Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Forumas neskirtas vien tik straipsnių rašymui. Taip pat forumas tai ne tik kažkokios naujienos paskelbimas, bet ir jos aptarimas. Taip, naujienos ir valdžios ar kitų priimami spendimai irgi kartojasi skirtinguose miestuose, skirtingais metais, todėl vėl ir vėl iškyla tų pačių dalykų aptarimo poreikis. Forumas ir taip merdėja (daugybė VT temų paskutiniai komentarai rašyti prieš kelis metus), nes nėra daug jame rašančių, o kitose temose (ne VT, nors iš dalies VT, ypač geležinkelių), yra norima pateikti tik viena politiškai "teisingą" nuomonę. Būsiu nekuklus - kol manęs nebuvo, VT temos, išskyrus kelias, iš viso merdėjo.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.27, 10:27.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      egiscrypth ir Al1 šioje ir bet kurioje kitoje VT skilties temoje trolinimų ir pilstymų iš tuščio į kiaurą nebetoleruosiu. Rašykit tik jei turit ką daugiau pasakyt. Jūsų požiūrį į darbą, priekinių durų tvarką, mikroautobusus ir kt. mes visi puikiai žinom - mums to nereikia dėstyti visose temose iš eilės ir kiekviename savo pranešime. Šis forumas nuo soc. tinklų ar naujienų portalų komentarų skilčių skiriasi tuo, kad dauguma čia rašančių nori kokybiško turinio ir patys prisideda prie tokio turinio kūrimo.
      Tai nebuvo beprasmė žinutė o atsakymas kodėl prastėja visas VT. Nes nesugeba surinkti darbuotojų kurie žiūrėtų į darbą šviesiai.

      Comment


        Na, jei temos palaikymui reikia 100kart apie tą patį trolint, tai gal ir nereikia tokių temų palaikymo.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Na, jei temos palaikymui reikia 100kart apie tą patį trolint, tai gal ir nereikia tokių temų palaikymo.
          Bet ir temos palaikymu neskaitoma jei išvien kalbama kad blogai suorganizuoti maršrutai, per retai važiuoja ir pan, galima pasiskaityti prieš metus rašytas kam vėl ta pati rašyt ir vargt

          Comment


            Niekas šimto kartų to paties nerašo. Metai iš metų VT problemos panašios ar valdžiažmogių ir už VT atsakingų asmenų veiksmai įvairiuose miestuose yra panašūs ar vienodai absurdiški... Tai ką, reikia tik kelti tokias naujienas (jei tai oficialios naujienos, tai jas galima ir kitur paskaityti) ir jų niekaip neaptarinėti? Taip, vėl bus apie tą patį rašomą. O ką? Kam tada forumas skirtas? Pilna temų, kurios, kaip jau minėjau, merdi. Naujokai neskaitys temų nuo pradžios iki galo, o senbūvių pozicija jiems ne visada žinoma. Kam žinoma, tas tegul ją praleidžia, jei nenori. Galiausiai šitą forumą tikriausia skaito ir realiai su VT susiję, ten dirbantys ir priimantys spendimus. Tai jie irgi neims skaityti temos nuo pradžios iki galo. Jiems tai ne pro šalį perskaityti nuomonę iš šalies (ne vien tik iš keleivių, gautą iš kažkokių tai apklausų) apie tai, kas vyksta ar planuojama. Grįžtamasis ryšys, taip sakant, šioks toks.
            Paskutinis taisė Al1; 2019.08.27, 11:16.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Niekas šimto kartų to paties nerašo.
              Rašo. Dar kartą paskaitykit šitą pranešimą ir paskaitykit daugiau senesnių temos pranešimų. Visur viskas sukasi apie vieną šventą tiesą "kalti zuikiai ir vergiški atlyginimai". Nesvarbu net kad žmogus klausė kaip nuvažiuoti iš A į B. Vis tiek atsakymas bus toks pats.

              Metai iš metų VT problemos panašios ar valdžiažmogių ir už VT atsakingų asmenų veiksmai įvairiuose miestuose yra panašūs ar vienodai absurdiški... Tai ką, reikia tik kelti tokias naujienas (jei tai oficialios naujienos, tai jas galima ir kitur paskaityti) ir jų niekaip neaptarinėti?
              Nu tai ir yra aptarinėjama. Tik kad tie aptarimai pasimeta šlamšto sraute, kur atsiranda "diskusijų gaivintojai", bandantys diskutuoti su troliais taip, lyg tie troliai reikštų daugumos, o ne vien tik savo asmenines pažiūras.

              Kažkodėl kitose skiltyse ir temose (kad ir šiuo metu Vilniaus A juostų temoje) vyksta normalios diskusijos. O Kauno VT temos pamažu virsta sąvartynu, kur 1 klausimui apie bet ką visada tenka 5 universalūs komentarai su tuo pačiu turiniu: šūdinas atlyginimas, per daug zuikių, "prie xozeino buvo geriau", Grigelį - lauk, Kerą - lauk.
              Paskutinis taisė Mettal; 2019.08.27, 17:36.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Rašo. Dar kartą paskaitykit šitą pranešimą ir paskaitykit daugiau senesnių temos pranešimų. Visur viskas sukasi apie vieną šventą tiesą "kalti zuikiai ir vergiški atlyginimai". Nesvarbu net kad žmogus klausė kaip nuvažiuoti iš A į B. Vis tiek atsakymas bus toks pats.



                Nu tai ir yra aptarinėjama. Tik kad tie aptarimai pasimeta šita tokio šlamšto sraute, kur atsiranda "diskusijų gaivintojai", bandantys diskutuoti su troliais taip, lyg tie troliai reikštų daugumos, o ne vien tik savo asmenines pažiūras.

                Kažkodėl kitose skiltyse ir temose (kad ir šiuo metu Vilniaus A juostų temoje) vyksta normalios diskusijos. O Kauno VT temos pamažu virsta sąvartynu, kur 1 klausimui apie bet ką visada tenka 5 universalūs komentarai su tuo pačiu turiniu: šūdinas atlyginimas, per daug zuikių, "prie xozeino buvo geriau", Grigelį - lauk, Kerą - lauk.
                Tikiuis neturi omenyje sakydamas "Grigeli - lauk" apie Derliuna. Nors buvo trumpai bet jo užteko

                Comment


                  Ar dar reikia darbui vairuotoju , kokia alga siulo siuo metu

                  Comment


                    Parašė uksas Rodyti pranešimą
                    Ar dar reikia darbui vairuotoju , kokia alga siulo siuo metu
                    o kada jų nereikėjo? valandinis kažkur 3,80 į rankas (pridėta čia inkasacija ir kiti priedai). Kadangi dažniausiai reikia pradirbti apie 170 valandų tai ir atlyginimas apie 620 - 650.
                    Aišku galima eit pas valdžią nunešt konors ir gausi 13N, 37N, ar gausi dirbt virš 200 valandų tada ir atlyginimas bus link 900.

                    Comment


                      Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                      Jau paskelbti tvarkaraščiai nuo 09.02 stops.lt, keistas dalykas rudeninis 54-ojo tvarkaraštis važiuos rečiau nei vasarą, kaip suprast?
                      Pagal idėją turėjo būti pridėti 2 papildomi grafikai (iš viso 12)
                      Ar čia parkui per mažai žmonių važiuoja ir taip sausakimšuose mikriukuose, ar nedidins, tol kol nebus naujų mikriukų trasoj?
                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      (...) 54-ojo maršruto įveikimo laikas pailgėja apie 10-15 minučių į vieną pusę, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekančios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga.... Išvada : 54-asis tam, kad prarastu savo populiarumą dėl greito važiavimo, važiuos lėtai, kaip ir kiti likę mažieji 19-asis, 44-asis...
                      [QUOTE] Pastebėjimas: 54-asis turėtų važiuoti nuolat, 10 minučiu intervalu. [QUOTE]

                      54-asis gavo vieną papildomą grafiką, nes pailginti pravažiavimai tarp stotelių. Tą galime pastebėti ties Urmu. Beje, 54-as išvis yra per daug reikalingas, kad kursuotų mikrai... Bet ar koks Solaris užliptų į Skuodo kalną? Nemanau... Galima išeitis: dažnesnis kursavimas, tačiau tam neužtenka nei transporto priemonių, nei vairuotojų. Vien pažvelkime į 68-ąjį, kuris orą vežioja, nes iš paskos 46-o važiuoja ir juo kursuoja dideli autobusai...

                      Comment


                        Vienąkart jau važiavo 54 Solaris. Kažkada tarybiniais laikais autobusai sugebėdavo užvažiuoti, nors jie nebuvo tokie galingi kaip dabartiniai. Ar nebus čia tiesiog miesto legenda, kaip kad buvo "į Parodos kalną ilgi autobusai įvažiuoti negali"?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Čia gal labiau problema dėl gatvės/ių pločio manau, bei dėl poreikio leisti didelį autobusą.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Vienąkart jau važiavo 54 Solaris. Kažkada tarybiniais laikais autobusai sugebėdavo užvažiuoti, nors jie nebuvo tokie galingi kaip dabartiniai. Ar nebus čia tiesiog miesto legenda, kaip kad buvo "į Parodos kalną ilgi autobusai įvažiuoti negali"?
                            Problema yra dideliam autobusui pasukti iš Šarkuvos į Jotvingių gatvę,dėl pėšciųjų perėjos salelės. Beto pati Šarkuvos gatvė siaura pilna priparkuotu automobilių,panaši padėtis yra Užnerio gatvėje ir jos sankryžoje su Vytėnu gatve.

                            Comment


                              Kam reikalingas toks ilgas visą miestą kertantis maršrutas, aptarnaujamas mikrobų? Į Sargėnus, jei ten neįmanoma pravažiuoti, tegul leidžia mikrobą nuo Šilainių, o nuo Megos iki onkologijos ligoninės be sukinėjimosi Šarkuvos g. maršrutas turi būti aptarnaujamas autobusais.
                              Ir iš viso Kaune seniausiai reikia autobusų maršrutų tinklo reformos, o tokie maršrutai kaip 54 pavydyzdys, kokių maršrutų neturi būti. Maršrutas dubliuoja didelėje savo dalyje troleibusus, kai kuriuos autobusus, beje, dažnai kursuojančius. O tokiu "kreivu" maršrutu ratais niekas iš vieno miesto gali į kitą nevažinėja. Toks maršrutas reikalingas tik tam tikrose atkarpose, daugumoje kurių ir taip yra dažnai kursuojantis VT. Tai gal reikia peroganizuoti visą tinką, kad neliktų štai tokių kreivų maršrutų, bet liktų tegul ir vienas maršrutas tam tikrame rajone ar gatvėje, vežantis tarp persėdimo mazgų ir kursuojantis dažnai, ir ne mikrobas. Bet kokiu atveju, Kaune, norint pagerinti VT dar reikia ir gerokai padidinti autobusų kiekį. Štai Vilniuje, nepaisant to, kad galima buvo ir geriau padaryti "reformą", išvengiant dubliavimo ir troleibusų nedaišnaudojimo, autobusų kiekis buvo ženkliai padidintas, ir tai duoda teigiamą rezultatą .
                              Paskutinis taisė Al1; 2019.08.29, 17:01.

                              Comment


                                54 nevažiuoja normalūs autobusai dėl apsisukimo sargėnuose.

                                Comment


                                  Šv. Kazimiero progimnazijos stotelėje yra VT žiede. Galima maršrutą padaryti trumpesnį viena stotelė.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2019.08.30, 07:18.

                                  Comment


                                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                    54 nevažiuoja normalūs autobusai dėl apsisukimo sargėnuose.
                                    nevažiuoja dėl skuodo gatvės kalno, ji yra per stati negali į statesnes nei 8% važiuoti viešasis transportas, per arti šaligatviuose medžiai. Kai reikia su 61 Vanatrakio kapinėse apsisukti tai Sargėnuose prie Maximos aplamai nebūtų problemų apsisukti. Nenustebčiau kad 54 maršrute yr apmokamos dotacijos kaip mažos talpos autobusams tai ko leist didelį?.

                                    Comment


                                      Kodėl 2-ojo maršruto kryptimi Kauno pilis - Islandijos pl. visdar nepaleidžia per K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g.? Tinklas kiek mačiau jau paruoštas.

                                      Comment


                                        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                                        Kodėl 2-ojo maršruto kryptimi Kauno pilis - Islandijos pl. visdar nepaleidžia per K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g.? Tinklas kiek mačiau jau paruoštas.
                                        Per status posukis

                                        Comment


                                          Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

                                          Per status posukis
                                          Be reikalo tinklo nebūtų sumontavę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X