Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Važinėjimas traukinukais gali būti ne dėl to, kad kažkam tiesiog nėra ką veikt. Yra gi kamščiai, yra nestabilūs keleivių srautai. Vienas dažnai stoja prie kiekvieno kampo, o kitas prašvilpia su vėjeliu. Juk maršrutiniams taksi nėra reikalavimo laikytis "grafiko" tarpinėse stotelėse?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Važinėjimas traukinukais gali būti ne dėl to, kad kažkam tiesiog nėra ką veikt. Yra gi kamščiai, yra nestabilūs keleivių srautai. Vienas dažnai stoja prie kiekvieno kampo, o kitas prašvilpia su vėjeliu. Juk maršrutiniams taksi nėra reikalavimo laikytis "grafiko" tarpinėse stotelėse?
      Suprasčiau - bet. Vieta iš kurios aš fiksuoju “traukinuką” yra Aleksote, pirma stotelė įsukus į Veiverių pr. Prieš tai yra 10 minučių važiavimo Tirkiliškiais ir Kazliškiais.

      Pagal grafiką, 51 gali važiuoti mažų mažiausiai 15 minučių tarpais. Tad net teoriškai tai negali susidaryti.

      Comment


        Tai kodėl viskas apie troleibusus nutilo? Ir kaip su kontaktiniu tinklu Kaune?
        Paskutinis taisė Vilius116; 2018.09.29, 00:40.

        Comment


          Eilinis greitai-nutrauktino 51 mikroautobuso “traukinukas”. Du vienas paskui kitą. Iš įdomumo patikrinau, informacija teisinga - Kautrai parašiau, lauksime atsakymo.

          Comment


            862 iš Tirkiliškių išvažiavo laiku, t.y. 7:13 val. ir turėjo atvykti į Urmą 8:09. Veiverių g. atkarpą nuo Lazdijų g. iki tilto įveikė vos per 26 min. ir dėl to į Urmą atvyko 8:30. Gali būti, kad jam buvo pietų pertrauka, todėl išvažiavo jis 8:43.
            810 iš Tirkiliškių išvažiavo irgi laiku - 7:24, su atvykimo į Urmą laiku 8:20. Veiverių g. įveikė per 25 min. ir Urme buvo 8:36. Iš Urmo išvažiavo 8:41 (tualeto-parūkymo pertraukėlė?)

            Šiaip reikia turėti omenyje, kad maršrutas turi tik 1 galinę stotelę, kurioje yra atstova - Urmo turgus. Tirkiliškiuose mikriukai nestovi. Dėl to traukinukų susidarymo tikimybė didėja.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Magician Rodyti pranešimą
              Eilinis greitai-nutrauktino 51 mikroautobuso “traukinukas”. Du vienas paskui kitą. Iš įdomumo patikrinau, informacija teisinga - Kautrai parašiau, lauksime atsakymo.
              Kautros bendroves vairuotojai ispeti, kad privalote irodyti, kad 51 marsrutas nereikalingas, kitaip neteksite darbo. Jei sugebesite irodyti kad 51 nereikalingas, tada dirbsite kituose marsrutuose, jei ne -lauk is Kautros.

              Comment


                A - nu pagaliau aišku dabar. Iš čia kyla gan rimtas klausimas - ar egzistuoja koks nors lengvai įgyvendinamas būdas viso to išvengti? Jeigu Kautra kaip problemą cituoją krentančius skaičius, tai atrodo kaip vienas iš prioritetų.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Kautros bendroves vairuotojai ispeti, kad privalote irodyti, kad 51 marsrutas nereikalingas, kitaip neteksite darbo. Jei sugebesite irodyti kad 51 nereikalingas, tada dirbsite kituose marsrutuose, jei ne -lauk is Kautros.
                  Pardon, kas čia per nesamonės? Dar pasakyk, kad lygiai taip pat LG konduktoriai dirba: įrodysi, kad Šiauliai - Rokiškis neveža keleivių - liksi dirbti kitur, ne - atleisime.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Kaune 85 nauji troleibusai irgi bus Soliaris, šiandien pasirašoma sutartis (pagal ebus.lt).
                    Pagal delfi, jų kaina 29.4 mln€, t.y. 346 k€/vnt. palyginimui, Vilniaus miesto 41 troleibusas kainavo 385k€/vnt, autobuso vidutinė kaina (turėkite omenyje kad iš jų 50 ilgų) - 270 k€/vnt, visi iš to paties Soliario...
                    Paskutinis taisė mskapss; 2018.10.03, 10:33.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                      Pardon, kas čia per nesamonės? Dar pasakyk, kad lygiai taip pat LG konduktoriai dirba: įrodysi, kad Šiauliai - Rokiškis neveža keleivių - liksi dirbti kitur, ne - atleisime.
                      Konduktoriai kitoki bizni stumia, bet stumia.... oanksciau tai ypatingai. jei domina galiu pasakyti

                      Comment


                        Panašu, kad nauji troleibusai bus naujos kartos su tuo aštresniu kėbulu: nuotrauka
                        Pagal savivaldybės įkeltą naujieną panašu kad visi troleibusai bus su salono kondicionieriumi

                        Bent man KVT žalias dažymas ant šitų troleibusų atrodo vos ne tobulai.
                        Gaila turbūt nebus autonominės eigos, bet šiaip rezultatas yra beveik tobulas, dabar tereikia nekantriai laukt.

                        Comment


                          Toliau išvažiuoja Kautros ,,Sprinteriai" šiandien paskutinius kilometrus ryte apsukau 55 maršrute su 824 ,likusių likimas spresis greičiausiai po lapkričio 1osios,kai bus aišku su 51 maršrutu. Kuris kaip teko šį savaitgali padirbet sugadintas nelogiška trasa ir grafikais, pvz penktadieni per pika vien nuo Pramonės-Taikos žiedo važiavom traukinuku dėl kamšciu,beto ankšciau nui ,,Savo" iki ,,Urmo" analogiškai atgal buvo paskirta 12 minučiu važiavimui, dabar pridėjus ,,apendicita" tik 10 minučiu.

                          Comment


                            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                            Toliau išvažiuoja Kautros ,,Sprinteriai" šiandien paskutinius kilometrus ryte apsukau 55 maršrute su 824 ,likusių likimas spresis greičiausiai po lapkričio 1osios,kai bus aišku su 51 maršrutu. Kuris kaip teko šį savaitgali padirbet sugadintas nelogiška trasa ir grafikais, pvz penktadieni per pika vien nuo Pramonės-Taikos žiedo važiavom traukinuku dėl kamšciu,beto ankšciau nui ,,Savo" iki ,,Urmo" analogiškai atgal buvo paskirta 12 minučiu važiavimui, dabar pridėjus ,,apendicita" tik 10 minučiu.
                            Kaip su 834? Mačiau foto, kad jis kažkur ne parke jau stovi.
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                              Kaip su 834? Mačiau foto, kad jis kažkur ne parke jau stovi.
                              Anos savaitės pradžioj dar važiavo iki 824 paskutinis bent man zinomas buvo 875,išviso užsakyti nupirkt 13 šeši mažiausiai jau išvažiave,blogiausia kad nauji vietoj jų tik 6 ir nieko gero nežadama,lieka vos ne prašciausi byrantys kaip velniai .

                              Comment


                                Įdomu, nurašys visas Škodas, ar pačias naujausias 1998 m. gamybos paliks? Jos dar visai neblogai atrodo, ir važiuoja gerai.

                                Comment


                                  Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, nurašys visas Škodas, ar pačias naujausias 1998 m. gamybos paliks? Jos dar visai neblogai atrodo, ir važiuoja gerai.
                                  Spėčiau, kad jas paliks šaltajame rezerve, na pvz. kaip LG laikė paskutinį ER9M atsargoje, ir jis važinėjo per Popiežiaus vizitą kaip papildomas.
                                  Reikia tikėtis, bent vieną paliks kaip muziejinę, kaip kad su 9Tr padarė.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Spėčiau, kad jas paliks šaltajame rezerve, na pvz. kaip LG laikė paskutinį ER9M atsargoje, ir jis važinėjo per Popiežiaus vizitą kaip papildomas.
                                    Reikia tikėtis, bent vieną paliks kaip muziejinę, kaip kad su 9Tr padarė.
                                    Turės pasilikt, jei net dabar troleibusų trūksta, o naujų bus mažiau nei Škodų. Toks iš 9Tr ir muziejinis - kolchozo krūva kurioje originalumo nebent kėbulo forma. Pasilikti kaip muziejinį turėtų nr. 335.
                                    Nebeįtemą, bet tas ER9M ir Spalio 3d. važiavo, t.y. vakar.
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      Dar OT, o 100metų kapitaliniam stovintis 300 netaps muziejiniu? O dėl Škodų palikimo, spėju, vien dėl vaizdo norės jas išgrūst, gali nupirkt vėl kokio gendančio second hand'o

                                      Comment


                                        Gal kas nors zinot kur siuo metu yra naujinamas troleibusu kontaktinis tinklas?

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Dar OT, o 100metų kapitaliniam stovintis 300 netaps muziejiniu? O dėl Škodų palikimo, spėju, vien dėl vaizdo norės jas išgrūst, gali nupirkt vėl kokio gendančio second hand'o
                                          Mokyklinis jis bus, jau sakė pedalus antrus sudėjo, jau į pabaigą lyg eina kapitalinis.
                                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X