Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai cia musu centrine europa yra maskva, ir ten viskas yra pigiau, marsrutiniai taksi vazineja tiek mieste tiek uzmiesti, bet stoja tik sustojimuos paimt zmones , isleist isleidzia kur papraso

    Comment


      Parašė uksas Rodyti pranešimą

      Turejo 5 su pratesimu dar 5 , neistempe, mersai pradejo byret kaip pasaku nameliai. klaipedos 10 metu ir tie istems tik iki kitos vasaros ten ir byra juodai, o remontas brangus, o dar atkatai
      Tu čia iš tų kelių bukųjų vairuotojų gvardijos forume?
      Nes kažkaip pakartojai tą patį ir neatsakei į argumentą, kad 5+5 sutartis ir jos nutraukimas pliuso metu nėra tas pats kas 10 m. sutartis.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Perskaičiau Centrinės Europos Galvojau apie kokią Prahą eis kalba Šiaip nesitikėjau, kad mikroautobusai Maskvoj važiuoja, o jeigu grynai kaip mūsų iki 2013 m. maršrutkos, tai visai keista. Maniau, kad jie griežtesni, tik valstybinis transportas, kaip SSRS laikais.
        Visiems čia žinoma ir metų metus forume kartojama, kad čia būtent rytų (suprask Rusijos ir tt) stiliaus transportas, o tu nustebai, kad Rusijoj yra mikrobai Neįtikėtina
        Keistai mastai, jau ne pirmą kartą pastebiu 
        Gerai, kad negalvojai, kad ir parduotuvės valstybinės tik Rusijoj

        Comment


          Maskvoje nėra miesto maršrutinių taksi. Privatiems vežėjams dalinami tik autobusų maršrutai per konkursus, ir mokama už nuvažiuotus kilometrus.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Visiems čia žinoma ir metų metus forume kartojama, kad čia būtent rytų (suprask Rusijos ir tt) stiliaus transportas, o tu nustebai, kad Rusijoj yra mikrobai Neįtikėtina
            Keistai mastai, jau ne pirmą kartą pastebiu 
            Gerai, kad negalvojai, kad ir parduotuvės valstybinės tik Rusijoj
            Dėl Rusijos tai taip, bet dėl Maskvos tokio stiliaus transporto nustebčiau. Kaip suprantu, Maskva gi stengiasi būt iščiustyta ne prasčiau nei koks geresnis Europos didmiestis, ir per Maskvą važiuojantis buvęs Kauno 30 mikriukas atrodytų neprezentatyviai

            Comment


              Kvt temoje diskusijos apie Maskvos privatu mikroautobusu transporta.

              Comment


                Kauno dienos:

                Miestas mums taip pat siūlo perimti, tai yra patiems organizuoti, keleivių vežimą maršrutu "Ringaudai–Neveronys". Tam skelbsime konkursą ir paleisime mūsų vežėjų mikroautobusus. Tačiau konkursinės procedūros užtrunka ilgai, todėl artimiausiame Kauno rajono savivaldybės tarybos posėdyje birželio 27 d. teiksime sprendimo projektą, kuris maršrutą "Ringaudai–Neveronys" pripažintų būtinu, leistų mums skubos tvarka ieškoti laikino vežėjo ir jau nuo liepos 1 d. paleisti mikroautobusus šiuo maršrutu", – sakė T.Tamošiūnas.

                Comment


                  Sukalbėčiau tyliai maldelę, kad tai nebūtų "Merula"

                  Comment


                    Maldelę kalbėt reikia dėl to, kad jie netaptų pastoviu vežėju. Mat dabar bet koks vežėjas Neveronims reikš, kad nereikės kulniuoti kelis kilometrus pėsčiomis.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Šiap aš čia įžvelgiu gyventojų šantažą. Ta vieta, iki kurios iki šiol važiavo 56 maršrutas, yra gan nutolusi nuo Neveronių ir keleivių srautai yra pavieniai. Kodėl už visų pinigus tai turi būti dotuojama? Klausimas aišku retorinis

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Šiap aš čia įžvelgiu gyventojų šantažą. Ta vieta, iki kurios iki šiol važiavo 56 maršrutas, yra gan nutolusi nuo Neveronių ir keleivių srautai yra pavieniai. Kodėl už visų pinigus tai turi būti dotuojama? Klausimas aišku retorinis
                        Na iš vadinanu antrų Neveronių važiuoja nemažai,iš pabiržių sodu eina jau daba 1,5 kilometro,daugiausiai ilipa sankryžose Daržų, Šilų, ir Karmėlavos gatvėse,problema tame, kad Krašto gatvėje nebaigtas remontas ,o ir baigus ji siaura tad paleis i šį gala didelio autobuso nėra galimybės.

                        Comment


                          Ikarusai, o kiek lyginant su jau paskutines dienas skaičiuojančiu 52 maršrutu iš Romainių, ten buvo dideli ar nelabai keleivių srautai?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Tu čia iš tų kelių bukųjų vairuotojų gvardijos forume?
                            Nes kažkaip pakartojai tą patį ir neatsakei į argumentą, kad 5+5 sutartis ir jos nutraukimas pliuso metu nėra tas pats kas 10 m. sutartis.
                            Isiskaityk ka parasiau, . kad turejo 5 metu sutarti su pratesimu 5 metam, bet ir tu pirmu penkiu neistempe iki galo. Pirmo marsruto penkmetis tik rugsejo 15 diena. kitu dar veliau. Siai dienai jau kaune nera masinu kad laiku pradet darba ateju ryte i darba , tenka atejusiem sedet hole ant tapcano ir laukt kol kokia paremontuos ir galesi isvaziuot dirbt, nes uz sedejima tik grasius numeta. O apie 10 metu sutarti kalba ejo apie Klaipeda, ir tiek neistemps, mersiukai byra kaip kortu nameliai.Svarbu buvo pasipuikuot pries liaudi, o po to nors ir tvanas, taip Kaune ir atsitiks nuo liepos 1 dienos. Nes ir tie neturi tiek mazu autobuseliu kad padengt tuos naujai padarytus privezancius ar koreguotus marsrutus, nauji atkeliaus tik rugseji. Nebent nuims mazus nuo 21, 28 , 33, paleis didelius vietoj ju , arba bus nuoma kol bus gauti, kad paleist 54 ir 57g.ir labai idomu bus paziuret kaip 57g apsisukines gale, nes is antros juostos apsisukt neimanoma per mazas radiusas, neisima posukio,is pirmos pavojinga ten lekia kaip autostrada. O apie didelio paleidima net nekalbu.
                            Paskutinis taisė uksas; 2019.06.10, 16:29.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Ikarusai, o kiek lyginant su jau paskutines dienas skaičiuojančiu 52 maršrutu iš Romainių, ten buvo dideli ar nelabai keleivių srautai?
                              Na užvakar,su papildymais e bilieto, 52 parvežiau per dvi pamainas, kažkas 145 eurus,palyginus nedaug .

                              Comment


                                Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                                Na užvakar,su papildymais e bilieto, 52 parvežiau per dvi pamainas, kažkas 145 eurus,palyginus nedaug .
                                Supratau, 52 maršrutas vienintelis, kuriuo teko naudotis, tai kiek važiuodavau (ne piko metu) atkarpoje Šilainiai-Romainiai, orą vežiodavo. Su kitais pakraščiais spėčiau ir nieko gero. Labai gudrūs visi reikalaut patogaus VT savo kaimukuos, bet už patogumą susmokėt nenori.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                  Supratau, 52 maršrutas vienintelis, kuriuo teko naudotis, tai kiek važiuodavau (ne piko metu) atkarpoje Šilainiai-Romainiai, orą vežiodavo. Su kitais pakraščiais spėčiau ir nieko gero. Labai gudrūs visi reikalaut patogaus VT savo kaimukuos, bet už patogumą susmokėt nenori.
                                  Na romainiai tik per pika ir dabar i kapines klijentu turi.

                                  Comment


                                    64 asis ir 68 aisis visiskai beprasmiai marsrutai. 57 aji geriau iki 2 ligonines pratestu.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Sukalbėčiau tyliai maldelę, kad tai nebūtų "Merula"
                                      O tai be Merulos, kaip supratau, daugiau nėra kam perimti. Ar yra ir kitų smulkesnių rajoninių vežėjų, kurie gali perimti 56-ą maršrutą (ir paversti galbūt 156 numeriu)?

                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Maldelę kalbėt reikia dėl to, kad jie netaptų pastoviu vežėju. Mat dabar bet koks vežėjas Neveronims reikš, kad nereikės kulniuoti kelis kilometrus pėsčiomis.
                                      O tai yra kame problema, kad Merulai negalima paspausti "nasrus" ir priversti nusipirkti naują techniką (arba bent jau mažai naudotą)? Nes kaip supratau iš Garbaniaus komentarų, Merula tikrai nėra geriausias variantas, žinant visokias nesąmones su jų aptarnavimu
                                      Paskutinis taisė ssnaiperis; 2019.06.10, 21:37.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Tai gali būt ir ta pati “Kautra”, žiurint kaip parenks dokumentus

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Tai gali būt ir ta pati “Kautra”, žiurint kaip parenks dokumentus
                                          Bet ar apsimokės Kautrai laikyti vieną miestinį mikriukų maršrutą? Vargiai Kautra rengs dokumentus, jeigu jau atsikando "esamos citrinos" per penkerius metus - ir kuo greičiau kratosi tokios "laimės". Nepamenu, kas minėjo - ar tai uksas ar tai ikarusas , jog norėjo lyg ir nuo balandžio 1 panaikinti geltonuosius mikriukus
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X