Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

    Kodėl pavagia "duoną"? Kaip tik, sakyčiau, skatina papildomai užsidirbti. Galų gale, TP stovint stoteleje, stebėti įlipančius keleivius nėra toks jau begalės pastangų reikalaujantis darbas. O ir dabar vairuodamas sugeba ir bilietą parduoti, ir telefonu pakalbėti, taip kad didesni komisiniai tik skatina labiau suktis.
    Kaip tik ilipanciu keleiviu stebejimas yra atsipalaidavimas vairuotojui; nervams, akims ir emocinei buklei. O bilietus tikrinti turetu kontrole, kurios ekipazu tikrai Kaune per mazai. Kontrole turi tikrinti iki pat velyvojo vakaro, naktinius reisus, bei lipti pagal keleiviu judejimo krypti. t.y ryte kai visas srautas i centra- kontrole stovi nuo centro, ir tikrina kur sedi po 2 keleivius transporto priemoneje.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      • Šiaip iš bilietavimo smagu kai kuriems vairuotojams papildomai užsidirbti
      • Truputį tuo pačiu juokina ir užknisa tie vaikai, kurie sako vairuotojui, kad pavažiuos kelias stoteles, bet varo zuikiu per visą miestą. Gerai bent tiek, kad vairuotojo nelinčiuoja už zuikius, o visą darbą atlieka kontrolė. Nu, aišku, turbūt vaikams nėra iššūkis tie pasivaikščiojimai pora km, ypač grupėmis, bet jau kai reikia per visą miestą eiti tai nekažką
      Kontroles yra ryskiai per mazai ar ji per svelni- nes dar daug kas vaziuoja be bilietu ir manau, net nerizikuoja, nes yra daug ruozu, kur kontrole net neuzklysta...

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        o dabar turi pilną teisę neišvažiuoti iš sustojimo jei yra neatsižymėjusių ar nenusipirkusių bilietą keleivių tai taip ir atsiranda vėlavimai. Jei užsivėluojama iki -30 minučių tada reikia nuvažiuoti iki galinės stotelės o po to neišvažiuoti su vėlavimo, o tuščiomis važiuoti iki to sustojimo kuriame atsirastų be vėlavimo.
        Patys kalti bus keleiviai jei nebus vieno ar kito autobuso.
        Išimtiniai atvejai -30 minučių. Galiu pateisinti, kad verta nutraukti reisą. Gaunasi visiškai ne pagal grafiką ir tikrai nemanau, kad dėl bilietavimo tokie gali atsirasti, o greičiau kai kur nors Petrausko g. užstringi dėl šviesoforų per pūgą piko metu.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Išimtiniai atvejai -30 minučių. Galiu pateisinti, kad verta nutraukti reisą. Gaunasi visiškai ne pagal grafiką ir tikrai nemanau, kad dėl bilietavimo tokie gali atsirasti, o greičiau kai kur nors Petrausko g. užstringi dėl šviesoforų per pūgą piko metu.
          Ne dėl bilietavimo bet dėl laukimo kol ateis nusipirkt gerbiamasis zuikis bilietą ar pasėdėjęs 10 minučių nejudančiame autobuse ir supratęs kad jis nevažiuos išlips todėl geriausias būdas toks nevaziuoti pakampių maršrutais kur kitas autobusas bus tik po 30 ar daugiau minučių
          Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.02.08, 17:31.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Ne dėl bilietavimo bet dėl laukimo kol ateis nusipirkt gerbiamasis zuikis bilietą ar pasėdėjęs 10 minučių nejudančiame autobuse ir supratęs kad jis nevažiuos išlips todėl geriausias būdas toks nevaziuoti pakampių maršrutais kur kitas autobusas bus tik po 30 ar daugiau minučių
            Per mazai mieste kontroles, baudos irgi per mazos, kad vis dar daug vaziuojama zujkiu. Taip pat turetu buti baudziami ir keleiviai turintys, bet neatzymeje savo terminuotojo bilieto.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Per mazai mieste kontroles, baudos irgi per mazos, kad vis dar daug vaziuojama zujkiu. Taip pat turetu buti baudziami ir keleiviai turintys, bet neatzymeje savo terminuotojo bilieto.
              buvo taip sugalvota bet nieko nepadaro kad iš autobuso komposterių kaupimo informacijos kompo išsitrintų informacija su kiekvienu nauju ratu, o taip tik pavyksta padaryti sugrįžus į parką. Taip pat nieko panašaus nepadaro ir su kontrolės tikrinimo aparatais kad kažkaip matytų ar jis atžymėtas ar ne (apie terminuotus bilietus), o tik fiksuoja jie pinigais papildytus bilietus.

              Comment


                Atsipūtė administracija į kadencijos pabaigą, kas sklypus, kas autobusus, atgal į 1998 m.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė AutoLiet
                  Rytoj pažiūrėkit Kauno AP reklamą, kaip Grigelis (Kauno viešasis transportas) perka iš Grigelio (Temsą atstovas) autobusasus.
                  kam čia rašote nesąmones niekas neperka iš Kautros tų Temsų. O jos 6 metus yra nuomojamos o po to Kauno Autobusai galės apsispręsti ar juos grąžinti atgal ar juos už likutinę sumą nusipirkti.

                  Comment


                    Na va, spėju baigėsi Mindaugo Grigelio karjera. Savivaldybėje šoke visi kaip tėvas su sūnum biznį darė mums už nugarų. Ir savivaldybės atstovų komentaras :

                    Šios sąsajos mums buvo labai nemaloni staigmena, kurią šiandien sužinojome iš žiniasklaidos. Visų savivaldybės įmonių vadovams keliame aukščiausius profesionalumo ir skaidrumo reikalavimus. Tai nuslėpęs „Kauno autobusų“ vadovas prarado miesto vadovų pasitikėjimą ir turės trauktis iš pareigų. Tuo pačiu nedelsdami atliksime šio ir visų kitų „Kauno autobusų“ vykdytų viešųjų pirkimų auditą.

                    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...ndroves-901948
                    Paskutinis taisė OneMillion; 2019.02.19, 13:31.

                    Comment


                      Ir jokios ES paramos. Kas moka skaičiuoti palyginkite su Klaipėdos paskutiniu pirkimu: https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tobusu-parkui/

                      Comment


                        Tai klaipėda kažkokiais stebūklingais būdais nupirko autobusus už troleibusų kainą, absurdas.

                        Comment


                          Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                          Tai klaipėda kažkokiais stebūklingais būdais nupirko autobusus už troleibusų kainą, absurdas.
                          Įdomus pareiškimas. Pateikite skaičius

                          Comment


                            Ai tfu, ten didžioji dalis sumos ES finansuojama, bet pati kaina transporto priemonių tai žvėriška.

                            6 mil - 18 autobusų
                            30 mil - 85 troleibusai

                            Comment


                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Ir jokios ES paramos. Kas moka skaičiuoti palyginkite su Klaipėdos paskutiniu pirkimu: https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tobusu-parkui/
                              Čia ES paramos ir negalėjo būti, nes nuomojami dyzeliniai autobusai. Klaipėda pirko dujinius (ekologiškus) autobusus, todėl ir gavo paramą. Taip pat ir Šiauliai. Kaune ES lėšos suteiktos troleibusų pirkimui.

                              Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                              Ai tfu, ten didžioji dalis sumos ES finansuojama, bet pati kaina transporto priemonių tai žvėriška.

                              6 mil - 18 autobusų
                              30 mil - 85 troleibusai
                              Kaina normali, tikrai ne žvėriška. Kauno troleibuso kaina 340.940,00, Klaipėdos dujinio autobuso kaina 229.313,00, Šiauliai mokėjo dar mažiau - 226.416,00 (kainos be PVM). Ne ką mažiau kainavo ir Vilniaus dyzeliniai Solariai.

                              Comment


                                Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                                Ai tfu, ten didžioji dalis sumos ES finansuojama, bet pati kaina transporto priemonių tai žvėriška.

                                6 mil - 18 autobusų
                                30 mil - 85 troleibusai
                                Troleibusu pirkimui ES pinigai sudaro 23% (6.9 mln.). Be to Klaipėda perka 10 su priekaba ir 8 standartinius autobusus.

                                Comment


                                  Labai džiugi, daug metų laukta diena. Tikėkimės kitas CEO nebus R.Stankaitis

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Čia ES paramos ir negalėjo būti, nes nuomojami dyzeliniai autobusai. Klaipėda pirko dujinius (ekologiškus) autobusus, todėl ir gavo paramą. Taip pat ir Šiauliai. Kaune ES lėšos suteiktos troleibusų pirkimui.
                                    Šitą aš žinau, tiesiog norėjau pasakyti kokia Kauno ir Klaipėdos autobusų įsigijimo istorija.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Kaina normali, tikrai ne žvėriška. Kauno troleibuso kaina 340.940,00, Klaipėdos dujinio autobuso kaina 229.313,00, Šiauliai mokėjo dar mažiau - 226.416,00 (kainos be PVM). Ne ką mažiau kainavo ir Vilniaus dyzeliniai Solariai.
                                      OK, my mistake. su skaičiais apsižaidžiau.

                                      Comment


                                        Kritikos sulaukęs Grigelis traukiasi iš „Kauno autobusų“.

                                        “Kauno miesto valdžios raginimų trauktis dėl autobusų įsigijimo iš jo sūnaus vadovaujamos įmonės sulaukęs „Kauno autobusų“ vadovas Mindaugas Grigelis antradienį pranešė paliekantis pareigas.“

                                        Daugiau:
                                        https://m.delfi.lt/verslas/transportas/article.php?id=80407259

                                        Comment


                                          Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                                          Kritikos sulaukęs Grigelis traukiasi iš „Kauno autobusų“.
                                          Aš irgi sutikčiau prasukti milijoninį bizniuką savo sūnui ir pasitraukti iš pareigų. Tskant be kalėjimo, turto konfiskavimo ir visų kitų pasekmių. Gal netgi likusį gyvenimą patogiai po palme pragulėčiau - sūnus, gi, nepaliktų be duonos kąsnio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X