Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rvr Rodyti pranešimą

    Kiekvieno dujinio autobuso dujų balionai turi tam tikrą dujų balionų galiojimo terminą. Berods 15-20 metų.
    Radau internete kad galioja 10 metų nuo pagaminimo, o po to galima praeiti patikrą ir pratęsiamas galiojimas 5 metams.
    Paskutinis taisė 99; 2017.07.20, 23:26.

    Comment


      Naujas baltos spalvos Conecto bandomasis jau važinėja.

      Comment


        Kaunas per porą metų atsisveikins su Škoda 14Tr troleibusais: kodėl tai būtina? Ir 10 įdomių faktų apie troleibusus Kaune
        http://nodum.lt/skoda14trkaune/

        Comment


          10 + 5 nuo patikros - plieniniams SND balionams. Kompozitinių medžiagų CNG balionams 25 metai nuo pagaminimo datos.

          Comment


            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
            Kaunas per porą metų atsisveikins su Škoda 14Tr troleibusais: kodėl tai būtina? Ir 10 įdomių faktų apie troleibusus Kaune
            http://nodum.lt/skoda14trkaune/
            O gal kas įsivaizduojate koks kainos skirtumas tarp troleibuso ir elektrinio autobuso?
            Beje, Škoda 9Tr tai galėtų palikti keliose, miesto centrą kertančiose, linijose ar specialioje trasoje. Kaip savotišką transporto paveldą, galbūt sudominsiantį turistus. Panšiai kaip Lisabona turi savo 28 tram'ą.
            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

            Comment


              Parašė 99 Rodyti pranešimą

              O gal kas įsivaizduojate koks kainos skirtumas tarp troleibuso ir elektrinio autobuso?
              Beje, Škoda 9Tr tai galėtų palikti keliose, miesto centrą kertančiose, linijose ar specialioje trasoje. Kaip savotišką transporto paveldą, galbūt sudominsiantį turistus. Panšiai kaip Lisabona turi savo 28 tram'ą.
              Galvoju ta specialią trasa galetu but ex 3 arba 1a koks Panemunė - Kauno pilis troleibuso maršrutas bet čia tik svajonė manau...
              Paskutinis taisė minde_kns; 2017.07.21, 00:01.

              Comment


                Kaune bus išbandomas KARSAN JEST+. Asmeniškai baisesnio autobuso nemačiau ir įsivaizduot nesugebu. Dizainas baisus ir dar baisesnis už baisų. Dėžė mechaninė (eksploatuojant nuolat reiškia nuolatines prastovas dėl sankabos, nes naujoji vairuotojų karta ją pjauna kaip grybo kotą). Akumuliatoriai gale, o variklis priekyje (reikšmingas įtampos kritimas dėl laido varžos). Variklis aptarnaujamas pro angą iš salono, kas yra labai nepatogu, ir dar blogiau už nepatogumą - neišvengiamai teršiamas salonas. Vairuotojui įlipti labai nepatogu (parke daug vyresnio amžiaus vairuotojų - ačiū jiems, kad dar dirba, nes be jų būtų labai sunku). Gale viengubi ratai - privalumo tame irgi nematau... Salonas žlega, barška (nors mašinos rida - 189 kilometrai). Žemagrindis, pilasi adblue. Greičiau jo Kaune neliktų, nes net sprinteris yra nepalyginamai geresnis.

                Comment


                  Man įdomu sužinoti, ar dešinysis ratas, pasuktas į kairę, remiasi į atidarytas duris?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                    Kaune bus išbandomas KARSAN JEST+. Asmeniškai baisesnio autobuso nemačiau ir įsivaizduot nesugebu. Dizainas baisus ir dar baisesnis už baisų. Dėžė mechaninė (eksploatuojant nuolat reiškia nuolatines prastovas dėl sankabos, nes naujoji vairuotojų karta ją pjauna kaip grybo kotą). Akumuliatoriai gale, o variklis priekyje (reikšmingas įtampos kritimas dėl laido varžos). Variklis aptarnaujamas pro angą iš salono, kas yra labai nepatogu, ir dar blogiau už nepatogumą - neišvengiamai teršiamas salonas. Vairuotojui įlipti labai nepatogu (parke daug vyresnio amžiaus vairuotojų - ačiū jiems, kad dar dirba, nes be jų būtų labai sunku). Gale viengubi ratai - privalumo tame irgi nematau... Salonas žlega, barška (nors mašinos rida - 189 kilometrai). Žemagrindis, pilasi adblue. Greičiau jo Kaune neliktų, nes net sprinteris yra nepalyginamai geresnis.
                    bet užtat kokia jo naujo kaina juokinga apie 45000 eurų. Aišku už tai nuperkami 4 Volvo padėvėti autobusai. Būtų įdomu sužinoti apie Volvo autobusus nuomonę ar jie verti dėmesio?
                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.07.25, 08:05.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Man įdomu sužinoti, ar dešinysis ratas, pasuktas į kairę, remiasi į atidarytas duris?
                      praktiškai neišbandyta bet apžiūrėjus turėtų per kokius keletą centimetrų ratas praeiti nuo durų.

                      Comment


                        Turkams problemų su ratais nekyla. Tokių vien Stambule yra šimtai.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Tikrinom volvo ant stendo, kad nieko baisaus ten jiems nėra. Kosmetiniai defektai, stabilizatoriai, o taip nieko baisaus. Priekyje normali priklausoma pakaba. O kol nepradėjo dirbt, niekas gerai nežino, kaip tarnaus.

                          Comment


                            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                            Tikrinom volvo ant stendo, kad nieko baisaus ten jiems nėra. Kosmetiniai defektai, stabilizatoriai, o taip nieko baisaus. Priekyje normali priklausoma pakaba. O kol nepradėjo dirbt, niekas gerai nežino, kaip tarnaus.
                            Kiek jų dabar atvyko į Kauną ir kiek atvyks dar? Gal žinote, ar iš tiesų tokie pat turi pasiekti Šiaulius?

                            Comment


                              Dabar atvykę 4. Žinok, net nesidomėjau, kiek jų turi būti iš viso. Girdėjau tik gandus, niekuo nepatvirtintus, kad atvyks dar 16.

                              Comment


                                Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                Tikrinom volvo ant stendo, kad nieko baisaus ten jiems nėra. Kosmetiniai defektai, stabilizatoriai, o taip nieko baisaus. Priekyje normali priklausoma pakaba. O kol nepradėjo dirbt, niekas gerai nežino, kaip tarnaus.
                                ir dar svarbiausia kad prieš dirbant reikės daug šveičiamosios pastos saloną išsivalyt ir kažką galvoti kaip užsidengti kabiną nes labai jau atvira su keleiviais.

                                Comment


                                  Turi būti tikslus skaičius viešuosiuose pirkimuose. Kaip kad su Vilniaus devėtais MAN iš Oslo.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Turi būti tikslus skaičius viešuosiuose pirkimuose. Kaip kad su Vilniaus devėtais MAN iš Oslo.
                                    O viešojo pirkimo tai nebuvo.

                                    Comment


                                      Šiandien važiuodamas nuo Klaipėdos pastebėjau naujuosiu Kauno Volvo autobusus.Šiuo momentu važiavo 5 autobusai šiaip išorinė būklė nebloga,bet ant kaikurių autobusų matosi nusilupe dažai,matyt buvo blogai nulupti lipdukai ir kartu nusilupo dažai,bet gadangi juos perdažys tai turėtu būti gerai.
                                      (Atsiprašau foto nespėjau padaryti)
                                      Paskutinis taisė Tycka03; 2017.07.26, 16:46.

                                      Comment


                                        Matyt kelto krovos pajėgumai vienu kartu leidžia gabenti tik 4 autobusus. Šitais volvo galima būtų pakeisti labiausiai nudėvėtus parko pūlinius: 2737, 1674, 1682, 2748, taip pat 2722, 2733.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          ir dar svarbiausia kad prieš dirbant reikės daug šveičiamosios pastos saloną išsivalyt ir kažką galvoti kaip užsidengti kabiną nes labai jau atvira su keleiviais.
                                          Kaip kam. Vieniems kaip tik labai patinka, kad neatskirti nuo keleivių. O kitiems labiau norisi didesnio saugumo ir privatumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X