Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Esminis visų tame mano pranešime rašytų pezalų skirtumas nuo to, ką parašė egiscrypth apie 26 maršrutą, yra tai, kad juos iš piršto išlaužiau aš pats, o ne kažkas kitas iš autobusų parko vairuotojų/mechanikų/sekretorių/t.t.
    Iš kur tokia informacija - čia aš parašiau į Jūsų pranešimą apie maršrutinius taksi Kaune, kad jie neišnyks:

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ir dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.
    Norisi sužinoti plačiau apie tai.

    Comment


      Pastebėjau kad T1, T13 ir T16 nuo gegužės 20d. nusileidę nuo Savanorių kalno užsuks į Kauno pilį, ir toliau važiuos įprasta trasa. Ar kaip nors susiję kad uždarys kairįjį posūkį nusileidus link E.Ožeškienės gatvę, ar tiesiog šiaip sugalvojo?
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
        Rašote, kad šių autobusų variklių galingumas 265 kW. O koks dujinių Solaris variklių galingumas? Kažkur lyg tai skaičiau kad 290 kW. Ar tikrai tiek? Matosi, kad jie labai dinamiški ir energingi, greitai įgauna pagreitį, energingai važiuoja į kalnus.
        Solaris urbino CNG galia yra 234.8kW. Šaltinis - autobuso registracijos dokumentai.

        Comment


          Parašė zn76 Rodyti pranešimą

          Iš kur tokia informacija - čia aš parašiau į Jūsų pranešimą apie maršrutinius taksi Kaune, kad jie neišnyks:


          Norisi sužinoti plačiau apie tai.
          Perfrazuosiu savo atsakymą kiek kitaip. Viskas, ką rašiau apie 3 autobusų maršrutų pratęsimus ir maršrutinius taksi yra mano išsigalvojimas, melas, netiesa ir klaidinimas, kuriuos sukurti man užteko 1 minutės. Kodėl taip rašiau jau paaiškinau praeitoje žinutėje. Tikrai nesitikėjau, kad į tokią ironiją kas nors gali pažiūrėti šitaip rimtai
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

            Perfrazuosiu savo atsakymą kiek kitaip. Viskas, ką rašiau apie 3 autobusų maršrutų pratęsimus ir maršrutinius taksi yra mano išsigalvojimas, melas, netiesa ir klaidinimas, kuriuos sukurti man užteko 1 minutės. Kodėl taip rašiau jau paaiškinau praeitoje žinutėje. Tikrai nesitikėjau, kad į tokią ironiją kas nors gali pažiūrėti šitaip rimtai
            Dėkoju už paaiškinimą.
            Jūs forume turite autoritetą kaip rimtas dalyvis, patikimos informacijos šaltinis, netgi pats kovojate su nepatikimos informacijos paskelbimu, todėl taip ir gavosi.

            Comment


              Del maršrutinio taksi, buvo gandu visokiu, tai kove, tai balandi nuims kelis, ir jie vis nukeliami. Dabar del tolimesnes ju ateities viskas bus aisku liepos 1 diena galutinai, kiek ju gyvuos toliau 2 ar daugiau . nutrauks sutarti. Viskas spresis finansavimo, dotaciju klausimu susitarimu birzelio pradzioj . Kol kas likit ramus,r 56 kad iki liepos 1 dienos vaziuos, o toliau tik autobusas 39
              Paskutinis taisė uksas; 2019.06.06, 23:03.

              Comment


                Parašė uksas Rodyti pranešimą
                Del maršrutinio taksi, buvo gandu visokiu, tai kove, tai balandi nuims kelis, ir jie vis nesitvirtina. Dabar del tolimesnes ju ateities viskas bus aisku liepos menesi galutinai, ar jie gyvuos toliau, ar nutrauks sutarti. Viskas spresis finansavimo, dotaciju klausimu susitarimu liepos menesi. Kol kas likit ramus, nes ir 56 dar tiksliai nepatvirtinta kad po liepos 1 dienos nevaziuos.
                Prieš kelias dienas per ekskursiją Linas Skardžiukas minėjo kad mikriukai - pats nesėkmingiausias Kautros projektas per visą istoriją, ir kad liepos 1 jie visiškai nutraukią šią veiklą. Manau žinant Kauno požiūrį į VT, įmanoma kad dar mėnesį kitą savivaldybė pasispyrios ir, kaip su 51, dar pratęs sutartį kol pati sugalvos ką daryt, bet kad Kautra nebesivels į šį reikalą savo noru tai abejonių nėra. 2,2 milijono eurų nuostolio

                Comment


                  Kaip ir buvo aišku, kad nieko gero nebus, nebent buvo tikėtąsi kad savivaldybė duos dotacijų vėliau. Lįst į šitą '90 biznį, nežinau kas tokią avantiūrą pas juos sugalvojo, o kiti paremė..

                  Comment


                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

                    Dėkoju už paaiškinimą.
                    Jūs forume turite autoritetą kaip rimtas dalyvis, patikimos informacijos šaltinis, netgi pats kovojate su nepatikimos informacijos paskelbimu, todėl taip ir gavosi.
                    Tai anas pranešimas ir buvo kaip dalis kovos su nepatikima informacija, kurią čia kai kurie skleidžia kaip "gryną tiesą", bet nepateikia jokių informacijos šaltinių. Realią Kauno m. maršrutinių taksi situaciją puikiai paaiškina do. pranešimas. Jeigu Kauno m. savivaldybė nesusitars su vežėju (t.y. neprisidės finansiškai prie maršrutų išlaikymo), miesto mikriukų neliks. Tokiu atveju ko gero bus "paskutinės minutės" sprendimai kaip užtikrinti susisiekimą ten, kur maršrutiniai taksi buvo vienintelis transportas.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment




                      Prieš kelias dienas per ekskursiją Linas Skardžiukas minėjo kad mikriukai - pats nesėkmingiausias Kautros projektas per visą istoriją, ir kad liepos 1 jie visiškai nutraukią šią veiklą. Manau žinant Kauno požiūrį į VT, įmanoma kad dar mėnesį kitą savivaldybė pasispyrios ir, kaip su 51, dar pratęs sutartį kol pati sugalvos ką daryt, bet kad Kautra nebesivels į šį reikalą savo noru tai abejonių nėra. 2,2 milijono eurų nuostolio[/QUOTE]
                      Tai nuo 1 liepos ju neliks nors sutartis iki rugpjucio 1 dienos yra.Is kur tokie skaiciai nuostoliu, kazkada 2003 metais visi naujus fordus pirko po 70000 litu ir jie laike virs 10 metu ir dar butu laike bent 5 metus, ir nei vienas nebankrutavo ir algas uzsidirbdavo neblogas tuo metu, o ka dabar jiem mokas tik grasius ! palyginus kas buvo anksciau . Nupirko MB jau po 90000 evropiniu ir bankrotas, penkiu metu nera o byra kaip reikalas, turbut jau nelike normaliu vien tik sudrozti belike, o tokius parduot sunku. Atrodo 4 MB atidave vilniaus filialui, kad sie turetu galvos skausma, nors tiek kad Avizieniai zymiai arciau jiem remontui atiduot, Tai ziuresim kas bus po liepos 1 dienos, ar turesim i navaronis mkriuka ar jau ne, gerai butu kad koks xazeinas paimtu si versla vel
                      Paskutinis taisė uksas; 2019.06.06, 23:00.

                      Comment


                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                        Tai gal nuo 31 liepos ju neliks nes sutartis iki rugpjucio 1 dienos yra.Is kur tokie skaiciai nuostoliu, kazkada 2003 metais visi naujus fordus pirko po 70000 litu ir jie laike virs 10 metu ir dar butu laike bent 5 metus, ir nei vienas nebankrutavo ir algas uzsidirbdavo neblogas tuo metu, o ka dabar jiem mokas tik grasius ! palyginus kas buvo anksciau . Nupirko MB jau po 90000 evropiniu ir bankrotas, penkiu metu nera o byra kaip reikalas, turbut jau nelike normaliu vien tik sudrozti belike, o tokius parduot sunku. Atrodo 4 MB atidave vilniaus filialui, kad sie turetu galvos skausma, nors tiek kad Avizieniai zymiai arciau jiem remontui atiduot, Tai ziuresim kas bus po liepos 1 dienos, ar turesim i navaronis mkriuka ar jau ne, gerai butu kad koks xazeinas paimtu si versla vel
                        Kai "bebras" duos "zadaniją" tai tada "xazeinas" paims verslą

                        Comment


                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                          Pastebėjau kad T1, T13 ir T16 nuo gegužės 20d. nusileidę nuo Savanorių kalno užsuks į Kauno pilį, ir toliau važiuos įprasta trasa. Ar kaip nors susiję kad uždarys kairįjį posūkį nusileidus link E.Ožeškienės gatvę, ar tiesiog šiaip sugalvojo?
                          Artėjantis vasaros sezonas – pats darbų įkarštis Laisvės alėją rekonstruojantiems rangovams. Jau nuo kitos savaitės darbai persikels į vieną pagrindinių Kauno sankryžų, jungiančių Savanorių prospektą su Šv. Gertrūdos ir E. Ožeškienės gatvėmis. Dėl to numatomi ženklūs eismo apribojimai nuo gegužės 20 d. iki rugpjūčio 31 d. ir gali susidaryti transporto spūstys.

                          Be T1, T13 ir T16 tokį patį lanką darys ir A29 su A35

                          http://www.kaunas.lt/2019/05/naujien...CcvXUKL-RUyu9Q
                          Paskutinis taisė pedumetytojas; 2019.05.17, 13:20.

                          Comment


                            Parašė do. Rodyti pranešimą

                            Prieš kelias dienas per ekskursiją Linas Skardžiukas minėjo kad mikriukai - pats nesėkmingiausias Kautros projektas per visą istoriją, ir kad liepos 1 jie visiškai nutraukią šią veiklą. Manau žinant Kauno požiūrį į VT, įmanoma kad dar mėnesį kitą savivaldybė pasispyrios ir, kaip su 51, dar pratęs sutartį kol pati sugalvos ką daryt, bet kad Kautra nebesivels į šį reikalą savo noru tai abejonių nėra. 2,2 milijono eurų nuostolio
                            Niekaip nersuprantu kaip gali but nuostolis, juk prie litu pries juos nebankrutavo nei vienas is siu 3,,24,30,37, 40,44. Pasikeite i eura ir nuostolis,gal sakau nereik kelt kainu, kuro kaina tokia pati kaip pries 5 metus dabar, o pravaziavimas pakeltas vos ne iki 5 buvusiu litu nu tikras absurdas .

                            Comment


                              Parašė uksas Rodyti pranešimą

                              Niekaip nersuprantu kaip gali but nuostolis, juk prie litu pries juos nebankrutavo nei vienas is siu 3,,24,30,37, 40,44. Pasikeite i eura ir nuostolis,gal sakau nereik kelt kainu, kuro kaina tokia pati kaip pries 5 metus dabar, o pravaziavimas pakeltas vos ne iki 5 buvusiu litu nu tikras absurdas .
                              nes nebuvo jokių e-bilietų, nuolatinių ar kitokių bilietų ir nesvarbu kas važiuoja visi moka pilna kaina. O dabar turi dalinti keikvienam oficialiai bilietus ir juodų pinigų neišeina pasidaryti.

                              Comment


                                Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                Niekaip nersuprantu kaip gali but nuostolis, juk prie litu pries juos nebankrutavo nei vienas is siu 3,,24,30,37, 40,44. Pasikeite i eura ir nuostolis,gal sakau nereik kelt kainu, kuro kaina tokia pati kaip pries 5 metus dabar, o pravaziavimas pakeltas vos ne iki 5 buvusiu litu nu tikras absurdas .
                                Ar tu nori grįžti į praeitį, kai pelną (juodą) reikėjo dalintis su „chazeinu“, o „chazeinas“ valstybei mokėjo minimumą, pats gaudamas nemažą pelną? „Kautra“ norėjo civilizuotai pasiūlyti šią paslaugą (kameros, elektroninis bilietas ir t.t.), bet nepavyko (be dotacijų). Dabar „Kauno autobusai“ perka tokius pačius autobusiukus, ir mes visi mokesčių mokėtojai mokėsime dotacijas KA. Butu įdomu, jeigu butu paskelbtas konkursas dotacijų klausimu, kas pasiūlytu mažesnę kainą? Aš vėl pasikartosiu, KA autobusams reikia nepriklausomo audito, bet kol bus meras V.M. to nebus.

                                Comment


                                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                                  Ar tu nori grįžti į praeitį, kai pelną (juodą) reikėjo dalintis su „chazeinu“, o „chazeinas“ valstybei mokėjo minimumą, pats gaudamas nemažą pelną? „Kautra“ norėjo civilizuotai pasiūlyti šią paslaugą (kameros, elektroninis bilietas ir t.t.), bet nepavyko (be dotacijų). Dabar „Kauno autobusai“ perka tokius pačius autobusiukus, ir mes visi mokesčių mokėtojai mokėsime dotacijas KA. Butu įdomu, jeigu butu paskelbtas konkursas dotacijų klausimu, kas pasiūlytu mažesnę kainą? Aš vėl pasikartosiu, KA autobusams reikia nepriklausomo audito, bet kol bus meras V.M. to nebus.
                                  KA turi tą patį direktorių nuo 2000m (su trumpa pertrauka) ir kiek auditų buvo prie ankstesnių merų?

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    KA turi tą patį direktorių nuo 2000m (su trumpa pertrauka) ir kiek auditų buvo prie ankstesnių merų?
                                    Aš domiuosi Lietuvos viešuoju transportu nuo 20 a. pradžios. Jokiu nepriklausomų auditų Kaune nebuvo. Manau nebus ir dar keturis metus.

                                    Comment


                                      Stai straipsniukas apie pirkima , foto masinu kautros, tai paskaiciuota kad paims 2 marsrutus pelningiausius 54 ir 57 padarys g nuo liepos 1 dienos
                                      https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...omment-3635085
                                      Paskutinis taisė uksas; 2019.06.06, 22:58.

                                      Comment


                                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                                        Aš domiuosi Lietuvos viešuoju transportu nuo 20 a. pradžios. Jokiu nepriklausomų auditų Kaune nebuvo. Manau nebus ir dar keturis metus.
                                        kodėl tik 4? Niekada nebuvo ir niekada nebus, nes tai visiškai nesusiję su tuo kas yra meras.

                                        Comment


                                          Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                          Stai straipsniukas apie pirkima , foto masinu kautros, tai paskaiciuota kad paims 3 marsrutus pelningiausius 54 55 ir 57 nuo rughpjucio 1 dienos
                                          https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...omment-3635085
                                          Tu ne į nuotraukas žiūrėk, o į tekstą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X