten geriau neleisti didelių autobusų, o dažninti tiesiog nėra iš ko: nėra dar tiek mikriukų. Su vairuotojais problemos yra išsprendžiamos greičiau, nes jų samdymui nereikalingi visokie viešieji pirkimai. Alytuje juk sugebėjo Kautra rasti žmonių, lygiai kaip ir Vilniuje Transrevis. O pastarieji tai samdė labai daug žmonių per labai trumpą laiko tarpą.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Pagalvojus, o kodel dabar negaletu 68 ojo mazojo autobusiuko paleisti marsrutu Petrasiunai -Onkologijos ligonine- Vaisvydava? nes dabar sio marsuto trasa ir laikai liaudziai nera tinkami.

              Comment


                Parašė uksas Rodyti pranešimą

                neteko matyt 54 kautros , nes lupo baisius pinigus, bet 57 taip budavo piko metu ir kautros mikroautobusuose, Dabar kai kainos vienodos tai automatiskai zmoniu padaugejo , tik vairu nelabai randa
                Vairuotojų šiuo metu pakankamai yra. Tik yra ribotas biudžetas dotacijoms kuri gali savivaldybė mokėti.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  Vairuotojų šiuo metu pakankamai yra. Tik yra ribotas biudžetas dotacijoms kuri gali savivaldybė mokėti.
                  Negi prieme ukrainieciu, kad nera vairuotoju trukumo?

                  Comment


                    Gal sia savaite bent viena troleibusa
                    paleis i trasa? Jau pusantro menesio “integruoja”. Svarbu piarini video
                    sukure, kad turesim moderniausia VT..

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                      Negi prieme ukrainieciu, kad nera vairuotoju trukumo?
                      Iš kautros daug atejo

                      Comment


                        [QUOTE=karolis1993;n1746640]Gal sia savaite bent viena troleibusa
                        paleis i trasa? Jau pusantro menesio “integruoja”. Svarbu piarini video
                        sukure, kad turesim moderniausia VT..[/Q
                        Vaziavimo kainos kelimo metu buvo zadeta, kad 2019 m. rugpjucio men. Kaune bus tik nauji troleibusai. Gal seni i naujus pavirto ?

                        Comment


                          Gal nedarom iš temos šiukšlyno, ok?

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Kauno 54-ame situacija tokia, kad ten geriau neleisti didelių autobusų, o dažninti tiesiog nėra iš ko: nėra dar tiek mikriukų. Su vairuotojais problemos yra išsprendžiamos greičiau, nes jų samdymui nereikalingi visokie viešieji pirkimai. Alytuje juk sugebėjo Kautra rasti žmonių, lygiai kaip ir Vilniuje Transrevis. O pastarieji tai samdė labai daug žmonių per labai trumpą laiko tarpą.
                            Kodėl geriau neleisti didelių autobusų? Jų trūksta? Pigiau palikti taip kaip yra. Bet jei spręsti problemą, tai esamu grafiku geriau leisti normalius autobusus, kurių KA turi, nei dažninti mikrobus. Ar pas mus vis dar kuro išlaidos didesnės nei atlyginimų?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Kodėl geriau neleisti didelių autobusų? Jų trūksta? Pigiau palikti taip kaip yra. Bet jei spręsti problemą, tai esamu grafiku geriau leisti normalius autobusus, kurių KA turi, nei dažninti mikrobus. Ar pas mus vis dar kuro išlaidos didesnės nei atlyginimų?
                              Tu Kaune buves, 54tu vaziaves, isivaizduoji kokia trasa? Nera galimybiu dideliam 12m autobusui normaliai vaziuoti, konkreciai per vytenus, taip pat Sarkuvos g. Vienintelis sprendimas midibusai, nes su mikrobu purtytis irgi yranesamone

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Gal nedarom iš temos šiukšlyno, ok?
                                Sakyk nesakęs, jau prarastas reikalas čia su jais, kalba bele kalbėt nežinodami realios situacijos.
                                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                Comment


                                  Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                                  Tu Kaune buves, 54tu vaziaves, isivaizduoji kokia trasa? Nera galimybiu dideliam 12m autobusui normaliai vaziuoti, konkreciai per vytenus, taip pat Sarkuvos g. Vienintelis sprendimas midibusai, nes su mikrobu purtytis irgi yranesamone
                                  23 dvigubas ten važinėja N metų. Pravažiuoja. 54 jau ne?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    23 dvigubas ten važinėja N metų. Pravažiuoja. 54 jau ne?
                                    Ir trigubas važiuoja 23, su dideliu 54 ,,uzsi....." , atsisėskit pravažiuokit . Tas pats 19 klinikose.

                                    Comment


                                      Reiškia, vienu maršrutu tomis pačiomis gatvėmis važiuoti dvigubam ar net trigubam nėra fizinių problemų, o kitam - jau yra. O kas dėl klinikų? Ten problemų normaliam autobusui nėra. Tiksliau jos yra, jos eilę metų nesprendžiamos, bet autobusai ir troleibusai visgi pravažiuoja.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2019.09.09, 18:42.

                                      Comment


                                        Čia turėjo omeny skubios pakalbos skyriù, kuris yra klinikù gilumoje, su blogai suprojektuotu privaziavimu

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Čia turėjo omeny skubios pakalbos skyriù, kuris yra klinikù gilumoje, su blogai suprojektuotu privaziavimu
                                          Ivažiuot problemų nėr,o išvažiuot su dideliu tik bortais,Sargėnuose mat jį galas dar kažkaip apsisuksi,bet iš Šarkuvos gatvės išvažiuokit tada kalbėkit .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X