Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tame ziog ir blogis, kad tik viena bilieta gali pazymeti. ir visai Zioge netruretu buti rasoma vartotojo vardas ir pavarde. Nera jokio konfidencialumo.

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
      Tame ziog ir blogis, kad tik viena bilieta gali pazymeti. ir visai Zioge netruretu buti rasoma vartotojo vardas ir pavarde. Nera jokio konfidencialumo.
      Tam ir rašomas vartotojo vardas kad išeitų suvest galus jei keleivis ieškosi iš draudimo išmokos. Ne gana to kad buvau autobuse ir susitrenkiau galva ar kažkas pan. Kaip neužtenka vien el bilieto tik turėt ji būtina registruoti pridedant prie komposterio

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Tam ir rašomas vartotojo vardas kad išeitų suvest galus jei keleivis ieškosi iš draudimo išmokos. Ne gana to kad buvau autobuse ir susitrenkiau galva ar kažkas pan. Kaip neužtenka vien el bilieto tik turėt ji būtina registruoti pridedant prie komposterio
        O kontrolės metu kam rodyt vardą, jei bilietas už pilną kainą?

        Comment


          Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

          O kontrolės metu kam rodyt vardą, jei bilietas už pilną kainą?
          Nes kad tavo asmeninis bilietas o ne kaip visa šeima vienu dalinasi. Iki šito nedaeje bet pagal viską reikia tokius bilietus registruoti kažkuriam asmeniui kuriam priklauso

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Nes kad tavo asmeninis bilietas o ne kaip visa šeima vienu dalinasi. Iki šito nedaeje bet pagal viską reikia tokius bilietus registruoti kažkuriam asmeniui kuriam priklauso
            Ir kažkokiam sargui asmens dokumentą rodyti?

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Tame ziog ir blogis, kad tik viena bilieta gali pazymeti. ir visai Zioge netruretu buti rasoma vartotojo vardas ir pavarde. Nera jokio konfidencialumo.
              Labai blogai, prarandami keleiviai.
              Suprantu, kad gal nenori leisti žymėt už antrą, nes nuolatiniui per greit sukaups, bet galima paxaryt, kad antras bilietas nesiskaičiuoja į nuolatinio kaupimo sumą.

              O dėl privatumo, tai per kelias sekundes gali pasikeist vardą ar pavardę programėlėje.
              Čia panašiai juk kaip ir ant kortelės ar seniau popierinių nuolatinių - visur oficialiai reikėjo būt užsirašius pavardę, tad nieko naujo.

              Comment


                idomus pastebejimas ryte. belaukiant reikiamo troleibuso, matau kaip pro vidurines duris bando isokti vienas vaikinas. Troleibuso (13 m. 255 ) vairuotoja vidurines duris uzdaro viakinui ,, pries nosi'', tada jis eina prie pirmuju duru. Ilipa, ir eina link troleibuso galo. Vairuotoja islipa is kabinos ir prarukytu balsu rekia - ,, o ka bilieto pazymeti nereikia?'' tada nepescias vaikinas jai atsako: taip kad ilipimas pro priekines duris as sutinku, o kur pazymeti bilieta, - to taisyklese nera pabrezta.
                vadinasi galima lipti pro priekines duris, o zymeti bilieta bet kur.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  idomus pastebejimas ryte. belaukiant reikiamo troleibuso, matau kaip pro vidurines duris bando isokti vienas vaikinas. Troleibuso (13 m. 255 ) vairuotoja vidurines duris uzdaro viakinui ,, pries nosi'', tada jis eina prie pirmuju duru. Ilipa, ir eina link troleibuso galo. Vairuotoja islipa is kabinos ir prarukytu balsu rekia - ,, o ka bilieto pazymeti nereikia?'' tada nepescias vaikinas jai atsako: taip kad ilipimas pro priekines duris as sutinku, o kur pazymeti bilieta, - to taisyklese nera pabrezta.
                  vadinasi galima lipti pro priekines duris, o zymeti bilieta bet kur.

                  36.1. Keleivis, įlipdamas į transporto priemonę, privalo pažymėti mobiliąja programėle elektroninį bilietą ar elektroniniu komposteriu, esančiu prie vairuotojo, elektroninę kortelę arba nusipirkti popierinį vienkartinį bilietą iš vairuotojo. Jeigu nėra galimybės prie vairuotojo esančiu komposteriu pažymėti elektroninės kortelės, ji pažymima kitu arčiausiai esančiu elektroniniu komposteriu.

                  Comment


                    Pravažiavau nauju Temsa autobusu, tai nebuvo to naujumo ar įspūdngumo jausmo važiuojant daug naujesne transporto priemone palyginus su Solaris. O metų skirtumas net 15.
                    O pvz tarp 2003 solaris ir 1998 ar panašių metų kitų autobusų tas "naujumo" jausmas daug didesnis solaris naudai, nors skirtumas tik 5 metai.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      idomus pastebejimas ryte. belaukiant reikiamo troleibuso, matau kaip pro vidurines duris bando isokti vienas vaikinas. Troleibuso (13 m. 255 ) vairuotoja vidurines duris uzdaro viakinui ,, pries nosi'', tada jis eina prie pirmuju duru. Ilipa, ir eina link troleibuso galo. Vairuotoja islipa is kabinos ir prarukytu balsu rekia - ,, o ka bilieto pazymeti nereikia?'' tada nepescias vaikinas jai atsako: taip kad ilipimas pro priekines duris as sutinku, o kur pazymeti bilieta, - to taisyklese nera pabrezta.
                      vadinasi galima lipti pro priekines duris, o zymeti bilieta bet kur.
                      Šaunuolė Jūratė, pro jos akis niekas nepraeina nepažymėjęs bilieto. Kad visi būtų tokie kaip ji pareigingi vairuotojai. O koks jos balsas, tai mažiausiai turėtų rūpėti. ji gerai dirba savo darbą.

                      Comment


                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą

                        Šaunuolė Jūratė, pro jos akis niekas nepraeina nepažymėjęs bilieto. Kad visi būtų tokie kaip ji pareigingi vairuotojai. O koks jos balsas, tai mažiausiai turėtų rūpėti. ji gerai dirba savo darbą.
                        Tikrai didelė pagarba atsakingiems vairuotojams, jei bent pusė tokių būtų tai gana ženkliai daugiau pinigų už biletus būtų surinkta ir dar tvarkngesnis VT būtų.

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          Pas Mindaugą Čėsną Rigvedoje. Pats ant sunkvežimio pas jį mokiausi. Negaliu pasakyti nei vieno blogo žodžio. Viską paaiškins, parodys, išmokys. Ir papasakos, kaip regitra išsidirbinėja. D kategorijos kursai 309, 95 kodas 239 eurai, autobuso nuoma egzaminui 45 eurai, teorija regitroj apie 10 eurų, praktinis 16. Dar medicininė keli eurai.
                          Oj tikrai ne keli eurai o virs 20 profesionalam cde

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Pravažiavau nauju Temsa autobusu, tai nebuvo to naujumo ar įspūdngumo jausmo važiuojant daug naujesne transporto priemone palyginus su Solaris. O metų skirtumas net 15.
                            O pvz tarp 2003 solaris ir 1998 ar panašių metų kitų autobusų tas "naujumo" jausmas daug didesnis solaris naudai, nors skirtumas tik 5 metai.
                            Nieko nustabaus. Niekas nebepirktų brand'inių markių, jei galėtų taip pat su turkiškom išsisukt. Kiek sunkvežimių turkiškų keliuose matot? Po 6metų įdomu bus palygint.

                            Comment


                              Parašė uksas Rodyti pranešimą

                              Oj tikrai ne keli eurai o virs 20 profesionalam cde
                              Medicininė apie 30 eurų jei eisi savo priskirtoje poliklinikoje tada dauguma tyrimų būna nemokamai dar reikia ir sanitarinės knygelės aišku ji reikalinga tik dirbant jau.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                Nieko nustabaus. Niekas nebepirktų brand'inių markių, jei galėtų taip pat su turkiškom išsisukt. Kiek sunkvežimių turkiškų keliuose matot? Po 6metų įdomu bus palygint.
                                O tai Solaris prieš Temsa yra visai kitos prestižo lygos?

                                Būtų įdomu automobilių markių analogija, kad suprasti. Nes atrodė, kad abi markės tokios labiau ekonominės klasės.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  O tai Solaris prieš Temsa yra visai kitos prestižo lygos?

                                  Būtų įdomu automobilių markių analogija, kad suprasti. Nes atrodė, kad abi markės tokios labiau ekonominės klasės.
                                  Tas pats Solaris autobuso kainos vien skyrėsi nuo 900000 litų tuo metu iki 1400000 o autobusas tai tas pats. Vairuotojo kabina: odinis vairas ar paprastas plastmasinis, panelė ar minkšto plastiko ar kieta, su papildomu elektriniu šildytuvu ar be, oru reguliuojama šildoma ar paprasta mechaninė ir t.t.. Salonas prie kiekvienų durų elektriniai šildytuvai, lubų šildytuvai, paminkštintos sėdynės, padidinto galingumo kondicionierius o ne kaip dabar beveik nejaučiamas. Nereikia tarp markių sakyt kad viena šūdas o kita gerai jei lyginama modeliai o ne jų surinkimo klasės. Pvz senosios Scania kaip kurios buvo liukso klasės: salonas apmuštas medžiu, tarp medžio ir metalinės sienos vatos sluoksnis, šildymo vamzdžiai variniai.

                                  Comment


                                    Eina labai rimti gandai, kad 52 ir 53 mikroautobusus po kelių savaičių jau aptarnaus Kauno autobusai, o vėliau perims ir 55/56.

                                    Panašu, kad Kautros eksperimentas baigiasi - bet gal kažkas su daugiau informacijos galėtų patikslinti, tiesa tai ar ne?

                                    Comment


                                      Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                      Eina labai rimti gandai, kad 52 ir 53 mikroautobusus po kelių savaičių jau aptarnaus Kauno autobusai, o vėliau perims ir 55/56.

                                      Panašu, kad Kautros eksperimentas baigiasi - bet gal kažkas su daugiau informacijos galėtų patikslinti, tiesa tai ar ne?
                                      bet dirbs ne kaip mikriukas, o kaip mažasis autobusas nestos ant kiekvieno kampo kur šuo uodegą pakels. Ir aš šitą gandą girdėjau kad iki kovo galo tik važiuos.

                                      Comment


                                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą

                                        Šaunuolė Jūratė, pro jos akis niekas nepraeina nepažymėjęs bilieto. Kad visi būtų tokie kaip ji pareigingi vairuotojai. O koks jos balsas, tai mažiausiai turėtų rūpėti. ji gerai dirba savo darbą.
                                        Balsas - pagarbos keleivui zenklas. Reke kaip kolukio pirmininke ant karves. Klientas perka paslauga is vezejo, ir kalbos tonas ir kuno manieros turi buti neissaukiancios.Galima pasakyti, o ne rekti. Jos visas kunas net persikreipe

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                          Balsas - pagarbos keleivui zenklas. Reke kaip kolukio pirmininke ant karves. Klientas perka paslauga is vezejo, ir kalbos tonas ir kuno manieros turi buti neissaukiancios.Galima pasakyti, o ne rekti. Jos visas kunas net persikreipe
                                          Klientas tas, kas pinigus moka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X