Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Marketingas labai svarbu, bet jeigu kaip dabar, pagrindinių maršrutų stotelėje reikia laukti 10-15-20min ir atvažiuoja pergrustas autobusas ar troleibusas, kai galima pigiai ir greitai su savo auto nuvažiuot, tikrai niekas VT nesirinks
    Kas yra "pagrindinių maršrutų stotelė"? Naudojuosi viešuoju transportu retai (neblaivus, automobilis sugedęs, paskolintas arba apledėjęs ir tingiu jį gramdyt), bet nepamenu, kad būčiau pataikęs į perpildytą autobusą arba troleibusą, nors važiavau ir į darbą ir piko metu. Dėl ko man kilo minčių kaip jie išvis sau gali leisti juos varinėti kai pusę maršruto važiuoja du keleiviai. Tai labai didelis skirtumas nuo to kas būdavo 20 metų atgal kuomet jie tikrai būdavo perpildyti jau nuo galutinės stotelės.

    Comment


      Konkrečiai piko metas Klinikų ir stotelėse prie Stoties, su kuo aš labiau susiduręs . Gal ir nėra taip kaip prieš 20metų, kad vos ant apatinio laipto atsistot įmanoma, bet tikrai grustis gan didelė su piktom tetom ir jų tašėm . O maršrutuose į miesto pakraščius tai taip, oro vežiojimas.

      Comment


        Kas nepatinka Kauno VT:
        • retai važiuoja tas pats maršrutas (15-30 min.)
        • kai kurie modeliai negali kondicionuot, o tik šildyti. Esu nugirdęs, kad vasarą dyz. Soliariuose įjungtas šildymas, kad neperkaitintų variklių. Esu kartą įlipęs į pergrūstą autobusą su +40 ar daugiau salono temperatūra, tai išlipau iš karto kitoj stotelėj ir ėjau namo pėsčias.
        • Kadangi į Parodos kalną neleidžia ilgų autobusų (kas irgi nepatinka), tai jeigu labai pilnas, išlipu Sporto g. ar Ledo arenoj ir einu link namų pėsčias.
        • Seni troleibusai, kurių nurašymo laukiu.
        • Nervuoti vairuotojai.
        • Purvinos sėdynės, ypač naujesnio modelio Solaris troleibusuose, tikrai baisu sėstis.

        Kas patinka Kauno VT:
        turi borto kompus ir plius minus pataiko pagal grafiką
        Dauguma modelių šiaip neužknisa, išskyrus dyz. Soliarius ir Šaltojo Karo laikų Škodas.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.29, 20:17.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Konkrečiai piko metas Klinikų ir stotelėse prie Stoties, su kuo aš labiau susiduręs . Gal ir nėra taip kaip prieš 20metų, kad vos ant apatinio laipto atsistot įmanoma, bet tikrai grustis gan didelė su piktom tetom ir jų tašėm . O maršrutuose į miesto pakraščius tai taip, oro vežiojimas.
          kad ir nepakraščiuose... Nekart važiavau 4 troleibusu iš Šančių galo ~18val, tai iki stoties būdavo po 4 keleivius iki stoties, ten jau daugiau įlipa. prieš porą savaičių 22val. važiuojant 40 per centrą važiavom dviese, o nuo Sporto g. liko vienas keleivis. Įdomu būtų gauti statistiką, bet man rodos, kad labai nedaug tų perpildytų autobusų/troleibusų būna. Kad būtų pustuštis VT piko metu tai net tokios civilizuotos šalys kaip Japonija nepasiekia.

          Mano nuomone VT populiarumo sulauks tik tuomet kai atsiras automobilio mokęstis, daugiau A juostų (ir bus nutempiami automobiliai jas užimantys), sumažės parkingo mieste. O jau kai pasidarys populiaresnis ir rentabilesnis bus galima ir atnaujint autobusus ir padažninti reisus.

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą

            kad ir nepakraščiuose... Nekart važiavau 4 troleibusu iš Šančių galo ~18val, tai iki stoties būdavo po 4 keleivius iki stoties, ten jau daugiau įlipa. prieš porą savaičių 22val. važiuojant 40 per centrą važiavom dviese, o nuo Sporto g. liko vienas keleivis. Įdomu būtų gauti statistiką, bet man rodos, kad labai nedaug tų perpildytų autobusų/troleibusų būna. Kad būtų pustuštis VT piko metu tai net tokios civilizuotos šalys kaip Japonija nepasiekia.

            Mano nuomone VT populiarumo sulauks tik tuomet kai atsiras automobilio mokęstis, daugiau A juostų (ir bus nutempiami automobiliai jas užimantys), sumažės parkingo mieste. O jau kai pasidarys populiaresnis ir rentabilesnis bus galima ir atnaujint autobusus ir padažninti reisus.
            Yra maršrutų, kurie yra neperkrauti. 4 troleibusas vienas iš jų. Nuojauta kužda, tai iš vis vienas mažiausiai apkrautų troleibusų maršrutų.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Yra maršrutų, kurie yra neperkrauti. 4 troleibusas vienas iš jų. Nuojauta kužda, tai iš vis vienas mažiausiai apkrautų troleibusų maršrutų.
              4, 8, 10 visumoje mazai veza . 4 marsrutas is vis bloga trasa vaziuoja.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                o kas ir kur blogai? net ir bunant tinkamam Vt organizavimui , vis tiek automobilizmas tik dides. Visiems aistra vairuoti, kamsciai dzin, kaina dzin. as vairuoju nuosava masina, o Jus siuksles sedit autobusuose... Daug vairuojanciu manau taip masto..
                Kas nepatinka Kauno VT:

                * Kai esi su turistiniu lagaminu ir atvažiuoja daugialaiptis senas trantas. Visus reikia leist žemagrindžius ir kuo daugiau elektrinių, t. y. troleibusų, o ne dūmijančių autobusų, kurie dar būna viduj su įvairiais laipteliais).
                * Prieigos (prie kai kurių stotelių labai prasti šaligatviai).
                * Nervingi vairuotojai (tampo transportą, skuba, sako, dabar dar ir terorizuoja visus keleivius nevažiavimu, kol kas nors nesusimokėjęs; su šituo asmeniškai dar nesusidūriau).
                * Būtų geriau, jei troleibusų ir autobusų būtų daugiau ir jie galėtų važinėti dažniau. Ne todėl, kad pergrūsti, o kad būtų greičiau. Važinėju iš Centro ir tokiais maršrutais, kur transporto daug, tai ilgai laukti netenka (maks. 10 min.), bet ten, kur važiuoja pavieniai maršrutai, matyt, išeina taip, kad reikia laukti ilgai.
                * Taip, nėra kondicionierių ir vasarą būna karšta.


                Taip, žmonės mano ir sako, kad savame automobilyje jiems jaukiau, su juo greičiau pasieki visas vietas.
                Taip, žmonės mano ir sako, kad VT naudojasi vargšai, nieko gero neįperkantys.

                Iš tikrųjų galima padaryti, kad ir VT būtų naujas, greitas, švarus, patogus, dažnas, bet reikia nemažai investuoti į tai.

                Kuo kenkia (ir patys sau) automobilistai, kai jų mieste labai per daug:
                * viskas užparkuota = visur visiems pėstiems nejauku, o vairuotojams sunku manevruoti (vietoj pievų dulkės, vietoj gerų šaligatvių išmalti, pilna balų, apdaužyti namai ir įvažiavimai pro arkas Senamiestyje, viskas užgazuota, purvina, sunku praeiti, nes automobiliai visur).
                * gadina orą.
                * per mažai juda (arba moka papildomus pinigus ir gaišta papildomą laiką judėjimui sporto klube).
                * nervinasi ir gaišta laiką ieškodami, kur parkuotis, leidžia pinigus parkavimui.
                * gatvių platumas bjauriai skaido miestą, nervingų vairuotojų lakstymas plačiomis gatvėmis žudo arba žaloja žmones avarijose.
                * miestas - ir jo automobilistai, turčiai, verslininkai - praranda turistų pinigus (net fotkinti tokiame užparkuotame mieste sunku ).
                Paskutinis taisė manometras; 2019.04.29, 21:09.
                ПТН ПНХ
                «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                Comment


                  jei Vt transportas vazinetu iki 1 nakties ir marsrutai driektusi per visa miesta bei vaziavimo kaina butu patrauklesne. gal zmones ir persestu i Vt. O siaip Kaunas nuo automobiliu grusties darosi per mazas... Idomu, koks Zalgirio arenos autobusu populiarumas?
                  Paskutinis taisė digital; 2019.04.29, 21:53.

                  Comment


                    Kad Kaune jau nebeliko auktagrindžių autobusų, o ir troleibusų, skelbiama, kad šias metais nebeliks(greičiausiai nusikels į kitus metus). Man tik įdomu, kaip jie pakeis apie 100 Škodų, naujais 85 Solaris, ką bent kart per savaitę transliuoja spauda. Manau:
                    1. Nupirks dar kokio žemagrindžio Second'hando (Pats geriausiausias sprendimas)
                    2. Paliks senas Škodas pikui ir rezervui (ne toks ir blogas, bet dėl pakazuchos turbūt taip nebus)
                    3. Panaikins oro vežiojimo maršrutus (2, 8), daliniai pakeis naujai perkamais mikrobais, kitus maršrutus praretins (Pats blogiausias, bet turbūt labiausiai tikėtinas)

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Kad Kaune jau nebeliko auktagrindžių autobusų, o ir troleibusų, skelbiama, kad šias metais nebeliks(greičiausiai nusikels į kitus metus). Man tik įdomu, kaip jie pakeis apie 100 Škodų, naujais 85 Solaris, ką bent kart per savaitę transliuoja spauda. Manau:
                      1. Nupirks dar kokio žemagrindžio Second'hando (Pats geriausiausias sprendimas)
                      2. Paliks senas Škodas pikui ir rezervui (ne toks ir blogas, bet dėl pakazuchos turbūt taip nebus)
                      3. Panaikins oro vežiojimo maršrutus (2, 8), daliniai pakeis naujai perkamais mikrobais, kitus maršrutus praretins (Pats blogiausias, bet turbūt labiausiai tikėtinas)
                      taip pat 4 ir 10 marsrutai

                      Comment


                        Taip, žinau, kad žada, ir labai laukiu tų žemagrindžių troleibusų.

                        Nerijau, taip, Kaunas darosi per mažas toms didelėms visų parodomosioms tačkėms, nors gyventojų tai nuo sovietmečio gerokai sumažėjo.

                        O išvis tai, ech, patinka miestai su požeminiu transportu.
                        ПТН ПНХ
                        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Kad Kaune jau nebeliko auktagrindžių autobusų, o ir troleibusų, skelbiama, kad šias metais nebeliks(greičiausiai nusikels į kitus metus). Man tik įdomu, kaip jie pakeis apie 100 Škodų, naujais 85 Solaris, ką bent kart per savaitę transliuoja spauda. Manau:
                          1. Nupirks dar kokio žemagrindžio Second'hando (Pats geriausiausias sprendimas)
                          2. Paliks senas Škodas pikui ir rezervui (ne toks ir blogas, bet dėl pakazuchos turbūt taip nebus)
                          <...>
                          O koks šiuo metu troleibusų rezervas? Gal esant naujiems jį sumažins, nes, vis tik, technika bus nauja, o ne senos Škodos.

                          Ir kaip sekasi Berkhofams? Ar negenda, nėra kaprizingi? Jei ne, tada tikrai galima galvoti apie vakarietiško secondhando užpirkimą.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Kas nepatinka Kauno VT:

                            Esu nugirdęs, kad vasarą dyz. Soliariuose įjungtas šildymas, kad neperkaitintų variklių.
                            Įdomu, įdomu, labai įdomu, kur Jūs taip girdėjote? Lenkų dyzelio aušinimo sistemą žinau atmintinai iki mažiausio varžtelio, tačiau, kad reikėtų tokiu būdu aušinti variklį girdžiu pirmą kartą. Gal galit konkrečiau, kokie garaž. numeriai, ir kada taip vyko?

                            Comment


                              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                              Įdomu, įdomu, labai įdomu, kur Jūs taip girdėjote? Lenkų dyzelio aušinimo sistemą žinau atmintinai iki mažiausio varžtelio, tačiau, kad reikėtų tokiu būdu aušinti variklį girdžiu pirmą kartą. Gal galit konkrečiau, kokie garaž. numeriai, ir kada taip vyko?
                              Blemba, susiparinau.

                              Girdėjau berods iš vairuotojų. Ėjo kalba apie bendrai. Nieko nežinau daugiau. Gali būti, kad maišau. Bet šiaip esu labai nepatenkintas dėl dyzelinio lenko sėdimų vietų išdėstymu ir kelio matomumu, tai tokios nuogirdos mane paskatino apie tai parašyti.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.30, 00:50.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                O koks šiuo metu troleibusų rezervas? Gal esant naujiems jį sumažins, nes, vis tik, technika bus nauja, o ne senos Škodos.

                                Ir kaip sekasi Berkhofams? Ar negenda, nėra kaprizingi? Jei ne, tada tikrai galima galvoti apie vakarietiško secondhando užpirkimą.
                                Tokios patikmai-paprastos technikos, kaip senos Škodos turbūt jau nebus daugiau.. Klausimas kam dar rezervo daugiau reikės.. o Berkhofus, nežinau kaip šįmet, bet dar pernai vis dar reguliariai teko matyt sugedusius ar tempiamus tech. pagalbos

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                                  Įdomu, įdomu, labai įdomu, kur Jūs taip girdėjote? Lenkų dyzelio aušinimo sistemą žinau atmintinai iki mažiausio varžtelio, tačiau, kad reikėtų tokiu būdu aušinti variklį girdžiu pirmą kartą. Gal galit konkrečiau, kokie garaž. numeriai, ir kada taip vyko?
                                  Buvo (yra) analogiškas atvejis su Vilniaus Volvo - jei rytais šalta ir reikia pūsti šiltą orą į langus kad nerasotų, dieną, orui sušilus nebebūdavo kaip to šildymo išjungti, nes kažkokie elektriniai vožtuvai buvo "pakeisti" į mechaninį kraną, kurio vairuotojas užsukti dienos metu nebegali. va nuoroda
                                  Vilniaus vežėjai, miesto transporto tvarkaraščiuose nurodantys, kurie autobusai yra greitieji ar žemagrindžiai, galėtų pridėti dar vieną žymėjimą. Tvarkaraščiuose raudona spalva būtina nurodyti vadinamuosius karštuosius autobusus. Tuos, kuriuose iki šiol neišjungtas šildymas.

                                  Comment


                                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, įdomu, labai įdomu, kur Jūs taip girdėjote? Lenkų dyzelio aušinimo sistemą žinau atmintinai iki mažiausio varžtelio, tačiau, kad reikėtų tokiu būdu aušinti variklį girdžiu pirmą kartą. Gal galit konkrečiau, kokie garaž. numeriai, ir kada taip vyko?
                                    Tai čia jūs tai žinote, o vairuotojai? Jeigu jie mato, kad autobusas kaista, jie bando temperatūrą numušinėti įvairiausiais būdais: pradedant karšto oro pūtimu į saloną, baigiant variklių dangčių atidarinėjimu ir net webasto įjungimu (būdavo Vilniuje ir tokių pokštininkų).
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      O koks šiuo metu troleibusų rezervas? Gal esant naujiems jį sumažins, nes, vis tik, technika bus nauja, o ne senos Škodos.

                                      Ir kaip sekasi Berkhofams? Ar negenda, nėra kaprizingi? Jei ne, tada tikrai galima galvoti apie vakarietiško secondhando užpirkimą.
                                      apie 20 troleibusu laisvu. Berghofai vos ne kasdien genda....

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                        apie 20 troleibusu laisvu. Berghofai vos ne kasdien genda....
                                        Jau tik nereikia... Iš kur dvidešimt? Gerai būna jei bent 2 būna laisvi, kiti ant duobių stovi arba tokių išvis nėra. Kiek kartų duoda mašina kuri pastatytą remontui nes nėra kitų. Berkhofai irgi važiuoja normaliai, tik 049 jau ten kaip reikalas sugadinta mašina, 047 irgi ne per daug geresnė, bet ko norėt kai tokie vairuoja kuriems visiškai pofik, atidirbo ir viskas. Paskutinėm dienom keletą kartų partempė 052, nes jam vis nepataiso reguliatoriaus ir vis dešinė pusė nusvirus žemiau nei kairė. 043 yra rezervinis, važiuoja tik vietoj Berkhofų. Praeita savaitę buvo partempę 048, bet sutvarkytas irgi jau važiuoja. Išvis visi Berkhofai apart 045, 047 ir 049 yra labai geros mašinos. Taip, net ir 043 po ilgesnio stovėjimo ir remonto išvažiavus dirba gerai, kas važiavo - nesiskundė, tik pas jį armonika perkreipta keliais laipsniais.
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                                          Jau tik nereikia... Iš kur dvidešimt? Gerai būna jei bent 2 būna laisvi, kiti ant duobių stovi arba tokių išvis nėra. Kiek kartų duoda mašina kuri pastatytą remontui nes nėra kitų. Berkhofai irgi važiuoja normaliai, tik 049 jau ten kaip reikalas sugadinta mašina, 047 irgi ne per daug geresnė, bet ko norėt kai tokie vairuoja kuriems visiškai pofik, atidirbo ir viskas. Paskutinėm dienom keletą kartų partempė 052, nes jam vis nepataiso reguliatoriaus ir vis dešinė pusė nusvirus žemiau nei kairė. 043 yra rezervinis, važiuoja tik vietoj Berkhofų. Praeita savaitę buvo partempę 048, bet sutvarkytas irgi jau važiuoja. Išvis visi Berkhofai apart 045, 047 ir 049 yra labai geros mašinos. Taip, net ir 043 po ilgesnio stovėjimo ir remonto išvažiavus dirba gerai, kas važiavo - nesiskundė, tik pas jį armonika perkreipta keliais laipsniais.
                                          Tik va labai durnas neekonimiskumas yra kai pertrauka, o vienamainini keicia pertraukimas grafikas. Kokia to prasme nesuprantu>? kam pertraukai stoveti? geriau po rytinio piko vaziuoti i parka i viskas. jeigu pertrauka paildo marsruta - kitas reikalas, tas yra tik keliuose marsrutuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X